Raskaaksi 2019

Mulla ollu lugesteronit käytössä lapsettomuushoidossa, emättimen kautta. Käyttö aloitettiin aina muistaakseni 2 päivää ovulaation jälkeen. Tukemaan luteaalivaihetta.
Minulle antoivat ohjeistuksen, että 4. päivänä aloitus siitä kun ovulaatiotesti näyttää plussaa. Onpas tuossa eroa.
 
Tervetuloa Saara-Maria :greet025 Täältä löytyy Ep:ltä kotoisin oleva pariskunta, jotka
asuvat nykyään Pirkanmaalla.

Huh, olipas täyttävä ateria eilen raflassa. Ihan krapulainen olo pelkästä syömisestä laughing7
Ja pysyin vesilinjalla :smug:

Mulla jatkuu taas menkkamaiset kivut. Viimeksi niitä oli, kun edellisen kerran puuhasteltiin
ja kestivät monta päivää. Nyt sama alkoi taas viime öisen jälkeen. Myöskin ihan hirveä
närästys oli eilen ja jatkuu näköjään. Voisikohan olotila tarkoittaa jotakin o_O Mä en
oikeesti enää muista edellisistä raskauksista mitään muuta kuin, että huono olo alkoi
ja kesti pitkään.
 
Ainoa huono puoli musta oli se, että ne sotki aika paljon, kannattaa siis käyttää pikkuhousunsuojaa.
Mulla ei mitään oireita oikein tullut, ainakaan mitään poikkeuksellisia. Luteaalivaihe piteni 8/9 - > 16.
Muoks. Ja onnea ovisplussasta. Ja tosiaan dpo 3 aloitin laittamaan.
Kiitos etukäteisvarotuksesta :happy:
 
Tänään kp17 ja 3:.tta päivää vilkkuu naama. :angry2
Ohjeissa lukee että 9 päivääkin voi vilkkua. Toki sulla kun on se rengas lopetettu juuri, voi olla että vähän kierto sekaisin vielä, mitä luulet? Mutta todennäköisesti kyllä ovis lähestyy sulla, usko vaan! Ja voi vilkkua enemmänkin kuin 9 päivää jos liian aikaisin aloitettu testaus.

Itellä liuska haalennut eilisestä ja digi vilkuttaa neljättä päivää. Uskon oviksen itselleni tulevan kahden viikon sisään..heh
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 8 (pitkät kierrot)

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5

Arri // Toinen haaveissa // ya 6/18

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

Koirankorva // 24// ensimmäinen haaveissa // ya 12/18 km 1/19

Iines-19 // 35 // 4. toiveissa // ya 8/2018, km 10/18 ja kkm 1/19

dadapls // 19 // ensimmäinen // ya 1/19

beibie // 25 // ensimmäinen toiveissa // ya 8/18

Otus87 // 32 // ensimmäinen // ya 3/17, kkm/tuulimuna 10/17, km 12/17 ja 2/18, kkm 5/18

Hanni_ // 25 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/18, kkm 11/18

jannn // 32 // ensimmäinen haaveissa // ya 9/18

Miriam_88 // 30 // ensimmäinen haaveissa // ya 3/18 // kkm 2/19

Earl // toinen haaveissa // ya 2/19


Plussanneet:

Jeppis89 / 30v / ya 4/18, LA elokuun lopussa
tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
Arri // 29// ya 6/18 //LA lokakuussa
Mimosa-18 // 33 // ya 2/19 // LA 11/19
 
Täällä lähti uusi kierto käyntiin, eli kp 1. Nyt lähtee siis yk 2 tuulimunan jälkeen. Tässä juuri miehelle sanoin naurahtaen, että kuitenkin tulen seuraavasta kierrosta raskaaksi (jota teitysti toivon todella, todella paljon), mikä tarkoittaisi sitä, että vauva olisi jouluvauva. Ollaan aina puhuttu, että ei jouluvauvaa. Joskus aikoja sitten mietittiin, että täytyy laskelmoida yritys niin, että ei jouluvauvaa tule.
Tähän mies totesi sitten, että täytyykin tämä kierto jättää välistä. Ensin ajattelin, että vitsailee, mutta totesi olevansa tosissaan koska lapselle on niin tyhmää syntyä jouluna tai ylipäänsä loppuvuodesta.
Tietysti mulle tuli tästä äärettömän pahan mieli, koska koko raskauden keskeytyminen on luonnollisesti ottanut todella koville.
 
Tervetuloa uusille.

Täällä haaveissa toinen. Ilman ehkäisyä marraskuulta. Sitä ennen käytössä pessaari (mun fyssari meinas tippuu penkiltä, sano et oon viimeseen 15 vuoteen ainut asiakas kuka sellaista käyttää:)) ja miehen reissutyö toimii ehkäisynä. eli ei mitään hormonaalista taustalla vuosiin, ellei raskautta, synnytystä ja imetystä lasketa.

Niissä onkin ollut riittämiin. On ollut pitkää kiertoa, lyhyttä kiertoa, tiputtelua ymsyms. Mut toivottavasti pikku hiljaa parempaa kohti. Eilen starttasi taas kp1. Tähän kiertoon tueksi inofolicit, jospa niillä sais järkeä näihin kiertoihin. Nyt kahdessa viimeisessä luteliaali jäänyt 8 päiväiseksi, että tooosi lyhyt.

Tsempit kaikille eri tilanteisiin. Toivotaan pikaisia hyviä uutisia kaikille:)
 
Täällä lähti uusi kierto käyntiin, eli kp 1. Nyt lähtee siis yk 2 tuulimunan jälkeen. Tässä juuri miehelle sanoin naurahtaen, että kuitenkin tulen seuraavasta kierrosta raskaaksi (jota teitysti toivon todella, todella paljon), mikä tarkoittaisi sitä, että vauva olisi jouluvauva. Ollaan aina puhuttu, että ei jouluvauvaa. Joskus aikoja sitten mietittiin, että täytyy laskelmoida yritys niin, että ei jouluvauvaa tule.
Tähän mies totesi sitten, että täytyykin tämä kierto jättää välistä. Ensin ajattelin, että vitsailee, mutta totesi olevansa tosissaan koska lapselle on niin tyhmää syntyä jouluna tai ylipäänsä loppuvuodesta.
Tietysti mulle tuli tästä äärettömän pahan mieli, koska koko raskauden keskeytyminen on luonnollisesti ottanut todella koville.
Pahoittelut tädistä :( mutta uusi kierto on aina uusi mahdollisuus. Kumpa saisit miehelle taottua että ei kannata jättää väliin! Meillä jäi viime kerralla välistä ja olin ihan hajalla
 
Tervetuloa uusille.

Täällä haaveissa toinen. Ilman ehkäisyä marraskuulta. Sitä ennen käytössä pessaari (mun fyssari meinas tippuu penkiltä, sano et oon viimeseen 15 vuoteen ainut asiakas kuka sellaista käyttää:)) ja miehen reissutyö toimii ehkäisynä. eli ei mitään hormonaalista taustalla vuosiin, ellei raskautta, synnytystä ja imetystä lasketa.

Niissä onkin ollut riittämiin. On ollut pitkää kiertoa, lyhyttä kiertoa, tiputtelua ymsyms. Mut toivottavasti pikku hiljaa parempaa kohti. Eilen starttasi taas kp1. Tähän kiertoon tueksi inofolicit, jospa niillä sais järkeä näihin kiertoihin. Nyt kahdessa viimeisessä luteliaali jäänyt 8 päiväiseksi, että tooosi lyhyt.

Tsempit kaikille eri tilanteisiin. Toivotaan pikaisia hyviä uutisia kaikille:)
Pahoittelut sinnekin kp1 :sad001 Kumpa Inofolic auttaisi, oon lukenut ohjeista että vaikutukset tulisi vasta 3-4kk käytön jälkeen, mutta ihmisten kokemuksia on jopa parin viikon käytön jälkeen!
 
Kiitos kysymästä! Toistaiseksi ihan ok, se toimenpide on äärimmäisen epämukava ja vähän sattuukin (varsinkin ne puudutuspiikit) ja olen aina aiemmilla kerroilla pyytänyt rauhoittavan. Nyt en ole, ma olis vielä aikaa soittaa, toisaalta se kyllä helpottaa sitä jännitystä siellä.. En tiiä.
Täytyy muistaa kysyä että mitä sitten jos vieläkään ei ole kaikki pois. En kylä jaksais enää kuunnella sama vastausta "katotaan sit sitten".
No joo kuulostaa turhauttavalta jos aina vaan saa epämääräisen vastauksen :( jos tuntuu yhtään että se rauhoittava ois tarpeen ota ihmeessä! Parhainta tsemppiä sinne <3
 
Pahoittelut tädistä :sad001 mutta uusi kierto on aina uusi mahdollisuus. Kumpa saisit miehelle taottua että ei kannata jättää väliin! Meillä jäi viime kerralla välistä ja olin ihan hajalla

No sepä se, juuri kun ajattelin, että toisaalta, eihän tässä ole kun 2 viikkoa ovikseen! Niin mies sanoo että jätetään välistä :angry4

Niin ja terveutloa uusille!

Ja tsemppiä @NewMoon operaatioon!
 
Kiitos! Tsemppiä sulle! Ei tunnu varmasti hyvältä jos mies on noin sitä vastaan että syntyy joulukuussa!

Olen toki itsekkin aina ajtellut, että en jouluvauvaa haluaisi jos mahdollisuus on päättää, mutta oikeasti sillä ei ole yhtään mitään merkitystä..
 
Olen toki itsekkin aina ajtellut, että en jouluvauvaa haluaisi jos mahdollisuus on päättää, mutta oikeasti sillä ei ole yhtään mitään merkitystä..

Itsekin olen ajatellut että ei jouluvauvaa mutta nyt kun yritystä takana pitempään niin ihan sama missä kuussa vauva kunhan vauva..
Zemppiä sinne, jospa miehesi vielä muuttaa mieltään
 
Takaisin
Top