Raskaaksi 2019

Tsemppiä NewMoon operaatioon! :Heartpink

Ja pahoittelut kp1:stä Koirankorva ja Nipanderi! Plussatuulia uuteen kiertoon.

Ja jannn, onnea plussasta!!! :Heartpink

Tervetuloa uusille!

Täällä kp10, tylsää aikaa eletään. Ovis todennäköisesti kp16 tai 17, jolloin olen reissussa. Mies on tosiaan alkuviikon pois ja minä itse loppuviikon. Toivotaan, että läpsystä vaihto tois tärpin. laughing6
 
Niin ja hei, vielä sanon vaikka sanoinki jo aiemmin. Oon syntynyt itse ihan joulukuun lopulla enkä koe sitä ollenkaan huonona asiana. Toki voi olla hankalaa, jos on melkein vuotta nuorempi ku tammikuinen, mutta ei se kuukauden ero vaikka marraskuiseen ole mitään. Pitkin vuotta syntyneitä on kuitenkin samalla luokalla. Itse en ole koskaan erottunut sillä, että olen nuorempi. Voihan vaikka tammikuisellakin olla oppimisvaikeuksia ja siksi olla heikompi koulussa. Ja itse ujona tyttönä tykkäsin, kun joulu vei turhan huomion pois mun synttäreistä. Ei joulukuisuutta kannata pelätä.
 
Yhdyn Iinekseen, mua ei tipan harmita, että esikoinen on jouluvauva. Synttärit juhlitaan nii kuin muidenkin lasten synttärit, erikseen joulun kanssa, viimeksu juhlittiin loppiaisena ja varmaan samaa kaavaa jatketaan tulevaisuudessakin.

Koulukypsyyttä tarkastellaan sitten kun sen aika on ja sitten sitä on joko nuorimmasta tai vanhimmasta päästä. Toki vuoden ikäero voi tossa kohtaa näkyä vielä kehityksessä, mutta tasaantuu kyllä iän myötä, jos ei mitään muuta probleemaa tule eteen. Varmaan sitä tulevaisuudessa harmittelee, varsinkin sitä, että kaverit pääsee baariin eka yms. Mutta elämä on:)

Voi koirankorva, välillä kyllä tuntuu, ettei näillä ukoilla oo aina kauheena pelisilmää. Tsemppiä!

Ja newmoonille onnistumista operaatioon, toivottavasti on viimeinen ja siitä sitten hoitotaipaleelle ja peukut pystyssä että nopeasti onnistuu:)

Talletteluonnea Iinekselle, toivotaan että tärppi käy:)
 
Minäki sillon esikoista yrittäessä ajattelin, että ei missään nimessä jouluvauvaa ja ehkäsy oli varmaan jopa käytössä keväällä sen takia. Sittemmin on kyllä oppinu, että eipä niitä lapsia tilaamalla tule eikä sillä syntymäkuukaudella ole enää mitään väliä.
 
Heippa kaikille! Ihan uusi foorumilainen kirjoittelee täällä. Ikää minulla on 31 vuotta, esikoinen täytti vähän aikaa sitten kaksi vuotta ja toinen olisi nyt varovaisesti haaveissa. Ei kovin aktiivista yrittämistä, mutta ehkäisy (pessaari) jätettiin pois tuossa viikko sitten. Silloin oli myös melko varmasti ovulaatio, mutta en ole ikinä niitä testaillut. Oireista kyllä olen hyvin pystynyt päättelemään. :grin Kiinnostavaa seurata muiden matkoja!
 
Itsekin olen ajatellut että ei jouluvauvaa mutta nyt kun yritystä takana pitempään niin ihan sama missä kuussa vauva kunhan vauva..
Zemppiä sinne, jospa miehesi vielä muuttaa mieltään

Tää on niin totta. Mulla yks sukulainen pelotellu koko elämän kuinka jouluna syntyneillä lapsilla on pska elämä (ei siis ollenkaan faktoihin perustuvaa) :shifty: Jos lapsen saaminen olis helppoa niin mikäs siinä, täällä on huomattu että ei ole. Vauva kun vauva, kaikki kelpaa :shy:
 
Tervetuloa uusille!

Tää kierto on ollu jotenki tosi masentava, en tiiä miksi. Töissä koko ajan kauhee kiire. Ootan jo pääsiäistä että sais vaan hetken olla kotona. Nytki pitäs ihan kohta lähteä töihin...
 
Iteki ehkä joskus aatellu että en haluais joulukuussa vauvaa. Mutta kyllä se mieli muuttu jo sillon kun tuota toista yritettiin se vuosi. Ja tunnen useammankin joulukuussa syntyneen eikä he ole kokeneet sitä mitenkään hankalaksi tai ikäväksi
 
Plussana jouluvauvauvassa oli myös se, ettei synnärillä ollut ruuhkaa ja osastollakin sai olla kolmen hengen huoneessa yksin ja tutustuu omaan vauvaan rauhassa. Vikana yönä saatiin huonekaveri ja oli ihan kamalaa, ku meidän vauvat heräili ihan eri aikoihin (=ei saanut yhtään nukutuksi). :) mulla täällä nyt kunnon aivopesu käynnissä:)
 
Tervetuloa uudet ja tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin.

Kouluajoilta muistan, että hankalampaa oli kesällä syntyneillä, kuin mulla loppuvuotisena, kun kaverisynttäreille ei kaikki loman takia päässeet. :grin
 
Kiitos Iines-19!

Pakko kommentoida syntymäkuukautta. Itsekin (ja mieheni) mietimme alkuun, että ei loppuvuoden vauvaa. Tyyliin ei enää lokakuun jälkeen mielellään. (Itse olen lokakuun lopussa syntynyt)
Mutta en uskaltanut ottaa riskiä ja jättää yrittämättä, jos ei edes ovuloi aina tai muita vaikeuksia, niin se saattaisi siirtyä taas ties kuinka monella kuukaudella. Tai aina voi vaikka km tulla.. Joten tulkoot jos on tullakseen milloin vain :Heartred

Tsempit kaikille :wav
 
Taidan uskaltaa siirtyä kunnolla tonne marraskuisiin, maanantaina soitto neuvolaan.

Tsemppiä kaikille, plussatuulta runsaasti ❤️
 

Liitteet

  • 8AAAE0A2-1839-4D9A-B9ED-1DD0ADFDE906.jpeg
    8AAAE0A2-1839-4D9A-B9ED-1DD0ADFDE906.jpeg
    23.4 KB · Katsottu: 233
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 8 (pitkät kierrot)

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5

Arri // Toinen haaveissa // ya 6/18

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

Koirankorva // 24// ensimmäinen haaveissa // ya 12/18 km 1/19

Iines-19 // 35 // 4. toiveissa // ya 8/2018, km 10/18 ja kkm 1/19

dadapls // 19 // ensimmäinen // ya 1/19

beibie // 25 // ensimmäinen toiveissa // ya 8/18

Otus87 // 32 // ensimmäinen // ya 3/17, kkm/tuulimuna 10/17, km 12/17 ja 2/18, kkm 5/18

Hanni_ // 25 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/18, kkm 11/18

jannn // 32 // ensimmäinen haaveissa // ya 9/18

Miriam_88 // 30 // ensimmäinen haaveissa // ya 3/18 // kkm 2/19

Earl // toinen haaveissa // ya 2/19


Plussanneet:

Jeppis89 / 30v / ya 4/18, LA elokuun lopussa
tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
Arri // 29// ya 6/18 //LA lokakuussa
Mimosa-18 // 33 // ya 2/19 // LA 11/19
Uutukainen // 25 // ya 12/17 // LA 11/19
 
Täällä menkkamaiset maha/selkäkivut vaivannut iltapäivästä lähtien. Nyt huomasin vessassa käydessä vaalean pinkkiä limaa pyyhittäessä. Todennäköisesti yltyy kuukautisvuoksi ennen pitkään...
Kai se on vain hyväksyttävä ja mennä uutta kiertoa kohti.

Zemppiä muille <3
 
Takaisin
Top