Catriona_F
Oman äänensä löytänyt
Hei taas pitkästä aikaa, kuumeilijat, Catriona täällä! En ole moneen viikkoon päässyt kirjautumaan, koska vau.fi jotenkin onnistui tuhoamaan käyttäjätilini. Uutta tiliä en saanut rekisteröityä samalla tunnuksella, joten olen nyt Catriona_F.
Meillä on yritetty uutta raskautta neljän kierron ajan, toistaiseksi tuloksetta vaikka ollaan tikutettu ovulaatiot ja ajoitettu aviolliset aktiviteetit tärppipäiville. Viides kierto on nyt meneillään, kp 7 tänään ja tärppipäivä luultavimmin sunnuntaina tai maanantaina. Mies jaksaa vielä toivoa luomuplussaa, itse en enää pidätä hengitystäni vaan yritän henkisesti valmistautua uusiin hoitoihin.
Olen ihan pihalla siitä, mitä tässä porukassa on tapahtunut. Eritoten kiinnostaa Gatusan kuulumiset.
Meillä on yritetty uutta raskautta neljän kierron ajan, toistaiseksi tuloksetta vaikka ollaan tikutettu ovulaatiot ja ajoitettu aviolliset aktiviteetit tärppipäiville. Viides kierto on nyt meneillään, kp 7 tänään ja tärppipäivä luultavimmin sunnuntaina tai maanantaina. Mies jaksaa vielä toivoa luomuplussaa, itse en enää pidätä hengitystäni vaan yritän henkisesti valmistautua uusiin hoitoihin.
Olen ihan pihalla siitä, mitä tässä porukassa on tapahtunut. Eritoten kiinnostaa Gatusan kuulumiset.
Nautithan nyt joka hetkestä! :) Yhdeksän kuukautta menee kauhean nopeasti, ja raskausaikaa tulee ikävä kaikkine kremppoineenkin. Trust me.
Pikkuhousunsuoja on kaveri! Lisäksi tänään on ollu kovaakin jomotusta vatsassa ja farkut puristi (turvotusta?)..
Oon surffannu nettiä läpi eri Rv.nä otetuista Ultrakuvista ja tulin siihen loppu tulokseen että silloin kun minulla on tuo UÄ niin siellä pitäisi jo jotakin näkyä 

Nyt menossa siis dpo 6-8. PMS-oireita mulla ei ole oikeastaan ikinä... No saa nähdä saanko plussan testiin, ehkä sitä uskaltautuisi jo sunnuntaina testaamaan.