moikka taas kaikille! en oo vähän aikaan käynny lukemassa.. alussa kävin tyyliin joka päivä mut nyt ois taas joku 20 sivuu lukematta, ei tuntunu siltä et olis mitään kirjoittavaa.. noh.. päätin tulla käväsee taas ku täällä mietitään et onkohan nyt tärpänny.. kierto on ehkäisyn pois jäämisen jälkeen ollu joku 20. päivää ja 13. päivää ja nyt on joku 10. tai 11. päivä meneillään, eli ei ole mitään hajua siitä koska menkat olis alkamassa.. mut ennenku viimeks alko menkat eli edellisenä päivänä oli kuumeinen ja semmoinen kipee/puhki olo, ja ku mittasin niin oli vähän lämpöö, luulin että olin tulossa kipeeks mut oisko olo johtunu siitä ku seuraavana päivänä alkoi menkat.. se tilanne mielessä pohdin tässä ku nyt on ollu jo 2-3 päivää(en muista onko ollu peräkkäin) samanlainen olo iltaisin kuin silloin kun seuraavana päivänä alkoi menkat, mut menkkoja ei näy.. vähän värikästä limaa tuli muutama päivä sit kun pyyhin vessan käynnin jälkeen ja silloin ajattelin et taasko menkat alkaa, just hän ne oli(mulla siis epäsäännölliset menkat ku lopetin jokunen kk sit e-pillerit), mut mitään ei oo näkyny.. ei huono olo, ei menkka kipuja, ei mitään muuta kuin se kuumeinen olo välillä... hmm.. koskaköhän uskaltais tehä testin..? samalla ku toivon kovasti et olis tärpänny niin en haluis toivoa liikaa etten pety.. ehkä mä vaan taas luulen et oon raskaana ja toivon sitä niin kovasti et kehoki antaa mun ymmärtää niin vaikken oikeesti ole vaan sen takia että toivon/luulen niin..