Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä muutto kutakuinkin ohi, vihdoinkin! Oma olo oli kieltämättä vähän jännä. Tuntui etten jaksa kantaa mitään ja kun nostin jätesäkkiä ylemmäs niin alavatsassa vihlaisi kunnolla. Jos siellä joku salamatkustaja olisi tarttunut kiinni niin en kai mä tehnyt sille mitään :O

Mä testaan vasta ensi viikonloppuna jos ei tätiä ala kuulua. Valkkaria tulee edelleen, voimattomuutta, flunssaa ja tänään puhkesi kaiken lisäksi huuliherpes :( Rintatuntemukset vaihtelee, samoin nuo maha- ja selkäkivut. Tosin en oo ehtinyt niin paljoa tänään tarkkailla :D Ihan hyvä vaan.

Tsempitykset ja plussatuulia kaikille! Hiljenen taas hetkeksi kun huominen menee siivotessa ja paikkoja järjestellessä :)

tsemppiä freyja, toivottavast siel on matkustaja, niin ja onnea uudesta kodista :) et sie vahingoittan pikkusta jos siel joku on kiinnittyn.

Tissit kipeenä, hirvee määrä valkovuotoa, nälkä 24/7...

Kp28.

En tiedä millon testailis kun ei jaksais taaaas pettyä.

Täällä eletään nyt kp20/24-->, dpo4, yk3. Ovisplussasta jos laskis dpo:t niin nyt ois sit dpo5.
Oireina ihan joka yö nyt oon nähnyt painajaisia!! O_o siis mitä ihmettä. . Ensimmäisenä yönä näin painajaista siitä että olin raskaana ja sit tuotiin lappu nokan eteen jonka myöhemmin bongasin ja luin, ja siinä kerrottiin et laps menehtynyt.. :( Sit viime yönäki näin jotain unta et ollaan jossain kartanossa ja nukkumaan mennessä rupes joku kummitus tai haamu hakee porukkaa ja nirhaan niitä.. :( Apua! Mistä nuo painajaiset tulee?
Muita oireita: valkovuoto hurjaa! nippailut ja juilimiset alavattalla, nälkä!!! Koko vkl tuntuu että oisin voinu mussuttaa kaikkia mahollisia herkkuja! Repsahdin, mutta nyt palataan ruotuun taas! Perhana! Lisäksi flunssa päällä, nokka vuotaa ja päätäki särkee aina ajoittain.. :/ Lämpöjä en nyt oo mitannut, rinnat/nännit aina ajoittain herkät, niin ja palelee!!!! Ukkokin sanonut et miten mä pärjään talven ajan ku nyt jo ihan jäässä eikä pakkasta ees oo.. Ei kiva olo yhtään...

Ukko on onneksi ollut muuten kyl sit niin ihana! <3 Vaikka välillä tulee fiiliksiä et tuonko mä ihan oikeesti tahdon loppuelämäkseni niin ne menee äkkiä ohitte kun ukko tekee jotain ihanaa. :) Sit sitä muistaa, et miksi minä sen kanssa olenkaan!

Testata en aio ennen kp30, eli dpo14.. Kierto pitenee näköjään, tai ainakin vaikuttas siltä koska ovis oli sen verran myöhäsessä. Jännästi kyl pomppinu kierto, ku eka 24, sit 26. Ja nyt vaikuttas et tulee 29, jos laskut pitää paikkaansa.

Anteeksi pelkkä omanapailu. Nyt aamusta oli hyvä hetki kirjottaa, mutta ei enää ehdi vastata jokaiselle henk.koht. koska harjotteluun pitää lähtee. Mutta muille Tsempit piinapäiville! Plussapuhurit testaajille ja ovis odottajille paljon pupuiluintoja! :) Mukavaa viikonalkua neidit! :hug013

Kizu tein testin tuossa tunti sitten, ei plussaa. Toivotaan kuitenkin, että pääsen sun seuraksi plussanneihin :)

Edelleen kyllä tosi vahvaa pahoinvointia, ei kyllä mikään vatsatauti voi olla kun syöminen auttaa aina hetkeksi ja hyvä olo aina jos vaan makaan puoli-istuvassa asennossa paikallaan. Pari kertaa tuli eilen oksu ihan suuhun asti, ei mukavaa... Voitte kuvitella mitä olen viikonlopun tehnyt (maannut sohvalla katsoen Housea boxilta :D), tosin esikoinen ei oo meinannut antaa äidin lepäillä. Onneksi mies otti viikonloppuna isomman vastuun huushollista ja esikoisen viihdyttämisestä. Tää on kyllä tosi kummallista, mua ei ikinä edes närästä ja nyt on jo neljä päivää vaivannut tää pahoinvointi ja närästys. Jotenkin itse uskon salamatkustajaan kun oireet on näin vahvat, sitä vaan ihmettelen miksei näy testissä, kun luulis, et kun oireet näin vahvat niin se hCG-pitoisuuskin olisi suuri. Eikös se näitä oireita juuri aiheuta? Lisäksi on ollut myös alavatsan kipuilua, mutta sitä nyt yleensä on melkein joka kierrossa.

Jaksuja muillekin piinailijoille!

S1N1: vooi höh! Eikö mitään viivaksi tulkittavaa edes? Noh ehk se plussa sieltä vielä tulee:) noista oireista, kyllähän ne niiltä oireilta juurikin kuullostaa mutta joskus mielikin tekee temppuja :/ mulla ensimmäiset oudot oireet ennen plussaa olo: totaalinen väsähtäminen lenkillä tuntu et jalkoihin olis pistetty kilon lisäpainot, nilkkat tuntu ihmeeelliseltä vähän niinku pakotti vaikka en ollu mitää semmosta tehny mikä sen olis selittäny, nenän tukkosuus toispuoleisesti ( :D) , kamalat ilmavaivat kahtena pvänä vatta oli ku ilmapallo!

On: viime yönä heräsin hassuun juttuun, mies sanoi kovalla äänellä "tyttö tuli" hän siis aina toivonut tyttöä, kysyinkin et mitä ja se vastas uudellee "tyttö tuli". :D

Tuhannesti lähetän kaikille vauvalimaaja plussa tuulia !!! <3

Tervehdys täältä reissun päältä! Enhän minä nyt sit malttanut olla lukematta teidän juttuja, ja kun tyttökin nukkuu päikkäreitään nii ajattelin tulla kertomaan omia kuulumisiani! :)

Paljon on ulkoiltu, vaunuiltu ja tänään olisi tarkoitus lähtee polskuttelee kylpylään - ah ihanuutta! Nivusia repii vaan kun koittaa rivakammin kuljeksia, huonot kengät. :/ On kyllä ollut positiivinen ylläri tää paikka, toki täällä on vähä hiljaista, ei ole aivan sesonkiaikaa tämä.. No mut, eipä tartte väenpaljoudessa harhailla! ;)

S1N1, jospa teit testin liian aikaisin! Odottele muutama päivä ja testaa uusiksi. Pidän peukkuja!

Ja niin, mitä omaan tilanteeseen tullee.. Kyllä se nyt vaan niin on, et tää kierto taitaa olla negatiivinen. :/ Ihan sellainen olotila on, et uus kierto alkaa parin viikon sisällä. Nyt dpo 8, vatsaa välillä nipistelee, palelee ja väsyttääkin, mut pistän tuon ulkoilun ja lenkkeilyn piikkiin. Ei passaa toivoo liikoja. Viikon jos vielä malttais odottaa menkkoja, ja sit testais jos eivät oo alkaneet.

Mukavaa alkanutta viikkoa teille leidit! :)

Uskomatonta, mutta bongasin tän kierron oviksen, se hyödynnettiin ja dpo1 tuli tosi outo olo. Maistui metalli suussa koko päivän ja alavatsassa tuntui painetta. Nyt dpo 3 ja ollaan lähdössä huomenna viikoksi lomalle aurinkoon ni menee testailut varmaan loman jälkeen vasta.. Hui jos oikeesti tärppäisikin jo tästä ekasta kierrosta :D Olo meinaan on todella seesteinen mitä se ei ole ollut sitten esikoisen odotuksen :D

Mulla oli Kizu myös perjantaina illalla tosi outo olo. Vietiin muuttotavaroita 300 km peräkärryllä ja mä en olis millään jaksanut istua autossa. Kaikki asennot oli jotenkin huonoja, levoton olo, väsytti ja paleli koko ajan... Sen jälkeen on ollut mitä ihmeellisempiä tuntemuksia. Öisin oon heräilly ja pyörinyt kun ei löydä hyvää asentoa, noita repäisykipuja tuli tänäänkin kun laitoin tavaroita ylähyllylle paikoilleen. Ja vessassa tuntuu et pitää käydä koko ajan.

Ei vaan malttaisi olla vielä testaamatta, mutta turha sitä vielä on testailla kun kp 25/30-> menossa. Harmi ettei osaa sanoa noista ovislimoistakaan mitään kun vasta eka yk. Voihan se olla et mulla jatkuu limat aina oviksen jälkeen.

olipa outo olo aamulla kun kaikki paikat tuntu niin raskailta ja jumissa olevilta. ku en usko et perus lenkin ja siivouksest johtuis ku teen niit muutenki joka viikko..mut en kyl millään mahda uskoo et olis kyytiläinenkään...no jos ei menkat viiko pääst oo alkanu ni sit testaan....vaik mullahan se kierto voi ol 27-42 ja nyt vast 30...mun o ollu helppo nyt kahten viime kertan laskee kieroo ku o alkanu ain eka päivä kuuta.toivottavast nyt ei alkais ollenkaan vaan olis tärpänny.muuten sit saiski alkaa et pääsis uutta kohti... :)

Freyja.Onnea uuteen kotiin... :)
cupcake.hauskaa lomaa teille.nauttikaaa... :)
ja kaikille piinailijoille plussa tuulia... :)niitä kun tuntuu olevan paljon.... :)

S1N1, jospa teit testin liian aikaisin! Odottele muutama päivä ja testaa uusiksi. Pidän peukkuja!

Cupcaken kanssa samaa mieltä, jos testasit liian aikaisin. Malttamattomana mäkin haluaisin testata, mut tuskin vielä näkyy mitään.

Cupcake ja Freyja86, joo kyllä mä ajattelinkin et vois olla liian aikaista ja toivotaan tosiaan niin. Tänään siis on kp 25/26. Edelleen pahoinvointi on vaan jatkunut, ei ainakaan vaikuta, että se olis mihinkään häviämässä. Syömällä mä tosiaan saan hieman helpotettua sitä.

Kiva kuulla Gatusa sinustakin! Tuntui oudolta kun et hetkeen kirjoittanut, mutta todellakin hyvin ymmärrettävää. Sä olet kyllä tän ketjun henki :angel11 , täällä oli iso aukko kun et kirjoitellut. Sä osaat ja jaksat aina vaan tsempata toisia! Toivottavasti pääsisitte pikaisesti uuteen yritykseen, jos sitä toivotte. Ja selviäisi missä vika on.

voi kiitos s1n1 kohteliaisuudesta, ollaa kaikki samassa veneessä usein ni tottakai mä tsemppaan teit :)

pakko tunnustaa et nyt menee niin totaalisest hermot kroppaa ettette uskokaa, tein huviksee testin ja testiviiva on vahvempi ku kontroliviiva, miks ei voi vaa haalistuu ja häipyy et pääsis tästäki vaivasta eroon. ei huvita kantaa ylimääräst sisäl ku ei se vauvaks muutu mitenkää. mutta elämä on ja nallekarkit ei mee aina tasan.

pistäkäähä mun iloksi se plussa-aalto pystyyn täällä :)

Päiviä kaikille! Keskusteltu on tosi aktiivista, kävin viimeksi eilen illalla lukemassa kaikki viestit ja nyt niitä on ihan törkeesti lisää. :) Ei meinaa perässä pysyä.

Gatusa, typerää kun kroppa noin temppuilee. Mulla vähän samat fiilikset oman kroppani kanssa, synnytyksen jälkeen en osaa lukea sitä enää ollenkaan.

Täällä on moni piinailemassa ja itsekin liityn siihen porukkaan kohta puoliin. S1N1, toivottavasti sulla on kyytiläinen matkassa. Freyjalla ja Rosebudillakin on jännät ajat siellä. Mä veikkaan että kyllä tähän porukkaan ainakin yks plussa saadaan tähän kiertoon ellei useampiakin. Freyjalle onnea uuteen kotiin!

Cupcake, älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Voi sieltä se plussakin vielä tulla. :)

Hyvä Lilia että hyödynsitte oviksen hyvin. Toivottavasti meillä on sama tilanne, ovista en ole tikuilla bongannut mutta merkit sopii muuten ovikseen ja ollaan pupuiltu perjantaina ja eilen. Toivottavasti tärppää. Ja näitä outoja oloja on ollut mullakin. Eilen oli tosi outoa vihlovaa mahakipua. Tänään enemmän vaivannut toi vatsan oikea puoli. Vähän vetämätön olo.

voi gatusa...tuon taakia noi keskeytyneet pitäis ottaa ulos tietyn ajan kuluessa,ettei ne ala kasvattaa mitään muuta solukkoa siellä.Tai muualla,vääräs paikkaa.
Hitsin kurjaa tollanen oottelu.Milloin sulle annetaan tyhjennys lääkkeet?

Mä varasin kumminkin reflexologilleni ajan,vaikka piti olla yrittämätn kierto :)

Kizu luulen et odotan sunnuntaihin tai ensi maanantaihin ennen kun testaan. En viitsi tuhlata testiä taas yhteen pettymykseen jos kuitenkin täti tulee sunnuntaina (jollon sen viimeistään pitäisi tulla). Enkä varmaan edes uskoisi täysin negaa ennen kuin menkat on myöhässä kun ei ennen sitä välttämättä näy mitään. :D Ihana tuo miehesi, tais nähdä vauvaunia. :D

Voimia Freyja, toivottavasti huuliherpes ja flunssa menee pian ohi ja muu tarkottaa plussaa. Käsittääkseni tommoset vihlasut on normaaleja alkuraskaudessa, tuskin siis aiheutit haittaa muuttohommissa. :>

Maicy, noi sun oireet kuulostaa hyviltä. Pidän peukut pystyssä et ne myös tarkottaa sitä.

Harmi S1N1 kun tulikin nega. Mut ehkä tosiaan oli liian aikasta testata.

Nauti cupcake kun pääsit lomailemaan pois arkiympyröistä. :> Mä pitäisin vaan positiivisena sitä ettei ole niin paljoa väkeä. Älä heitä vielä kirvestä kaivoon vaikka tuntuukin siltä että täti tulee.

Onnea Lilia oviksen bongauksesta ja hyödyntämisestä. :> Pidän peukut pystyssä että metallinmaku, seesteisyys ja vatsatuntemukset tarkottaa tärppiä.

Voi kurja Gatusa kun kehosi noin temppuilee. :( Tulisi nyt vaan kaikki ulos pian.

Vatsassa on tuntunut parina päivänä pientä pistävää kipua venytellessä/ylöspäin kurottaessa. Rinnat on myös vähän kipuilleet vaikka toisaalta voihan se johtua vaan menkkojen lähestymisestä. Muuten ei ole ollut mitään mitä ei voisi pistää syksyn/nuhan piikkiin (väsymystä ja viluisuutta on ollut, mutta se tarkottaa sitä, et oon nukkunu huonosti, ulkona on kylmä ja nyt on syksy.) En siis usko että olisin raskaana (en uskalla uskoa) vaikka pieni toivonkipinä onkin.

Freyja, Onnea uuteen kotiin :)

Apua, täällä taas keskustellaan niin aktiivisesti että pakostakin jää jotain huomioimatta :D No hyvä vaan, ettei hiljene tyystin täällä...
Mun pitäis ens viikolla olla aamuvuorossa ja tietenkin se lääkäri on 9:00... Siis... Niin mun tuuria, en nyt oikein tiedä mitä sen kanssa tekis, joutuu varmaan kysyy että haittaako jos oon yhden päivän poissa kun vuoro alkais klo 6.. ja pitäis jo 7:30 lähteä suunnistaa lääkärille ja takaspäin olis siinä 11 aikaan... Ääääääh... No ehkä tää tästä!

marikki pitää soittaa lääkärille et voisko saada ne jos käy ku mul menee hermot tähä ja ei sen pitäs näin kauaa viedä jos kerra on nopeest pienentyn. tai no saas nähä.

aamu ja vargynja oisha se kiva jos tulis kaik itestää eikä lääkkeit tarttis. en mäkää näiden kaikkien keskenmenojen jälkee oikei pysty lukemaa kroppaa ku on niin omituine ollu kevääst asti.
toivottavast te plussaatte nyt pian :)

toivottavast kaikki palstalla alkais plussaamaa se piristäis mua niin paljon :)

Jokos joku on uskaltanu testiä tehdä? :)

Sit kyselisin taas neuvoo viisaammilta, kun en saanu vastausta vielä muualta.

Rupesin miettimään tota LA:ta kun valtaosa r-laskureista antaa LA:si 4.6 kun astettaa edellisiksi kuukautisten alkamis päiväksi 25.8 ja kierron pituudeksi 31 pvää vau ilmoittaa tuolla omissa tiedoissa että "olet raskaana 4+6" mutta toi vaun oma raskaus laskuri antaa noilla mun "tiedoilla" LA:si 2.6 ja että olisin tänään 5+1? miten toi vaun raskauslaskuri laskee ton erilailla? :O noh vairhais uä:ssä tämä tarkentuu mutta rupes vaan mietityttään...

Mä en osaa tuohon la:han sanoa mitään. Itselläni en edes tarkkaan tiedä kp:ta, mut oon laskeskellut 30 päivän mukaan.

Tänään siis kp 26/30 ja vielä en oo testiä uskaltanut tehdä. Viikonloppuna aattelin tehdä jos ei täti ennen sitä tule kylään. Tänään on mahassa vähän juilinut siihen malliin et täti olis tulossa... Mut pitäkää peukkuja et olis salamatkustajan tekosia nuo tuntemukset ;) Jostain syystä oon jo muutaman päivän syönyt sipsiä, suolapähkinöitä ja roskaruokaa hieman enemmän mitä yleensä. Onneksi mulla on varaa lihota :D

Takaisin