Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikaisesti omanapailua vaan: OVISPLUSSA pärähti tänään Clearbluen digitaaliseen testiin :) Kaunis hymynaama tulla tupsahti!! Ja mahaa nippaillut ja ällövaroitus --> limaklöntti tuli pyyhittäessä alakerrasta. Haluttaa ja himottaa ja ukon pistän kyllä hommiin tänään!

Huomenna siis Dpo1 :) <3 <3 Iihanaa, luulin jo etten ovuloi ollenkaan.. :)

Ovistesti näyttää plussaa n. vuorokausi tai jopa 2 ennen ovista eli huomenna ois ehkä ovis ja dpo1 ylihuomenna?

Heippa naiset !!

Olen täällä lueskellut kännykällä kokoajan että mitä tänne kuuluilee ! :) monella piinaviikot kanssa nyt käsillä kääks mie jännitän teidän puolesta <3 toivottasti kesäkuisiin ilmestyis paaljon muitakin!! Stemppiä kaikille kierron kaikkiin vaiheisiin nyt ei pysty kännykällä henk.koht vastaileen.. (seuraan joka pvä uudet kommentit! ) kiitos kaikille stempeistä!

On: tänään tein vielä itselleni varmistellen cb- viikkonäytöisen testin ja tulos oli raskaana 2-3 hedelmöityksestä eli 4-5 rv :) ja varhais ultraan sain ajan 9.10 ja eka neuvola 10.10 jännittää NIIN eritoten toi eka! Vaikka olot on niin raskaana ku voi olla mut silti en uskalla iloita täysillä ennen kun näkee UÄ:ssä et kaikki niinkuin kuuluukin :) lisäksi yksi parasystäväni on ihan samoilla viikoilla raskaana mikä ihana yhteensattuma :)

++++ tuulia ja vauvalimaa kaikille <3

Tsemppiä S1N1 piinapäiviin. Oon aika samassa vaiheessa. Ainakin uskon, että ovis oli lauantaina tai sunnuntaina. En kyllä uskalla testata ennen kun menkat on myöhässä.

Onnea uuteen kiertoon Marikki. Pidä kivaa bileissä ja sitä ennen miehen kanssa. ;) Ehkä tällä kertaa tulee pysyvä plussa.

Onnea kizulle vielä plussan vahvistumisesta ja digitestin tuloksesta. Oo vaan täällä meidän kanssa jos vain haluat. :> Pidän sormet ristissä että raskaus jatkuukin hyvin ja saat varhaisultrassa nähdä pikkuisesi.

Hienoa cupcake että siellä on mieli hyvä. Ja mukavaa että on kivaa puuhaa. Tsemppiä sinnekin piinapäiviin.

Pahoittelut keskenmenosta mippe. :( Toivottavasti saat pian uuden plussan ja kaikki menisi hyvin.

Freyjalle myös tsempit piinaviikoille. Onpa meitä viikonloppuna ovuloineita monta. :D Toivottavasti tehdään sitten kunnon plussa-aalto.

Nitamoi, onko täti pysynyt yhä poissa? Toivottavasti pysyy ja vähäiset vuodot on vaan jotain valemenkkoja.

Onnea Lilia oviksen pongauksesta. Hyödyntäkäähän halut kunnolla. ;)

Onnea Maicy hymynaamasta. Toivottavasti mies kellistyy peiton alle.

Pahoittelut Bluerose tädistä. Vai pitäisikö onnitella, kun se viimein tuli... Hienoa että pääsitte uuteen kiertoon. :>

Kuten jo tuolla muiden kommenteissa sanoin, oviksen määritin lauantai-sunnuntai akselille. Ihan en ole varma, kumpana päivänä, mutta jossain siinä. :> Mielialat vaihtelee "ei kumminkaan tärpännyt, ei me saada ikinä vauvaa" ajatuksita toiveikkaaseen "jospa tällä kertaa onnistikin!" fiilikseen.

:) Tosi monta viikonloppuna ovuloinutta näyttää olevan. Toivottavasti tosiaan saadaan kunnon plussa aalto 1-2 viikon sisällä kuten Vargynja jo sainoi. Mukavaa kun tietää ettei ole ainut, joka nyt piinailee. Tuntuu, että mikään muu ei ole mielessä kuin, että milloin voi testata ja miksei nää päivät mee eteenpäin. Työmotivaatiokin on ihan kadoksissa...

hei pitää nyt taas kysellä/tarkentaa,eikse sanota et ovisplussasta itse ovis on 12-24h kulutttuu???Eli se voi olla jo vaikka samana päivänä,koska ethän tiedä kloaikaa milloin se lh-huippu "alkanut".Vai mietinköhän ihan väärin tätä.

Onnea siis ovisplussalaisille ja onnea ja intoa sen hyödyntämiseen.

Kizu pysyy sit poissa enää kuumeilusta ja pitää hyvää huolta plussastaan :blob3

Me puhuttii miehen kanssa eilen että onko meillä nyt aktiivinen vai passiivinen kuukausi,kun tuli sellanenkin että pitäis mennä johonkin tutkimukseen papa vastauksen takia,en tiedä viel milloin.Se ilmoitus siitä tuli samana pv kun tein sen plussan,ja raskaana olles sitä ei tehdä...mietityttää ihan hurjasti siis,että pitääks tässä nyt pitää tietoinen tauko,ei kyl huvittais,mut toisaalta se tutkimus ois hyvä saada tehtyy,on jo 2v näyttänyt samaa tulosta papa.
Pöh.
Eli lähinnä käynkö reflexologilla hormoonihoidossa vaiko en.Edes tää mun "laihis" ei sinällään haittaa,koska syön kumminkin ruokaa,enkä pelkkää vlcd pussipöperöö

ÄÄh ja määh.

Eilen niin joo,oliko se kp 2,kahdesti kävi sellanen hulahdus verta että ei jumankekka,kaikki paikat sotkussa.Oli sitte kalvoo ja hyytymä ja kaikkee.Alkoi ehkä hiukan taas ketuttaa :smiley-angry017

Ovis on 12-48 tunnin kuluessa lh-huipusta. Yleensä 24-36 tunnin päästä mutta variaatioita on.

mippelle pahoittelut.
Samoin kaikille tädin tavanneille ja tsemppiä niille joilla piinaviikot edessä.
Niin, ja onnittelut kizulle!

Täällä on kp 7. Menkat oli ja meni, joten nyt on edessä vaan odottelua viikko tai kaksi. Mulla on nyt viimesimmät kierrot olleet 28-39 päivää, ja ovulaatio kp 17-28. Eli vaihtelua on reilusti, enkä noihin laskureihin luota pätkääkään. Muutenkin mun luteaalivaihe on yleensä vaan 11 päivää. Eli omia tuntemuksia ja limoja seuraan ja ovistestit on käytössä. Lisäksi lämpöjä seuraamalla vielä varmistelen. Toivotaan, ettei nyt veny kovin pitkäksi tämä kierto.

Marikki en tiedä mihin tutkimukseen oot menossa, mutta mulle tehtiin naistentautien polilla papa ja otettiin koepaloja ja vaikka mitä, sillon olin rv 8+ jotain. Että kyllä ainakin jotain tutkimuksia voidaan tehdä vaikka raskaana oliskin...
Kizulle vielä hurjasti onnitteluja plussan vahvistumisesta! Hieno juttu! <3
Piinailijoita näyttääkin olevan paljon, TSEMPPIÄ PALJON! Ja tädin kohdanneille pahottelut (tai onnittelut :D) ja onnea uuteen kiertoon. :)

Hyvä, Bluerose, sua vois siis onnitella tädistä. Se kun on tällä palstalla harvinaista. Joskus näinkin. :)
Kizulle paljon onnea ja tsemppiä myös jatkoon. Ultraa odottavan aika on aina pitkä mutta toivottavasti odotus palkitaan.
Nitamoille pahoittelut menkoista!
Vargynja, mielialat tosiaan heittelee tän projektin puitteissa mutta jospa te saittekin sen oviksen hyvin hyödynnettyä.
Marikki, kyllähän ne tutkimukset olisi hyvä tehdä, raskauden takia venyy aika pitkälle. Mutta tosiaan mitä Tyttötiikerikin sanoi niin raskauden aikanakin pystytään aika monia juttuja tekemään. Kannattaa tarkistaa asia vielä sieltä hoitavasta yksiköstä. Gatusa on tosiaan kadonnut linjoilta. Missä oleeeet?

Mä voin varmaan kohta liittyä tähän ovistelukerhoon. Mulla on luultavasti nyt kp 11 eli ovis voi olla kohta nurkan takana. Viikonlopun ohjelmaksi olen suunnitellut pupuilua. :love017 Mies ei tosin ole vielä tietoinen asiasta mutta viimeistään huomenna on kun aion käydä illalla sen kimppuun.

Onko muuten ovistesteil sama idea kuin r-testeillä? Siis toimiiko samal ideal...en oo koskaan ovista mittailly mut jos kokeilis täs kierros...
mulle valkkari ei kerro ku vuodan aina ;) siks mietin :)

moikka

Marikki.mulla otettiin viime raskaudessa papa näyte mut entie tarkotitko ihan tavalst papa koet..? toivottavas voitte jatkaa yrittämist pian... :)
Aamu.onnea oviksen hyödyntämiseen toivottavast teil tärppäis. :)
Bluerose.en osaa auttaa ovis tikkujen käytöst ku itekki vast ekaa kertaa testasin ja aika pihal olin ku monen näköstä viivaa oli :D
Kizulle vielä onnittelut.. :) ja jaksamista odotteluun et pääset ultraan... :)
Nitamoi.pahoittelut tädistä...
Tirppa81.onnea oviksen löytöön... :)
Vargynja.tsemppiä piina viikoille.. :)
Maicy.Toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyy... :)

on.mulla on sellanen olo et ei me kumminkaan tästä saatu tärppiä.. :( vaikka pupuiltiin ainakin sie suunnal.. nyt kp 26

kaikille valtavasti plussa tuulia... :)

Ovistestit tehdään samalla tavalla pissasta kuin raskaustestitkin (paitsi aamupissaa ei suositella), mutta tulkitsemisessa on eroa. Raskaustesti kun on positiivinen vaikka olisi haaleakin, mutta ovistesti on positiivinen vasta kun viivat on vähintään yhtä tummat. Ja tosiaan ovulaatio tapahtuu 12-48 tuntia tuon plussan jälkeen. Testipaketeista löytyy tarkempaa tietoa juuri kyseisestä testistä.

Sent from my HTC Wildfire S using Vau Foorumi mobile app

Takaisin