Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei taas pitkästä aikaa, kuumeilijat, Catriona täällä! En ole moneen viikkoon päässyt kirjautumaan, koska vau.fi jotenkin onnistui tuhoamaan käyttäjätilini. Uutta tiliä en saanut rekisteröityä samalla tunnuksella, joten olen nyt Catriona_F.

Meillä on yritetty uutta raskautta neljän kierron ajan, toistaiseksi tuloksetta vaikka ollaan tikutettu ovulaatiot ja ajoitettu aviolliset aktiviteetit tärppipäiville. Viides kierto on nyt meneillään, kp 7 tänään ja tärppipäivä luultavimmin sunnuntaina tai maanantaina. Mies jaksaa vielä toivoa luomuplussaa, itse en enää pidätä hengitystäni vaan yritän henkisesti valmistautua uusiin hoitoihin.

Olen ihan pihalla siitä, mitä tässä porukassa on tapahtunut. Eritoten kiinnostaa Gatusan kuulumiset.

miulta pitäis ottaa kolposkopia ja joku koepala.Juur tänää tuli kirje että henkilöstöpulan vuoksi arvioitu näytteenottoaika 1-3kk.
Tuli juur mieleen,paljonkohan maksais yksityisellä...
samallahan sitä vois niristä jotain apuu raskautumiseen/raskaana pysymiseen.

Maicy se hymynaama on aina niin ihana saada jotenki se tuo vaan niin lisää intoa siihen touhuun kun testi hymyilee :) ja sitten sitä jaksaa taas odottaa sen pari viikkoa, että tuleeko täti vai ei! Toivottavasti teillä tuli talletukset talletettua oikein kunnolla :) Jaksamisia piinapäiville!

Bluerose Juu kp1 on yleensä se ensimmäinen vuotopäivä :) Kiva kun nyt tulivat kierukan poiston jälkeen niin pääsee sitten tutkailemaan minkä pituinen se oma kierto on vaikka ainahan se ois paras, että ekasta kierrosta tärppäisi :)

kizu Niin ihania ja jännittäviä aikoja sulla ! :) Toivottavasti kaikki menee hyvin ja nauti raskaudestasi! <3

Vargynja Toivottavasti tärppäsi! Ois sunki jo aika saada plussa :) Nyt sun pitää vaan jaksaa piinailla ja odottaa kuinka käy. Toivotaan kuitenkin sitä parasta mahdollista lopputulosta...plussaa...:) :) +++

S1N1 Sinnekkin paljon jaksamista piinailuun :) ja toivotaan, että pupuilut osu just nappiin ja tulos on se plussa! Tiedän niin tuon tunteen kun ajatus pyörii vaan onkohan raskaana vai eikö oo jne.

Marikki Tää lapsen teko on raskasta puuhaa :/ koitahan jaksella! <3

Tirppa81 No toivotaan todella, että kierto ei ois kovin pitkä. Inhottavaa varmasti jos kierto oikein venyy..itsellä kun ei ole kokemusta pidemmästä kuin 32... mut kaikkea hyvää tähän kiertoon sulle! Toivotaan, että + tulis testiin kierron lopussa :)

Aamu Hyödynnä ovis hyvin! Täältä tullaan perästä..ovis on toki varmaan vasta ens viikolla,mutta kumminkin :)

loora84 Toivotaan kuitenkin, että tärppi kävi!

Catriona_F On tämä lasten teko vain raskasta...:/ toivottavasti kuitenkin tärppi tulis luomuna tai hoitojen avulla! Hätä keinot keksii ja sitä rataa... :)

Täällä kp8..ovista oottelen vasta ens viikon keskivaiheille :) Mun mielialat on vaihdellut ihan huimasti. Saatan suuttua ties mistä ja ihan kaikki asiat ottaa päähän! En ymmärrä... tää vauvakuumeilu on niin rankkaa jo, että päänuppi pian sekoo! Miks se on niin vaikeaa raskautua! Miksei voi vaan tärpätä...!! :oops: Olisin niin onnellinen, että tulis se kesävauva!! Vaikka ensin haaveilinkin, että syntyis talvella...nyt on melkein ihan sama koska kun vain pian tärppäis :D

Hmm... Mä täällä mietin et olisko mun ovis ollut myöhässä, sillä tosiaan tuo valkkarin koostumus on muuttunut :D Tiedä sitten, mut kai sekin voi olla yksi vaihtoehto... No odotellaan nyt et alkaako menkat ja milloin. Toivotaan et täti pysyisi poissa!

Tsemppiä piinailuun kaikille. Näyttää että monta ovista on bongattu lähipäivinä ja toivotaan nyt plussa-aaltoa! Itse ainakin haluaisin niin liittyä kesäkuisiin ;)

Blueroselle onnittelut tädistä! :D

kizu Olen niin onnellinen raskautumisestasi. :love2 Nautithan nyt joka hetkestä! :) Yhdeksän kuukautta menee kauhean nopeasti, ja raskausaikaa tulee ikävä kaikkine kremppoineenkin. Trust me. ;) Tsemppejä vielä!

Marikki Minulta otettiin papa raskauden alussa. Kolposkopiakin on otettu, ei tosin raskausaikana mutta kuitenkin, ja mä vuosin verta ja olin tosi kipeä muutaman päivän sen jälkeen. En itse sitä uskaltaisi raskaana ollessa teetättää, koska niitä koepaloja otetaan siis siitä kohdunsuultakin.. Toki kannattaa kysästä sieltä, missä ne ko. tutkimuksen ovat tekemässä!

Voi nita, pahoittelut tädistä! :( Kurjaa.

loora84 Jospa tärppi olisi käynyt! :)

Nonna- Minä oon aina toivonut kevätlasta! Jännä juttu. Mut joo, loppujenlopuksi taitaa olla minullekin ihan sama koska syntyy, kunhan vaan syntyisi terveenä ja hyvinvoivana! :) Kunpa aika kuluisi pian ja sinäkin pääsisit käyttämään oviksesi hyödyksi!

Kaikille muillekin tsemppejä, monella oli oviskin pian tulollaan! :signs003

ON: Täälläpä ei juuri mitään ihmeempää. Dpo 4, ja kuivakausi vaihtui vähän kosteampaan kauteen! V-vuotoa tulee ihan älyttömästi, välillä tosi juoksevaakin.. :think005 Pikkuhousunsuoja on kaveri! Lisäksi tänään on ollu kovaakin jomotusta vatsassa ja farkut puristi (turvotusta?)..

Lauantaina lähemme sitten reissuun, ja kun palaan seuraavana torstaina "linjoille", niin kierron loppu alkaa olla lähellä.. Sit alkaa todelliset piinapäivät. :)

cupcake: Kiitos ihanasta kommentistasi! Kyllä lupaan yrittää 110% nauttia kaikista hyvistä ja huonoista päivistä, tälläkin hetkellä olen iloinen jokaisesta oireesta ja kivusta. Tuo sen tunteen että ehkä siellä jtn on . :happy093Oon surffannu nettiä läpi eri Rv.nä otetuista Ultrakuvista ja tulin siihen loppu tulokseen että silloin kun minulla on tuo UÄ niin siellä pitäisi jo jotakin näkyä :love2 yhdellä keskustelu palstalla kirjoittelevalla oli samat viikot ja oli jopa syke saatu! mutta sitä mä en ihan kauheesti usko näkeväni, riittää nyt alkuun se että näkee onko siellä 1 vai 2 ja että on oikeassa paikassa :) Äskön oli anoppi kylässä oli ihan kohtuu vaikeeta olla vaan ja syödä päivällistä siinä... varmaan vaistos et nyt on tytöllä jtn kerrottavaa...hahah.. soittikin vielä kun oli käynyt. mitään ei kysynyt aiheesta, mutta varmasti aavistus oli. :D Maahtaa tuntua seuraava viikko kohtuu pitkältä??? 9.10 olis se varhais UÄ :love7

Kiitos kaikille muillekkin Tsempeistä ja onnen toivotuksista, nyt ei auta kun yrittää pysyä rauhallisena... :happy7

Marikki mulla otettiin koepala kohdun suulta + papa, kun olin ekaa kertaa raskaana. Sillon viikkoja 6+5. Ilmotin asiasta etukäteen ja gyne sano vaan, että ok, voidaan ultrata samalla.

Taitaa täälläkin tosiaan pääkoppatehdä temppuja. Eilen koko päivän oli yököttävä ja oksettava olo ja sen lisäksi vielä illalla kilahdin miehelleni aivan mitättömästä asiasta. Yleensä olen tosi rauhallinen ja harvoin mua saa korottamaan edes ääntä. :mad: Mieskin totesi, että nytkö se sun raskauskiukuttelu alkoi, esikoista odottaessa lähes päivittäin sain kunnon kiukunpuuskia laughing7 Nyt menossa siis dpo 6-8. PMS-oireita mulla ei ole oikeastaan ikinä... No saa nähdä saanko plussan testiin, ehkä sitä uskaltautuisi jo sunnuntaina testaamaan.

Plussatuulia kaikille!

Mulla esikoista odottaessa vaivasi myös solumuutokset kohdunsuulla, mutta raskauden vuoksi niitä EI hoidettu. Kasvattaa km riskiä kuulemma niin paljon.. Onneksi sitten muutokset katosivat itsestään synnytyksen myötä :) Ennen raskautta tehtiin loop konisaatio kerran + koepaloja otettiin useaan kertaan.. Ei kiva.

Nyt pistää ihmettelemään, kun sain ovisplussan jo pari pv sitten ja pupuiltiinkin, mutta se on edelleen plussa!!??? Onko mulla joku superpitkä ovis vai oliko se vasta tulossa? Tänään on ollut menkkamaisia tuntemuksia ja ovistestiin vaan piirtyy kaksi vahvaa viivaa... Täytyy tänään vielä varmuudeksi hyödyntää jos se ei vielä oliskaan ollu..

Ei siis oo menkkoja ollu kierukan poisrton jälkeen mikä tekee tästä entistä jännempää :D

Anteeksi nyt taas kun tuun vaan omasta navasta kirjottelemaan... Ällötys ja oksettava ototila on vaan jatkunut tänään, koko ajan palakurkussa ja vatsa kuplii, joko on joku lievä vatsapöpö kyseessä tai sit oikeesti on salamatkustaja kyydissä. En kyllä muista, että esikoisesta olisi ennen plussaa ollut mitään oireita, vasta joskus rv 7 alkoi tulemaan oireita.

Terve!

Onnea plussanneille! :)

tervehdys Catriona pitkästä aikaa :) minä täällä vielä pyörin.. :( tsemppiä sulle ihan hirmusesti <3 Toivotaan pikaista plussaa :)

muille paljon plussatuulia!

Omaa; kp 47 meneillään.. joku reilu viikko sit tuli tehtyy nega testi.. että menkkoja odotellessa.. jospa terveelliset elämäntavat alkais lyhentää kiertoja.. on meinaan paino tippunut 6kg! JEE! Hyvä minä! :)

Terve kaikille, mies tyhjensi koneen muistin ja siellä meni kirjautumistiedot... Kesti hetki kaivella niitä, joten täällä taas :)
Työhaastattelu toi työpaikan ja kapselin poistoaikakin lähestyy pikkuhiljaa, onneksi sentään välillä aika menee nopeasti :)

Yritän nyt pysytellä paremmin kärryillä jatkossa :)

Hyvää viikonloppua kaikille. Pari päivää hujahti melkein huomaamatta töiden merkeissä. Ja nyt väsyttää kun viime yö meni vähän lyhyillä yöunilla, kun eilen oli iltavuoro ja tänään aamuvuoro. Tosin mielestäni en yleensä ole näin väsynyt samanlaisen yön jälkeen. Mutta en suostu kuvittelemaan, että olisin raskaana ja sen takia väsynyt. En ainakaan paljoa. Pöh, aina sitä lupaa itselleen ettei tulkitse mitään raskausoireiksi ja aina niitä alkaa etsiä. Kiitos kaikille tsemppaajille. <3

Minäkin huutelen täällä Gatusaa. Minne katosit?

Tsemppiä Tirppa ailahtelevan kierron kanssa. Uskon että se turhautttaa, kun mua turhauttaa jo 30-33 päivän kiertoni. Toivottavasti se siitä tasaantuu, jos ei sitten jää pian pois mikä olisi paras vaihtoehto.

Pahoittelut tädistä nitamoi. :( Toivottavasti tästä kierrosta tärppäisi teillä.

Onnea oviksen hyödyntämiseen Aamu.

Pidän loora peukut pystyssä, että tuntemuksesi olisi väärässä ja olisit kuitenkin raskaana. Kuinka pitkiä kiertosi on?

Tervetuloa takaisin Catriona. Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen. Ehkä teille kuitenkin suotaisiin pikkuinen luomusti.

Tsemppiä Marikki. Toivottavasti siinä ei menisi kolmea kuukautta että pääset kokeisiin. Kuukaudessakin ihan tarpeeksi odottamista. :( Toivottavasti ei myöskään löydy mitään vakavaa.

Cupcake, toivottavasti turvotukset ja muut tarkottaa plussaa. Pidän ainakin sormet ristissä, että näin olisi.

Oireesi ainakin kuulostaa hyvältä S1N1. Toivottavasti vatsassa on vauva eikä pöpöä. Älä luovuta jos sunnuntaina tulee nega, voi olla että sillon on vielä liian aikasta testata.

Onnea Kukka painonpudotuksesta. Pahoittelut negasta, toivottavasti täti löytäisi sinne pian. Tai sitten haikara.

Onnea työpaikasta Santra. :>

Täälläkin mietitään oireita ja erityisesti tuota valkkaria joka jatkuu vaikka oletetusta oviksesta on jo noin viikko. Mahassa, selässä ja rinnoissa outoa tunnetta... Kaiken lisäksi olin huomaavinani valkkarin joukossa jotain haalean punertavaa, mut uskon et silmät näki mitä olisivat halunneet nähdä :D

Vielä pitää jaksaa odottaa! Tsemppiä kaikille yhteisesti, kyllä me plussat saadaan aikaiseksi ennemmin tai myöhemmin :)

Freyja86 Minulla kans tulee valkkaria ihan älyttömästi edelleen! Ei siis ole semmoista kirkasta kuten oviksessa, mut siis sitä vaan tulee ja tulee.. Eilen kuin vettä vaan, nyt vähän alkanu vuodot hiipumaan ja sitkastumaan. Ja on hassu fiilis vatsassa, selkääkin jomottelee. Mä en koskaan ole mikään tisseillä reagoija ollutkaan, et nuo rintatuntemukset on mulle suht tuntemattomia. Ootko testaamista miettinyt?

S1N1 Jospa tärppi olisi käynyt! Minulla sillon esikon aikaan kuvotukset alkoi vasta muutama viikko plussan jälkeen, eli luultavasti eivät ole heti ekana tulossa tähän osoitteeseen, vaikka raskaana olisinkin. Maltatko odottaa sunnuntaihin testin teossa? ;)

Jospa meillä nyt tärppäis!! :) :smiley-bounce013

MUOKS! Toisaalta pelottaa, et hutikierto tämä kuitenkin on! Kun esikosta plussatessa mulla ei ollut muita oireita, ku vaan menkkojen puuttuminen.. "/

Mietin kyllä testaamista mut ehkä mä odotan ensi viikonloppuun. Sit alkaa olla kierto täysi. Kun tuskin vielä mitään näkyy. En mäkään noita rintatuntemuksia täysin allekirjoita kun oon ollut hieman flunssassa ja pahassa yskässä et voi olla niitäkin. Kun ei ihan ole nännien kohdalla.

Tosiaankin mietityttää et onko kaikki kuvitelmaa kun toivoisi olevansa raskaana... Vaiko ihan mun normaalia kiertoa...

Äitini on lääkäri ja kysyin häneltä tuosta valkkarivuodosta oviksen jälkeen niin hänen mukaansa voisi enteillä tärppiä. Mut toki voi olla vaan normaalia oviksen liittyvää vuotoa. Toivotaan et olis tärppi :)

Vargynja nyt näyttää kyllä niin vahvasti siltä, että oireet ois salamatkustajan aiheuttamia. Ällötys helpottaa aina hetkeksi kun syön jotain, ei oikein vatsataudilta vaikuta :)

Cupcake mullakaan ei esikoisesta tullut oireet kun vasta joskus rv 7, niin nyt kyllä ihmetyttää, et miten jo ennen positiivista testiä.

Tuntuu et nyt ei oo mikään kiire testaamaan, kun on jo näin vahvat oireet, luotan kroppaani.

vähänkö kätevää että äiti on lääkäri!!!

Raskaana ollessa sellanen ois upeeta!
Ja sellanen että pääsis ultraan silloin ku huolettaa

Catriona.toivottavasti nyt saisitte tärpin luomusti... :)
Nonna.toivottavasti saatte hyödynnettyä tulevan oviksenne ja tulis tärppi... :)
Cupcake.toivotaan et merkit viittais et sie olis kyytiläinen tarrannu. :)
S1N1.toivottavasti sun tuntemukset on oikeessa.pidän peukut ylhäällä... :)
Lilla.onpa sulla jännä tilanne.toivottavasti olis onnistanu ja pikkunen tarrannu kiinni.. :)
Kukka.onnittelut painon pudotuksesta.. :)
Vargynja.toivotaan et väsymys johtuis pikkumatkustajasta. :) mun kierto on 27-42
Freyja86.olispa merkit tärpistä sulla. peukut on täällä ylhäällä.. :)

on.ei mitään ihmeempää. nyt siis kp.28

pluusa tuulia kaikille ja uskon kyl et niit pian tulee kun on niin paljon oireita ollu ihmisillää... :)

Takaisin