Raskaaksi 2013

memmu80

Oman äänensä löytänyt
Keskustelua löytyi paljon vuoden 2012 ketjussa.Ajattelin sitten jatkaa vuoden 2013 puolelle kun itselleni en plussaa saanut 2012, mutta  plussan saanneille todella paljon onnea raskauteen ja yrittäville todella paljon onnistumisen onnea 2013 vuodelle.

Taustaa minusta: 3 lapsen äiti, vielä yksi lapsi olisi meillä toiveissa ja sitten onkin raskautta yritetty 8/2012 asti.
 
Kävin laittamassa viestiä tuonne Raskaaksi 2012 puolelle, mutta koska moni varmaan siirtyy kohta tänne niin kopsaan viestini sieltä tänne.


Heippati! Mä taas tulin tuolta raskautuneiden puolelta tänne huutelemaan...Nyt kun teitä uusia on tullut tänne paljon niin jos jotakin kiinnostaa "poppaskonstit" niin tässä olisi yksi hyvä:

Siinä kierrossa missä minä plussasin niin meillä oli käytössä raskauskeiju.fi sivuilta tilattua Pre Seed liukuvoidetta. Kerran ehdittiin sitä 1v ja 3kk yrityksen jälkeen kokeilemaan oviksen aikaan ja heti kävi tärppi. En sitten tiedä oliko se sattumaa vai oliko tuosta aineesta oikeasti apua, mutta muutama muukin täällä siihen aikaan palstaillut onnistui siinä kierrossa plussaamaan missä tuo liukkari oli käytössä. Meilläkään ei siis varsinaista tarvetta tuolle liukkarille ollut mutta muiden onnistuttua sen avulla oli pakko itsekin kokeilla. :)
 
MAME!!! Ihan mielettömän paljon onnea! :D

Jonkin aikaa pörräsin tuolla Raskaaksi 2012 -pinkassa, mutta sekin sitten jäi! Mutta, seuraava siirto on meillä nyt inssi tammikuussa! :) 
 
Hihiii Iissa :) Kiitos onnitteluista! Niin vaan onnekkaasti kävi että meille pieni matkalainen suotiin :) <3 Toivotaan että vuosi 2013 toisi teille myös pienen nyytin. Olis jo kovastikin teidän vuoro. :)
 
Minäkin voisin tänne tänä vuonna ilmoittautua. Taustalla yritystä pitempään.
clomit käyttöön 04/2012, toisesta kierrosta tärppäsi
kkm 07/2012
clomit uudestaan, toisesta kierrosta tärppäsi
tm /kohdun ulkoinen (ei tiedä vielä, vuotoa odotellessa) 11 tai 12/12
ensi vuonna jatketaan vahvemmalla clomi annoksella ja lugesteronilla näin alkuun

Toivotavasti ensi vuosi toisi enempi iloa mukanaan

 
Siirrynpä tuolta Raskaaksi 2012 -ryhmästä tänne jutustelemaan. Menkat alkoivat eilen ja sitä myöten yk 5. Esikoista on nyt siis toivottu heinäkuusta lähtien, jolloin pillerit jätettiin pois.

Iissa: Tsemppiä inssiin! Toivottavasti pienokaisen matka saadaan siellä alulle. :)

Eetula: Sitä samaa toivotan, ihan kaikille! Miten siellä hommat etenee?

Niian: Voi itku, onpa siellä vastustanut liikaakin. :( Toivottavasti seuraava raskaus alkaa pian ja etenee turvallisesti loppuun saakka.

Omaa tilannetta selvittääkseni liitän tähän saman tekstin minkä kirjoitin tuonne Raskaaksi 2012 -palstalle. Laiska kun olen, en jaksa kirjoittaa kaikkea uudestaan. :D
Omaa: Enää ei tarvi jännäillä eikä pähkinöidä. Menkat alkoi eilen, eli kierto oli vaivaiset 47 päivää. :D Mutta edelleenkin olen ihan satavarma, että hedelmöittyminen ja mahdollisesti kiinnittyminenkin tapahtui, tuosta pitkittyneestä kierrosta, haamuviivoista ja oireista päätellen. Jostain syystä raskaus ei vain edennyt. No, mua kuitenkin lohduttaa jo se tieto että raskautuminen on kuitenkin mahdollista. Meilläkin oli nyt edellisessa haamuviivoihin johtaneessa kierrossa tuo mamen mainitsema Pre-Seed -liukkari käytössä ensimmäistä kertaa. En vain jaksanut tikutella ovista, joten sitä käytettiin satunnaisesti silloin kun siltä tuntui. :) Mutta ehdottomasti aion sitä jatkossakin käyttää.
 
Mame: Ethän sie tietty oo kohta ku puolvälissä, et tosi ajoissa tuli tää onnittelu! :D Mut parempi myöhää ku ei sillonkaa! :D Ihan viimeeks oon siis käyny täällä! :D Ja kiitos toivotuksista, se on toiveista suurin, jos sen vaan joululahjaksi vois saada ni pyytäisin, mutta kun ei voi! :) Aika rankka jotenki tänä vuonna tää joulun aika, ei meinaa kestää millään nähä yhtään onnellistä lapsiperhettä! Mut kai tää tästä ohi mennee! =)

Jippiina: Kiitoksia tsempeistä ja tsemppiä myös teille uuteen kiertoon! =)

Kuten myös hurjasti tsemppiä onnistumiseen Eetulalle, Niianille ja Memmulle ja tietenkin kaikille muillekkin!!!! emoticon  

emoticon  Ja oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille, jos nyt en enää tänne ennätä ennen aattoa! emoticon
 
Tännepä sitä täytyy tulla kuumeilemaan, kun ei vuodelle 2012 tullut tärppiä. Nyt alkoi 6. yrityskierto, kierto on noin 33 päivää (siihen näyttää tasoittuneen) ja kolmatta lasta yritetään.
 
Minäkin liityn näihin jutusteluihin :) Yritys aloitettu 7/11 mutta vielä ei oo tärpänny... syksyllä todettu PCO ja nyt syn clomifenia kolmatta kiertoa. Toivottavasti pian ensi vuoden puolella tärpää! :D
 
Meikäläinenkin hyppää tähän ketjuun kuumeilemaan.
Yk2 menossa ja kp8. Viime kierrossa oli pitkittynyt luteaalivaihe, eli oviksen perusteella kierron olisi "pitänyt olla" 28pvää, mutta venyi jostain syystä 32:teen. Kassotaan miten tällä kertaa.
Toista lasta kuumeilen, ensimmäistä yhteistä mieheni kanssa.
 
Taidan minäkin tänne siirtyä. Aika harvakseltaan tullut kirjoiteltua tuonne 2012 ketjuun mutta jospa sitä tänne vähän ahkerammin sitten :D 
En usko että plussaa enää tän vuoden puolella täällä nähdään, joten uusi vuosi ja uudet kujeet.

Rauhallista joulunaikaa kaikille ja plussarikasta uutta vuotta :)
 
Täältäkin ilmoittaudutaan tähän listaan, näyttää siltä täti tulee sittenkin... :( Eli, täällä alkais siis yk 6 näillä näkymin varmaan huomisen aikana. Takana nyt yksi kierto Terolut-lääkkeen kanssa ja vielä kahdelle seuraavalle olis pillerit. Haaveissa olisi ensimmäinen lapsi minulle ja miehelle neljäs. Saas nähdä miten käy... olisiko meille sellaista tilaukessa, usko on välllä koetuksella ja melkein tekis mieli heittää kirves kaivoon. Saatatte aistia kirjoituksesta että olen todella kärsimätön ihminen ja tämä prosessi on ollut suhteellisen vaikeaa. Viimeaikoina olen jopa pystynyt olemaan ajattelematta tätä yritystä ja keskittymään työhöni, se lienee ihan hyväkin. Stressi on kuulemma ihan paras ehkäisyväline.. Hurjasti plussatuulia kaikille !
 
Mitenkäs muilla Jouluaaton vietto meni? Täällä ihan mukavasti, saunottiin, syötiin, jaettiin lahjat yms perinteistä. Pari päivää olis vielä miehen sukulaisilla käyntiä, mut muutoin ei ihmeitä. Tärppipäivät alkaa olla kohillaan. Laskurin mukaan huomisesta, mutta limoja on jo ollu ja pieniä alavatsatuntemuksia. Sylkitestillä tuli eilen jo oviksen lähestymiseen viittaavia kuvioita.
Saas nähä kuin tällä kertaa käu ja tuleeko hyödynnettyä kuinka hyvin. Greippimehua oon juonu, mutta en joka päivä. Se valion täysmehu oli niin tujua, ettei sitä voi litraa enempää väkisin alas kiskoa, mutta puristan yhen verigreipin(+appelsiinin)päivittäin, niin eiköhän sekin jo auta jos on auttaakseen :)
 
Mä kanssa tuun tänne jännittämään teidän kanssa joskos 2013 toisi vauvan tullessaa. Meillä yk5 ja kp14 menossa ja viikonloppuna ovistestissä näytti plussaa. Joten loppiaisen aikaan saan jännittää josko raskaustesti näyttäis myöskin plussaa. Kierto on ollu ihan sekasin esikon imetyksen jälkeen ja nyt otin ovistestit ekaa kertaa käyttöön, joten saas nähä onko niistä apua :)

Paljon onnea kaikille matkaan! :)
 
Joulu meni ihan kivasti. Paljon esiintymisiä, paljon lahjoja ja paljon ruokaa. Huomenna Tallinnaan tuhlaamaan viimeisetkin rahat. :)
 
Täälläkin meni joulu mukavasti. Ihan kotosalla oltiin oman perheen kesken. Käytiin hautausmaalla ja syötiin hyvää ruokaa, lahjatkin oli mieluisia :)
Huomenna alkais taas työt, ihan hyvä vaan niin tulee taukoa tähän mässäilyyn.. Eilen maattiin melkein koko päivä miehen kanssa sohvalla katsomassa elokuvia ja syötiin suklaata :D

Viikon päästä pääsis testailemaan jos ei tätiä näy. En usko että on tärpännyt tässä kierrossa, aika vähäisiksi on jäänyt pupuilu kerrat miehen kanssa. Mutta siltikin aina kierron tässä vaiheessa alkaa jännittämään ja ajattelemaan että mitä jos..

Vehnä Onnea ovisplussasta, toivotaan että tärppää :)

Nyytti Sinullekkin tärppionnea! :) Ite en ookkaan tota greippimehua kokeillu, josko sitä sitten ensi kierrossa testailis.

hehel Minäkään en kuulu niihin kaikkein kärsivällisimpiin ihmisiin. Pitäisi osata ottaa rennommin eikä koko aikaa jännittää ja stressata, mutta helpommin sanottu kuin tehty :D Meillä tärppäsi viimeksi 6:lla yrityskerralla, jospa se olisi teillekkin se onnennumero ;) Paljon plussatuulia!
 
Hei kaikille :)

Toivoin kovasti, että ei olisi tarvinnut tähän ryhmään tuolta 2012-ryhmästä enää tulla, mutta toisin kävi. Kp 2/22-28. Tämä kierto jäikin todella lyhyeksi, 22 päivää. Täti saapui joulupäivänä ja voi että oli ihana ajoitus. :(

Onneksi on loma ja romanttisia iltoja tiedossa lähiviikkoina ;) Nyt on siis menossa yrityskierto number 3. Kolmas kerta toden sanokoon!

Ihania joulun jälkeisiä päiviä kaikille ja plussatuulet puhaltakoon vuonna 2013! :)

 
Minulla lähti viime viikolla 6. yrityskierto käyntiin. Kaksi lastani ovat saaneet alkunsa sitten, kun olen lakannut yrittämästä lasta. En silti voi kokeilla tätä konstia, koska pakko yrittää välttää ovulaatiopäivää, jotta olisin tehnyt kaikkeni tyttölapsen eteen.
 
moikka!
minäkin ilmoittaudun tänne, lapsia on jo kaksi 4 ja 3 vuotiaat. km tuli nyt joulukuussa :( kp 9 ja 6 yk menossa.. itse join viime kierrolla greippimehua 2 lasia päivässä ja raskaaksi tulin mikä tosin meni viikko sitten kesken. enkä meinaa tässä kierrossa mitenkään varoilla raskaaksi tulemista vaikkakin lääkäri suosittelikin. muutaman viikon päästä pitäis tehä vielä varmistus r-testi että sais sen puhtaan negan viel välissä :)
 
Takaisin
Top