Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea kizu!

Oon paljon ruvennut kirjoittelemaan tänne puhelimella joten siksi kaikille vastaaminen ei aina oikein onnistu mut kaikki luen :)

Täällä kp 6 menossa. Aivan järjetön vauva kuume ja kaipuu menossa. Tää syksy on aina ollut sellasta aikaa mulle, että haluan saavuttaa jotain mutta tuntuu että mikään ei onnistu vaikka yritän omaa mieltäni tsempata, että nyt jos koskaan onnistuu! Pitäis vaan joka aamu ajatella että nyt onnistuu mut ähh.. ei tälle ressille vaan voi mitään vaikka kuinka yrittäis olla rennosti. No reilu viikko ovikseen. Odottavan aika on pitkä.

Nonna- Yhdyn tuohon odottavan pitkään aikaan! Minullakin olisi pari kolme viikkoa piinaamista tiedossa.. o_O Onneks tässä nyt on ohjelmaa, kun me lähetään reissuun ens viikoksi ja sittepä pitäs alkaa tytön 1v-synttäreiden suunnittelu ihan tosissaan! Saa vähän ajatuksia muualle, kuin raskautumiseen.. Mut tsemppejä! Kunpa viikon päivät menisi joutuin. :)

ON: Täällä menossa kp 19, dpo 2 (luultavasti). Kuivempi kausi alkanut ja mieli hyvä! :)

Jee ihanaa kizu!
Meille kotiutui eilen Brion pinnis, eikä yhtään liian myöhään tänään on tulossa pikkuväkeä yöksi :)
Kamalasti koitan saada nyt ylimääräistä roinaa myytyä netissä pois, kaikki ylimääräiset vaatteet sun muut saa nyt lähteä! :)
Pari viikkoa vielä ja sitten pääsee kapselista eroon.

Cupcake onneksi sinulla on jotain mukavaa puuhaa tiedossa niin menee se aikakin sitten nopeammin :) tsempit myös sinulle piinailuun!

Mulla meni viikko sitten kesken rv 6. :( Jospa pääsisi vielä tän vuoden puolella plussaileen..:) Kierukan poiston jälkeen tulin toisesta kierrosta raskaaksi, toivottavasti ei mene kovin kauaa että pääsis taas plussaileen. <3 Olin vähän varautunut keskenmenoon, eikä siitä toipumiseen mennyt kauaa. Nyt vaan uutta yritystä paremmalla onnella :)

Kizu mä tein ekan testin kp27/28-32. Viiva oli semmonen, että sen näki, mutta tosi haalee. Dposta ei tietoo, kun en ovista bongannu. Loistavaa, että toinenkin testi anto plussaa :). Onnea!

Aika normaaleja noi kivut. mullahan oli ennen plussaa ihan jäätäviä "menkkakipuja". Olin varma, että menkat alkaa etuajassa. Sen jälkeenkin oli monta viikkoo kurjia tuntemuksia. Mulla tosin syynä saatto olla keskenmenojen aiheuttama arpikudos, joka veny. Näin sano gyne, kun kysyin.

Mippe, suuret pahoittelut keskenmenosta! Hyvä että olet toipunut siitä ja toivottavasti uusi plussa tulee pian. :)
En nyt muista kuka täällä kyseli niistä kivuista, oliko se Kizu..? Ennenkaikkea onnittelut ja tarrasukkia!!! Mulla oli edellisen raskauden alussa sellasia aika kovan menkkakivun oloisia tuntemuksia ja olin varma että kesken menee mutta mitään verta ei koskaan tullu ja terve poika tuli. Olivat siis täysin normituntemuksia, ilmeisesti ihan kasvukipuja. Mutta noita on tosiaan alussa vaikka minkälaisia, mulla taas sellasia vihlasukipuja ei ollu missään vaiheessa.

Mulla on kp9 menossa joten ovista odotellessa. Pitää yrittää hyödyntää se hyvin jos vaikka saatais toinen kesävauveli.

Täällä on alkaneet piinaviikot... Luulen että ovis oli sunnuntaina kun illalla oli alavatsa tosi kipeä, maanantaina se kipu meni yhtäkkiä ohi. Nyt on ihan normaali vointi, ainakin uskon niin. Mies jo heitti et varmasti tulee plussa kun ravaat vessassa koko ajan ja nännit oli sen mielestä erilaiset :D Ei kai sitä nyt vielä voi tietää...

Se tässä on jotenkin typerää et tarkkailen itseäni koko ajan kun on vasta eka yk et sit oppis tuntemaan paremmin milloin mitäkin tapahtuu... Nyt vaan piinailu jatkuu vielä ainakin 2 viikkoa, sillä en aio testata ennenkuin täti myöhässä :D

Pikainen omanapailu: Äsken vessassa vaalenpunasta tuhrua, varmaan yöllä täti pamahtaa kunnolla kylään. Outoa tässä, ettei tosiaan ole niitä menkkaoireita. Yleensä ollut rinnat tosi arat ja mahaakin koskee täysillä.

täällä ei vieläkään merkkiä tädistä eikä kyllä r-testeissäkään mitään..eli toisin sanoen odottelen tätiä kylään...vain siks että pääsee yrittää kunnolla :D

mippe,pahoittelut km - vaan pakko kysyy,miten "osasit varautua", voiko siihen ikinä?

Mulla ei ollut ees oikea km,kunhan vaan huilautti plussaa joka sitten katosi,mutta tuntuu että oon aika p*skana siitä vieläkin,kp2.Oijoi,mieli heittää häränpyllyy kyllä.

Cupcake täällä mennään melkein samoilla päivillä kp 19 dpo 3 tänään. Milloin ajattelit testailla? Itse mietin sunnuntaita, voi kyllä olla ihan liian aikaisin, silloin dpo 8.

Mitään muuta raportoitavaa ei oikeastaan ole. Ei mitään oireita tai tuntemuksia, tosin eihän tässä vasta ole kuin muutama päivä ovulaatiosta. Jännäillään loppu viikkoa tuleeko jotain kipuiluja yms.

mippe Pahoittelut keskenmenosta. Mä kans mietin samaa, kuin Marikki, et voiko siihen koskaan varautua? Uuteen yritykseen nyt vaan sitten. Tsemppejä!

Freyja86 Voih, jaksamista piinailuun! Meillä on varmaan testaukset samoihin aikoihin, mullakin kipujen ja limojen mukaan oli ovis sunnuntaina! :)

nitamoi Jättihän täti kuitenkin tulematta?

Bluerose Tiedän tunteen, kun tätiä ei näy ja raskaustestit näyttää sitkeesti negaa.. Jospa menkat pian alkais, niin pääsisit alkamaan uuden kierron. Jaksamista!

S1N1 En aio testailla ku korkeintaan parin viikon päästä. Jotenkin on nyt koitettava malttaa odottaa siihen "oletettuun" seuraavan kierron alkuun! Jaksamisia piinapäiviin sinnekin! :)

Cupcake: Siteeseen ei oo yöllä tullut kun pieni pisara. Eikä toistaiseksi oo mitään vuotoja ollut.Ja Tsempit piinailuun! :)

Bluerose: Tiedän tunteen, oli tuollaista samanlaista kun esikkoa yritettiin. Menkkoja ei kuulunut ja testit negaa.

Freyja86: Tsempit piinailuun! :)

Täällä jatkuu pienoinen mahakipu ja valkkaria tulee aika reilusti... Mietin et eikö oviksen jälkeen ala kuiva kausi eikä valkkarin pitäisi lisääntyä? Ja oviksesta ei oo kuin muutama päivä...

mippelle pahoittelut keskenmenosta :(

Täällä lueskelen taustalla päivittäin tätä ketjua, mutta en saa aikaiseksi kirjoittaa mitään :D No nyt kuitenkin oletettavasti ovis ihan näinä päivinä (oon testaillu tikuilla ja joka päivä on vahvempi viiva+täsmäis viimisen vuodon kanssa).Ekaa kertaa tikut käytössä ja kierukka siis poistettu 11.9. Eilen ja tänään tullut vähän limoja ja haluttaa kokoajan! Mies joutuu tänään kyllä hommiin..;P

Mulla oli esikoisesta niin, et hän sai alkunsa 21.9 ja plussasin 3.10. Tiedän tämän, koska 21.9 on mieheni syntymäpäivä ja sinä vuonna tein matkatyötä enkä ollut kuin tuon päivän kotona ja merkkasin kalenteriin milloin peitto heilui :D Eli 12pv sänkypuuhista jo plussa clear bluen digillä :)

Nyt jos sattuis tästä kierrosta plussa tulee ni lapsille tulis aikalailla 2v ikäeroa.

Piti menää vielä kaivelemaan esikoisen plussasta tietoja ja silloin tein testin iltapissasta kp 25 ja sain vahvan plussan. Silloin kierto oli välillä 23-27 päivää, nyt on paljon säännöllisempi eli melkein puolivuotta ollut 26 päivää.

Takaisin