Raskaaksi 2013

Kauppareissulla taidan pregcheck:n ostaa.. taitaa olla vain turhaa.. On vain tunne että menkat alkaa ja en ole raskaana, tiputtelu jatkuu... :sad001 potuttaa, ketuttaa, vituttaa suoranaisesti. huoh..

vois alkaa hiippailla tuonne 2014 ryhmään.. :sad001
 
tsemppiä pepexxl toivottavast sielt tulee plussa raskaustestiin :)

lumikki toivotaa että menkat ei ole kyseessä vaan valemenkat ja testi näyttäs plussaa :)

on: kp 21/32 menossa eikä tietoa onko ovis ollu vai onko tulossa vai onko ollenkaa, käiken järjen mukaa pitäs olla piinaviikot menossa jo.
 
Heips! Tänään kp 29 ja aamulla tehty nega.. Niin nega ku olla ja voi ja mielessä vaan pyörii kirosanat.. Ja kysymys että miksi ei meille sitä toista voida suoda.. Minkä helvetin takia ei sitä plussaa meille kuulu.. Mä oon niin puhki.. Pää hajoo.. Ei jaksais enää.. Ette usko kuinka pitkältä tuntuu yli KOLME vuotta yrittää.. Ja vielä vaan jatkuu.. Tuskin tuo nega enää plussaks muuttuu..

sori omanapaisuus.. Mut oon niin surullinen... :sad001
 
kukka pahoittelut negasta, varmasti syö ku yrittän pitkää ilman tulosta. meil näköjää alko yritys melkei samoihi aikoihi. älä turhaa pyytele anteeks omanapaisuutta parempi purkaa mitä mielessä ku pitää sisällä. yritä jaksaa, kyllä se plussa teilleki viel suodaan, yleensä se tulee ku vähiten oottaa.
 
hei taas,
nega r-testi tehty 3,5h pidätetystä pissasta.. :sad001 Ei oo auttanu ylimääräiset vitamiinit, greippimehut,punkku tai oviksen tikuttelu..menkat taitaa alkaa huomenna tai tiistaina. :sad001

... hiippailempa siis tuonne 2014 ryhmään.. :angry1
 
harmi lumikki että tuli nega, oota nyt viel ja kato alkaako vai ei. toivottavast sieltä kuitenki tulis plussa menkkojen sijasta. :)
 
No sieltähän se täti tuli....... Kierron pitoisuudeksi tuli 54.. Kolmannet menkat alkoi nyt elokuisten pillereiden lopetuksen, kannattaisiko jo soittaa terv. Keskukseen kun ekat luomut oli 27, seuraavat 51 ja nyt 54.

Turhauttavaa.
 
Soita pepeXXL! Ite lopetin pillerit lokakuussa ja kun ei alkanut menkkoja kuulua ja raskaustestit näytti negaa niin soitin terv.asemalle kuukautisten ollessa n. 3vkoa myöhässä. Pääsin veritestiin -> neg ja sen jälkeen sain kinuttua itselleni lääkäriajan tammikuulle (22.1.). No, 62 päivän jälkeenhän ne ensimmäiset luomumenkat sitten tuli...
 
Pepexxl.Pahoittelut tädidtä... ja harmillisen pitkäksi on mennyt noi sun kierrot...
Lumikki.no voi hitsi mut älä vielä heitä täysin kirvestä kaivoon..jotkut tosiaan saa vasta plussan kun menkat on myöhässä...toivottavasti kuulut niihin..pidän peukut ylhäällä et täti ei tulis..
Kukka.oon tosi pahoillani...olisi kyllä ollut jo teidän aika saada se plussa... :sad001 toivon koko sydämmestäni et saisit pian plussan...Hali....
Gatusa.Toivottavasti sun kierrot nyt ei mee sekasin ja olis se ovis ollu.. Ja saisit vie sen plussan uuden vuoden kunniaks :)
 
kiitos loora tsempistä, oisha se iha kiva saada plussa mut sit ollaa taas pelko takalistos et miten menee ja varmaa joka kuukaus ekan kolmanneksen ajan oon kinuamas ultraa eka rv 6-7 jne... mielenrauhaa tuskin tunnen ennen ku eka kolmannes on ohi. mutta se on sit sen ajan murhe ku eihä mulla ees välttämättä ole ollu ovistakaa vielä.

huoh jotku idiootit rikko päävesiputken ja koko kaupungilta oli vesi poikki, vasta hiljattain tuli takas mut tosi heikkona, eikö ihmiset tässä maassa tajua että putkien ja johtojen rikkomisest ei ol hyötyy heille vaa haittaa...
muutoin tässä ovista odotellaa tai menkkoi/plussaa. vois varmaa vuoden vaihtees kinuta ittesä ukon mukaan kuulemaa lääkäriltä tulokset ku ukko näyttää ne mun lääkärille ja sit vois vinkata et on ollu menkat tuolloin kierrosta ei hajuakaan et kattoisko onko ovis mahollisest ollu ku näkyyhä ultrassa jos ovis on ollu ni keltarauhanen tai hajonnu rakkula.
 
Voi kukka! Kolme vuotta on pitkä aika yrittää, en voi edes kuvitella miltä tuntuu noin pitkän yrittämisen jälkeen kun itellä kypsyttää jo viiden kuukauden päästä. Voimahali! Toivottavasti se plussa teille suodaan vielä! Älä välitä omanapaisuudesta, sitä varten nää palstat on että täällä voi purkaa. Se helpottaa.

Gatusa, oot niin oikeessa tossa. Sama juttu miestenkin kanssa, se oikea osuu kohdalle kun vähiten odottaa. Mä löysin mieheni just noin ja sama oli ton ekan raskaudenkin kanssa. En uskonut yhtään olevani raskaana.

Lumikki, pahoittelut! Mut ehkä on vielä toivoa kun menkat ei oo alkanu.

PepeXXL, kannattaa varata lääkäri ja alkaa selvittelemään asiaa. Jotenkin on nyt kroppa sekaisin. Pillerit voi kyllä sekottaa elimistön pitkäksi aikaa.

Kp22 tänään, menkkoja odottelen saapuvaksi viikon päästä. Ei oo yhtään sellanen olo että olisin raskaana joten taitaa olla pakko siirtyä ihan virallisestikin tonne 2014-ryhmään. Mua on alkanu vaivata ihan ihme asia, unettomuus. Mä en oo ikinä kärsiny siitä. Nyt saatan pyöriä sängyssä parikin tuntia, kolmelta yöllä oon ollu vielä hereillä. Viime yönä en nukkunu käytännössä ollenkaan kun lapsi oli tosi levoton koko yön. Ihme kyllä mua ei siltikään väsytä erityisemmin. Ärsyttävää jos tää jää nyt päälle, on jatkunu jo viikon verran. Mä nukun aina hyvin! :smiley-angry017
 
Kiitos tsempeistä.. jatketaan tuolla 2014 ryhmässä.

Kp1/29 menossa.. Ja on kipeä!! Tuntuu että nää oireet on vaan pahentunu kun ehkäisy jäänyt pois.. vihloo, pakottaa juilii.. :sad001

pidellään peukkuja toisille ens vuonnakin! Minä vielä peukuttelen niille joille on mahdollista tälle vuotta vielä plussailla.. :wink :)
 
Aamu mikähä sulla aiheuttaa unettomuutta, ite oon meinaa nyt yli viikon ollu aika pitkälti nukkumatta ja alka käydä terveyden päälle jo. mä varmaa yritän ottaa selvää mikä ois turvallinen droppi mikä auttaa nukkumaa ku yöt menee juurikin samalla tavalla ku sulla.
 
Niinpä, en tosiaan tiedä. Ikinä en oo mitään apuja nukahtamiseen tarvinnu enkä edes pahimpina stressiaikoina oo kärsiny uniongelmista vaan päinvastoin. Silloin nukuttaa vaan enemmän. Toivottavasti tää ei kestä kauaa, nyt ei väsytä mutta jossain vaiheessa varmasti alkaa. Nyt on niinkin että jos herään yöllä vaikka lapsen itkuun niin en meinaa päästä enää takas uneen. Iltavirkku oon ollut aina mutta oon mä sit nukahtanu kun oon nukkumaan mennyt. Ihan outoa. :confused:
 
harmillista Aamu, mulla on nyt ollu lähinnä 24/7 väsymys ja voimat alkan katoamaa käsistäki yhtäkkiä, ei oikei toimi pää eikä mikää. täytyypi harkita että pyydän melatoniinia tai jotai itelleni että sais nukuttua yöt. yleensä mä saan nukuttuu yöt mut nyt ei ol aikoihi nukuttu kunnol ja päikkäritkää ei onnistu enää.
 
Lumikki.Pahoittelut tädistä... :sad001
Aamulle tsempit univaikeuksien kanssa..toivottavasti ei jatku kauaa...
Gatusalle kans voimia väsymykseen ja toivottavasti melatoniini auttaa sua nukkumaan..
 
loora kiitos tälläkin puolella, melatoniinia ei näköjää suositella raskautta yrittäville eikä raskaana oleville/imettäville eli ei holpotusta näköpiirissä. nyt sit ihmetellää oletettavaa hormonihäiriöö ku tuhru ilmaantu. no viikon parin pääst näkee mikä on homman nimi.
 
Takaisin
Top