Voi
kukka! Kolme vuotta on pitkä aika yrittää, en voi edes kuvitella miltä tuntuu noin pitkän yrittämisen jälkeen kun itellä kypsyttää jo viiden kuukauden päästä. Voimahali! Toivottavasti se plussa teille suodaan vielä! Älä välitä omanapaisuudesta, sitä varten nää palstat on että täällä voi purkaa. Se helpottaa.
Gatusa, oot niin oikeessa tossa. Sama juttu miestenkin kanssa, se oikea osuu kohdalle kun vähiten odottaa. Mä löysin mieheni just noin ja sama oli ton ekan raskaudenkin kanssa. En uskonut yhtään olevani raskaana.
Lumikki, pahoittelut! Mut ehkä on vielä toivoa kun menkat ei oo alkanu.
PepeXXL, kannattaa varata lääkäri ja alkaa selvittelemään asiaa. Jotenkin on nyt kroppa sekaisin. Pillerit voi kyllä sekottaa elimistön pitkäksi aikaa.
Kp22 tänään, menkkoja odottelen saapuvaksi viikon päästä. Ei oo yhtään sellanen olo että olisin raskaana joten taitaa olla pakko siirtyä ihan virallisestikin tonne 2014-ryhmään. Mua on alkanu vaivata ihan ihme asia, unettomuus. Mä en oo ikinä kärsiny siitä. Nyt saatan pyöriä sängyssä parikin tuntia, kolmelta yöllä oon ollu vielä hereillä. Viime yönä en nukkunu käytännössä ollenkaan kun lapsi oli tosi levoton koko yön. Ihme kyllä mua ei siltikään väsytä erityisemmin. Ärsyttävää jos tää jää nyt päälle, on jatkunu jo viikon verran. Mä nukun aina hyvin!