Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siitä miehen suoritus paineista... ei meillä semmosta varsinaisesti ole muutakun sen OVULAATION aikaan kun on ns. pakko onnistua...(tai tässä kierrossa se tuli ensimmäistä kertaa kuvioihin) tavallaan oma moka kun edes mainitsen kyseistä aiheesta mutta en vaan pysty oleen hiljaa kun tikahduin ilosta!
ja meillä ainakin on käynyt vähän sillai et kun lasta ei ole kuulunut, niin onse pikkuriikkisen ruvennut vaikuttaan haluihin... kyllä meillä "talletuksia" tehdään joskus joka päivä joskus useamman kerran päivässä, joskus taas harvemmin...
viime yönä myös ihan vihloi rintoja....mä kun olen tälläinen himotestaaja niin mietin että uskaltaisikohan tehdä erittäinherkän raskaustestin jo KP 26/31? tilasin raskauskeiju.fi vai com ista? sellasia testejä 2kpl mitä voivat näyttää positiivista jo 6 pvää ennen oletettujen kuukautisten alkua. ovat siis noita davidin erittäin herkkä -raskaustestiä herkempiä... jotenkin funtsin et JOS jos jos jos on ihme oikeesti känyt et ne molemmat munasolut on hedelmöittynyt ja kiinnittynyt niin sittenhän raskaustestinkin pitäis kai aijemmin näyttää plussaa?
EI muuta uutta tänne viimistä yötyötä viedään... sitten onkin 6 päivää VAPAAATA 

En kuollaksenikaan enää muista, oliko minulla mimmoisia oireita sillon, kun esikkoa alulle laitettiin. Siitä on niin "kauan" aikaa.. :) Ovistestien olen muuten antanut kuitenkin olla kaikessa rauhassa, tosin siirsin mä ne tuonne eri kaappiin, etteivät ihan tuossa wc:ssä ole, helposti saatavilla. 

Itsellä kun kuitenkin on sisaruksia, niin on aika vaikea kuvitella, millaista pojalla olisi ainoana lapsena.. Ei kai siitä sisaruksesta hirveästi haittakaan voi olla!