Sannie tervetuloa! :) no joo pakko myöntää, että on siitä pupuilusta oviksen aikaan tullut aika suorittamista etenkin miehen osalta..sitä ei niin usein haluta ku mua ja sitten oon koko ajan sen niskaan hönkimäs, että mennäänkö makkariin :D mutta se kyllä ymmärtää, että ei niitä vauvoja tuu muuten...
Kizu ois aika siistiä jos ois tuplasti tärpännyt
no ei enään kauaa..pian se aika menee yritä vaikka aatella jotain muuta täs välis niin pävät kuluu nopeammin :) itseäkin vähän jännittää vaikka jotenki oon niin varma, että ei oo tärpänny ku en tiiä osuko noi pupuilut oikeeseen kohtaan..mun ovis tuntemukset oli tässä kierrossa päin peetä! :D
Chipmunk86 no jos mulla ei täs kierros tärppää niin kai sitä on pakko vaan uskaltaa olla rohkea ja kokeilla tota taktiikkaa! :D sitä etikkaa meinaan..hyi oksettaa jo ajatus :D
S1N1 Tänne tulee kyllä tätä tekstiä ihan kiitettävästi ja aina ei oikein tahdo pysyä perässä :) voi ihana juttu, että mies noin paljon oottaa vauvaa..tais olla sitten tosi kiva viikonloppu hänellä :) toivotaan, että 2 kierrolla tärppää :)
Elrei hmm... ei taida kyllä olla? Joskus oli joku sellainen joka kirjoitti joka toinen minuutti kaiken mitä teki ja meni hermo, kun etusivu täyttyi tämän ihmisen tilapäivityksillä,mutta nyt ei ole ketään joka ärsyttäis tai mitään muutakaan?
Täällä ei mitään erikoista..kp 23. Aika mennyt toisaalta aika äkkiä.. välillä oikeas munasarjas tuntuu pientä kipuilua, hyvin pientä siis!!! ja tosi harvoin..... en kuvittele näiden olevan mitään oireita, mutta tulipahan vain mieleen :)