Chipmunk no höh. Meilläkin mies oli ekana sitä mieltä että ei tossa mitään viivaa ole ja osoitteli sitä imutyynyn rajaa että tossa on valmistusvirhe. Vaik kui yritin näyttää ja selittää ei nähny mitää. Tietty miulla se oli oikeesti haamu, siullahan oli jo selkee viiva...
Sit ku kahden päivän päästä testasin uudestaan ja laitoin kuvaviestin että joko säkin näet ni seuraavaks se oli sitä mieltä et hei hei rahat ja vapaa-aika ja käyttäytyi kuin ois maailmanloppu tullu monta päivää. Vaik kuitenki yhdessä on yritetty monta kuukautta ja on minuu lohduttanu kaikki itkut ja itekin jutellu miettineensä minkälainen mä olisin äitinä jne. Juttu oli oikeesti sitä rataa et painosti minuu ottamaan siideriä mukaan viikonloppureissulle ja ku selitin että eikö me oo jo vuos sitten tästä tapeltu, mä en juo yhden yhtä raskaana ni tuli hiljaista. Mä että "ai voin sit juoda suruun jos se menee kesken." Melkeinhän toi kuulosti jo siltä et sitä se toivoo.
Siin oli pari päivää vähän mieli maassa kunnes tajusin et sillä ei oo aiempien lasten kans menny kauheen hyvin sen kantilta. Parisuhde (seksi ja läheisyys) o loppunu ku seinään ku nainen bondaa lapsen kans ja on kaikkee mahdollista pitäny ostella ja exä oli jopa sitä mieltä et moottoripyörä pitäis myydä ja miehen luopua kaikesta kivasta et jää lapselle enemmän rahaa.
Kun tajusin että sitä se vasta pelottaakin eikä vaan minua ni aloin sitte kysellä noista rahajutuista sun muista, selitin mitä oon ajatellu hommata ja mistä ja pikkuhiljaa ja mie katon budjetin kyllä. Ja että keskenmenemisen pelko se on miullakin mut jos menee ni menee, eikö voitais nyt edes iloita siitä, että näillä tiedoilla näyttää et pystyn tulemaan raskaaksi. Miehet :/ Näyttää pelkonsa niin eri lailla kun naiset, luulin, et se oli vihainen. Kyllä se sit sanoikin että pelottaa ku saatiin juteltua. Ja se aggressiokin helpotti.
Nyt se o katellu asuntoautoja ja sivuvaunullisia moottoripyöriä meitä varten
Itekin tossa yks ilta ihmetteli asiaa. Ja oli poikansa kans kaupoilla ni oli katellu vauvanvaatteita ja laitteli viestiä niistä (ei kyl ostanu ja onhan tää aikaista). Vähän on varovasti alkanu hössöttääkin jo.
Kai ku itelläkin on noita hetkiä et miettii et onkohan tää fiksua ja onko miusta äidiks ni kyl miehilläkin on noita pelkoja ja ku odotat et ne ilahtuu ku tärppää ni ei välttämättä mene niin. Kaik pelot nousee pintaan ja sit kiukutaan ja vähätellään. Onni on sellainen mies jonka kanssa noista voi lopulta sit puhua myös niin saa asiat päätökseen.