kizu Mulla on myös vau-sovellus puhelimessa (samsung s3 mini) ja hyvin toimii. Kirjoittelemaan en ole sillä alkanut, kun tuossa kännyssä on tosi huono näppis, nii menisi ikä ja terveys sitä näpytellessä. :) WomanLog tuli ladattua nyt myös, kiitos vinkistä. Vaikuttaa ainakin tosi selkeälle! :) Mulla oli tuos keväällä jo hakusessa hyvä kuukautiskalenteri, että ois voinu seurata kiertoa tarkemmin.. Mulla oli joku MyDays (ei ollut hyvä) ja sit joku muukin, vaan siinä ei ollut varsinaista kalenteria, se vaan laski ovulaation ajankohdan.
Catsie En minäkään jaksa uskoa, että se jalat kattoon -systeemi ois joku ratkaiseva tekijä. Mut mitä haittaa siitä on, jos vaikka hetkisen makoiliski tyyny pyllyn alla jalat katossa?! :) Ei se keneltäkään pois ole.
-MJ:lle avio-onnea ja ihanaa häämatkaa! +++
Aamu Kerkesinkin ihmetellä, et minne sä oot häippässyt vaan sit muistin et olitkin jossain reissun päällä! :) Tervetuloa takaisin. :) Mulla oli eilen tuollainen itkupotku-päivä, itteä saa siitä syyttää kun menin lukemaan yhtä blogia.. En tiedä oletko kuullut siitä incl:stä? Sen pienen Sennin tarina..? Avasi kyynelhanat ääriasentoon..
Sit päätä särkee.
Gatusa Joo siis minäkin olen aika varma, et ovis on ohitettu juttu jo tältä kierrolta, mut silti juilii ja jomottelee. Limojakin on, mitä eilen asiaan perehdyin.. Naisen elimistö on kyllä niiiiin monimutkainen systeemi. Toivotaan, että nää oireet jotain tietäisivät.. Täällä kp 23, vielä pitäisi piinailla VIIKKO ..
ON: Päätä särkee, jomottelee, painon tunnetta alavatsalla.. Limoja. Mitähän vielä? Ainiin, se eilinen itkuisuus.. Taitaa tehdä kroppa tepposet kun tämmöset oireet ja kp 23 vasta..
Plussatuulta! :)