Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanan herkkää... Lähinnäpäs tarkoitin että näin myöhemmin nauttii siitä kun lapsi on turvassa kotona ja kiukut yms lähellä ja turvallisesti. Mutta pidän suuni jatkossa tukossa ;)

Ihanan herkkää... Lähinnäpäs tarkoitin että näin myöhemmin nauttii siitä kun lapsi on turvassa kotona ja kiukut yms lähellä ja turvallisesti. Mutta pidän suuni jatkossa tukossa ;)

Onpas tullut paljon tekstiä! ihan ekaksi ONNEA TEILLE PLUSSANNEILLE! <3 olen tosi kateellinen,mutta ehkä minunki aika tulee vielä :)

cupcake sinäkös niitä ovistikkuja olit myymässä? :) Kiitos ehdotuksestasi, mutta ajattelin ostaa niitä clearbluen ovistestejä, kun pidän enemmän niistä, kun ovat selkeitä ja se hymynaama piristää päivää mukavasti :D Mutta kiitos kuitenkin tosi paljon!!!

Chipmunk86 joitko sitä etikkaa joka päivä? Paljonko? Mä ite oon yrittänyt, mutta en vaan pysty! se on niin pahaa.. miten sä sait sitä alas? :D Onnea vielä <3

Kp 21 menossa. En odota liikoja. Keskityn lomailuun ja elän toivossa. :)

Heipä hei! Täällä palattu lomilta ja hirveä määrä tekstiä tullut sillä välin. Ihan kaikkea en jaksanut kahlata läpi. Onnea Mirelyn ja Chipmunk plussista! Plussatuulia myös muille täällä! Meillä varmaankin jäi ovis tässä kierrossa hyödyntämättä. Pupuiltiin kyllä ennen reissuani mutta arvelisin että ovis oli ehkä myöhemmin. Saapa nähdä. Kirjoittelen lisää paremmalla ajalla.

Nonna-: Kyllä mäkin noita cb digitestejä vaan suosittelen, en kyllä varmaankaan enäään tuu ostaa noita liuskoja lisää. Noi käytän (jos en nyt raskautunut)loppuun, onhan ne kalliita mut kuten sanot se hymy naama piristää kummasti ja ei tartte tihrustaa oliko viiva tarpeeks tumma jne :angel4
Aamu: toivottavasti se tärppi vaan tulisikin tästä kierrosta :smiley-bounce012

Huomenta ihanat naiset! :)
Voi miten olikaan ihana päivän startti kun rupesi hymyilyttämään CHIPMUNKin plussakuvat <3 <3 <3 <3 Oon niin herkässä tilassa 24/7 että hyvä ettei kyyneleet ruennu valumaan :DD Ihania plussauutisia <3 Näin niitä vaan tipahtelee ;)

ON: Rakenneultra kutsu tuli 5.9 ja tällä kertaa on eri henkilö kuin viimeksi, ONNEKSI.. tein siitä edellisestä tyypistä valitukset, koska se oli jotain ihan hirveää se käynti, joten toivotaan että nyt on parempi ´henkilö kyseessä :) Ainakin kaverilla on ollut tämä sama ja on tykänny :) Puuuh, aika matelee... päivät tuntuu tosi pitkiltä kun on jotain mitä odottaa.. ONNEKSI on töitä, muuten pää leviäis jos vielä pitäis kotona ootella päivien vaihtumista :D Muuten kaikki on hyvin, ei kummia oireita ja kaikki öklöolotkin on poistuneet.. Ruoka maistuu ja maha kasvaa :D

Plussatuulia kaikille <33

late- : Mikäs edellisessä oli vikana? Siis siinä tekijässä.. Hyvä vaan jos valitukset teit ettet vain itseksesi jäänyt miettimään ja veetuuntumaan :)
Ihanaa kuulla että siellä mennee kaikki hyvin!! Päivät kyllä kuluu hitaasti, oh my. Täälläkin odotellaan että piinaviikot loppuisi.

On: Nyt siis kp 22/28-30, eli vielä tämän viikon kun jaksaa niin rupee selviämään tuleeko tätsä kylään vai ei..Testiä en kyllä tee ennen ens viikkoa.. Yritän malttaa mieleni siihen asti. Mua hieman hirvittää jo. Nyt on nännien arkuus jo hieman hälventynyt ja valkovuotoakaan ei nyt ihan hirveesti enää tuu... Eli oisko se nyt sitten tässä. Kuivakausi ennen menkkoja.. :( Eikö ne niin väitä.

Mut nyt on kyllä ukollakin jo selkeästi haluja että yritellään kun melkein jokapäivä pupuiltu. Oon kyllä sanonu et nyt ei enää tähän kiertoon auta, mutta onhan se mukavaa että seksi maittaa vaikkei raskaaksi siinä vaiheessa pystykää tuleen :) <3 On se vaan niin ihana tuo ukkokulta!

Plussatuulet kaikille!

Minulla ainakin oli se kuiva kausi vaan entistä pahempi ennen plussaa... Ei se vielä mitään sano. Juokseva, valkoinen valkovuoto alkoi vasta monta päivää sen jälkeen ku menkkojen ois pitäny. Ja kohdunkaula on kova ja korkealla yhä, ehkä ihan vähän pehmennyt vasta. Ennen plussaa oli vaan entistä kovempi ja tiukasti kiinni.

elmiina: Niinkö?! Oi että, sitä jotenkin liikaa keskittyy vaan noihin oireisiin mitä suurimmalla osalla on, joten sitä kuvittelee että jos niitä ei itellä oo niin se on menoa se.. :/ haha.. Tyhmä kun on niin siitä kärsii koko kroppa sitten.
Milloin sulla on neuvolakäynti tulosa ? :) En muista oletko jo siittä maininnut. Joko jänskättää?

Joo miulla kuivu paikat niin pahasti että kutisikin ja valkovuotoa tosi vähän, kuivaa ja kokkareista. Luulin hetken et on hiiva tulossa mut siitä se asettui. Aivastelin myös kun nenä kuivui, luulin flunssaksi.

Miulla on 3. 9. eka neuvola. Eipä täs oo vielä paljon ehtiny jännittää, kaikes rauhas odotellaan. Ekaa ultraa ennen sit ehkä jännittää, mihinkään varhaisultraan yksityiselle en oo menossa eli se aika on sit joskus syyskuun puolen välin jälkeen vasta jos kaikki on siihen asti hyvin.

elmiina: Toivotaan että sulla kaikki hyvin! :) Ja onhan tuohon ekaan ultraan vielä jonkun aikaa, että ootellaan ootellaan :)

_mirelyn_ laskettu aika, jos olen sen oikein laskenut, pitäisi olla 21.4.2014. :) Nimimerkkini perässä olevat numerot edustavat ikääni. :)

Mia82 kiitos onnitteluista. Harmi kun täti noin yllättämään pääsi. Kyllä tuo juuri kellon kanssa puuhailu varmasti lieventää haluja. En usko, että miehesi pitää sinua ällöttävänä. Ainakin meillä kun miehelle sanoin, että nyt olisi ovisaika, niin huomasi heti, että hänelle tuli siitä suorittamispaineita.

Nonna- yritin juoda joka päivä ruokalusikallisen ovikseen asti, mutta saattoihan siinä muutama päivä jäädä välistä kiireen keskellä. Itse sekoitin jääkaappikylmää etikkaa ruokalusikallisen lasilliseen kylmään veteen ja lipittelin seoksen alas pillillä. Pillistä oli ainakin se hyöty, että se paha maku ei jäänyt ihan tuohon kielen päälle pyörimään ja ehkä hampaatkin säästyy pahemmalta happohyökkäykseltä. Ihme ja kumma kyllä tuohon makuunkin tottui. :) Ei tuntunut enää niin karmealta tuo litku oviksen lähestyessä. :)

Mites muilla menee?
Nyt töissä ja on niin hiljaista, että pakkohan se oli tulla tänne kurkkimaan mitä uutta täällä ois.
Mulla päätä särkee, ei vielä pahasti. En uskalla kyllä särkylääkettä vielä ottaa. Normaalisti syönyt Buranaa, vaan nyt pakko yrittää pärjätä parasetamolilla jos tarvetta lääkkeelle on. Ihan vaan varmuuden vuoksi.

elmiina uudet syyt jännittää nyt eli eka ultra sit ku sen aika on, onnellista odotusta :)

chipmunk tsemppiä ja onnellista odotusta sullaki nyt alko tuo odottavan aika on pitkä- kausi :)

on: tääl kp 20/29? parina päivänä vahvoi nippailui munasarjois vuorotellen, mitä lie kipuilua ja lisäks taas alkan vessas ravaaminen yölläki eli tutut pms oireet. tänää pääsin pankkii ja ostoksille sekä apteekkiin jipii...foolihappo 5mg ku mulla on se tilanne että en saa mistää tarpeeks ja mulla puutostila raudast ja vitamiineist ollu päällä pidemmä aikaa mut kerran viikos varmaa otan tabletin ku sen verra korkee pitoisuus.

Kizu, en ole kovin optimistinen tästä kierrosta mutta eihän sitä ikinä tiedä. Kierrot on heitelleet kuitenkin aika lailla, kaikkea 24-36 päivän väliltä. Voi myös olla että ovis on myöhemmin nyt koska pupuiluhaluja on edelleen melkoisesti. Jos sitä tänä iltana taas lämmittelis miehen.

Tsemppiplussat täältäkin Aamu:lle!! Pidetään peukkuja kuitenkin vaikka epäilystä on ettei nyt natsaa.. :)

maicy ei voi poistaa sehä itteäki ärsyttää monest. ennen oli poista nappi mut nyt ei ol enää.

Takaisin