Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kamalan runsaat menkat jos tuollaisen varustuksen saa laittaa pöksyihin, että pärjää muutaman tunnin. 
Heippa ! Olen kolme kuukautta seurannut näitä palstoja vauvakuumeissani ja päätin nyt ensimmäisen kerran itse jotain raapustaa. Jätimme e-pillerit pois huhtikuun lopussa ja päätettiin että ei silleen hei yritetä, tulee jos on tullakseen. No eihän siitä mitään tullut ainakaan mun kohdalla vaan tässä on siitä päivästä saakka oireiltu ja kuviteltu oireita, tikuteltu ja testailtu. Mikään muu ei oikeestaan pyöri enää mielessä. Kahdet luomumenkat tulleet tasan 29 päivän kierrolla, molemmilla kerroilla olin aivan varma että olen raskaana sillä oireet olivat niin selvät. Nyt kolmannet menkat 8 päivää myöhässä eikä juuri mitään tuntemuksia, muuta kun kuumeinen olo,lämpö 37 ,mutta sen verran monta testiä tehty, että ei olla raskaana. Eli kierto sekaisin. Tajusin, että kaikki ne turvotukset,alavatsakivut, rintojen arkuus yms. ennen menkkoja johtuivat siitä, että en syö enää e-pillereitä ja kehossa ylipäätänsä tapahtuu joku kuukautiskierto. Onneksi aloitettiin tämä "yrittäminen" nyt eikä myöhemmin. Olen aimmin elänyt vuoden ilman ehkäisyä parisuhteessa ja tuloksena oli vuoden lopussa 1 kohdun ulkoinen raskaus. Ilman pillereitä myös kiertoni on ollut nuorempana epäsäännöllinen ja joskun jouduin ottamaan terolutit, jotta kuukautiset saatiin takaisin 4 kuukauden tauon jälkeen. On myös ultrassa havaittu rakkulaisuutta munasarjoissa, mutta ei kuulemma helminauhamaisesti. No katsellaan ja kuulostellaan, mitä tällä kerralla. Haluan toivottaa tsemppiä kaikille yrittäjille, erityisesti heille jotka ovat jo pitkään joutuneet kärvistelemään.