Ninnukka84
Silmät suurina ihmettelijä
Kiitos tervetulotoivotuksista täytyy vähän lukea näitä teidän tarinoita, niin pääsee jyvälle, missä vaiheessa vauvaprojektia olette. Joo, vaikka yritystä ei kauaa ole takana, niin täytyy myöntää että kyllä noi negatestit aika surulliseksi mielen saa. Nyt oikein huvittaa ne kerrat kun joskus unohtui pari pilleriä ja sitä heti kuvitteli että nyt varmaan ollaan sitten raskaana. Joopatijoo. Olen tänään töissä ollut niin sanotusti googlessa ja koittanut ammentaa tietoa. Ihan hulluuksiin en vielä lähde, mutta ehkä ne foolihapot vois hakea. Tietty vois olla olennaista jos ne menkat nyt sieltä tulis,nyt kp37, niin pääsis jatkamaan.
Vargynja: joo olen tässä kironnut kun menkkaoireet on ilmeisesti niin samanlaisia kuin raskausoireet, että ei ota selvää. Tuo metallinmaku voisi olla käsittääkseni jos ei nyt yleinen niin ei nyt harvinainenkaan raskausoire...toivotaan!
Vargynja: joo olen tässä kironnut kun menkkaoireet on ilmeisesti niin samanlaisia kuin raskausoireet, että ei ota selvää. Tuo metallinmaku voisi olla käsittääkseni jos ei nyt yleinen niin ei nyt harvinainenkaan raskausoire...toivotaan!