Minkas, omanapaile vaan niin paljon kuin vaan haluat. Ihan ymmärrettävää. Pidän peukut pystyssä, että vuoto on harmitonta ja ultrassa löytyy elämää.
Nonna, tuttua mullekin tuo. Suku vihjailee, että jokos meillekin tulisi vauva. Siihen sitten vastaukseksi jotain "kattoo nyt" ympäripyöreetä mutinaa. Onnekseni ei sentään ihan alvariinsa kysellä. Enkä onneksi ole kovin monille kertonut yrityksestä. Ja suurin osa niistä joille oon kertonut kuumeesta, ei ole kysellyt mitään. Lähinnä yksi kysyy joskus miten menee, mut se ei haittaa, kun sit taas välillä itken/hihkun sille jos on aihetta. Sitä tuntuu oikeesti kiinnostavan mitä mulle kuuluu ja voin kertoa sille näitä. :> Äiti kyselee joskus harvoin. Viimeksi kysyi, kun oltiin menossa auttamaan muutossa, muodossa "voitko sä kanniskella tavaroita", mut sävy kertoi, että oikeasti se kysyi "voitko kantaa, vai onko tärpännyt". :D Kurjaa, että ystäväsi kanssa on välit menneet noin.
Tsemppiä viimeisiin piinapäiviin
BeNe!
Voi kurja, kun kiertosi on tuollaisia
kukka.
Aika hurjaa, ettei voi yrittää kuin neljä kertaa vuodessa. Toivottavasti täti tulee sinne pian. Tsemppiä!
Onnea haamusta
elmiina! Mustakin tossa on ihan selvä haamu. ^^ Peukut ja isovarpaatkin on pystyssä, että alkaa vahveta viiva.
Kurjaa
butterfly, että ovis meni sairastaessa ohi. :/ Toivottavasti pääset pian uuteen kiertoon ja se menee paremmin.
Aamu, toivottavasti olosi siitä helpottaa. Päänsärky on inha.
Toivottavasti saat
anhe kuitenkin plussan. Jos ei niin toivottavasti täti ei odotuta kamalan kauaa.
Tsemppiä
Chipmunk piinaviikoille. Pidän peukut pystyssä, että nyt tärppäsi. :> Aion testata varmaan sunnuntaina, omanapailussa selitän asiasta tarkemmin.
Onnea oviksen hyödyntämiseen
Elrei.
Musicbox, todella suuret pahoittelut. Kamalaa, että se olikin kohdunulkoinen.
Paljon voimia sinne toipumiseen. Toivottavasti olo paranee pian ja kun taas jaksatte yrittää, kiinnittyy kerralla oikeaan paikkaan.
Voi ei
Gatusa. Miten ne jalat niin pettivät? Toivottavasti voit jo paremmin. Tsemppiä kiertoon ja vaikeuksiin.
ON(kopio): kp 29/30-33. Yli huomenna pitäisi siis tulla jos tulee juuri eikä melkein ajallaan. Jos siis on tullakseen. Aiempien oireiden tai "oireiden" joukkoon lisään, että nännipihat on selvästi "turvoksissa" tai en tie onko turvoksissa oikee sana, mut sillai... En osaa selittää. Mut en muista et ne ois ikinä ollu samannäköset. Ei tätä voi oikeen kuvitellakaan eli, jotain on kai jotenkin muuttunut hormonitoiminnan suhteen. Uskoisin. Joko oon raskaana tai tapahtuu jotain outoa. Vähän rinnat on aratkin, mut se voi viitata tätiinkin. Luulen että testaan sunnuntaina. Kun ainakin ajattelen testaavani vasta kun menkat on myöhässä eli tarkoittaisi perjantain jälkeen. Lauantaina on suht aikanen aamuvuoro ja jotenki tuntuu et en jaksa ennen töihin lähtöä ruveta dippailemaan. (Teenköhän tän itelleni vaikeemmaksi ku tää oikeesti on...) Eli sunnuntaille se menee. Jos maltan sinne asti. Sen pidemmälle en malta, vaikka sekin olisi mulle suht normaalia, että täti putkahtaisi vasta maanantaina.
Pahoittelut jos omanapailin liikaa.