Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elmiina, voit uskoa että piän täällä sinun puolestas sormia ja varpaita ristissä!

Ninnukka84, tervetuloa meidän joukkoon.

Mie edelleen oottelen kuukautisia. Peittojen heiluttelukaan ei oo ollut viime aikoina mielessä, aina jompi kumpi on poikki tai on kiire jonnekin.

anhe toivottavast sielt plussa tulis yllärinä :)

aamu totta raskaus oli ihanaa aikaa ku ei ollu päänsärkyä, nyt on päänsärky millo mistäki, ukkonen, kuumuus jne...

Varovaiset onnittelut Elmiinalle!!! <3 <3 <3 Ihan kylmät väreet meni, sillä olin juuri hetki sitten ajatellut, että niin riemuitsen sitten kun plussan saat ja nyt sitten luinkin samantien, että haamu oli tullut!!!!! :blob1

Ninnukka84 tervetuloa joukkoon kuumeilemaan. Toivottavasti pääset pian plussaajien joukkoon. :) Itse kans pilleriaikana ajattelin, että kun yksi pilleri on otettu myöhässä tai jopa unohtunut ottaa, että olen varmasti heti raskaana. laughing7 Nyt reilun puolen vuoden pillerien lopettamisen jälkeen on hieman mieli muuttunut. :) Tiesitko muuten, että jotkut käyttävät ovistestejä raskauden testaamiseen. Milloin olet viimeksi raskaustestin tehnyt? Minusta tuo menkkojen uupuminen, lämmöt ja ovisplussa kierron lopussa viittaisi raskauteen. :) Joillakin plussa tulee vain niin myöhään, vaikka menkat ovat olleet jo päiviä myöhässä ja testit huutaa negaa. :)

Vargynja täällä peukut pystyssä, että saat plussan. :) Oletko päättänyt jo milloin testaat?

Minkas omanapaile niin paljon kuin vain tykkäät. Onko vuotoa vielä ollut?

Nonna- samat fiilikset on minullakin kun ihmiset tenttaa että milloin teille on tulossa jälkikasvua. Ikävä kun ystävä on noin heittäytynyt kylmäksi. :sad001

Ainut kiitos rohkaisupuheesta. :) Ihanaa, että siellä odotus menee hyvin. :)

Kukka^^ Toivottavasti kierto ei enää venyisi pidemmälle tai jos venyy niin sitten mahdottoman hyvästä syystä. Toivottavasti saisitte plussan noista megakierroista huolimatta.

elmiina täällä kaikki sormet, varpaat ja raajat pystyssä, että haamulainen vahvistuu! :) Jännää, jännää, jännää!!! :)

Butterfly85 harmi jos ovis jäi hyödyntämättä sairastelun takia. Toivottavasti olet tervehtynyt. Onnea seuraavaan kiertoon ja oviksen hyödyntämiseen.

anhe toivottavasti pääset uuteen kiertoon. Tuo kiire on kyllä pirulainen kun ei kerkeä laatuaikaa viettämään yhdessä. Toivottavasti ensi kierrossa kiireetkin hieman helpottaa.

omaa: kp 16/27-28 menossa ja nyt varmaan taas ne piinaviikot alkaa. Odotellaan sitten vain. :) Tsemppiä kaikille. :)

Miun mies ei näe mitää viivaa tossa tikussa vaikka kuinka yritin näyttää... Sen sijaan ku yhdelle kaverille laitoin kuvan niin se onnitteli saman tien :) On se siinä, hyvin heikko vaan. No jos parin päivän päästä ois vahvempi viiva tikussa näyttää, tai digitesti tietty helppo miehenkin ymmärtää.

Sinällään jännä, että jos tämä nyt on tässä ja kantaa loppuun asti, niin laskettu aika olis huhtikuun alussa - miehen nuorimmainen on syntynyt huhtikuun eka päivä. Kahden vuoden ikäero olis, ja taas yks oinas lisää (mä olen oinas, samoin miehen exä ja tämä nuorimmainen).

Vielä ei tunnu kyllä mitenkään siltä että olis raskaana, paitsi että hymyilyttää koko ajan. Ja itse asiassa on aika rauhallinen olo eikä mikään kauhee stressi, käy miten käy niin Jumalan haltuun. Ainoot "oireet" mitä on tähän asti ollut niin viime perjantaina join pari siideriä ja seuraavana aamuna meinas tulla oksennus (en ikinä oksenna krapulassa, saati sitten parin siiderin jälkeen) ja oon aivastellu. Pistin pahan olon nestehukan piikkiin ja aivastelusta oon arvellu alkavaa flunssaa tai jotain allergiaa. No, menkkojen ois tosiaan pitäny alkaa eilen jos ovisarvailut meni kohdalleen, eli ihmekö tuo, ettei mitään oireita ole. Se kunnon kipu pupuilun aikana oli sit ilmeisesti kiinnittymiskipua...

Ääh! Täällä se vaan hedari jatkuu jatkumistaan! Ärsyttää! Mä halua raskaaksi niin ei tartte näistä perhanan päänsäryistä kärsiä. Tuntuu että kaikki asiat saa nykyään mun pään särkemään.
Elmiinalla on jännät paikat siellä. Miesten näköaistiin ei kannata luottaa. :D

Elmiina: Miehet on niiiin suurpiirteisiä... me naiset kun käännellään ja väännellään viivanpaikkojakin eri valoissa niin kyllä myös aidon haamun tunnistamme!

Niin chipmunk minäkin eilen vähän jo ounastelin, ettäö josko sittenkin positiivinen ovistesti voisi raskautta uumoilla, mutta. siis mulla meni viivat sekasin testissä, ja ei ole mitään ovulaatiota. Hymynaamoja olen käyttänyt aiemmin ja nyt täytyy sitten opetella miten nämä toimivat.hehheh! hölömö olen.

Plus että miun mies ei kyllä ihan aikuisten oikeasti näe mitään, vaikka optikon mielestä näkö on täydellinen... :rolleyes:

Toi on superherkkä testi, eli teoriassa voi näyttää sellaiset hipaisutkin, missä ei oo oikeasti alkio kiinnittynyt. En usko että testissä on vikaa, oon pissiny monta noita tismalleen samoja samasta erästä aiemmin eikä oo näkyny ees viivan paikkaa. Vaikka nyt olisikin pelkkä hipaisu, niin tarkoittaahan se, että siellä jotain edes tapahtuu. :) Tuo on parin tunnin pissasta keskellä päivää ja kahden kahvikupin jälkeen, dpo 14 jos oletukset kohdallaan. Viiva tuli näkyviin 5 min sisään ja jäi tikkuun. En tiiä tarkalleen milloin näkyi kun ei kestä seurata, jätän tikun kylppäriin ja teen 5 min jotain muuta ennen kuin meen takas. Huomenna tai perjantaina varmaan uutta testiä kehiin.

kuva-1.JPG

Lyhyesti omaa; ovis varmaan lähestyy, limat lisääntynyt ja vähän alavatsa turvoksissa..mulla synnytyksen jälkeen on ollut tosi voimakkaat ovis-tuntemukset. Ennen synnytystä ei mitään havaintoja oviksista...

Hei!
Kerroin aiemmin raskautuneeni, mutta asia on nyt niin että minulla oli kohdun ulkopuolinen raskaus.
Sunnuntaina jouduin osastolle ja maanantaina minut leikattiin. Pääsin eilen kotiin.
Todella paha olla, en voi sanoin kuvailla miltä tällä hetkellä tuntuu. Ehkä aika parantaa haavat...
1-2 kk kun saa yrittää raskautumista uudelleen..

Nonna- Minä myös haistatin pitkät tädille! Ei tarviis tulla seuraavaan vuoteen ainakaan.. ;) Täällä vaivaa myös sisustuskuume!

Toivottavasti aktiivisesti makuuhuoneen puolella vietetty aika tuottaisi tulosta Chipmunk86! :laughing002 Joo, vattujakin löysin, varmaan viidettä litraa saatiin pakastimeen täytettä. Pian pitäis alkaa kiisselin tekoon! :)

Tervetuloa Ninnukka84! :) Tuo raudanmaku suussa on kyllä jännä oire.. Mulla oli sitä nyt viimekierron lopulla, mut täti saapui silti.. Mut kyllähän se aika kuuluisa raskauden oire on! :) Tsemppii! Ja niin, Mama-raskausvitamiineja popsin minäkin.

Aamu Täti häippäsi täälläkin eilen, ihanaa! :) Nyt sitten odotellaan ovista ja sit jännäillään loppukiertoa, et miten käy! Tsemppejä meille :signs003

ainut Ihanaa loppuraskautta sinulle :love7

elmiina Haamuhan se siinä, selkeästi! Ihana juttu! :) Kunpa haamu muuttuisi pian selkeäksi viivaksi! :signs003

musicbox Ihan kamala kuulla tuollaisia uutisia :( Hirmuisesti voimia <3

Yleisesti kaikille tsemppejä! :)

ON: Vattuja poimittu ja kiva alkuviikko porukoilla vietetty! Mun miehellä vaan ei oikeen meinaa kulua tuolla aika, oli sitte välillä melkosta "taistelua". Mä oon aina menkkojen jälkeen ko p*rseelle ammuttu karhu, niin kai sit nytkin. Tuntu et tuon ei tarttenu ko kattoa mua kerran väärin ni mä olin kolmatta maailmansotaa alottamassa! :excited001 Nyt kp 9. Kuluisi nää päivät nopeammin! :D

voi ei musicbox voimia sinulle ja paranemista. hali, inshaallah teille suodaan jossain vaiheessa pienokainen kun olette valmiita taas.

on: täällä kp 8/24? ja hankala päivä ollu tähä mennes, huono olo ja loukkasin vasemman käteni sit ku aamuyöllä piti käydä pesulla ja jalat petti jatkuvast alta ni kaaduin lattialle varmaa 7 kertaa. saapi nähä millai kierto tulee tästä.

Minkas, omanapaile vaan niin paljon kuin vaan haluat. Ihan ymmärrettävää. Pidän peukut pystyssä, että vuoto on harmitonta ja ultrassa löytyy elämää.

Nonna, tuttua mullekin tuo. Suku vihjailee, että jokos meillekin tulisi vauva. Siihen sitten vastaukseksi jotain "kattoo nyt" ympäripyöreetä mutinaa. Onnekseni ei sentään ihan alvariinsa kysellä. Enkä onneksi ole kovin monille kertonut yrityksestä. Ja suurin osa niistä joille oon kertonut kuumeesta, ei ole kysellyt mitään. Lähinnä yksi kysyy joskus miten menee, mut se ei haittaa, kun sit taas välillä itken/hihkun sille jos on aihetta. Sitä tuntuu oikeesti kiinnostavan mitä mulle kuuluu ja voin kertoa sille näitä. :> Äiti kyselee joskus harvoin. Viimeksi kysyi, kun oltiin menossa auttamaan muutossa, muodossa "voitko sä kanniskella tavaroita", mut sävy kertoi, että oikeasti se kysyi "voitko kantaa, vai onko tärpännyt". :D Kurjaa, että ystäväsi kanssa on välit menneet noin. :(

Tsemppiä viimeisiin piinapäiviin BeNe!

Voi kurja, kun kiertosi on tuollaisia kukka. :( Aika hurjaa, ettei voi yrittää kuin neljä kertaa vuodessa. Toivottavasti täti tulee sinne pian. Tsemppiä!

Onnea haamusta elmiina! Mustakin tossa on ihan selvä haamu. ^^ Peukut ja isovarpaatkin on pystyssä, että alkaa vahveta viiva.

Kurjaa butterfly, että ovis meni sairastaessa ohi. :/ Toivottavasti pääset pian uuteen kiertoon ja se menee paremmin.

Aamu, toivottavasti olosi siitä helpottaa. Päänsärky on inha. :(

Toivottavasti saat anhe kuitenkin plussan. Jos ei niin toivottavasti täti ei odotuta kamalan kauaa.

Tsemppiä Chipmunk piinaviikoille. Pidän peukut pystyssä, että nyt tärppäsi. :> Aion testata varmaan sunnuntaina, omanapailussa selitän asiasta tarkemmin.

Onnea oviksen hyödyntämiseen Elrei.

Musicbox, todella suuret pahoittelut. Kamalaa, että se olikin kohdunulkoinen. :( Paljon voimia sinne toipumiseen. Toivottavasti olo paranee pian ja kun taas jaksatte yrittää, kiinnittyy kerralla oikeaan paikkaan.

Voi ei Gatusa. Miten ne jalat niin pettivät? Toivottavasti voit jo paremmin. Tsemppiä kiertoon ja vaikeuksiin.

ON(kopio): kp 29/30-33. Yli huomenna pitäisi siis tulla jos tulee juuri eikä melkein ajallaan. Jos siis on tullakseen. Aiempien oireiden tai "oireiden" joukkoon lisään, että nännipihat on selvästi "turvoksissa" tai en tie onko turvoksissa oikee sana, mut sillai... En osaa selittää. Mut en muista et ne ois ikinä ollu samannäköset. Ei tätä voi oikeen kuvitellakaan eli, jotain on kai jotenkin muuttunut hormonitoiminnan suhteen. Uskoisin. Joko oon raskaana tai tapahtuu jotain outoa. Vähän rinnat on aratkin, mut se voi viitata tätiinkin. Luulen että testaan sunnuntaina. Kun ainakin ajattelen testaavani vasta kun menkat on myöhässä eli tarkoittaisi perjantain jälkeen. Lauantaina on suht aikanen aamuvuoro ja jotenki tuntuu et en jaksa ennen töihin lähtöä ruveta dippailemaan. (Teenköhän tän itelleni vaikeemmaksi ku tää oikeesti on...) Eli sunnuntaille se menee. Jos maltan sinne asti. Sen pidemmälle en malta, vaikka sekin olisi mulle suht normaalia, että täti putkahtaisi vasta maanantaina.

Pahoittelut jos omanapailin liikaa.

musicbox voi ei :/ Kovasti voimia ja paranemisia...

Gatusa huh huh. Onko ihan vain noin huono olo paaston, hormonien tms. takia vai ihan kipuja? Ei hyvä tollane et jalat tippuu alta...

Vargynja tsemppiä piinailuun! Miusta kanssa tuntuu, että kropan hormonit tekee välillä ihan omiaan. Toivottavasti on tärpännyt tällä kertaa.

Elrei, ei sitten muuta kun ovista hyödyntämään ja mies hommiin. :)
Musicbox, voi ei! Olen pahoillani puolestasi. Surullinen juttu. Paljon toipumista teille!
Cupcake, ihanaa kun täti vihdoin häipyi! Toivottavasti pysyykin poissa. Meilläkin kans noita maailmansotia syttyy säännöllisin väliajoin lähinnä mun aloitteesta. :smiley-angry017 Mies on tosi rauhallinen.
Vargynja, ei haittaa yhtään omanapailut! Missäs sitä sitten saa omanapailla jos ei täällä?Tuuthan sit kertomaan miten testin kanssa kävi. Toivottavasti tätiä ei näy ja saisitte plussan sieltä.

Täällä taitaa olla menossa kp 7. Ovis on ehkä ensi viikolla, vaikea sanoa kun kierrot vaihtelee. Tosin ollaan ens viikolla miehen kanssa melkein koko viikko eri paikoissa joten pupuilut jää vähiin....

Takaisin