Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea hyvistä ultrakuulumisista eea :)

nonna mun mies on mestari valittamises aina jotai löytyy. mutta kiva jos mun tarinat viihdyttää...

on: kp 3/24? ja täti tekee lähtöä eli menkat oli runsaat ke-to ja nyt sit alko jo tuhru...lisäks mä meinaan parkuu kokoajan jostai syyst ja vessas saa käydä edellee suht usein mut ei mul mitää tulehust ol. millanenkoha kierto tästä on tulos oikei.
juttelin muute miehen kans et mikä ois pienen budjetin liiketoimi ja hän sano aletaa kasvattaa kanei ja myydää ne, tulee hyvät rahat kuulemma... eli tässä taidetaa sit ruveta kasvattaa kaneja ja myymää niitä sit tai siis mies myy.

nonna mun mies on mestari valittamises aina jotai löytyy. mutta kiva jos mun tarinat viihdyttää...

on: kp 3/24? ja täti tekee lähtöä eli menkat oli runsaat ke-to ja nyt sit alko jo tuhru...lisäks mä meinaan parkuu kokoajan jostai syyst ja vessas saa käydä edellee suht usein mut ei mul mitää tulehust ol. millanenkoha kierto tästä on tulos oikei.
juttelin muute miehen kans et mikä ois pienen budjetin liiketoimi ja hän sano aletaa kasvattaa kanei ja myydää ne, tulee hyvät rahat kuulemma... eli tässä taidetaa sit ruveta kasvattaa kaneja ja myymää niitä sit tai siis mies myy.

ella toivottavasti sulla nyt löytys se ovis ja saisit hyödynnettyä ja vielä tärpin siihen :)

on: kp 3/24? ja nyt alkaa jo vuoto hiipumaan minimaaliseks. saapi nähä millai kierto tulos, no stressiä on siinä määrin että tuskinpa tarttee miettiä tärppiä ainakaan tässä kierrossa.

ONNEA ONEEA Minkas!!!!! <3 hurjan paljon sinne tarrasukkia että pysyy siellä missä nyt on <3
Eaa: Kiva että kaikki kunnossa :) Allison: voi räkä :( :sad001 Ella84: Toivottavasti sulla kaikki kunnossa siellä suunnalla! Cupcake ja Aamu : Täällä kans vuodetaan kun niagaran putous! ja jokapaikka jumissa ja kipee! :angry Tervetuloa jade84!

pientä tuhrua ruskeeta ja punaista on tullut nyt 3 päivää.. mitäköhän lie. Ei ainakaan täti ole.. tätiä odottelen vasta tiistaiksi. :confused004

Minkas, onnea onnea!
Eea, varhaisultra on ihana kokemus näkee että on siellä masussa jotain elämää :)
Gatusa onneks täti tajuaa hävitä paikalta, nyt vaan uuteen nousuun. Jänniä bisnes kuvioita, kanien myyntiä, ei taitais täällä Suomessa lyödä leiville.
Catsie, outoa tuhrua, mullakin oli viime kierrossa, liekö stressi vai mikä. Tää hormonitoiminta on joskus nin arpapeliä, että!
Omaa, täti on hiipunut. On ollu tosi lyhyitä nää täti päivät, on miettiny liekö mulla tarpeeks paksu limakalvo johon kiinnittyä, onko tästä kellään kokemusta? Meidän kohta 2 vee neiti sai uuden sängyn tänään, isojen tyttöjen sänky. Miten haikeeta viedä pinnasänky varastoon? Nyyh......

ihan ens alkuun.. siis apua paljonko te kirjottelette tv. alottelen tältä sivulta 155 tavotteena sivu 161 :D

Minkas huimasti onnea <3

ON: tää nyt saattaa kuullostaa tyhmältä kysymykseltä (ja varmaan sitä onkin), mut mulla ei oikeammin edelleenkään oo oireita ja mietin et jos tekisin testin (hullua joo), niin kuinka pian se viivan väri rupee haaleneen jos on mennyt kesken? vai tuottaaks se kohtu (ei mitään hajua mikä oikeesti) sitä hormoonia niin kauan et on tullu ulos?

omenapossu kyllähä se viiva alkaa haaleta jos on menny kesken, jopa keskeytyneessä se viiva haalenee hiljalleen kunnes on nega ja kaikki tulee ulos lopulta tavalla tai toisella. rauhotu ja sano alhamdulillah että sulla ei ole pahoinvointia jne vaan voit oikeest nauttia raskaudesta. voitha sä ottaa yhteyttä neuvolaan ja kysyä et voitko saada lähetteen ultraan mikäli heillä ei ole ultraa selität kuinka huolissas olet jne.

elrei onha ne oudon kuulosia mut täällä kaneil saa hyvät rahat. tuplaat tai triplaat jo alussa koska kanit on kalliita... pystyy pistää aina jonkin verran sivuun ja sit inshaallah lopulta on tarpeeks rahaa että voi jotai muuta ostaa josta saa huomattavast isommat rahat kerralla ja sit pääsee rakentaa talon itelle.

on: kp 4/24 vuoto minimaalista jo, pahoinvointia löytyy ja väsymyst. eile itkin miehelle hänen käytöst ja puheita ja hän sit pyyteli anteeks kaikkee mielipahaa mitä on aiheuttan. ma inshaallah käydää sairaalas kysyys onko tulokset valmiit ja ramadanin jälkee terveyskeskukseen sit lääkärin puheille ja katotaa mitä tehää seuraavaks. tutkivatko miehen vihdoin. varmaanki kromosomit tutkitaan molemmilt. en tajuu yhtää mikä mun kroppaa vaivaa ku etoo kokoajan vaikka syö ja juo.

Kiitos teille onnitteluista ja toivotaan,että niistä on hyötyä. Heti alkoi täällä huoli ja murhe: Tänä aamuna pyyhkiessä jäi paperiin vaaleanpunaista.. Voih, katsotaan mihin kehittyy..

Nonna, hassu juttu mutta jostain syystä mä oon kans halunnut syysvauvaa. Ehkä siksi että syksy on niin ihana vuodenaika. Ei se kevätvauvakaan hullumpi olis mutta keväisin oon aina väsynyt ja allerginen. Esikoinen on kesävauva, sinänsä ihan ok mutta kesähelteillä ei pääse uimaan eikä oo kivaa jälkivuodon ja tikkien kanssa.
Ella84, hyvä pointti! Jos pimeänä aikana reagoi helposti mielialoilla niin ehkä se kevät tai kesä olis parempi aika saada vauva. Mutta yksilöllistähän tämä on ja vauvat tulee sillon kun haluaa.
Gatusa, meillä se taitaa mennä niinpäin että minä valitan koko ajan. Ei varmaan mukavaa toiselle osapuolelle.
Catsie, outoa...Toivottavasti täti älyääkin pysyä poissa!
OmenaPossu, täällä on tosiaan keskustelu käynyt vilkkaana. Päivittäin pitää lueskella että pysyy kärryillä. :)
Minkas, toivottavasti toi tuhru ei mitään tarkoita. Noihan on tosi yleisiä alkuraskaudessa. Toivottavasti masussa on kaikki hyvin.

Täällä ei mitään ihmeitä, täti perkele on täällä aina vaan ja vuotaakin aika reippaasti vielä. Toivottavasti häipyy parin päivän päästä viimeistään. Onneks monilla on jo hiipumassa.

omenapossu josko on valemenkat. voitha sä kattoo digillä vaikka maksaakin enemmän ni tiedät miten kehittyy tilanne. mun eka oli sellai et näytti kokoajan 1-2 eikä noussu lopulta pari viikkoa myöhemmin nega ja supparit sekä vuoto. muutama kerta tuli kokeiltua digillä että mikä tilanne ku oli outo tunne et jotai vinos.

aamu eihä se valitus kivaa ole mut nyt sit mies sai tosiaa palautetta multa.

on: on täs vissii taas kroppa sekasin ku etoo kokoajan vaikka on menkat. nyt ei tuhru ees meinaa näköjää tulla pois enää joten josko tässä alkas täti häipyy paikalta 2 päivän sisää, kestäis sit sen normin 6pvä. sit varmaan pitää sanoo lääkärille ramadanin jälkee et kattoo mikä tilanne.

Gatusa mä itse asiassa jo mainitsin neuvolassa asiasta että mua huoletta kun mitään oireita ei oo, mut neukkutäti vaan tokas et varrotaan sinne np-ultraan asti et näkee tilanteen (meiän neuvolassa ei siis oo ultra mahollisuutta) ja digitesteihin en ala rahojani syytämään,, mulla vaan sattuu oleen sopivasti yks liuskatesti tuol tyhjän panttina, niin sen takia sitä mietin :)
ja mullahan ei oo mitään vuotoja tai kipuja ollu, ainoostaan se oireettomuus mietityttää..
ja asiaahan ei helpota se, kun mulla on jatkuva stressi nytten päällä sen suhteen et saadaanko asunto vaiko asutaanko hetken aikaa "jossain"..

ok no testaapa sillä liuskatestillä sit et onko viiva vahvempi ku ennen jos on ni no hätä voit nauttia oireettomuudesta. :) vai että teil ei ol tietoa missä asutte kohta, varmasti stressaa ja mä jos kuka tiedän tunteen ku mun appi heitti meidät 3 kertaa pihalle ja olin itseasiassa silloi raskaana ja no mentii heille takas sillo mut oli kyl sellai stressi ettei usko kukaa. inshaallah teille löytys sopiva asunto pian ettette joudu muitten nurkissa asumaa se ei todellakaa auta stressiin ku tietää et pakko häippästä eikä ole sitä yksityisyyttä niinku omassa kodissa.

yritähän jaksaa siellä, voimahali :)

Gatusa kasvatetaanko siellä kaneja enemmän ruuaksi vai lemmikeiksi? :) Tuumasta toimeen vain jos siitä on rahallista apua! :)

OmenaPossu Ite oon kans aatellut, että sitte joskus jos oon raskaanan nii ois ees jotai oireita. Tollanen oireettomuus on varmaan niin inhottavaa, koska sitä sitten pelkää kaikenlaista.. :confused3 mutta toivotaan, että mitään hätää ei ole! :) Tee vaikka se testi niin tiedät enemmän..

Aamu Mä myös pidän syksystä jollain tapaa, en varsinaisesti oo mikään kesä ihminen, koska mua tää kuumuus lähinnä vaan ärsyttää! Kevät vauvassa ehkä itellä ois just se hyvä puoli, että ois valosaa ja ei vielä niin kuuma :)

Minkas Voi itku! Ole rauhassa. Monilla tulee vuotoa alkuraskaudessa..joillakin voi tulla vuotoa viikko tolkulla ja kaikki on silti hyvin.

Ella84 no sehän siinä onkin, kun pimeästä mä en sitte kuitenkaan tykkää yhtään jos sitä liikaa on! Mä suorastaan pelkään liikkua pimeällä..varsinkin syys iltoina! Hui..oon niin vainoharhainen että sitä ei kukaa tiiäkkää :D mutta sitte taas rakastan syksyssä sitä, että saan aikaan kaikenlaista uutta, rakastan syys vaatteita, viileitä päiviä (en tykkää liian kuumista kesäpäivistä, vaikka joskus ne onki ihan jees) ja voisin hyvinki kuvitella itseni vaunulenkillä lehtien varistessa puista alas :) eikä tarvis miettiä, että miltä se pömppis näyttää, kun voi peittää sen paksuilla vaatteilla :D
Jos Ella sun ovis on vähän möhemmin tässä kierrossa? Mullaki oli niin nyt viimeksi ja siksi se mun tätikin tais vähä myöhästyä...Onko sulla yleensä mitään ovis oireita?

catsie hmm..vaikea sanoa? :confused013 Aika näyttää. toivotaan, että ois plussasta johtuvaa!!! :)

Aamu No siis ne ekat kuukautiset jälkivuodon loppumisen jälkeen oli aika niukat. Mut sen jälkeen tätä riemua on kyllä riittänyt!!:smiley-angry019 Mut jotain hyvääkin, kuukautiskivut on kadonneet kokonaan! Nuo ekat menkat oli ka-ma-lan kivuliaat vuodon niukkuuden lisäksi. Onneksi ei tartte siitäkään kärsiä enää. Jokos siellä täti tekee lähtöä?

Nonna- Kesällä on ihana olla raskaana, kun kaikki tiukemmatkin vaatteet näyttää hyvältä. :) Ja kun ei ollut viimeisillään raskaana, niin ei tarttenut sitä tukalaa hikikuumaakaan valittaa! Tosin eipä viimekesänä kyllä helteitäkään täällä pohjoisessa (ainakaan) ollut.

Catsie Mullakin on tässä puolen vuoden sisällä ollut noita tuhruvuotoja kesken kierronkin, ne on tosi mystisiä. Mä oon pistäny ne hormonien piikkiin, ja kun eipä tuosta synnytyksestä vielä niin mahdottomasti ole aikaa.

ON: Täällä on ollut tänään tällainen völläyspäivä. Ihanaa, kun ei ole kankkustakaan vaikka tulikin pari lonkeroa juotua liikaa.. ;) Kp 5 menossa, täti kyläilee edelleen.. On tosin vuoto vähentynyt siitä mitä se oli pari päivää sitten, mut ei tätä vielä tuhruksikaan voi sanoa. Loppuisivat jo....

nonna ruuaksi pääasiassa kasvatetaan joten päätyvät varmaa sit ihmisten pöydälle ja muille kasvattajille...

on: jipii täällä pahoinvointi on laantunut ei enää ole etova olo mutta syönnin päälle voin sanoa että ymmärrän miltä puluista tuntuu ku ovat syöneet riisiä... siis hirvee ähky ku mä en normist syö liiemmi ja mies toi kanan ja teki salaattia ja mä olin tehny shorbaa. mutta tänään ei ole mies valittan mistää onneks joten jotain positiivista, kohta alkaa vespan korjaus vol en muista edes monesko kerta... no sitte se varmaa valittaa jostai tai no inshaallah ei valita :)

cupcake Mennään melkein samoissa kiertopäivis :) sulla tänään kp 5 mulla 6... ;) kivaa ku joku muu melkein samas nii on hauska sit jännäillä oviksen aikoihin jne. Kuinkas pitkä kierto sulla on?

Gatusa toivotaan, että se mies ei valittaisi :) Mä oon ite tänään valittanut ihan kaikesta miehelle..sillä meniki hermot ja se lähti pyörällä kaljotteleen sitte. Mä sit suutuksissa siivosin koko talon ja kävin juoksulenkillä :) jotai hyötyä hermoomisesta..nyt on ainaki puhdasta ku sai purkaa kiukkunsa imuriin jne :) Eikä mulla ollu ees mitään varsinaista syytä miks hermota..aivan ku mun menkkakiukut ois tullu vasta näin menkkojen jälkeen ku ennen sitä ei ollu mitään! :D

Nonna- Kiertolaiskaveri :smiley-angelic003 Mullahan on kierrot olleet kaikkea 28-45 väliltä. Että sen tarkempi ovulaation ennustaminen on hivenen hankalaa.. ;)

Catsie: Kunpa nuo tuhrut johtuisivat pienen kiinnittymisestä :) Itselläni Itselläni pari viimeisintä kiertoa ovat olleet tuhrujen täyttämää ja nyt oon ainakin toistaiseksi raskaana.

Jade84: Tervetuoloa :)

Eea: Ihanaa. että varhaisultrassa oli kaikki kunnossa :love017

ON: Tänä aamuna hulahti pönttöön ihan kirkasta verta.. Mietin oisko mitään hyötyä jos pyytäisin verikokeen alku ja loppuviikolle. Näkyiskö hormonitasossa jo jotain jos vaikka km olisi tapahtunut?

Takaisin