Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Minkas, toivottavasti digi antaa plussa tuloksen :)
Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille, meitä on täällä melkoisen monta! Mutta onneks on plussiakin pärähdellyt tasaisesti.
Tässä on tullut taasen niin paljon tekstiä mun reissun aikana, ettei pysty kaikille kommentoimaan. Lukenut olen kyllä kaikki :)))
Nonna kyseli yrityskertaa.. meillä neito syntyi 8/11. Sen jälkeen e ole ehkäisyä käytetty, käytännössä ajateltu, että saa tulla. Viime syksy tosin oli taukoa, mies oli isossa leikkauksessa. Nyt tammikuusta oikeastaan kunnon aktiivista yritystä. Mulla on kuitenkin ikää jo 41 v. joten meillä ei kauheesti oo aikaa tuhlattavana. Perusverikokeet yms. ultrat otettiin nyt keväällä, siellä tilanne näytti vielä hyvältä, eli yritystä saa olla ja voi vielä tärpätäkin. Toivoa antaa se, että tammikuussa oli kemiallinen...

Nonna- kiitoksia. :) Huomenna tulee vuosi ikään lisää. :) Itse taidan olla hieman kuuhullu, kun tällä viikolla olen kanssa nukkunut todella huonosti ja nähnyt levottomia unia. :) Olen huomannut, että täydenkuun aikaan ei minulla oikein uni maita. :) Täällä on menossa yk 6 ja kp 10/26-28.

Gatusa tuo on harmillista, että mielipahaa puretaan sitten aina sille lähimmäiselle ihmiselle. Mieskin välillä äksyilee minulle, niin kysyn heti, että mitäs on tänään tapahtunut. Sitten sieltä alkaa tulla tarinaa miten se ja se on mennyt päin honkia jne. :) Ei nuo miehet tunnu aina tajuavan mitä naisen päivään kuuluu ja kuinka paljon tehdään sitä tavallaan näkymätöntä työtä, jonka tekemättä jättäminen kyllä huomaisi pian. Hankalahan se on työtä tyhjästä repäistä.

Jippiina täällä tullaan puolen vuoden päästä perässä. :) olisi kyllä paljon mukavampaa jos saisit leipaista kakun jostain muusta syystä kuin vuoden yrittämisen jälkeen. Kyllä niin soisin teille sen plussan pian! :)

Kiitos Gatusa, kyllä täällä vähän alan piinailla, vaikka kuinka yritän kieltää itseäni. :D Ei sitä voi olla miettimättä, että jos kuitenkin tässä kierrossa olisi tärpännyt. Pahoittelut tädistä. Kurjaa kun miehesi sinulle siitä suuttui. Ihan kuin se olisi sinun vikasi ja sinähän siitä muutenkin enemmän kärsit. :( Toivottavasti tässä kierrossa parempi onni.

Kiitos Jippiina. Hienoa ettei sinne tullutkaan hiivaakaan. Toivottavasti kiertosi ei veny pahasti tai jos venyy, niin täydet 9kk. ;) Olisi hienoa jos saisit leipoa kakun jostain ihan muusta syystä kuin vuoden yrityksen "kunniaksi".

Pahoittelut tädistä cupcake. Kurja kun kiertosi tuolla tavalla heittelee. Onnea uuteen yritykseen!

Onnea yritykseen Aamu. :> Toivottavasti saatte hyödynnettyä oviksen.

Pitäisikö tässä nyt onnitella vai pahoitella... Hienoa että pääsit viimein uuteen kiertoon Rosebud, mutta sääli ettei tädin sijaan tullut haikara käymään.

Onnea Minkas! Ehkä ne tuhrut oli vaan kiinnittymistä. Lähetän paljon tarrasukkia kyytiläiselle. ^^

Pidän peukut pystyssä elmiina, että saat varata vaan neuvola-ajan. Toi "en halua tietää, ei mua mikään vaivaa, ootan nyt vielä jos se vaik menis itellään ohi" on tuttua mullekin.

Kiitos Chipmunk, varmaan jossain kohtaa päädyn kokeilemaan, jos ei tärppää. En ole vielä tarpeeksi epätoivoinen. :D Hyvää syntymäpäivää jo etukäteen. Toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä. :>

Hyvää lomaa Nonna. Tsemppiä yritykseen Oon huomannu ettei tässä puuhassa parane olla malttamaton. :\ Mulla on menossa öö, pitää laskea... yk8

ON: Alkaa taas mieli tehdä tepposia tai sitten on tärpännyt. :D Muuten ei ole erityisiä oloja, mutta nenä tuntuu olevan tarkempi. Haistoin tänään kahdessa eri autossa hajuja, joita muut ei haistaneet ja eilen miehen hengitys haisi, vaikka yleensä en ole mitään sen hengityksestä haistanut. Kovin suurta toivoa en kuitenkaan (vielä) uskalla elätellä.

Kaikki viestit olen lukenut, mutta en nyt millään pysty kaikille vastaamaan kun on niin aktiivista keskustelua ollut, joten tässä kaikille yhteisesti Hirmuiset onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelu teille joille täti tuli kylään.. :(
Onnea Hääpäivän johdosta Vargynja! ja toivottavasti herkistynyt hajuaisti olisi merkki <3
Nonna-: Täällä esikoiselle annettu mahdollisuus tulla 1/2013 eli nyt yk 8. Ihan samoilla linjoilla mennään ajatuksien kanssa :)
Cupcake: Hyvä että sivustosta oli hyötyä, itse vierailen siellä säännöllisesti!

ON: TäälläKIN tuli täti kylään, kierto piteni parilla pvällä eli nyt kp 2/28?30. Ehkä tässä kierrossa se ooni suodaan meillekkin! <3

Voi peeveli! Täti on tullut näköjään oikein porukalla meitä ilahduttamaan. Kaikilla menkat samaan aikaan. Joo, ja täällä on tänään vuotanut ihan kunnolla. Veemäistä kun on muutenkin kuuma, tää olotila on älllllööööttäääävä!!!!! :smiley-angry016
Tässä tulikin omatnavat oikein heti alkuunsa.

Catsie, voi ei! Toivotaan ettei se tuhru vielä olis mitään.
Minkas, ihanaa! Ehkäpä se viiva siitä alkaa vahvistumaan. Olis kiva saada uusia plussia kehiin.
Allison, kannattaa tehä vaan se uus testi. Epätietoisuudessa eläminen on ärsyttävää.
Elmiina, hyvä jos mies patistaa lääkäriin. Ei pupuilu sais sattua. Gyne vois ultralla tsekata onko kaikki ok, jos vaikka joku tulehdus on.
Chipmunk86, ei muuta kun tikuttamaan ja sitten viltti heilumaan. :)
Nonna kyseli yrityskierroista. Meillä alkoi nyt vasta yk1 kun ehkäisy vasta jätettiin pois. Nyt tosiaan täti kylässä vielä ja kuumeisesti odotellaan kunnes hän suvaitsisi poistua niin päästäisiin tositoimiin. Mua ei pupuilut menkkojen aikana huvita eikä kyllä miestäkään.

jep vargynja mut se nyt vaan näyttää olevan mun osa tässä elämässä että pitää kestää miehen kiukut ja muut. mä tässä mietin jos sais jotai ostettua ulkomailta halvalla ja sais myytyä täällä suht hyvil rahoilla...sillee sais kasattua tienestei nopeammin. eli aina ostais ja sit myis ni ois enemmä rahaa nopeemmin. eläintenruoka menis varmaa hyvin esim maissi ja soija kanoille. pitää yrittää keksiä aina jokin keino löytää tienestei.... ja tällä hetkellä tuntuu et iha sama tärppääkö vai ei mä oon niin kypsä kaikkeen taas vaihteeks...

anteeksi valitus.

Täti on kyllä tosiaan eksynyt melkoisen monen luokse! Josko tämän tätiepidemian jälkeen koittais kunnon plussa-aalto! :smiley-bounce016

Chipmunk86 No mä kans luulen, et tässä(kin) porukassa on useampi kytännyt limojaan. ;) Käsi ylös se, joka ei sanaa valkovuoto tiedä?! ;) Naisiahan tässä ollaan. Ja kiitos tsempeistä - tsemppistä sinnekin oviksen bongaukseen ja etenkin sen hyödyntämiseen! Josko tärppäisi tällä kertaa!

Nonna- No täällä on periaatteessa nyt siis yk2, mut toisaalta oikeastaan vasta yk1, koska tuon edellisen kierron ovis sit ilmeisesti meni meiltä totaalisen ohi. :D Ja noista sun talvivauvahaaveista.. Mä taas haaveilen kevätvauvasta <3 Laskettu aika toukokuussa ois unelmien täyttymys - siihen nyt siis tämän ovulaation aikaan tähdätään! ;) Jospa tärppäis. Mut loppujen lopuksi se taitaa olla aiiiivan sama et koska tärppää - kunhan se nyt vaan tärppäis ja vauvan saisi, olipa se sit juhannus- tai jouluvauva.

Vargynja Mä todella toivon, et nää kierrot tästä tasaantuisi. Tai oikeastaan toivon plussaa, mutta toinen toivomus ois et ei enää noita hurjia 45 kiertopäivän kiertoja! Niin, ja ne hajujutut raskausaikana on kyllä tosi kummallisia! Mulla oli viime raskaudessa hirmu hankala laittaa ruokaa, kun ensin jääkaappi rupes haisee tosi pahalle, ja sit alko haista meidän kuiva-ainekaappi.. :D Phyi!

ON: Kp 3/XX menossa, vuodan kuin seula. Side + tampax -yhdistelmällä pärjää kaksi tuntia. :( Apua. Kiva lähteä huomenna illanviettoon, kun pitää kellon mukaan mennä! No mut jospa tulis kiva ilta silti. Pitäis vielä päättää mitä pukee päälleen, mut se selvinnee sitten huomenna! :) Mukavat viikonloput teille kaikille kanssakuumeilijoille! Pupuiluhaluja ovuloiville ja tsemppistä tädistä kärsiville! :) Ainiin, ja piinailijoille tsemppejä varsinkin! ;) +++

Tervehdys kaikille!

Olen tässä jo reilun puolen vuoden ajan taustalla lueskellut teidän juttujanne ja kirjoitellut tuonne esikoista yrittävien ja km kokeneiden puolelle, siirrynpä nyt sitten tännekin. Eli 29 vuotiaita miehen kanssa ollaan, esikoista yritetään alulle saada. Jätin pillerit pois syyskuussa -12 (reilun n. 12v käytön jälkeen) ja plussa sekä spontaani km (vko 7+0) koettiin tammikuussa. Taukoa pidimme kolmisen kiertoa helmi-toukokuun alkuun, alkoi km jälkeen tuntua liian pakonomaiselta puuhalta. Tänään lähti siis käyntiin yk 8, ja mikä omituisinta, viimeiset 3 kiertoa lyheni 27 päivästä 24-25. Ajattelinkin huomenna soittaa gynelle aikaa, onkohan jotain vikaa tuolla kellarikerroksessa. :/

Anteeksi pelkkä omanapaisuus, toivon teille kaikille plussatuulia ja tarrasukkia! :)

Nega tuli, ja nyt vain odotelellaan tädin saapumista. Tervetuloa-kyltit on jo valmiina!

Onnea Minkas :) jesjesjes!

Pahoitteluni jokaiselle vuoto-heimolaiselle :( tympiää tuommosen ei-toivotun tädin kyläily...

JEEE ONNEKSI OLKOON MINKASSSS!!!! :) NYT SINÄKIN TUONNE PLUSSANNEISIIN TÄSTÄ RYHMÄSTÄ ! :)

IHANAN TASAISEEN TAHTIIN TULEE PLUSSIA! JES!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 < 3

:happy093 JEE JEE MINKAS! ONNEA!

Cupcake, täällä ton tädin kans sama homma! Vuotaa niin pirusti. Onko sulla sellanen kutina että synnytyksen jälkeen olis jotenkin runsaammat menkat? Mulla jotenkin on sellanen fiilis. Meillä ei oo ollu synnytyksen jälkeen hormonaalista ehkäsyä käytössä. Ehkä tää on vaan tottumuskysymys kun ehkäsyrenkaan kanssa ehti tottua siihen ettei menkkoja melkein ollenkaan ollut.

Ja ainiin, eilen oli varhaisultra! Jännitti aivan kauheasti.. Ensin löytyi pussi ja alkiosta näkyi vilahdus. Hetken aikaa meni, kunnes alkio tuli selvästi näkyviin ja siellä se sydän pamppaili <3 :) Suoraan sanottuna, en millään uskonu, että kaikki voisi olla hyvin! Oli siis huojentavaa, kun pystyi sen sykkeen itsekin sen näkemään. Mitat oli 6,2 milliä ja rv 6+3. Jotenkin en pysty vieläkään uskomaan, että kaikki on hyvin. Tekisi mieli mennä heti ensi viikolla uudestaan utraan :D

Minkas ONNEA!!!! :) :love017 :hug007

Eea Hyvä,että kaikki on hyvin! Älä ressaa, vaikka helpommin sanottu kuin tehty :)

Allison voi kurjuus :( tiedän niin tuon tunteen kun nega pärähtää testiin... sitä niin paljon odottaa plussaa ja sitten maailma taas kaatuu hetkellisesti... ja taas on kiivettävä ylös ja toivottava parasta..korkealta on kamala pudota..

Jade84 Tervetuloa tännekkin!

cupcake Niin ei sillä enään niin väliä ole, koska se vauva sitten syntyy..vaikka itellä onkin vasta 4 yrityskerta menossa niin on sitä jo silti tajunnut, että ei se lapsien tekeminen niin helppoa ollutkaan mitä aina kuvitteli. Sitä oli muka niin tarkka ehkäisyn kanssa, että ei vain pääse sattumaan vahinkoa ja elätteli mielessä ajatusta,että mulla jos jollaki tärppää heti..pah! Toukokuu ei tarkemmin ajateltuna ois ees huono aika saada vauvaa..kesä edessä nii ei tarvi kovin miettiä vaatetus puoltakaan :) Joskus mä myös haaveilin syksy vauvasta niin saisin kaikes rauhas keikistellä kireissä topeissa kesällä eikä tarvis häpeillä mahaa ;) nyt se vaan pömpöttää tyhjyyttään :D

Gatusa sinun elämääsi sieltä on mielenkiintoista lukea, kun on niin erilaista kun täällä suomessa. Harmi, että miehesi sillein kiukkuilee, mutta rakastat miestäsi silti varmasti. Minäkin tänä aamuna vähän haastoin riitaa ukon kans, kun otti kaikki päähän mitä se teki..jos yrittäis illan olla sille sitte kiltisti :)

Aamu toivotaan,että sulla ois parempi tuuri kun mulla ja tärppäis jo vaikka heti ekasta yrittämästä! :)

Kizu Perskutin täti löysi sinnekkin! On se kerkiäväinen akka ku ehtii jokaisen pöksyyn eksyä ! Toivotaan, että onni tulis teillekkin tässä kierrossa :)

Vargynja Toivotaan parasta,pelätään pahinta! Tsemppiä sinne piinailuun. Ois sunki jo aika saada plussa uutisia! On sen verran enemmän yritystä, kun mulla.

Chipmunk86 joo se unettomuus oli varmaan oikeesti siitä täys kuusta johtuvaa..mulla on muute tota ollu ennenkin en vaa tullu nii ajatelleeks koko asiaa sen kummemmin :) viimeyönä nukuin kyl tosi hyvin. :)

Elrei Toivotaan, että plussa sinnekkin suunnalle suotais mahd. pian!! :)

ON Täällä ei siis mitään erikoista. Pitkästä aikaa viikonloppu vapaa ja ei juurikaan suunnitelmia ole :) Kp 5 menossa ja perhanan täti ei oo vieläkään keränny kamoja ja lähteny..pysyttelee varmaan ''kaverina'' viikonlopun ja jättää mut vihdoin rauhaan maanantaina viimeistäkin pisaraa myöden. No jos jotain positiivista ettii nii viikonpäästä alkaa loma ja viikonpäästä sitä saa taas alkaa kiikaroimaan ovistakin, että koska se on jne..

Nonna: Tulin vaan nopeasti kännykällä sanomaan, että mä toivon kevätvauvaa. Esikoinen syntyi 5.10 LA oli 30.9, ekat syksynkirpeät päivät oli tuolloin vuonna 2007. Ja se väsymys, hormonit, pimeys ja babyblues ovat saaneet mut toivomaan seuraavaa, kun on valoisaa. Valo antaa voimia ihan eri tavalla. :)

Ja onnea Minkas!! :) <3

ON; tänään kävin gynekologilla, ei ultrannut kun kaikki näytti normilta. Papa otettiin, sen tuloksia odotan nyt siis. Hymynaama on tullut yleensä tänä kiertopäivänä ovistestiin, muttei nyt tullut.. :/ tosi outoa. No joo.. Kai se tästä. :)

Takaisin