Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noh, lyhyemmän kaavan mukaan uudelleen..

Ensi kierrossa kyllä yritän nukkua kans mällit sisällä ainakin oviksen aikaan jos sillä noin hyviä tuloksia saa. Itse sain vain heti ensimmäisellä kierrolla ärhäkän pissatulehduksen mitä luultavammin juurikin tuon hauduttamisen takia, joten nyt olen tehnyt vain niin, että pupuilun jälkeen puoli tuntia olen koivet ylhäällä makoilemassa ja sen jälkeen menen pisulle ja pesulle. Mitään tehopesuja en tee vaan hieman vedellä huuhtelen enimpiä.
Kyllä ainakin minä testasin useamman kerran sen 63 päivän kierron aikana. Eihän sitä koskaan tiedä olisiko se tärppi käynyt. :)
Ehkä sorrun itsekin hommaamaan niitä ovistikkuja sitten seuraavassa kierrossa. 

Pidetään nyt peukut ja varpaatkin pystyssä!! :P Kyllä mä vähä luulen et multa on toivo menetetty tältä kiertoa..ei auta kuin vain odotella taas noin kuukausi..
Nukutaan mällit sisällä, ollaan pupuilun jälkeen jalat ylhäällä ja mitäs vielä vois kokeilla?? 

Mutta ensimmäisen kerran ajattelin että voiskohan olla totta, kun oltiin viime lauantai aamuna miehen kanssa sohvalla ja mies oli ollu perjantaina viihteellä. Yhtä äkkiä jostain tuli ihan jäätävä hajuveden, tupakkakopin ja baarin haju! hyi helkkari.. Ja rupesin vainukoiran tavoin sitä etsimään ja lopulta löysin miehen kauluspaidan sohvan takaa lattialta (?)
Tokasin miehelle että hyi saatana miten pahalle haisee ja mies ei haistanu muka mitään.. siinä tuli eka sellanen .. hetkinen.....
) Se oli siis toinen kerta kun mietin että voiskohan olla nyt lykästänyt..
hhahaa... Ja olin jo googlettanut kaikki suolisyövästä lähtien KOSKA olin jo tottunut menkkoihin ja negaan,, "ei sitä onnea meille suoda, onhan tässä mennyt jo niin kauan, niin miten muka nyt ois onnistanut"... Mut miten kävikään 
pelottaa... varasin yksityiselle ajan 27.5.. varmaan aika aikaista, mut haluan itselle sen varmuuden siitä että siellä on oikeasti jotain...
Ainiin Gatusa sulle on pitänytkin sanoa, että ihana lukea sun elämästä siellä maailman toisella laidalla kun kaikki on niin erilaista!! :) Minun ystävällä on afrikkalainen aviomies, mutta he elävät täällä suomessa, niin jonkin verran tiedän siitä afrikkalaisesta kulttuurista ramadasta (kirjotetaanko se noin?) yms. Mutta sulle täytyy kyllä hattua nostaa! Oot todella rohkea nainen kun oot uskaltanut sinne lähteä
Minusta ei varmasti olisi... Joskus jos sulla on aikaa niin kerro ihan alusta asti tämä sinun ja miehesi tarina, mistä se lähti ja mitä kautta olette päätyneet afrikkaan asumaan
Vähän tuntui kostealta muutenkin ajaessa ja maha kramppaa ni nauratti että joko sit tasapainon vuoks täti pyyhälsi paikalle mut eipä sentään, se pitkään poissa ollut valkovuoto vaan tuli takas. Vielä saa tätiä odotella. Ja ajelua, oma pyörä on pajalla ja miehen pyörästä näkyy langat jo takarenkaasta. Byhyy eli nyt on vaan ihan virallinen lupa ajaa sitä kevaria millä oon vetäny jo viime syksystä asti.