Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äääääääää Mirelyn ihanaaaa <3 <3 <3 onnneksi olkoon!! Päivän paras uutinen! Ja hyviä synttäreitä! :) on varmasti mieleinen lahja :)
Nyt kaikki muutkin niitä plusdia kehiin niin päästään yhessä jännäileen :)
Mirelyn joko laskuroit LA:n ? :) tuu ihmeessä kertomaan lisää kun joudat, ihanaa :) :) :) <3

ONNEA mirelyn molempien johdosta varmast paras lahja mitä voi toivoa :) aivan ihana uutinen, minäkin aloin hymyilemään sinun uutisesta :)

on: täällä kattotaa jos tänää sais testin ni kait se on sama mihi aikaa testaa tässä vaiheessa. rinnat kipeytyn, mielialat heittelee ja ravaaminen jatkuu. joko täs ollaa paksuna tai hormonit on sekasin ku pelikaani. lisänä tuttavani väsymys joka on armoton etenki ku öisin ei saa nukuttua. eilen ei enää tiputellu enää joten pupuilukin alko taas. joten joko
kp 7/34 tai rv 5+1 en tiedä kumpi tänää sen näkee mikäli testin saan vihdoin.

Lana pahoittelut tädin saapumisesta. :sad001 Onnea seuraavaan kiertoon. :) Kyllä minäkin varmaan kaikki poppaskonstit käytän seuraavassa kierrossa, jos täti päättää tulla taas kyläilylle. :laughing002

Kukka^^ Tuo tuhruttelu on kyllä peestä. :sad001 Itselläni tuli pillerien aikaan sellaista välivuotoa välillä, josta ei tiedetty mistä se johtui. Onneksi näyttäisi, että nyt pillerittömänä niitä ei ole tullut.

Gatusa onnea uudelle kodille. Kyllä pienikin sisustaminen saa ihmeitä aikaan. Muistan kun oma opiskelijasolukämppäni oli aivan karsea, kun sinne ekaa kertaa menin, mutta kyllä yllätän hyvin siellä pärjäsi kun siivosi oikein kunnolla ja sai omat tavarat sinne esille. :) Toivottavasti saat sen testin ja selvyyden tuntemuksiisi. Toivottavasti saisit plussan. :)

Helmiäippä pahoitteluni keskenmenosta. :sad001 Toivotaan, että vierailusi olisi täällä lyhyt ja saisit siirtyä takaisin kuumeilijoihin. :)

Elmiina onnea A:sta. Nyt ei muuta kuin turvallista ajoa ihan luvan kanssa. :) Ja toivottavasti olisi tärppi käynyt. :)

Piia84 toivottavasti tärppi olisi käynyt ja pääsisit sinne reissuun sitten sillä shoppailumielellä. :)

Rosebud kokeileppa tehdä se testi. :) Kyllä ainakin oireet kuullostaa lupaavilta. :)

_mirelyn_ aivan mahtavaa!!! :hello2 Hirveesti tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan. :) Toivotaan että tosiaan teistä kahdesta alkaisi se plussa-aalto. :talk017

Omaa: Kp 21/27-28 menossa ja ehkä dpo 8 menossa. Jos uskoisi siihen FF:n ensimmäiseen ovisehdotelmaan, niin nyt olisi jo dpo 12. Kiva ajatus, mutta taidan pysyä tuossa dpo 8. :) Nyt viimeisen kolme päivää lämmöt ovat pysyneet kuin nakutettu 36,8. Lisäksi näiden kolmen päivän aikana mulla on ollut ihmeellinen aaltomainen etova olo. Semmoinen lievä krapulainen fiilis. Välillä on tullut sellaisia menkkamaisia vihlaisuja. Olisikohan tärppi käynyt vai tipunkohan maan tasalle ensi viikonloppuna. :whacky011 Katsellaan, katsellaan....

kiitos tsempistä chipmunk kyllä kun mä pääsen sisustaan ni siit kämpäst tulee ihan kiva. toivottavast sulla tulee pian sitten se plussa mulla on joko dpo 20 tai kp 7/34. eli kyllä tässä hiukka jännittää et mikä on homman nimi ku ei sitä tiputtelua menkoiks voi oikeestikaa sanoa edes. toivottavast tiputtelu pysyis nyt kokonaa pois ku ei sitä joka 4-7 päivän välein tiputtelua jaksa kauaa, reilu kuukaus sitä oli iha tarpeeks.

Nonna, jep, on tässä tullut pupuiltua joka päivä, että pakko sen on osua oviksen paikkeille. ;) Tsemppiä sinne piinaviikkoon. Toivottavasti täti pysyy poissa ja saat perjantaina plussan.

Gatusa, onpa miehesi kurjan negatiivinen. :( Toivottavasti sentään saat testin ja siihen plussan. Oireilu ainakin kuulostaa hyvältä. :) Jos et saa plussaa niin toivottavasti edes hormonit järjestykseen.

Rosebud, suosittelen testaamista. Jospa se uni vaikka kertoikin totuuden. :>

Elmiina, toivottavasti lima kertookin jostain mukavammasta. ;) Kurjaa, jos se tarkottaa hormoonien sekaisin olemista. :(

Onnea mirelyn sekä plussasta että synttäreistä! Ja paljon tarrasukkia. <3

vargynja siihe alkaa tottua jo. toivottavast ees joku järjesty tulis tähä ns. kropan kaaokseen.
ette muute usko kuinka hankalaa on saada asiakkaita vaikee päättää miten kalastaa asiakkait. päivitin just mun nettisivun ku siel oli yks osa päin mäntyä, no josko se tästä. en arvannu et "yksityisyrittäjyys" on näin haastavaa tai ainaki koulusta se oppitunti pääs unohtuu mult aikoinaa. :)

aurinkoista päivää kaikille ja pistäkää se plussa-aalto nyt pystyy oikei kunol viel on 12 päivää tätä kuuta jäljellä :)

_mirelyn_ OIKEIN PALJON ONNEA!!!!!! <3 Oli aivan ihana uutinen tälle päivää. Onnea siis plussasta sekä syntymäpäivästä :)

chipmunk86 toivotaan, että tärppi on käynyt! :) pidän peukkuja sinulle.

OMAA NAPAA: Tänään kp 28/31..(aina kiertoni olleet ennen tuon 29,mutta kaksi edellistä kiertoa olleet päivälleen 31) Noh..tulin hetki sitten töistä kotiin enkä ole töissä aamun jälkeen käynyt ollenkaan vessassa. Kotona menin sitten ensimmäiseksi ja voi perskuti sentään!! Pikkuhousuihin oli tullut siis ihan vähän vaalean ruskeaa vuotoa mitä tuli siis hyvin vähän pyyhkiessä..korostan siis HYVIN VÄHÄN. Ensimmäinen ajatus oli, että voi HEL**ETTI ! nytkö ne menkat alkaakin... MUTTA päätin ryhdistäytyä enkä heitä vielä kirvestä kaivoon, koska en voi olla varma meneekö vuoto lopulta ohi ja eikös monella tule aina ruskeaa vuotoa ennen kuin plussaa? Vatsa ei ole mitenkään kipeä, eilen yksiessäni tuntui vasemmalla puolella repäisykipuja joten elän vielä vahvasti toivossa...

Nonna en haluaisi olla pessimisti... Mutta oliko teillä hormonaalinen ehkäisy aiemmin käytössä? Minulla tuntui munasarjoissa "kutituksia" ja tuntemuksia, jatkuva paineen tuntu vatsassa ovulaatiosta kuukautisiin jne vahvojakin "raskausoireita" ensimmäiset kolme kiertoa hormonaalisen ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Toisella kierrolla jopa miun rinnat kasvoi. Joka kerta olin varma, että olen raskaana, ja kertaakaan en ollut, edes lähellekään. Sittemmin tuntemukset on heikentynyt ja vaihdellut. Esimerkiksi turvotus on oviksen jälkeen yhä joka kierrossa aivan järkyttävä, ei se mitään tuollaista ollut pillereillä. Mutta jos ei normaalia kiertoa ole hetkeen ollut niin ihan nuo tavalliset kiertoon liittyvät tuntemukset voi vaikuttaa raskaustuntemuksilta vaikka ei ole. :(

Myös kuukautiskivut on minulla vaihdelleet, ekat kierrot ei meinannut selvitä kolmella grammalla panadolia päivästä, seuraavissa ei sattunut yhtään. Tuli veri täysin yllätyksenä, kuin tyhjästä. Enkä uskonut että en ole raskaana vielä kuukautisten jälkeenkään vaan sai testin tai kolme tehdä, että uskoi. Ja siihen mennessä olikin jo se vaihe kierrosta että taas saattoi olla jo raskaana.

Pahoittelut vuodosta joka tapauksessa, eihän se tosiaan tarkoita, että ei voisi olla raskaana, mutta pelästyttää ainakin.

Elmiina Olen ottanut e pillerin suuhuni viimeksi viimevuonna elokuussa jonka jälkeen olemme käyttäneet vain kondomia..:) Eli siitä asti sillä menty ja tää kierto on ollut ainoastaan tälläinen. Nyt juuri kun tätä kirjoitan tuntuu nippailua alavatsassa ja vuotoa ei tullut kun hetki sitten kävin vessassa joten yritän elää vielä toivossa..ilmoittelen sitten viimeistään huomenna onko muutoksia..

Nyt oon ekaa kertaa saanu ovis testissä testiviivan näkymään vahvempana kuin kontrolliviivan, eli ovis tapahtuu! Mutta koska meidän pitäisi nyt tehdä se!? Riittääkö kun eileen päivällä oltiin yhdynnässä, kun testiviiva pikkusen haaleampi kuin kontrolliviiva?
Apua! kiitos.

kannattaa catsie heilutella peittoo tänääki ja huomen jos intoo riittää ku yleensä ovis on 24-48h sisäl muistaakseni.

Nyt alkas mahdolisesti olla viikko oviksesta ja mahdollinen kiinnittyminen on joko juuri tapahtunut tai tapahtumaisillaan... mutta jotenkin nämä finnit jotka ilmestyvät leukaan joka ikinen kerta ennen kuukautisia, pitää mut maan tasalla...

ONNEA MIRELYN! Toivon todella että kyytiläinen on matkassa loppuun saakka :talk017

(ja ihan vähän oon vaan vihreänä kateudesta)

CATZIE!!! Nyt makkariin!! Tänään ja vielä huomennakin!!! Älä anna hyvän oviksen mennä hukkaan, mitä suuremmat satsit, sitä isompi todennäköisyys ;)

Nonna, mä toivon että oot oikeessa! :) Tulehan ilmoomaan mitenkä käy :) peukku !!

MIRELYN Suuret onnittelu niin merkkipäivän kuin plussankin johdosta!!!! Mahtava juttu! Eikös tää yk2 pitänytkin olla se tärppikierto meillä;) Toivotaan et täällä päästään samaan tulokseen viikon päästä:)

tääl ei tullu testiä ja kaiken huipuks mies sano ettei välttämättä viekää mua lääkärii huomenna kuten piti tuli muuta. pitäs vissii oikeest pistää mies selkä seinää vasten ja sanoa et joko hakee tänää testin mun kans tai vie huomen lääkärii.

Paljon paljon onnea Mirelyn!!!! :hug007 Loistava uutinen!

On tullut niin paljon tekstiä, että en nyt ehdi erikseen kommentoimaan, mutta kaikkien tekstit luettu. Piinailijoita näytti olevan useempikin, tsemppiä!!! Pahoittelut tädin kohdanneille, parempaa onnea tähän kiertoon!

ON: kp 8/30 menillään, reilu viikon päästä mahdollisesti olis ovis tuloillaan ja tarkoitus olis kunnolla päästä se hyödyntämään... Tosin... Oon tässä ruvennut mietiskelemään, että pitäsköhän sittenkin pitää tässä yrittämisessä taukoa ja jatkaa syksymmällä uudestaan kunnon yritystä. Olis tulossa mielenkiintosta koulutusta yms. kaikenlaista kivaa/uutta/jännää töissä, et en malttais vielä ens vuoden alussa/keväällä jäädä äippälomille.. :D Mutta sitten taas, ainahan sitä keksii syitä miks ei vielä oo hyvä aika, joten toisaalta.. hitot mitään taukoa pidetään! :happy090
Vauvakuume on vaan liian kova, et vaikka hetkeks jää näitä asioita miettimään, niin kuitenkin, se lapsen saaminen ei oo niin helppoa, ja jos sitä tarkotuksella rupee viivyttelemään niin aina on riski, ettei sit enää onnistukaan...

Kiitos kaikki ihanaiset onnitteluista, olette ihania! <3 :)

Olo on niin onnellinen ja samalla hieman pelokaskin. Väkisin miettii jatkoa, että meneekö kaikki hyvin ja pysyykö pikkuinen matkassa. Tämä alkutaival, kun on niin riskialtis kaikelle pahalle.
Kuitenkin yritän pysyä positiivisena ja olla liikaa stressaamatta tulevasta. Jännä mitenkä kuumeilu vaiheessa jännittää ja hieman pelottaakin se että tärppääkö ja missä vaiheessa. Ja sitten, kun tärppää niin jännittää/pelottaa, että meneekö kaikki hyvin ja saako pikkuisen syliin asti.

Vau:n laskureiden mukaan nyt on menossa rv 4+0 ja LA olisi 26.1.2014 <3 <3

Itsekin mietin samaa kuin late- ,että jos kaikille sopii niin olen alkuun myös täällä taustalla ja pikkuhiljaa siirryn sitten tuonne odottajien puolella, toivottavasti monen muunkin tässä ryhmässä olevan kanssa :) :)
Puhaltelen plussatuulia sinne piinailijoille, nyt rymisemällä niitä plussia tulemaan, mikäs olisikaan ihanampaa, kuin siirtyä isolla porukalla tuonne odottajien puolelle rupattelemaan :)

Anteeksi, kun en tällä kertaa paneudu tarkemmin kenenkään juttuihin vaan höpisin vain omaa napaa... Ajatukset on vielä niin sekaisin, että nyt ei mitään järkevää tulisikaan kenellekkään kirjoitettua :) :p
Jään tänne taustalle jännäilemään teidän muiden puolesta ja kirjoittelen taas kuulumisia, kun on jotain kerrottavaa :)

Tsemppiä kaikille!!! <3

Ihanaa Mirelyn! :) neljä päivää minun jälkeen LA,oih.. mä jo varovasti kurkistelin ja kirjottelin tammikuisiin... käyhän säkin siellä ;)

Nyt kaikki muutkin!! MInä vaadin niitä plussia nyt että päästään porukalla odotus puolelle :binkybaby

Takaisin