Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea late! Ja tarrasukkia matkaan. ^^

Kommentoin päivällä muillekin, nyt ei enää jaksa. Hyviä öitä naiset.

Late: Sun sisällä tulee hehkumaan ja pitkään, epätodellinen ja semmonen outo olo :excited001 Myös pelko. Se tulee olemaan vahva ja koko ajan on epäilemässä onko jokin asia normaalia vai ei. Mutta muista pysähtyä hengittämään. Alussa raskautta tulee aika koviakin kipuja (kiinnikkeet venyy) ja ainakin itse pelästyin niitä. Myös TODELLA pitkään on tosi oireetonta ja ei tunne sitä vauvaa niin ajattelee, että onkohan se muka nyt siellä vai ei. Joskus rv 16-22 alat tuntemaan liikkeitä joten asiasta tulee enemmän tosi. Älä huolehdi, jos jonkun muun maha kasvaa ennemmin tai jos jonkun muun vauva liikku aikaisemmin. Mulla maha alkoi kasvamaan vasta rv 19 ;) Neuvolaan kannattaa soittaa heti plussan saatua ja ne sieltä antaa sulle aikaa. Siellä sitten saa lippulappua mitä saa syödä ja mitä ei. Muista kuitenkin tärkein! Syö terveellisesti ja liiku, äläkä stressaa! Stressitila on ikävä vauvalle. Kun sä voit hyvin, sun vauva voi hyvin. Äläkä oo liian ankara itselles, koska kohta sun mieli-alat alkaa heittämään ja voit vahingossa ruveta oikein kunnon ämmäksi. Semmosta sattuu. Nyt nautit joka hetkestä ja käyt joka viikko ihmettelemässä mitä sun vauvalle tällä viikolla on tapahtunut. Mä ahkerasti seurasin tän sivuston kehittysmis listaa. Kannattaa muuten alottaa kuvien ottaminen masusta , niitä on hauska seurata jälkikäteen. Sullahan on ultra noin rv 11-13, jossa katsotaan niskaturvotus ja riskit ja se toka on sitten rv 18-22 ja siellä katotaan rakenne-asiat ja mahdollisesti sukupuoli. Voin sanoa, että raskaus on piinaavan pitkä. Siitä nauttii täysin siemauksin, mutta tavallaan toivoo koko ajan, että se menisi nopeasti ohitse. Ja kun se on ohi, jää kaipamaan sitä masua. Tän enempää en osaa sanoa :)

Anell: Mä olen kauhuissani ja innoissani ajatuksesta LAPSI NRO 2. Mietin todellakin, että miten sitä selviää kahden kanssa, kun yhdessä on jo hommaa näin paljon.

Mä itse hoidan yöt ja päivät, mies ottaa illat ja viikonloput. Oon joskus tarjonnut apuani, mutta mies sanoo, että hänkin haluaa olla pojan kanssa. Topi kohta 7kk.

On jotenkin ihanan laiskaa, kun saan omaa aikaa. Jos lapsia on kaksi, oma aika varmaan jää kokonaan. Onko musta siihen?

Moni sanoo, että kaksi menee helpommin kuin se alkuvaikeus ekan kanssa. Kaikki osaa paremmin ja jotenkin siihen on helpompi asennoitua jne jne.. Enpä tiedä, onko se näin? Voiko joku kertoa oikeasti?? Olisipa kiva tietää.. Näitä mä hoen päässäni.

Haluan pienen ikä-eron lapsille. Ainakin jossakin vaiheessa siitä on hyötyä.

Mutta kärsiikö esikoinen sitten siitä, että tulee pienempi hoidettavaksi joka vie kaiken ajan? Vai voiko toista rakastaa niin paljon kuin ekaa ja toka jää vähälle huomiolle?

IIK! Mihin sitä ryhdynkään ;)

Anell Täällä kans on pyöritelty asioita päässä. Se on ollut Kyllä ihan selkeetä että se toinen lapsi halutaan. Ja jotenkin mä oon siitä vaan varmaakin varmempi. Edellisestä suhteesta erotessani päätin että haluan tehdä asiat enemmän tunteella kun järjellä. Siis tuntuu että aiemman liiton olin jotenkin järkeistänyt niin, että heti muutto yksiin, sitten se oma asunto, sitten kannattaakin mennä jo naimisiin kun lainakin on yhteinen että jos toiselle jotain sattuisi tapahtumaan jne. Ja kun naimisiin mentiin niin luonnollisestihan lapsen pitää tulla. Sitä paino niinku kone konsanaan noita asioita läpi ja kun se lapsi vihdoin sitten syntyi, tuntui ettei miehen itsensä kanssa oikein olekkaa mitään yhteistä (siihen nyt toki vaikuttivat NIIN monet muutkin asiat(ongelmat) koko meidänyhdessäolon ajalta). Olenkin nyt siis päättänyt pienessä päässäni niin ettei kaikkea hyvää tarvitse odottaa montaa vuotta, varsinkaan enää tässä iässä kun se kolmekymmentä lähestyy jo kovaa vauhtia. Tietysti joku järkikin pitää olla, mutta ei tarvitse olla yhdessä ensin kymmentävuotta ennenkuin muutetaan yhteen ja tosta kymmentä vuotta ennenkuin mennään vaikka naimisiin ja ruvetaan sitä lasta yrittämään. Jos joku haluaa hitaasti edetä niin en missään nimessä heitä haukku! :) puhun nyt omasta ajatusmaailmasta aivan täysin..

Mulla pyörii mielessä tätä toista yrittäessä että miten saa ajan riittämään kahdelle(niin etten tuntisi aina huonoa omaatuntoa ollessani toisen kanssa), tiedän että poika osaa olla mustasukkainen varmasti. Toisaalta on kyllä mahtavaa että mies pitää niinkuin omanaan tuota 2,5 vuotiasta <3 ja varmasti on sen kanssa silloin kun itse on uudessa tulokkaassa kiinni. Esikoisen vauva-ajan olin myös aika yksin tuon pojan kanssa(ex-mies ei osallistunut kyllä muutoin hoitoon kuin silloin kun mitään ei oikeasti tarvinut tehdä) ja vaikka poika oli oikeasti helppo vauva niin niin aika lujilla olin itseni kanssa. Silloin ajattelin etten enää ikinä lisää vauvoja halua kun en halunnut tehdä sitä kaikkea uudelleen yksin. Niin se vaan ajatus muuttuu kun elämä muuttuu ja löytyy tuommosia aarteita jotka osaa kohdella ihan eritavalla... ;)

Ja vaikka kuinka tiedän että tämä toisen lapsen yritys on enemmän kuin oikein, niin silti ajattelen vähän tuolla takaraivossani että mitä muut ajattelevat kun joskus saavat tietää että lapsi on matkalla :D kuitenkin yhteistä taivalta tulee elokuussa vasta vuosi... Ja koska olen aika järjellä käyvä ihminen, huomaan ajattelevani vieläkin välillä niin kovin järkeistetysti kaikesta ja oikein sysääväni tunteet jonnekkin sivuun.... Opettelen siis koko ajan toimimaan niinkuin hyvältä TUNTUU, ei niinkuin KUULOSTAA :)

Pyörii myöskin se mielessä että toinen lapsi toiselle miehelle...entäs jos joskus tulisikin ero? Sitten ois omilla lapsilla jo kaksi eri isää ja vielä eripuolilla suomea! Tämä ajatus on sellainen mitä saa sysätä pois mielenpäältä kyllä useinmiten... Ja koittaa ajatella vain positiivisesti... Ikinähän ei tiedä mitä elämässä tapahtuu ja mitä se tuo tullessaan. Nyt kuitenkin pyrin ajattelemaan niin, että minulla on melkein kaikki mitä haluan <3 2,5-vuotias poika jota rakkastan yli kaiken ja on silmäteräni, on mies, jonka olen löytänyt kuin sattuman kaupalla ja rakastan sitä ihan yli kaiken. Ja miten onkaan voinut löytyä ihminen jonka kanssa ajatukset/periaatteet/elämän arvomaailma, natsaa näin hyvin yhteen? koko tähän astisen elämäni oon vetäny jos jonkinlaista renttua puoleeni ja vihdoin tuntuu että koko elämä on muuttunut kun oon löytänyt tämän ihmisen rinnalleni. Perhe ois täydellinen, kun saisi vielä sen pienen niin kovasti toivotun lisän <3

Tässä nyt hieman sekavaa kirjotusta...

Yk 5
Kp 26/30(-34)

tsemppiä kaikille, toivottavast on mahollisimman monel tärpänny. täällä kärvistellää kivuis ja epätietosuudes onko nää menkat vai ei ku ei ol hanat vieläkää auennu, pientä tiputtelua vaan mutta kivut on menkkaluokkaa.

Rosebud :love7 KIITOS <3 <3 Ihanasti kerrottu, hymy tuli ja tippa silmään :) Kiitos myös muille onnitteluista <3
Mä yritän parhaani olla stressaamatta, mut se ei oo aina helppoo, töidenkään takia kun on kiirettä ja pakko saada asiat hoituun aina tiettyyn aikaan mennessä. Sit kun on esimies tehtävissä niin sitä ottaa koko porukan syyt niskoilleen, jos joku ei toimikaan. :smiley-angry007 MUTTA nyt ajattelin yrittää olla mahdollisimman rauhassa :) Joo ajattelin huomenna tilailla sen neuvolan, kun siihenkin menee kauan, mutta jos haluaisin (typerys) käydä yksityisellä ennen julkista neuvolaa, vaan kattomassa ja toteamassa että siellä se on, NIIN milloin olisi hyvä aika mennä? :smiley-ashamed005 Jos vaun raskauslaskuri on oikeessa niin nyt ois rv 4 :'DD wohoo! Sit taas womanlog pregnancy sovellus sanoo 4+4 o___O?
Noo ehkä pitää tilata se yksityisen aika ja käydä kattoon mitä lääkäri on mieltä :) Saa ainakin itse rauhallisemman olon.

Toivon sydämeni pohjasta että nyt mahdollisimman moni plussais tässä kuussa ja siirtyis minun kanssa miettimään näitä asioita johonkin ryhmään?? Minulla on tuhansia kysymyksiä pää täynnä o_O

Gatusa myöhästyneet synttärionnittelut! :) ja harmi kun se täti sinne nyt sitten tuli kuitenkin :sad001

late- itse varmaan kans, jos saisin positiivisen, niin tekisin heti muutaman testin, että onko se nyt varmasti positiivinen :P Että en yhtään ihmettele, jos sielläkin on urakalla testailtu :P Hmm..nyt aloin miettiä, et pitäiskös ittekki jättää mällit koko yöksi sisään :P Jos se auttaa raskautumisessa, niin totta hemmetissä!! :excited001 Niin ja kyllä nuo raskausasiat varmasti pikkuhiljaa selkiintyy, kun pääset ekalle neuvolakäynnille ja siellä saat jutella ja saat kaikenmaailman lappuja ym. :P

_chilly todellakin kaikki keinot on sallittuja! laughing6 Pitää varmaan itsekin alkaa kokeilla kaikenlaista, että jos nyt jollain tyylillä onnistuisi :P

Anell me vasta yritetään ekaa lasta, mutta mullakin välillä ajatuksissa, että miten sen kanssa sitten pärjätään. Tiedän kyllä, että varmasti pärjätään, mutta sitten ainakin tuo rahallinen puoli tulee välillä mieleen, että nyt kun talo valmistui joulukuussa, niin lainojen ym. kanssa on muutenkin välillä tiukkaa, niin jos vielä tulee lapsi, niin mitenkäs sitten. Mutta pitää vain luottaa, että kyllä asiat aina järjestyy sitten :)
ON: Täällä ei vieläkään oo alkanut menkat kunnolla. Kivutkin jotenkin erilaisia. Saa nähä koska ne nyt alkaa kunnolla, että loppuisikin sitten joskus. Tulee vain jotain limansekaista sotkua ja vähän verta siinä..yöks. Nooh..ei auta kuin odottaa..

Kuten lupailin, tulen nyt kommentoimaan muillekin. :> Tänne ei kuulu mitään kummempia.

Jippiina, kovin paljoa ei vielä ole tuosta kokemusta, mutta järkeilin asian niin että se tulee todennäköisesti kuitenkin halvemmaksi kuin liuska-/puikkotestit. Niitä saisi kuitenkin ostaa useamman paketin ja varsinkin kun kierto ei ole ihan tasainen, niitä menisi vielä enemmän... Mun tuurillahan tuun sitten tästä kierrosta raskaaksi, jolloin liuskat/puikot ois olleet halvempia. :D Ja on tämä mikroskoopin kanssa leikkiminen ainakin mukavampaa kuin tikkuun pissiminen. :)

Pahoittelut Gatusa, jos se täti nyt tuli. Voimia kipujen kanssa ja plussatuulia uuteen kiertoon. Toivottavasti se tiputtelu muuttuu pian kunnon vuodoksi niin pääset siitäkin eroon. Syntymäpäivä onnittelut! (hieman jälkikäteen) :)

Nonna, pidän peukut pystyssä että sun oireet tarkottaa hyvää. :>

Voi kurja Rosebud, kun täti ei vaan tule. :( Mut toivottavasti sitten keltahormonin avulla tulee vauva.

Mirelyn, siellähän eletään jänniä aikoja. :> Pidän sormet ristissä, että täti pysyy poissa. Voi pöh, sen teidän kuljettajan kanssa kun meni juuri ennen h-hetkeä törttöilemään. Mut hienoa että löysitte jo uuden kuljettajan. Toivottavasti uusi sormus on yhtä hyvä jos ei parempi kuin edellinen. Ikävää kyllä tommonen, ettei voinut teiltä kysyä ensin. :/

Anell, hienoa jos saitte ajoitettua pupuilut oviksen tietämille. :> Toivottavasti nyt tärppäsi. Kurjaa tommonen, ettei tiedä koska ovis oli. Tsemppiä odotteluun.

Chilly, tiedän tuon tunteen, kun ei tiedä milloin tädin pitäisi tulla. Se on hyvin rasittavaa. Tsemppiä sen odotteluun, toivottavasti jättää kokonaan tulematta.

Pahoittelut tädistä Lana. :( Vai onko tässä vielä mahdollisuus, että se onkin jotain muuta. Valemenkat tms. Pidän sormet ristissä, että siellä on vielä toivoa. Tai jos ei ole, niin toivottavasti täti tulee pian kunnolla.

Catsie, kuten muutkin on jo sanoneet. Et voi saada potkuja raskauden takia. Jatkakaa siis yritystä rohkeasti. Eihän sitä edes tiedä kuinka kauan menee ja jos siinä kestääkin kauan, harmittaisi vain jälkikäteen, kun on pitänyt siitä taukoa...

Heippa

Liityn takaisin tänne teidän joukkoon kuumeilemaan. Ehdimme iloita raskautta joitain viikkoja kunnas tuli keskenmeno, olo on turta, suuri on suru mutta ehkä se onni omasta vauvasta meillekin suodaan vaikka täällä hetkellä kaikki tuntuu mahdottomalta.

:sad010

Helou. Täällä kp 20/28. Mulla vain on sellanen olo että tällä kertaa ei tärpänny, mutta katotaan nyt : )
Ja alavatsa- ja selkäkivut ovat hellittäneet, kestivät sen yhden päivän ja menivät ohi. En mä oo ikinä tuntenut koska mulla on ovulaatio, tai ainakaan kiinnittänyt huomiota. Joten oliskohan tuo oireilu sit ovulaatiota, koska mulla on kyllä tuollaista ollut aiemmin. Jos se sitä on, niin ovis on ainakin hyödynnetty :D

Meilläkin olis pikku kakkonen tosiaan toiveissa. Mulla siis ennestään tuo puolitoista vuotias mukkelo ja uuden miehen kanssa siis toiveissa tähän toinen piipertäjä pyörimään :) Mä oon alkanut hirveästi miettimään sitä kuinka me taloudellisesti pärjättäis jos meitä olisikin sitten neljä.. Ja toki myös sitä että miten sen arjen saa rullaamaan kun on toinenkin lapsi. En sen syvällisemmin ajattele asiaa, koska toisen lapsen haluan joka tapauksessa.! :) Ja uskon että mäkin pärjäisin kahden tai jopa kolmenkin lapsen kanssa, jos kerta monet muutkin pärjää!! :)

Pahoittelut kaikille tädin tai keskenmenon kohdanneet :(

Ja plussainneille paljon onnea ja tarrasukkia matkaan <3

Mie nukkuisin mällit sisällä kyllä mut en kykene ellen oo päissäni (=sammu). Muuten herään jos ne yhtään valuu ulos. Onneks vuodan tädin aikaan tosi vähän muute heräisin varmaa siihenkin.

Joskus nukahdan n. tunniksi ja sit herään ja käyn pesulla. Joskus puristan enimmät ulos paperiin ja käyn unille, silloin saa nukkua. Sori nyt TMI!

Kiitos kaikille tsemppailuista. :) Yritystä on jatkunut jo 6 kk että saa nähdä kuinka monta kk vielä.

Pahoittelut keskenmenosta noni. :( Toivon todella, että teillä tärppää pian uudestaan ja pikkuinen pysyy mukana loppuun asti.

Tsemppiä piinaviikkoon musicbox. Kiva jos olet onnistunut pongaamaan oviksen tuntemuksista ja hyödyntämään sen. :>

Vargynja pitää nyt odotella, että alkaako nämä kunnolla vai ei. Jos ei ala, niin sitten viikonloppuna varmuudeksi teen rtestin :) Mutta luulen kyllä vähän, että nämä vielä alkaa kunnolla...harmi.. :sad001

noni olen todella pahoillani keskenmenosi vuoksi! :sad001 Tsemppiä sinne! Koitahan pärjäillä! Toivotaan, että uusi tärppi käy pian!

musicbox toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä ja saisit kertoa meille pian hyviä uutisia! :)

ON: Täällä tuskaillaan, kun ei nämä menkat ala kunnolla. Tää on jotenkin tosi turhauttavaa.. Kun ei ala kunnolla, niin sitten tietysti kestää päivätolkulla.. Tai sitten ei tarviskaa alkaa kunnolla ja loppuis kokonaan, niin vois vielä elätellä pientä toivon kipinää ja testailla viikonloppuna :oops: :rolleyes:

Lana: Voi ei, eihän sen tädin sinne teille pitänyt enää eksyä :sad001 Mua niiiin harmittaa sun puolesta!
EX hääautonkuljettaja oli kyllä nauttinut ajelustaan, kuulemma hyvin oli auto kiihtynyt ja tasaisesti kulkenut ja huippunopeus mittarin mukaan oli ollut 188km/h. :eek: :oops: Jospa se nyt sitten lämmittää tuo ajelu siihen asti kunnes joskus saa korttinsa takaisin! laughing7 Vielä olis tosiaan hommia ennen häitä, eilen saatiin menu kokonaisuudessaan päätettyä, yksi asia taas tehty ja monta vielä edessäpäin... Häihin aikaa 2,5 viikkoa :)

Chipmunk86: Tsemppiä piinailuun, toivotaan että plussa pärähtää testiin :)

Catsie: Niin kuin on jo moni muukin sanonut, niin sanon minäkin, eli ihan rauhassa voitte jatkaa yrittämistä, kun tulet raskaaksi niin työpaikkasi säilyy, eikä sinua voida erottaa sen takia että olet raskaana :)

Late-: Voi kumpa meistä moni pääsisi tästä kierrosta mukanasi siirtymään tuonne odottajien puolelle. Itselläni vielä 3-4 päivää jännäiltävänä :wink
Neuvolaan soittelet tosiaan tässä jossain vaiheessa, jos olet malttamaton niin soita vaikka heti :) Sieltä osaavat kyllä neuvoa ja viimeistään sitten ensimmäisellä käynnillä kertovat kaiken oleellisen (vähän liikaakin kerralla). Saat opuksia joissa kerrotaan nuista ruokajutuista ja muistakin tärkeistä asioista. Mutta mielestäni nyrkkisääntö on se, jos sinä voit hyvin niin voi vauvakin hyvin. Itse olen käyttänyt Multivitan raskaus ja imetys vitamiineja aiemmissakin raskauksissa ja nyt olen syönyt niitä jo ennen yrityksen aloittamista ja jatkan edelleen.
On kyllä aivan ihanaa kun saatiin toukokuullekin plussa, jospa me muut tosiaan seurataan sit perässä :)

Tyttötiikeri: Tsemppiä oviksen pongailuun ja hyödyntämiseen, toivotaan että tämä kierto toisi teille plussan :)

_chilly: Joo, kyseessä on "vanha" jenkkirauta, voin yrittää laittaa kuvaa siitä jos onnistun :) (en ole tekniikan ihmelapsi) :)

Anell: Mistähän aloittaisin... :) Toivottavasti tästä sepustuksestani ei tule hirveän pitkää ja vaikeaselkoista luettavaa... Meillähän on siis jo kolme lasta ennestään ja kysymyksesi oli oikeastaan niille jotka pikkukakkosesta kuumeilevat, mutta mekin ekan jälkeen mietittiin ihan samoja asioita kuin sinä nyt.
Me ei vaan sit loppupeleissä päästy koskaan kokemaan sitä millaista se arki on kahden lapsen kanssa, koska meidän perheen koko pomppasi kolmesta suoraan viiteen, kun saatiin kaksoset.
Mutta ihan samalla lailla mietin tuota, että riittääkö aikaa esikoiselle ja onko mustasukkaisuutta mahdollisesti jne...
Meillä mies oli ja on edelleen korvaamaton apu arjessa, tehdään siis molemmat yhtälailla kotihommia ja ollaan lasten kanssa (mies siis päivät töissä, mutta muuten) ja aina silloin tällöin kukin lapsi pääsee vuorotellen meidän kanssa jonnekkin, ilman muita sisaruksia. :)
Mustasukkaisuutta meillä ei ole onneksi ollut lainkaan, sillä esikoinen oli vajaa 10kk kun tuplat syntyivät. Nykyään osaavat kyllä kinastella oikein hyvin keskenään :) Mutta edelleenkään ei juuri mustasukkaisuutta ole. (sitä odotellessa)
Tuplien syntymän jälkeen jouduin taas miettimään, että mitä sitä tulikaan tehtyä, kun aika ei todellakaan tahtonut riittää kahdelle vauvalle ja isoveikalle, joka itsekkin oli vielä kovin pieni. Monet itkut tuli itkettyä asioita mietiskellessä, mutta loppupeleissä (jos ei oteta alun epävarmuutta huomioon) niin meidän perhe on pärjännyt oikein hyvin ja varsinkin, kun lapset kasvaa, niin aikaa riittää olla kaikkien kanssa tasapuolisesti.
Onneksi tosiaan tuplien synnyttyä (ja miehen mentyä takaisin töihin) meillä oli äitini apuna, (jäi vuorotteluvapaalle) ilman häntä tuskin oltais järissään, oli se alku semmoista hulabaloota että... Nyt elämä tuntuu todella paljon helpommalta, kuin mitä se oli aikoinaan ja mihinkään en todellakaan tätä vaihtaisi.
Uskon siis siihen, että kahden lapsen kanssa tulet pärjäämään vallan mainiosti ja voihan se hyvinkin olla niin, että tällä toisella kerralla miehestäsi on oikeasti apua, kun osaa olla jo sen isoveikan kanssa sitten ja muutenkin on jo kokemusta yhdestä vauva-ajasta jne... :) Ja kyllä sitä kahdenkin kanssa pääsee lähtemään ja menemään, joten älä siitä huoli... Ihan yhtä helppoa se ei varmasti ole, mutta asenne kohdilleen ja menoks sanon minä...
Minäkin käyn lasten kanssa kyläilemässä (en kovin usein, mutta käyn kuitenkin) ilman apujoukkoja, eihän se helppoa välillä ole, mutta kyllä siihen pystyy jos haluaa :)

Gatusa: Tsemppiä sinne kipujen kanssa, jospa ne menkat alkaisivat kunnolla ja loppuisivat sitten ajallaan niin pääsette tekin uuteen kiertoon :)

piia84: Tsemppiä sinne teille piinailuun <3 Jospa teille tulisi nyt se plussa :)
Mä niin jotenkin samaistun tuohon sun ajatusmaailmaan, eli itsekkin sorrun ajattelemaan, että mitähän muut ovat mieltä jos meille neljäs lapsi tulee. En sen takia että oltaisiin vasta tavattu tms vaan sen takia, kun meillä on jo kolme lasta ennestään (molempia sukupuolia löytyy) ja tuplien syntymän jälkeen on tuntunut siltä, että "kaikki" ajattelee meidän lapsiluvun olevan täynnä. (kukaan ei ole edes kysynyt, että milloin mahdollisesti tulee lisää tms..) Tiedän, että itsekkin yritän järkeillä kaikkia asioita, silloinkin, kun pitäisi antaa tunteen viedä. Itsehän me tiedämme mikä meille on parasta ja sinun kohdallasi on ihaninta se, että olet nyt löytänyt itsellesi "kunnon" miehen.
Miksi siis odottamaan... Niinkuin sanoit ei aina tarvitse yrittää järkeillä kaikkea, vaan antaa nyt sydämen viedä. :)
Ihanasti osaat pukea sanoiksi tunteet ja tilanteet joista kerroit. Tulevaisuudesta (erosta tms) en olisi tässä vaiheessa huolissani. On parempi elää tässä hetkessä, toivoa parasta ja hoitaa tilanteet vasta sitten, kun ne tulee eteen.

Vargynja: Täällä tosiaan eletään jänniä aikoja :) Ja kiitos, kaikki sormet ja varpaat jotka on meidän tärpin puolesta ristissä otetaan vastaan. Ainakin toistaiseksi täti ei ole tullut, joten mahkuja siis on vielä :)

noni: Pahoittelut keskenmenosta! :crybaby2 :sad001 Ei ole elämä reilua, kun näin tulee vastoinkäymisiä... Tsemppi halit sinne teille <3

musicbox: Toivotaan, että tärppi olisi käynyt ja pääset testailemaan piinailujen jälkeen! Tsemppiä!

ON: Kp25/(24)28. Vielä ainakin 3 piinaavan pitkää päivää odotettava. En ehkä vielä lauantaina uskalla testata, ehkä sitten sunnuntaina, kun sillon olisi yhden päivän myöhässä menkat. Niin siis jos sinne testaamiseen asti päästään. Ainakin kierto on nyt pitempi kuin viimeksi, eli nyt ollaan yhden päivän pitemmällä kuin viime kierrossa, jossa se täti tuli etuajassa ihan yllättäen... Jospa se täti älyää nyt pysyä meiltä poissa :) Toivotaan, toivotaan :)
Eilen saatiin häämenu tehtyä, ihanaa kun sekin on valmis. Huomenna käymään juhlapaikalla ja sen jälkeen käydään tarkastamassa sen meidän hääauton tilanne :) Tänään tuli kotiovelle tuotuna minun HÄÄPUKU :) :) :)
Ja se istuu mulle kuin nakutettu (mittatilaustyönä tehty), jee, edes jotain hyvää :)
Niin ja viesti tuli puhelimeen, että sormuskin on tullut kaivertajalta, joten senkin voisi hakea... Saas nähä olenko tällä kertaa siihen tyytyväinen :) :)

Mirelyn, kiitos ihanista sanoistasi :) <3 Täällä jännäilen sun puolesta täysillä! itse uskallan testailla vasta viikon päästä aikaisintaan, mietin josko malttaisin odottaa tuonne vkl:n saakka, mikä ei punaiput liehu jo sitä ennen... :)

Noni, ISO VOIMAHALI sinne teille :hug013

saisihan noita plussia nyt kyllä tulla enemmänkin tälle kuukautta...

:sex :laughing014 :laughing014 :laughing021 :laughing021 Täältä löytyy aina jotain uutta!! :laughing014 :laughing014 :laughing014

Ihania uutisia late ! :hug007 Paljon vaan tarrasukkia sinulle! Oli jo aikakin kuulla plussauutisia, tulkoon niitä nyt läjäpäin! :) Monella onkin piinailut tällä hetkellä käynnissä.

mirelyn, kuulostaa todella ihanilta nuo sinun hääsuunnitelmat ja juuri niinhän se pitää mennäkin, että hääparin näköiset häät. :) Hyvä myös jos budjetti on pitänyt ja kaikki on onnistunut (näitä hääauto- ja sormusepisodia lukuunottamatta!). Muistakaa nauttia :love017

Ootko Gatusa testaillu? Voihan olla, että tiputtelee vaikka kyytiläinen olisin matkassa..

Pahoittelut noni keskenmenosta :sad001 Toivotaan, että pian tärppää uudestaan!

Itsellä on kp 36 eikä tietoakaan tädistä.. Huoh.. valkovuodon määrä vain hieman lisääntynyt. Äitienpäivänä testasin ja negaahan se näytti. En tosin odottanutkaan muuta. Nyt vain toivon, ettei tää kierto venähdä niinku edelliset ja tasoittuis jo kokonaan! Ehkä sorrun vielä testaamaan viikonloppuna jos ei mitään erikoista kehossa tapahdu. Saanpahan ainakin jonkinmoisen mielenrauhan.

noni pahoittelut keskenmenosta, toivottavasti pääsette siitä yli ja uudestaa yrittämään pian ja saisitte pienokaisen.

mä hypin melkei riemusta vessassa tänään koska menkat alko nyt suht normaalisti eli iha näkyvää vuotoa joten olen helpottunut, kroppa näköjää normalisoituu ja josko tässä kierrossa sit sais sen oviksen bongattua normaalist ja tulis plussa. mies menee kattoo jotai taloa/asuntoa en tiä kumpaa huomenna 2h+olkkari+keittiö. huono puoli on se että kemikaalitehdas suht lähellä ja hajut yleensä tulee siihe suuntaa missä talo ja alue ei ole paras mahollinen muutenkaa koska kerran mein kulkuneuvo yritettii varastaa siel keskel päivää. huoh eikö millää voi löytyy hyväksyttävält alueelt kotia!!! mun kans ei voi käydä ettiis kotia koska oon eurooppalainen ja vuokrahan tuplataan jos mut nähää, sit vast saa nähä ku on vuokran suuruus tiedossa jotta sitä ei pysty muuttamaan.

noni tervetuloa takaisin, pahoittelut syystä ja voimia suruun.

mirelyn tsemppiä piinailuun!

Rosebud ihanasti kirjoitit latelle. Kunpa pääsis itsekin kokemaan tuon.

ON: Kp 19/16-29 ja yhä on kierrot omituiset. Oon kärsiny jostain mahan juilimisista jo yli viikon ja oviksen jälkeinen kuiva kausi on jatkunut saman verran, yleensä päivän pari ja sit ennen tätiä alkaa paakkuinen, kuiva valkovuoto lisääntyä. Tässä kierrossa ei oo sitä näkyny vielä. Kun se täti tulee sinne lääkäriin sit puhelua. Tietty ainahan ois se toive, että tätiä ei näkyis. Mielialat kyl heittää ja mahaa turvottaa ihan normaaliin PMS tyyliin. (Nyt on kyllä taas se vaihe kun kuvittelen kaikenlaista eli pessimistisenä odotan tätiä ja sit salaa kuitenkin oon vakuuttunu siitä että nää kivut, huono olo ja valkovuodon puute johtuu siitä että oon raskaana.)

Miulla on huomenna se käsittelykoe ja inssi että onnea matkaan vaan. Oma pyörä vaan on pajalla yhä :( Ei voi ees miehen pyörää lainata ku siinä o takarengas ihan finaalissa. Mut jos läpi menee ni ainakin saan ihan luvan kanssa ajaa tota kevaria eikä tartte enää poliisia pelätä.

Takaisin