Allison: Hyvä kun muistutit, että pitää myös muistaa nauttia... Hirveästi sitä en ole kerennyt tekemään, kun on vielä niin paljon tekemättä, (tuntuu ainakin siltä) mutta nyt koitan tästä eteenpäin myös nauttia näistä viimeisistä viikoista ja tietenkin sitten siitä hääpäivästä myös :)
Toivotaan ettei kiertosi venähdä älyttömän pitkäksi ja ainahan se mahdollisuus on jos tätiä ei näy, että testaatkin plussan :)
Ja sanokaa hyvät immeiset sitte jos ärsyttää tää mun ainainen paasaaminen häistä ja muista (ei tänne palstalle välttämättä kuuluvista) jutuista :)
elmiina: Kiitos ja tsemppiä sinulle käsittelykokeeseen ja inssiin!!! Toivotaan, että tuut kertomaan sillä rintamalla hyviä uutisia kohta puoliin :)
Toivotaan että täti ei teille tule ja saat testiin plussan
:)
Nonna-: Oi että miten jännittävää :) Toivon todella, että täti ei sinne teille ilmesty ja sitten kun testaat niin testiin tulee plussa :) :)
Jippiina: Mä siis niin tiedän kans ton tunteen, kun oon kirjottanu muutaman kerran pitkät rimpsut kaikille ja sit yht´äkkiä kaikki teksti häviää, vaan yhden ainoan napin painalluksen takia
Kiitoksia tsemppailuista! :) Sormus päästään hakemaan vasta lauantaina joten sinne asti jännäilen sitä, että millanen se tulee olemaan, mut jospa näiden vastoinkäymisten jälkeen sekin olisi täydellinen
Sun kannattas varmaan ottaa sinne verkkokauppaa yhteyttä tai laittaa s-postia ja kertoo millä summalla oot sieltä testejä jo ostanu, tiiä vaikka laittasvat jotain ekstraa sieltä tilauksen mukana tosiaan tulemaan :)
Chipmunk86: Jännää jännää tosiaan :) Ihmeellisesti sitä häiden järkkäilyjen lomassa on tätä aikaa jännäillä myös tätä toista asiaa :) Aina iltaisin kun talo hiljenee, alkaa kaikenmaailman ajatukset juoksemaan ja sit on pakko tulla tänne stekkaamaan mitäs muille kuuluu... Tsemppiä sulle piinailuun, toivottavasti plussaatte piinailun päätteeksi :)
Lana: Harmi kun ei päästy testailemaan molemmat yhtäaikaa
Eihän sitä tiedä miten minullekkaan käy, tässä kun on vielä ainakin pari päivää aikaa tädin tulla... Toivottavasti jättää kuitenkin tulematta. Tsemppiä sinne teille uuteen kiertoon, toisipa se teille plussan :) Ja kaikki poppaskonstit käyttöön vaan...
kukka^^: Toi tiputtelu/tuhruilu ennen varsinaisia menkkoja on kyllä inhottavaa... Jospa se täti tulisi pian sinne ja pääsisitte uuteen kiertoon, jos kerta tästä kierrosta ei ole enää mahdollisuutta, että tuhruilusta huolimatta olisit raskaana!? Millon olet viimeksi testannut?
Gatusa: Voi ei, onko se nyt sitten aivan varmaa, että muutatte? Kuulostaa melkoiselta mörskältä tuo talo/kämppä tosiaan ja jos aluekkaan ei ole paras mahdollinen, niin ehkä miehesi kannattaisi kuitenkin vielä harkita sitä muuttoa... Käske miehesi miettiä, että onko asunto sellainen jonne voi turvallisin mielin muuttaa teidän uuden tulokkaan kanssa, kun sen aika on!? Eihän se ole teidän pojallekkaan hyvä, jos alue on rauhaton ja asunto ei muutenkaan täytä sinun/teidän vaatimustasoa!!
Mites kivut, joko helpottaa?
ON: Kp 26/(24)28. Nyt alan sitten kuvitella varmaan jo niitä oireita, kun ensin kummastelin oireettomuutta...
Eilen ja tänään on ollut monta kertaa päivän aikana nälkä, siis ihan niin, että maha "kurisee", vaikka syönnistä ei ole pitkä aika. Illalla grillattiin ja ihmettelin miehelle, että olikohan ne makkarat varmasti järissään, kun rupesi syönnin päällä etomaan/yököttämään... Makkaroiden kunnosta ei löytynyt moitittavaa, koska mieskin söi niitä ja lapset samoin, eikä muille tullut mitään niistä... Sitten jokunen päivä takaperin kirjoitin siitä, että päätäni särki ja oli huono olo... ajattelin huononolon johtuvan siitä päänsärystä, mutta mutta... en ole enää varma! Vielä siis ainakin 2 päivää piinailua, jospa ne päivät menisivät äkkiä, eikä tätiä näkyisi :) Niin ja menkkamaista jomotteluakin olen ollut tuntevinani, liekkö mitä sekin sitten... Muistaakseni molemmissa aiemmissa raskauksissa ennen plussaa oli tuntemuksia, että menkat alkaisivat hetkenä minä hyvänsä, mutta niin ne vaan ei loppupeleissä sitten alkaneetkaan... :) Ja nyt muistaessani sekin vielä että vessassakin olen joutunut useammin ravaamaan, kun aina pissittää
Mutta voihan se tosiaan olla että kuvittelen nämä kaikki ja vkloppunahan sen lopullisen tilanteen toivottavasti näkee :) Joten odotellaampa sinne asti siis...
Plussatuulia kaikille kuumeilijoille