Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aloitan Omalla navalla: Olen 75% varma, että olen raskaana (TOIVON NIIN KOVASTI). Nyt jopa aamuisin herätessäkin tuntuu alavatsassa menkkamainen jomotus ja samoin aina näin iltaa kohden. Alkaa yleensä iltapäivällä. Samaten turvottaa ja tänään tuli ekan kerran kuvottava olo joka meni kyllä melko pian pois. Ja niinkuin latellakin minulla tuntuu vuorotellen vasemmalla ja oikealla puolella aivan kuin munasarjan kohdassa välillä kipua joka myös tuntuu joskus kyljessä... ja jotenki avalatsa tuntuu vain niin erilaiselta. Olen jopa vaihtanut housuja sen takia kun ajattelin että luulenkohan vaan jos housut puristaa mut vaikka ois pikkareilla niin menkkajomotus tuntuu.. :) jos menkat alkaa viikonpäästä ke niin oon kyllä ihmeissäni että mistä tämä kaikki sitte johtui :D

Chipmunk86 koska menkkojen pitäisi alkaa? Saadaan jännittää siis vielä viikko? ;) Toivotaan plussia! <3

Anell onhan se varmaan ihan yhtä jännää alkaa yrittämään sitä toista kuin ensimmäistäkin. Kummassakin on niin omat juttunsa ja tottakai sitä miettii ja murehtii kaikenlaista..se on normaalia:) mutta on sitä muutkin selvinneet! :)

Lana jos oletkin raskaana ja vuoto ei olekkaan kuukautisvuotoa ? ;)

noni voimahali! <3

Allison vielä on siis toivoa odottaa plussaa saatavaksi :)

Minä kun vastaan aina joillekkin ei tarkoita kenenkään väheksymistä, kaikki tekstit luen ja yritän vastailla aina vähän joillekkin tasapuolisesti kun oon muutenki huono kommentoimaan muiden juttuja..:)

Voe p*llu! Kommentoin kaikille erikseen ja sitten menin vanhasta muistista vaihtamaan sivua niin kaikki teksti oli hävinnyt! Hemmetti!:computer012 Noh, lyhyemmän kaavan mukaan uudelleen..

Vargynja: Mä ihan mielelläni menettäisin vaikka sen muutaman kympin siinä sylkitestissä jos se plussa vaan tulisi. :) Nyt tilasin kuitenkin tuttua ja turvallista, liuskatestejä siis. Ehkä ensi kierrossa.. :)

Lana: Niin oletko sä testannut nyt ollenkaan tuon vuodon aikana / ennen sitä? Onko tuo vuoto kestänyt nyt montakin päivää? (en jaksa selata taaksepäin, anteeksi :grin )

noni: Pahoittelut keskenmenosta. Voimia teille! :/

elmiina: Lycka till käsittelykokeeseen ja inssiin. *onnenpotku* :)

Allison: Höh negatestille. :/ Toivottavasti se vielä viikonloppuun mennessä muuttuu plussaksi :)

_mirelyn_: Ihanaa, että puku on täydellinen. Toivottavasti sormuskin on. <3 Tsemppiä piinapäiviin, ne on kyllä maailman hitaimpia päiviä..

Nonna-: Täällä ainakin on peukut pystyssä plussan puolesta! :thumleft

ON: Taaaaaas jälleen kerran lähti testejä tilaukseen. Millonkahan ne lähettää mulle sieltä kanta-asiakaskortin? :smiley-bounce012

Anell tuo oviksen bongailu on arpapeliä täälläkin. :) Hyvä jos pupuilut osuivat nappiin oviksen ajankohdasta huolimatta. :) Juuri tuo epätieto menkkojen alkamisesta on niin ärsyttävää. :angry7

Catsie samaa sanon minäkin, että raskauden takia ei voi irtisanoa ja niinkuin muutkin kehoittivat, niin ei muuta kuin hillitöntä yritystä päälle vaan. :)

Late- ei ole mielisairasta testailla useamman kerran. Luulen, että itsekin sorrun siihen jos satun joskus plussan saamaan. :laughing002 Ensi kierrossa kyllä yritän nukkua kans mällit sisällä ainakin oviksen aikaan jos sillä noin hyviä tuloksia saa. Itse sain vain heti ensimmäisellä kierrolla ärhäkän pissatulehduksen mitä luultavammin juurikin tuon hauduttamisen takia, joten nyt olen tehnyt vain niin, että pupuilun jälkeen puoli tuntia olen koivet ylhäällä makoilemassa ja sen jälkeen menen pisulle ja pesulle. Mitään tehopesuja en tee vaan hieman vedellä huuhtelen enimpiä.

Tyttötiikeri minäkin haluan 3 päivän menkat. :) Itselläni taisi kestää about 5 päivää, mutta muistelisin itsekin että menkkojen aikaan taisi olla jopa pitempäänkin sellaista tuhruilua.

Rosebud aivan ihana viesti Latelle. :) <3

noni pahoittelut keskenmenosta. :sad001 Toivottavasti pian teille se oma nyytti suodaan.

Lana jos olisi kuitenkin mahdollisuus noista ihme vuodoista huolimatta, että joku siellä massussa asustelee. :)

mirelyn jännää, jännää :) Sinulla taitaa olla onneksi niin paljon mietittävää noiden häiden kanssa että tuo piinailu jää hieman taka-alalle. :) Toivottavasti sormus olisi nyt hyvä tai vaikka vielä parempi kuin toivot. :) Ihanaa, että häämekko oli hyvä. :)

Piia84 toivotaan kuitenkin, että ne punaliput jäisi liehumatta ja saat plussan sitten kun uskallat testata. :)

Allison nuo pitkittyneet kierrot on kyllä inhottavia. :angry6 Kyllä ainakin minä testasin useamman kerran sen 63 päivän kierron aikana. Eihän sitä koskaan tiedä olisiko se tärppi käynyt. :)

Gatusa myöhästyneet synttärionnittelut ja onnittelut myös menkoista, vaikka mieluummin sen plussan olisin sinulle suonut. Hyvä kuitenkin, että kroppa rupeaa olemaan normaali ja saatte oviksen bongattua. Ja tietysti se plussa ilmaantuisi sen jälkeen. :)

elmiina kyllä sitä varmaan jokainen kuumeilija toivoo salaa jonkun pienen oireen kertovan mahdollisesta raskautumisesta. Kyllä minä ainakin tutkailen joka ainoaa pientä oiretta, jota en varmaankaan huomaisi ollenkaan jos en sitä omaa nyyttiä haluaisi. :) Toivossa on hyvä elää. :) Toivotaan siis että sinullekin se oma nyytti suodaan. :) Onnea huomiseen koitokseen. :signs003

Nonna- jos ovis oli silloin kuin tuo FF väittää sen olevan, niin menkkojen pitäisi alkaa 25.5 eli tosiaan reilu viikko vielä piinailtavaa. :)

Jippiina tuo tekstin katoaminen on niin peestä!!! :angryfire Ehkä sorrun itsekin hommaamaan niitä ovistikkuja sitten seuraavassa kierrossa. :smiley-ashamed005

omaa: kp 18/28 menossa ja vielä 10 päivää piinailua osuiko FF:n laskennat oviksesta oikeaan. Tässä kierrossa on kyllä nuo lämmöt heitelleen ihan mahottomasti, vaikka suhtkoht samaan aikaan yritän lämmön ottaakin. Taitaa hieman tuo talonrakennusprojekti stressata ja sekoittaa lämpöjä. Näppyjä on myös ilmestynyt taas nassuun, mutta se taitaa olla kyllä ylenpalttisen suklaanmussutuksen syy. :smiley-ashamed005 :laughing014

Kirjoitin vaan sydämeni pohjasta raskaudesta... ihanaa Late, että pääset sen kokemaan <3

Mä haaveilen ja tuskailen toisesta täällä, mutta aina joskus unohtaa, että toiset hakevat vielä sitä ensimmäistä kokemusta. Mulla kuitenkin on se yksi rakkain ja ihanin jo olemassa. Haluan sanoa, että pidän IHAN KAMALASTi peukkuja teille, jotta pääsisitte kanssa kokemaan raskauden ja (kamalan) vauva-ajan :D Ja tuo kamala huumorilla... Alkuun se on ihanaa ja huumaa, mutta jossakin vaiheessa aika rankkaa oikeasti! En silti vaihtais mitään pois!!

Voisko joku kertoa kokemuksia keltarauhashormonin vähyydestä? Miten todettu ja mitä siihen saa?

Mulla periaatteessa saatto olla se ovulaatio myöhässä ja vasta 5.5., joten periaatteessa tädin pitäs vierailla tän viikon lopulla, jos bongasin oikein. Eikäs ne menkat tule YLEENSÄ noin 2 viikkoa oviksesta? Eli _tavallaan_ mulla on myös toivoa, että olis tärpännytkin. Eipä sitä koskaan tiedä.. En toivo liikoja, mutta odotan silti loppu viikkoa pienellä jännityksellä.

Noni: PAHOITTELEN keskenmenosta :sad001

_mirelyn_ joo olisin kans ollut kyllä sitä mieltä, että ei tädin tarvisi meille nyt seuraavaan vuoteen eksyä, mutta niinpä se nyt sitten tuli :sad001 Tänään siis alkoi nyt sitten kunnolla.. Mutta ei auta kuin uutta yritystä vain kehiin :) No huh, se teidän kuskihan (tai EX kuski) oli innostunut ajaan vähän pikkusen lujempaa, jos 188 oli ollut jossain välis! HUI! :eek: Voi ihanaa, teillä ne häät vain lähenee :) Sähän pääsetkin pian testaileen! Toivotaan plussaa! :)

Allison kannattaa testailla tosiaan vielä uudelleen, jos mitään ei tapahdu. Jospa äitienpäivänä ei vain vielä näyttänyt positiivista, vaikka raskaana olisitkin :) Tai jos et ole, niin toivottavasti pääsisit pian uuteen kiertoon ja yritykseen!

Gatusa hienoa, että menkat alkoi nyt kunnolla, niin josko ne nyt sitten loppuisikin nopeempaa :) Harmi jos se talo/asunto ei oo hyvältä alueelta, mistä miehes menee kattomaan! Toivottavasti löytäisitte kivan talon hyvältä alueelta. Ja ei kovin kivalta kuulosta, jos kemikaali hajut tulee sinne :confused: Oho, onpa törkeetä tuo et heti nostetaan hintaa, jos näkisivät eurooppalaisen!

elmiina toivotaan, että jos vaikka olisitkin nyt raskaana! :) Onnea sinne käsittelykokeeseen ja inssiin!

Nonna- Voi mahtavaa jos oot raskaana!!:excited001 Pidetään nyt peukut ja varpaatkin pystyssä!! :P Kyllä mä vähä luulen et multa on toivo menetetty tältä kiertoa..ei auta kuin vain odotella taas noin kuukausi..

Jippiina en ole testannut nyt ollenkaan, kun alkoi tää vuoto. 2 päivää oli jotain ihme tuhrua vaan, yöllä ei tullu oikeestaan mitään ja nyt aamulla sitten oli kirkasta verta paperiin.

Rosebud toivottavasti saisit plussan ja toisen pienen ihmeen! :)

OMAA: Itsellä tosiaan nyt sitten täti saapui kuitenkin paikalle :sad001 No ei auta kuin jatkaa yrittämistä ja odottaa taas muutama viikko, ennen kuin saa taas jännäillä :) Nyt kyllä kokeillaan sitten kaikki poppaskonstit! laughing6 Nukutaan mällit sisällä, ollaan pupuilun jälkeen jalat ylhäällä ja mitäs vielä vois kokeilla?? :laughing002

Moikka!

late- ; Onnea plussasta! Hyvää odotusaikaa :)

noni; pahoittelut keskenmenosta! Tsemppiä.

Nonna- : Kuulostaa kyllä hyvältä, koska ajattelit testata? :)

Pahoittelut myös kaikki tädin kohdanneet.. missä se plussa-aalto oikein on??

Omaa, kp:tä en nyt tiedä.. testit näytti negaa.. nyt on koht viikon verran tuhrutellut, ehkä joka toinen päivä tullut rusehtavaa limaa.. ei edes siteeseen asti.. :/ vähän vatsaa jomotellut mut ei muuta yleisiä menkkaoireita.. jos 1 kp lasketaan kunnon vuodosta niin miten tälläsen kierron edes laskee.. :/ vai täytyykö vaan odotella milloin hanat aukeaa..

tääl just ku riemuitsin et alko kunnol ni muuttu taas samaks tiputteluks näköjää iha outoa menoa.

rosebud verikokeel voi määrittää keltarauhashormonin määrän, jos ei tarpeeks ni esim terolutit käyttöö. mulla ei aikanaa testattu mut määrättii et menkat alkas normaalist kun sitä hormonia ei ilmeisest erittyn normaalist.
no nyt on kämppä mut se on HIRVEE!!! lattia on ainoo hyvä muuten surkee. vessas ei ole lavuaaria ainoastaa pönttö, ei suihkua ja kaiken lisäks niin pieni ettei siel mahu ees kääntyä!!! ja me muutetaa sinne koska mies niin päätti.

tsemppiä kaikille kiertoon ootte kyl aivan ihania kaikki :)

Jippiina ei sitä tiedä minkä yllärin ne vaikka vielä lähettää, kun paljon tilaat :cool01

kukka^^ En ole varma onko kiertoni nyt 29 vai 31 päivää. Mutta elän niinkuin se olisi tuon 31 eli ensiviikon keskiviikkona viimeistään menkkojen pitäisi alkaa! Testaan ehkä torstaina tai perjantaina jos menkkoja ei kuulu.. toivon mukaan ei kuulu :) saas ny nähä! menispä tää viikko jo!!

Gatusa Missäs sitten käytte suihkussa?...nooh..pitää ajatella positiivisesti, että onpahan ainakin kämppä :) missäs päin maailmaa asuitkaan?

OmaNapa: Ei mitään uutta. Tänä aamuna ei vatsassa ole juurikaan ollut tuntemuksia..toivottavasti illalla taas on,että pysyy toivon kipinä yllä :cool05

pohjois-afrikassahan me. no ovi kii ja on siel sentää viemäri että vesi menee alas joten jotenki siel pitäs mut jos täs raskautuu ni isolla mahalla voi olla hiukka hankalaa, kädet pestää keittiös ja vaatteitten pesusta ja kuivauksest ei ole harmainta aavistustakaa.

Allison: Hyvä kun muistutit, että pitää myös muistaa nauttia... Hirveästi sitä en ole kerennyt tekemään, kun on vielä niin paljon tekemättä, (tuntuu ainakin siltä) mutta nyt koitan tästä eteenpäin myös nauttia näistä viimeisistä viikoista ja tietenkin sitten siitä hääpäivästä myös :)
Toivotaan ettei kiertosi venähdä älyttömän pitkäksi ja ainahan se mahdollisuus on jos tätiä ei näy, että testaatkin plussan :)

Ja sanokaa hyvät immeiset sitte jos ärsyttää tää mun ainainen paasaaminen häistä ja muista (ei tänne palstalle välttämättä kuuluvista) jutuista :)

elmiina: Kiitos ja tsemppiä sinulle käsittelykokeeseen ja inssiin!!! Toivotaan, että tuut kertomaan sillä rintamalla hyviä uutisia kohta puoliin :)
Toivotaan että täti ei teille tule ja saat testiin plussan <3 :)

Nonna-: Oi että miten jännittävää :) Toivon todella, että täti ei sinne teille ilmesty ja sitten kun testaat niin testiin tulee plussa :) :)

Jippiina: Mä siis niin tiedän kans ton tunteen, kun oon kirjottanu muutaman kerran pitkät rimpsut kaikille ja sit yht´äkkiä kaikki teksti häviää, vaan yhden ainoan napin painalluksen takia :BangHead :smiley-angry002
Kiitoksia tsemppailuista! :) Sormus päästään hakemaan vasta lauantaina joten sinne asti jännäilen sitä, että millanen se tulee olemaan, mut jospa näiden vastoinkäymisten jälkeen sekin olisi täydellinen <3 :)
Sun kannattas varmaan ottaa sinne verkkokauppaa yhteyttä tai laittaa s-postia ja kertoo millä summalla oot sieltä testejä jo ostanu, tiiä vaikka laittasvat jotain ekstraa sieltä tilauksen mukana tosiaan tulemaan :) :wink :p :smiley-bounce022

Chipmunk86: Jännää jännää tosiaan :) Ihmeellisesti sitä häiden järkkäilyjen lomassa on tätä aikaa jännäillä myös tätä toista asiaa :) Aina iltaisin kun talo hiljenee, alkaa kaikenmaailman ajatukset juoksemaan ja sit on pakko tulla tänne stekkaamaan mitäs muille kuuluu... Tsemppiä sulle piinailuun, toivottavasti plussaatte piinailun päätteeksi :)

Lana: Harmi kun ei päästy testailemaan molemmat yhtäaikaa :sad001 Eihän sitä tiedä miten minullekkaan käy, tässä kun on vielä ainakin pari päivää aikaa tädin tulla... Toivottavasti jättää kuitenkin tulematta. Tsemppiä sinne teille uuteen kiertoon, toisipa se teille plussan :) Ja kaikki poppaskonstit käyttöön vaan... :happy112 :love022

kukka^^: Toi tiputtelu/tuhruilu ennen varsinaisia menkkoja on kyllä inhottavaa... Jospa se täti tulisi pian sinne ja pääsisitte uuteen kiertoon, jos kerta tästä kierrosta ei ole enää mahdollisuutta, että tuhruilusta huolimatta olisit raskaana!? Millon olet viimeksi testannut?

Gatusa: Voi ei, onko se nyt sitten aivan varmaa, että muutatte? Kuulostaa melkoiselta mörskältä tuo talo/kämppä tosiaan ja jos aluekkaan ei ole paras mahdollinen, niin ehkä miehesi kannattaisi kuitenkin vielä harkita sitä muuttoa... Käske miehesi miettiä, että onko asunto sellainen jonne voi turvallisin mielin muuttaa teidän uuden tulokkaan kanssa, kun sen aika on!? Eihän se ole teidän pojallekkaan hyvä, jos alue on rauhaton ja asunto ei muutenkaan täytä sinun/teidän vaatimustasoa!! :confused: Mites kivut, joko helpottaa?

ON: Kp 26/(24)28. Nyt alan sitten kuvitella varmaan jo niitä oireita, kun ensin kummastelin oireettomuutta...
Eilen ja tänään on ollut monta kertaa päivän aikana nälkä, siis ihan niin, että maha "kurisee", vaikka syönnistä ei ole pitkä aika. Illalla grillattiin ja ihmettelin miehelle, että olikohan ne makkarat varmasti järissään, kun rupesi syönnin päällä etomaan/yököttämään... Makkaroiden kunnosta ei löytynyt moitittavaa, koska mieskin söi niitä ja lapset samoin, eikä muille tullut mitään niistä... Sitten jokunen päivä takaperin kirjoitin siitä, että päätäni särki ja oli huono olo... ajattelin huononolon johtuvan siitä päänsärystä, mutta mutta... en ole enää varma! Vielä siis ainakin 2 päivää piinailua, jospa ne päivät menisivät äkkiä, eikä tätiä näkyisi :) Niin ja menkkamaista jomotteluakin olen ollut tuntevinani, liekkö mitä sekin sitten... Muistaakseni molemmissa aiemmissa raskauksissa ennen plussaa oli tuntemuksia, että menkat alkaisivat hetkenä minä hyvänsä, mutta niin ne vaan ei loppupeleissä sitten alkaneetkaan... :) Ja nyt muistaessani sekin vielä että vessassakin olen joutunut useammin ravaamaan, kun aina pissittää o_O :)
Mutta voihan se tosiaan olla että kuvittelen nämä kaikki ja vkloppunahan sen lopullisen tilanteen toivottavasti näkee :) Joten odotellaampa sinne asti siis...
Plussatuulia kaikille kuumeilijoille <3 :)

Moikka kaikille piiiitkästä aikaa!

Olen pitänyt keskusteluhiljaisuutta maaliskuulta asti enkä ollenkaan enää tiedä, että keitä kaikki täällä vielä on. Mutta "onneksi" ilmeisesti vuoden vaihteen tienoilla kirjoitelleita on paljon jo siirtynyt poiskin täältä. Itsekin käväisin tuolla odottajien puolella, mutta minulla todettiin keskeytynyt keskenmeno maaliskuun puolivälissä ja olen sitten juossut aika paljon lääkärissä ja verikokeissa ym. ym. Mutta nyt siis keskenmenon jälkeen vihdoin yk 1 menossa. Viikonloppuna odottelen tätiä kylään, vaikka kuulemma keskenmenon jälkeen on helmpompi tulla raskaaksi, mutta en nyt tosiaan ole kovin toiveikas. koetan ehtiä lukea vähän taaksepäin ketjua jossain vaiheessa, että pääsee taas kärryille siitä missä mennään.

Ihanaa aurinkoista päivää kaikille! :cool01

mirelyn josko siellä ois kyytiläinen, minä ainain toivon että sinulla olisi pikkuinen matkassa. kyllä se on varma että me siihen muutetaa. ainaki päästää pois porukoitten nurkista ja omaa rauhaa löytyy toivottavast, kunpa naapurit vaa sit ei olis mitää yli uteliaita. kyl siinä tarvittaessa asuu ainakin kunnes jossai vaihees löytyy parempi. vespaaki sit säilytetää olohuonees voi jee ootan kauhulla niitä öljytahroja lattiassa mitä joudun siivoomaan. ens kuun alus muutetaa. no meil on jääkaappi valmiina, miehen tuttava osti uuden ni saadaa hänen vanham huonekalui miehen veljelt joka on puuseppä ammatiltaa mut makeistehtaal töissä trukin kuljettajana.

mitä kipuihin tulee ni ne loppu ja niihä mulla se vuotoki tosiaa loppu yhteen kertaan eli lyhyt ilo normalisoitumisest, tiputtelua enää mikä näkyy putsatessa vain. mielialat heittelee, vessas edellee ravataa, alan helpost parkuu. siis iha outoa menoa kyl täytyy sanoa. kunpa tiputtelu ei kestäis sitä kahta viikkoo kuten viimeks.

helmiäippä pahoitelut keskenmenosta, toivottavasti uusi kyytiläinen tarttuu pian matkaan :)

Moikka :) !

Voi kurjuus helmiäippä :sad001 Mut tervetuloa silti takaisin tänne! :) Täällä tsempataan toisiamme ja yhteishenki on hyvä. Tää on oikeesti ihana tukipylväs, ainakin mulle ollut koko ajan :) Kohta toivottavasti pääset taas plussaamaan :)

Mirelyn: ei haittaa ollenkaan että puhut häistäsi :) MInä ainakin oon ihan innoissani lukemassa sun hääjärkkäilyistä , kun aina on häät kiinnostaneet ja kaikki se järkkäily ja laittaminen, vaikka on oma hommansa niin on varmasti palkitsevaa sit sinä suurena päivänä<3.. Muutenkin teidän elämässä tuntuis olevan kaikki hyvällä mallilla, vielä kun saisitte yhden nyytin lisää perheeseen :) Pidän peukkuja sulle TOOOOOSI kovasti! Ihanaan saumaan tulis!!Me ei olla edes kihloissa vielä, joten minulle kestää varmaan vihille pääsyyn aika pitkään :D tai mistä sitä tietää, milloin se mies innostuu :laughing002

Hei mietin tässä nuita "ennakko-oireita" mitä oli ennen plussaa, jos ne vaikka auttais jotain samoissa tilanteissa painivia.. Koko ajan oli varma tunne että menkat alkaa...KOKO ajan.... :smiley-ashamed005 Mutta ensimmäisen kerran ajattelin että voiskohan olla totta, kun oltiin viime lauantai aamuna miehen kanssa sohvalla ja mies oli ollu perjantaina viihteellä. Yhtä äkkiä jostain tuli ihan jäätävä hajuveden, tupakkakopin ja baarin haju! hyi helkkari.. Ja rupesin vainukoiran tavoin sitä etsimään ja lopulta löysin miehen kauluspaidan sohvan takaa lattialta (?) :laughing002 Tokasin miehelle että hyi saatana miten pahalle haisee ja mies ei haistanu muka mitään.. siinä tuli eka sellanen .. hetkinen.....

Toinen mikä pysäytti hetkeksi miettimään oli FINNI poskessa!! Minulla, jolla ei ole ikinä teinivuosinakaan ollut finnin finniä tuli finni keskelle poskea.. :eek: (nyt niitä on jo kolme ympäri naamaa, ja voin kuvitella tulevat viikot ja kuukaudet :BangHead ) Se oli siis toinen kerta kun mietin että voiskohan olla nyt lykästänyt..

Näiden lisäksi Se jumalaton kipu vasemmalla, mistä kerroinkin teille täällä jo hyvissäajoin. Luulin sitä suolitulehdukseksi laughing4 hhahaa... Ja olin jo googlettanut kaikki suolisyövästä lähtien KOSKA olin jo tottunut menkkoihin ja negaan,, "ei sitä onnea meille suoda, onhan tässä mennyt jo niin kauan, niin miten muka nyt ois onnistanut"... Mut miten kävikään :love017

että elkää heittäkö toivoa kankkulan kaivoon, se voi tapahtua ihan huomaamattakin, ja oireet voi olla kovinkin menkkamaiset jomotukset yms, mutta niin kauan on aina toivoa, kunnet punalippu liehuu.

Saanhan minä täällä teidän kanssa vielä olla, en uskalla siirtyä minnekkään vielä ainakaan kuukauteen :sad010 pelottaa... varasin yksityiselle ajan 27.5.. varmaan aika aikaista, mut haluan itselle sen varmuuden siitä että siellä on oikeasti jotain...

terveisin: vainoharhainen akka :cool:

tottakai late voit olla täällä, ihana lukea sun kuulumisia, mietteit ja juttui :) ei ol, hyväl tuuril rv 6 kuuluu jo sydänäänet ainaki mulla kuulu viimeks ja toiseksee ainaki saat varmuuden että on oikeessa paikassa :)

tääl mietin muuttoa joka on ens kuun alussa, pitäs olla ilonen ja sitä rataa mut jostai syyst on epäileväinen olo et millast tulee olee. millaset naapurit on, asunnon omistaja on vissii naapuri. ainaki mauttomii vitsei heitteli vaimonsa ees. kun ulko-ovesta astuu ulos eka minkä näät on joidenkin kilometrien pääs oleva rikkitehdas mikäli ei lasketa tiiliseinää joka kuuluu vastapäiselle naapurille. anteeksi valitus ystäväiset on vaa sellai outo olo, tuntuu et mikää ei onnistu. mieski eile kysy et koska mä saan lapsen ku yks tuttu totes mulle että on 5. kuulla raskaana. sais mies opetella miettii ennen ku avaa suunsa ja myös et mitä päästää suustansa.

KIITOS <3 :notworthy Ainiin Gatusa sulle on pitänytkin sanoa, että ihana lukea sun elämästä siellä maailman toisella laidalla kun kaikki on niin erilaista!! :) Minun ystävällä on afrikkalainen aviomies, mutta he elävät täällä suomessa, niin jonkin verran tiedän siitä afrikkalaisesta kulttuurista ramadasta (kirjotetaanko se noin?) yms. Mutta sulle täytyy kyllä hattua nostaa! Oot todella rohkea nainen kun oot uskaltanut sinne lähteä :happy090 Minusta ei varmasti olisi... Joskus jos sulla on aikaa niin kerro ihan alusta asti tämä sinun ja miehesi tarina, mistä se lähti ja mitä kautta olette päätyneet afrikkaan asumaan :rolleyes: Jos siis vain haluat :) Kiva kuulla niin erilaisesta arjesta siellä :)

kaverisi mies on kertonut Ramadanista? haastavaa aikaa täytyy sanoa. kun rakastaa toista ja haluaa pitää perheen yhtenäisenä sitä on valmis tekemään vaikka mitä. tuo on syy miksi päädyttiin afrikkaan, toiseksi koska olen muslimi ja peitän hiukset sekä vartalon en saanut töitä. minut torjuttiin aina vaikka sanoin että töissä työvaatteet muualla omat. lisäksi miehen perheessä isä, äiti ja yksi sisko ovat sairaaita niin tultiin auttamaan ( mies kyllä euroopas asuessaa huom ennen minua lähetti paljon rahaa heille jotta olis hyvä elämä mutta he käyttivät sen turhuuksiin)
no täällä asumisen olettekin sitten saaneet kuulla valituksen muodossa multa jo. tutustuin mieheeni tämän veljen ansiosta kun käyttivät yhteistä messengeriä eli ihan sattumalta. lopulta tavattiin ja päädyttiin aikanaan naimisiin. rakkaus ei tunne rajoja :) paljon on ollut vastoinkäymisiä mutta ne ollaan voitettu alhamdulillah. kunpa saisimme vaan nyt pikkukakkosen vielä...

ja kun tarkemmin miettii niin kyllä siinä talossa minkä mies vuokrasi meille niin asuu. kunhan sisustaa oikein niin siitä tulee viihtyisä varmasti eli ens kuussa töihin siis, taidan tehdä itse taulunkin sinne.

No mie sain sen ison A:n lisäyksenä korttiin, no sweat paitsi kuuma oli :smiley-ashamed004 Vähän tuntui kostealta muutenkin ajaessa ja maha kramppaa ni nauratti että joko sit tasapainon vuoks täti pyyhälsi paikalle mut eipä sentään, se pitkään poissa ollut valkovuoto vaan tuli takas. Vielä saa tätiä odotella. Ja ajelua, oma pyörä on pajalla ja miehen pyörästä näkyy langat jo takarenkaasta. Byhyy eli nyt on vaan ihan virallinen lupa ajaa sitä kevaria millä oon vetäny jo viime syksystä asti.

onnea elmiina kokeiden läpäisystä :)

täällä totesin et mä haluun tehä jotai kotia varten ni mies sano et katotaa jotai viikonloppuna, mä haluun tehä sellaset ohuet siniset verhot saman värisiä sohvatyynyjä yms. iski kunnon pesänrakennusvietti :)

helmiäippä: Pahoittelut keskenmenosta :sad001 Toivotaan nyt vkloppuna plussaa siihen testiin, olisihan se mukavaa jos olisit uudelleen raskaana :)

Gatusa: Joskopa :) :wink :p Ja onhan se teidän muutto ainakin siinä mielessä hyvä, että tosiaan pääsette sukulaisten nurkista pois, omaan rauhaan :) Ja saahan siitä kodista varmaan mieleisen laittamalla/sisustamalla. Joten tsemppiä muuttoon :)

late-: Kiitos ihanainen <3 :) Kyllä se kihlautumisen aika jossain vaiheessa teilläkin koittaa, jos niin haluatte... samoin sitten ne häät :) :wink Mekin ollaan oltu yhdessä jo niiiiin pitkään, että tuskin elo sen kummemmin muuttuu häiden jälkeen, mutta on sitten kaikilla sama sukunimi ja tosiaan jos ne paperihommat hieman helpottuisi, niin olisi hyvä :)
Ja minunkin puolestani saat olla tällä puolella niin pitkään kuin haluat ja siirryt sitten tuonne odottajiin, kun olet siihen valmis <3 :)
elmiina: Isoit onnittelut sinne sinulle, nytpä sitten ihan luvan kanssa pääset kruisailemaan kaksipyöräisillä :smiley-bounce022

ON: Kp 27/(24)28. Ei näy onneksi tätiä vielä :) Huomenna pitäisi tädin saapua jos kiertoon on luottaminen, saapa nähdä kuinka käy... Jos tätiä ei huomenna vielä näy, niin todennäköisesti teen testin sunnuntai aamuna. (onhan nuita testejä muutama tuolla odottamassa) Sunnuntaina ollaankin sitten heti aamusta liikenteessä koko perhe, joten jos kerkeän ennen reissuun lähtöä, niin käyn kertomassa testin tuloksen, mutta jos en aamulla ehdi, niin sitten viimeistään illalla tulen kertomaan kuinka kävi :) Nyt joka iikka peukut ja varpaat pystyyn meidän puolesta <3
Olis niiiiin ihanaa jos ois tärpänny <3 :love017

Takaisin