Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
helmiäippä kurja juttu :( toivotaan, että tärppi kävisi pian uudestaan!

late- Tottakai saat! Kiva kuulla mitä sulle kuuluu ja miten raskaus etenee täällä niin ei tartte etsiskellä sua eri otsikon alta :)

ONnEa Elmiina !! :)

_mirelyn_ Toivotaan, että täti pysyy piilossa ja jää sille tielle ja sunnuntaina sun testiin pamahtais plussa! Voi niin kivaa on tää jännittäminen...:) ainakin osaksi.. :D

OMA NAPA: Eilen illalla hieman taas menkkajomottelua pari tuntia sekä jonkinlainen paine alavatsassa..(toivottavasti en vain kuvittele...) Nyt aamulla heräsin siihen, kun vasemmassa munasarjassa tuntui pieni kipu joka meni kyllä aika nopeaa ohi. Tunnen myös aina joskus sellaisia muljahduksia vatsassa..:) näin untakin, että olin raskaana! Voi näitä piinapäiviä...menisivät jo!!

kukka^^ mä kans odottelen täällä sitä plussa-aaltoa! :) Sais tulla nyt niitä plussia enemmänki :) Mikäs
sulla muuten on tilanne? Onko menkat alkanu kunnolla ja edelleen tuhruuttaa? Jos ei tuosta muutu, niin
meinaatko testailla kuinka uudelleen? :)

Gatusa kyllä varmaan saat siitä teidän asunnosta sisustettua hienon ja viihtyisän! :) Ja oma koti on aina
oma koti - pääsette miehen sukulaisten luota ainakin pois! Ja voihan sitä katsella silti uuttakin
asuntoa, jos sattuisi parempi löytymään :) Olipas tahditon tuo miehes kysymys, että koska saat lapsen :sad001

_mirelyn_ joo olisi kyllä ollut kiva testailla yhtä aikaa :) Tsemppiä sinne, että saisitte sen plussan! :) Pian pääset testaileen! :P Tuuhan sit kertoon tosiaan meillekki tulosta! :)

helmiäippä tervetuoa joukkoon! Ikävää, että jouduitte kokemaan keskenmenon :sad001 Tsemppiä sinne! Toivotaan
että pian saatte uuden matkalaisen! :)

late- onhan se hyvä käydä yksityisellä, niin saa varmistuksen, että kaikki on hyvin :) Toivottavasti me
muutkin päästään pian samaan tilanteeseen sun kanssa :) Varmasti on ihanaa olla raskaana ja tietää että
itsessä kasvaa uusi elämä :love017

elmiina onnea! Hienoa, kun saat nyt ajella ihan luvallisesti :P

Nonna- koskas sä pääsetkään testailemaan? :)

ON: Täällä edelleen täti kylässä. Nyt siis KP 4/25-29. 2 ekaa päivää oli vaan jotain tuhrutesta, mut nyt ollu jo 2 päivää ihan mahdotonta vuotoa! o_O Aiva heikottaa välillä.. toivottavasti loppuu pian. Mies vielä halus eilen pupuilla! :grin Tais olla kovat himot, ku ei haitannu sitä vaikka tätiki oli vielä kyläs :laughing002

no itellä alkaa toiveet nousee ku suihkun jälkee yhtäkkiä vähä viileempi ilma alko aiheuttaa kipua alavatsassa mitä ei normaalist ole lisäks tietenki se että mulla näemmä maitoa tulee rinnoist tosin voi olla et johtuu viime öisest kourimisest, mun mies oli meinaan samas tilantees ku sun lana mut ymmärs et mä en välttämättä ol sil tuulel ja ei ol sallittua plus mun armoton väsymys ku yölläki pitää kävellä raput alas vessaa. no huomenna saamme varmaan selvyyden että onko nää nyt valemenkat vai superoudot menkat. viime kierros ei kyl ollu ees yhtä päivää et ois verta tullu pönttöö asti eli näkyväst, nyt näky yhen kerran muutama päivä sit ja siihe loppu, nyt vaa samaa mitä viime kierto. josko täs oikeest pyytäs lääkärilt progesteroni kuurin jos testi on nega. jos plussa ni huomen ois ehkä 5+0 menos.

Gatusa, mulla kans vihlasee alavatsaa aina välillä, varsinkin jos nopeasti nousen ylös vaikka sängystä. Yöllä mullakin tuli ilmeisesti hieman maitoa rinnoista. Ja mähän en ole imettänyt vuoteen enää :P
Jänskättää josko nyt tärppäis! nyt kp 22/28. Voi ku jaksais ens viikkoon asti odottaa testin tekemistä, mä kun oon niin malttamaton tapaus:D

musicbox kuulostat mult mitä testauksee tulee. mun esikoinen on 7v jo eli siitä on kauan ku oon imettäny. toivottavast sulla tulis plussa testiin ens viikolla :) huh että on isken inha ällötysolo yhtäkkiä mitäköhä keittiös puuhataa ku haju on niin vastenmielinen, suunnillee mikää ei haise/tuoksu miellyttävält paitsi minttu ja raikas omena viinirypäle shampoo. onneks kaveri lähetti tanskasta xylitol minttu purkkaa <3

Mä täältä töistä kirjootteelen, joten en kommentoi nyt muita, kaikki uudet viestit olen kuitenkin lukenut! :)

Pieni hetki aikaa enneku täytyy taas liitää.... Täällä jännäilen ja mietin vaan että mitä jos, mullaki oviksen jälkeen jääny taas se alamahan paine päälle, ei ihan koko aikasesti mutta melkein, ja sellasia pieniä nippasuja tuntuu tulevan sillon tällön (enemmän se tuntuu tuolla vasemmalla puolen). Mutta niimopä mulla just näitä samoja tuntemuksia oli kyllä viime kierrossakin ja punaliput saapuivat jotta nyt koitan olla oikein kova pessimisti (vaikka ei se oikein hyvin onnistukkaan). Oon taas miettinyt jotain kivaa itelleni kesäkuulle, jos näyttää sille että kuukautiset alkavat. lähden kattomaan kavereita entisille kotikonnuille joko vähän juhlinta mielessä, tai jos se plussa tulisi, niin shoppailumielessä! :D

Kp 28/33
Dpo 5, (vasta!!!) Eli kierto venähtänee ainakin neljällä päivällä...

Nyt töitä jatkamaan :)

Ikävää Lana, kun se täti sitten ilmeisesti tuli sinne kunnolla. :( Tsemppiä uuteen yritykseen.

Mirelyn, juttele vaan hääasioitakin. Musta ainakin on mukavaa jutella täällä välissä muustakin kuin yrityksestä ja lukea sun hääjuttuja. :> Tulee omien häiden valmistelut mieleen. :D Ja oii, toivottavasti nuo oireilusi tarkoittaa hyvää.

Piialla ilmeisesti nyt myös piinaviikko menossa. Tsemppiä! Pidän peukut pystyssä, jotta tulisi plussa.

Onnea elmiina kortista. :> Kurjaa, kun kehosi noin temppuilee. Toivottavasti se normalisoituu pian ja/tai tulee plussa.

Jippiina, joo halpa hintahan tuo on raskaudesta, jos nyt tästä kierrosta tärppääkin. :D Vähän hukkaanhan toi testi sit menisi, mut pääasia että saa vauvan. <3

Rosebud, joo jos oon oikein käsittänyt niin tädin pitäisi tulla kahden viikon päästä oviksesta. Pidetään siis vielä peukkuja pystyssä, josko se jättäisi sinne tulematta ja saisit plussan.

Kukka, toivottavasti pelkkä tuhruttelu tarkoittaakin hyvää. ;) Ootko tehny testiä? Kurjaa, jos tuhruttelu johtuu jostain ikävästä. :(

Voi kurja Gatusa, kun sielläkin keho jatkaa temppuilua. :( Paitsi jos onkin pikkusalamatkustaja. ;) Toi sun oireilu ainakin kuulostaa hyvältä. Kurjaa tuokin, että uus kotinne on kamala. Mut ehkä sentään se hyvää, et pääset pois anoppilasta. Oli kyllä tosi ajattelematon tuo miehesi möläytys. :(

Pahoittelut keskenmenosta helmiäippä. :( Onnea uuteen yritykseen.

Munkin puolesta saat täällä oleskella late, jos haluat. Mukava vain saada lukea sunkin kuulumisia täältä ja muutenkin kiva, kun oot täällä meitä tsemppaamassa.

Musicbox, toivottavasti nippailu ja maito johtuu vauvasta. Tsemppiä piinaviikkoon.

Täällä ei mitään kovin kummia kuulu. kp18/30-34? menossa. Jos ois 30 päivän kierto, ovis ois ollu eilen. Mut olot, limat ja epämääräiset testitulkintani viittaisi siihen, et se on tulossa lähiaikoina, että varmaan on kiertoni jämähtäneet pidemmiksi.

Lana Keskiviikkona pitäis menkkojen alkaa..yleensä päivää tai kahta ennen alkaa jo pieni ruskea vuoto tulemaan joten tiistaina luulisin viimestään tietäväni tuleeko täti vai ei, mutta jos menkkoja ei näy keskiviikkonakaan niin testaan vasta perjantaina... :) joten tässä on oikein piinaviikko eessä!! Mukavaa, että miehesi ei pientä vuotoa pelkää :wink Jos oisin omalle ukolleni ehdottanut menkkojen aikoihin niin ois juossu karkuu ja lujaa :laughing002

musicbox voi meillä on tässä kummallakin nyt jännät ajat eessä..oikein piinaviikko! :)

piia84 Ei auta kun toivoa vaan parasta..oishan se kesä mukava aloittaa plussalla :)

Vargynja sänkyhommia vain lisää jos ei oo varmuutta oviksesta koska on:) toki en minäkään tiedä oikeesti koska se mun ovis oli joten hommailtii miehen kanssa koko viikko :D ei sentää ihan 24/7... :D

Mulla ei oo oikee paljo mitää oireita nyt..paitsi ihan järkky turvotus mikä ollu jo parina iltana!! Jos näkisitte mun mahan nyt nii voisitte luulla mun olevan jo 6kk... ihan kamala :D

no mies sano tänää ettei muista mitää että ois luvannu ostaa mulle testin siis niin ärsyttävää. mulla ei ole asiaa mennä ulos hän ei lähe minnee. ja kaikest sen on pakko löytää vaa vaivaa tai huonoi puolia ja ennustaa epäonnistumista. mulle tehtii tilaus tekstin käännöksest pikana eli tänää palautus, no tein sen ja kaikki meni hyvin, mies sano et sä kuitenkaa saa rahaa jne...pelkkää negatiivist puhetta ja sit viel ihmettelee miks oon ku takamuksee ammuttu karhu. tekis mieli pistää abaya ja jilbab ja lenkkarit ja painuu ovest ulos ärsyttää niin perusteellisest. anteeksi valitus ihanat, on vaa pakko purkaa jonnee tää. siis oon itkukurkussa täs ku koko päivän saanu vaa kaikkialt valitust.

Kiitos kaikille, jotka jaoitte ajatuksianne ja pelkojanne:) Ihanaa huomata ettei oo yksin ajatustensa kanssa!
Välillä ajatus toisesta lapsesta jopa ahdistaa, varsinkin kun on toi ihana 3-vee uhmis tossa koettelemassa:D Mutta kun sen vaan niin tietää, että sitä kuitenkin haluaa ja kuitenkin on aikaa liki 10kk odottaa ja sopeutua. Mutta onneksi kaikki tunteet on sallittuja ja niistä pitääkin puhua. Monesti vaan ajattelee, että se on jokui tabu puhua niistä negatiivisista ajatuksista ääneen. Mut tää on just paras paikka niillekin.

Täällä menossa (yk2) kp 23/32. Mitään erityisiä oireita ei oo ilmennyt, ihan normaalia elämää vaan. Tosin nyt ei oo kerinnyt mitään kyl tutkailemaankaan. Ehkä tänään aavistuksen alavatsassa ollut jotain tuntemuksia. Nyt olis oletetusta oviksesta 4 päivää. Meillä on esikoinen todenteolla uhmaillut ja nyt kun vihdoin siirtyi omaan huoneeseen ja luovuttiin pinnasängystä, niin yöt on ollut suoraan sanottuna perseestä. Ei oo oikeen löydetty mitään johdonmukaisuutta nukutuksiin. Toisaalta tekee mieli nukuttaa ainakin näin alkuun, jos muutenkin jännittää ja pelottaa poikaa mut mut sit taas kun yöllä herää eikä se nukuttajan olekaan vieressä niin sekään ei oo hyvä juttu. Meidän keskellä vaan kovasti haluais nukkua. Toisaalta en haluais vielä mitään liian rajuakaan kokeilla, kun muistaa itteki kuinka vaikeaa se omassa huoneessa nukkuminen oli ja taisin nukkua vanhempien vieressä liki 6-vuotiaaks:D Kolme vee osaa jo vaan niin hyvin keplotella ja jos jossain antaa periks, niin sit se on menoo. Nyt kyl tuntuu et on menossa melkein haastavin vaihe sitä ihan pikkuvauvaa-aikaa lukuunottamatta. Ja niitä vaiheitahan riittää läpi elämän, jep jep:D Ja miehen kans känisty oikeen kunnolla..huoh... No kyl se taas tästä. Onneks on työ ja harrastukset, niin pääsee vähä irtautuuun ja huomenna oikeen apinan raivolla likkojen lenkille!

Mites teillä muilla lapsellisilla on omaan huoneeseen siirtyminen sujunut? Vinkkejä otan mielelläni vastaan, mitä vois kokeilla:)

Rupesin tossa lueskeleen esikon odotusajan muistiinpanoja ja huomasin, että mulla ekat oireet raskaudesta on ollut vaan tiheempi pissalla käynti ja kauhee piereskely;D Muistan kun oli oikeesti ihan hirveet ilmavaivat pitkään eikä niit kyl osannut vielä siinä vaiheessa yhdistää mihinkään raskauteen (olisko liittyny jotenkin hormonaalisiin muutoksiin). Eli tavallaan mulla ei ollu mitään selviä oireita ennen plussaa, siinä testin korvilla alkoi ne alavatsakivut 5+0 kun luulin et menkat alkaa. Kaveri sanoin kans samaa, että siitä kierrosta nimen omaan tärppäsi, missä ei ollut mitään ennakoivia oireita. Kaikissa muissa kierroissa, joista negan sai, oli ollut kaiken maailman oireet. Eli siis joskus ihan hyväkin juttu, vaik mitään ei ilmene:)

elmiina iiisot onnittelut, nyt ei muuta kun baanalle ;)

helmiäippä pahoittelut keskenmenosta :/ Tsemppiä uuten yritykseen:) Samoin nonille pahoittelut.

Gatusa höh no syystäkin varmasti ärsyttää! kumpa saisit selvyyden tuohon tilanteeseesi. MIehet ei vaan tajuu prkele!!!! Eikö siellä saa naiset liikkua illalla ulkona vai miksi et voi mennä itse?

Kaikille tasapuolisesti onnea bongailuihin ja jännäilyihin!!!

Tiedättekö... näin unta että olisin raskaana :O

Pitäsköhän sitä ostella testiä? Menkat 21 päivää myöhässä... ja nyt kaks viikkoa mahdollisesta oviksesta HMMM. Oon kyllä täysin oireeton.

anell siis ei ole sopivaa menny yksin ulos ja etenki tääl ku iltasin kadut täynnä ihmisiä jotka juo jne ja kaikki ei tykkää muslimeist vaikka se onki valtionuskonto. keskel päivääki mun yli joskus yritetty ajaa autolla ku ylittän tietä vaikka ollu miehen kans jne. joten paras ettei yksin mene muuta ku tarvittaes koululle,
toivottavast tänää saa testin. se 40USD palkkio on kyl käytännös ottaen taskussa jo eli en ymmärrä miks mun mies antaa negaa kokoajan. sanoin sille et vois antaa positiivist palautetta (ainainen negapalaute masentaa) vaikka mulla palkkion saamises meneeki vähä aikaa, ois kiitollinen että mä teen töitä ja vaikka istun ja kirjotan työkseni ni mä joudun käyttää aivoja joten kyllä siinä väliä tulee pää kipeeks ja kyl siinä väsyy.
se oottaa et mä saisin rahat mun töistä ja nyt se keksi et sit ku asutaa omas kodis ni mä voin opettaa englantia ja mä oon se joka maksaa vuokran. ANTEEKS MITÄ?!!! tais silt unohtuu et se on sen tehtävä ei mun, kuka makso euroopas hiukka suuremmat vuokrat ku hän täällä? mä jouduin maksaa 2-10 kertaset vuokrat jos kääntämättä katotaa mut jos käännetää valuutta ni parhaimmillaa melkei 20 kertaset vuokrat ku euro on hiukka kalliimpi ku dinaari.

rosebud osta ihmees testi, ite saanu tietää raskauksist unien avulla ja sen jälkee tehny testin. onko sulla yleensä pms oireit? jos on jääny pois ni testaa ihmees.

on: täällä näköjää tiputtelu taitaa alottaa tauon, saisinkoha mä miehen ostaan tänää sen testin, lupas eilen illal taas vaihteeks. ihmeest haistoin jossai mintun ku olin keittiös mut ei ainakaa näkyvil ollu minttua. nenä tuntuu olevan extra herkkä ja yöllä ois pitän mennä käymää alhaal mut yritin pakottaa vaa itteni nukkuu vaikkei nukkumisest tullu mitää.

Koska ei oo muutakaan paikkaa jakaa tätä ja pakko sanoa edes jossain... Toiset ovislimat tässä kuussa? Mitä ihmettä? Kp 22 ja ovulaatio laskurin mukaan viikko sitten, omasta mielestä vähän reilu viikko. No ehkä ne enteilee tätiä tai sitten ei, taitaa hormonit olla yhä missä sattuu. Aiemmin ei oo yhdessäkään kierrossa ollut mitään tunnistettavia ovislimoja, vain kuiva kausi. Nyt jo toiset... Jos nyt vaikka olis ovis ni onneks eilen pupuiltiin aamulla, mies poissa viikonlopun. (Tässähän sitä taas toivois että liittyis kiinnittymiseen tämä eikä uskaltais toivoa.)

Heräsin tänä aamuna etovaan oloon. Juoksin turhaan pöntöllä ku ei saanut oksennusta ulos.. noh muutaman tunnin alko sit se oksentaminenkin. Saas nähdä nyt sitten oliko random vatsapöpö vai vihdoin tärppi.

Toivottavasti tärppi Rosebud :)

Gatusa teillä tuntuu kinoja riittävän mutta ilmeisesti rakkauttakin kun siellä miehesi rinnalla olet ja olette pitkään toivoneet perhettäkin lisää. Ylä- ja alamäet yhdessä. <3 Toivottavasti saat sen testin pian ja alkaa tilanne selvitä. Ja muutto sujuis hyvin ja kivuttomasti.

kiitos elmiina ja eikös se laulu mene ylämäki alamäki yhdessä kuljetaan :)

rosebud mä vähä veikkaan et tuo ei ol mikää vatsapöpö joten ei ku ostamaa testi ja testaamaa :)

on: päikkärit tuntu yllättävän hyvält, täällä ootellaa miestä kotii et pääsis vähä ajelulle ja inshaallah ostamaa testin, on meinaa kyl sellai olo et jotai on eritaval nyt. rinnat on herkät, vessas ravataa, nenä on herkkä hajuille jne. ylihuomen lääkäri ni senkin takia paras tietää tilanne, onko hormoneis jotai vai onko kyytiläinen.

Hyväääää huomenta kanssakuumeilijat :)

Ilokseni tulin ilmoittamaan, että puoli tuntia sitten tekemäni Clearbluen digitaalinen testi näytti minulle, että.....
RASKAANA 1-2 viikkoa. Hymylle ei näy tällä hetkellä loppua, joten näillä mennään :love017

Jospa pikku kyytiläinen jaksaisi pysyä menossa mukana ihan loppuun asti <3
Nyt ei ajatus juokse tämän enempää ja kohta tämä perhe suuntaa siskolikan ja hänen perheensä luo visiitille.
Tulen illalla kirjoittamaan lisää fiiliksiä ja lukemaan teidän muiden kuulumiset...

Tästä se toukokuun plussaaalto sitten alkoi, ensin late- ja sitten minä... Kuka seuraavana?? :) :)

Aurinkoa ja iloista mieltä jokaiselle tälle päivää, olen onnesta soikeana <3
Parempaa syntymäpäivälahjaa en olisi voinut toivoa! <3 <3
PS. Synttärit vasta 21.päivä mutta kuitenkin :)
:talk017 :love017 :love017 :love017 :love017 :love017 :love017 :love017 :hug007 :smiley-bounce013 :p :grin :excited001

Onnea tuplasti mirelyn, testistä ja merkkipäivästä! Perässä tullaan ennemmin tai myöhemmin :angel4

Takaisin