Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
babytar, onneksi olkoon :) Ja tervetuloa syyskuisiin tai ainakin arvelisin että sinne vielä kerkiät :) Tämä alku onkin jännittävää aikaa, mutta toivotaan, että kaikki menee hyvin. Sinä lienet vielä raskausviikon 4 puolella, eli rv3+jotain.

Nnyytti, kiertopäivä 1 on kuukautisten eka päivä, joten sulla lienee kierto jo pidemmällä kuin kp3. Kannattaa itsekin laskea se tuon mukaan, ettei tuu mitään sekaannuksia myöhemmin! Joskus monta päivää ennen ovista on mulla ollut jotain vatsakramppeja. Mut vuotoja ei kyllä oo ollut.

3+4 menossa. Odottelen tässä vielä ensi viikon alkuun ja sitten vielä uusiksi testi ja sitten sitä jos vielä positiivisella mennään, niin varmaan olis aika ottaa yhteyttä sinne neuvolaan ensi viikon alusta.
Joo, syyskuussa on sitten laskettu aika. (:

Ihan älytön nuha iski kuin salamana tällä viikolla tiistai aamuna. Voiskohan se liittyä tähän, kun ei mitään muuta oo flunssaan viittaavaa tai sitten vain yhteensattumaa.

Kiitos onnitteluista.

Toivottavasti kaikki muutkin saisivat plussan piakkoin ja vältyttäisiin keskenmenoilta jokainen.

voi voi kun oon sekaisin nyt. (:

Kiitos kaikille osanotoista ja tsemppaamisesta. Elokuun jälkeen ensimmäiset oikeat kuukautiset tulivat pari pvää sitten. Vihdoin pääsee tähän normaaliin yrittämättä yrittämisen arkeen takaisin. Harvoin olen kuukautisista näin paljon iloinnut. Toivottavasti kierto jatkaa kulkuaan säännöllisenä, niinkuin ennen raskatumista ja keskenmenoa. Onnea kaikille plussanneille! Ja myönteistä mielialaa kaikille yrittäville. Yritetään olla vaipumatta epätoivoon :).

moikka :)
täälä olis kp 24 ovis varmaan oli ja meni kun testi haalenemaan päin. mitään suurempia oviskipuja ei ollu :O pientä menkkajomotteluja oli.. kylmä/kuuma aaltoja tulee,aivastelen ja nenä välillä ihan tukossa. merkki alkavasta flunssasta tai jostain muusta.. lämmöt ei kumminkaan koholla :( pelkäämpä siis ettei ovista tapahtunukkaan. nouseekohan ne lämmöt aina jos ovis tapahtunu? viime kierrolla kun plussasin niin aavistelin raskauden jo lämmönnousuta ja flunssan oireista.

Tuhannesti onnea plussanneille ja osanotto kaikille menetyksen kokeneille! Muiden tarinoiden lukeminen kyllä tsemppaa kovasti myös itseä eteenpäin. Jotenkin aina kun oma testauspäivä lähenee niin sitä tulee pyörittyä täällä vielä entistä enemmän. :) Meillä tänään kp1...argh! Aina ennen niin tasainen  28 pvän kierto teki yllätyksen ja olikin vain 24 pvää. Eniten harmittaa se, että huomenna ollaan lähdössä miehen kanssa mini hotellilomalle ilman esikoista ja siitä ei nyt tule ihan niin romanttista kun oltiin ajateltu. No, eipä muuta kun kohti uutta yritystä!

Apua, täällä on nyt plussailtu kolmena päivänä ja tänään kun on kiertopäivä 28/28 oli viiva kaikista tummin muttei ihan hirveen tumma kuitenkaan... Mä en osaa yhtään iloita tästä kun pelottaa ettei tää voi käydä näin helposti, toinen yrityskierto ja heti tärppäis.. Vuosi sitten tammikuussa tein kans plussatestin mut silloin tuli plussa vasta kp32/28 ja vuoto alkoi kp 36 jolloin testikin näytti jo negaa.. En uskalla vielä liittyy tonne syyskuisiin, jos sitä sit vaikka viikon päästä jos tilanne jatkuu muuttumattomana :) APUA VIELÄ KERRAN :D

Etk: mulla sama juttu. Luulin saaneeni ovis testiin plussan, oireet ja kaikki oli, mutta lämmöt ei vain nouse. Nyt jo kp 31/36 (ainakin edellinen oli 36) mutta nyt siis epäilen että kierto venyy ja ovulaatiota ei kuitenkaan tapahtunut koska lämmöt edelleen yhtä alhaiset kuin kierron alussa :(

Nunnuruu, ei mitään hätää, sä oot vaan raskaana :) Tervetuloa vaan syyskuisiin heti kun siltä tuntuu, siellä on kohtalontovereita. Ja ei sen viivan vielä kovin tumma kuulu ollakaan tuossa vaiheessa, jos sulla vasta huomenna alkais menkat. Selvästi menee nyt paremmin kuin viime kerralla sitten, hienoa, että viiva on vahventunut :) Minulla oli kanssa vasta myöhäinen heikko plussa viime keskenmenneessä raskaudessa, mutta nyt tuli vahvempi. Hain varmuuden vuoksi digitestin apteekista, hae sinäkin jos haluat tuloksen selvällä suomenkielellä :) Vaikka kyllä se asia selvä on noilla viivatesteilläkin :) Onneksi olkoon!

Onnea kovasti kaikki plussanneet! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin :)
Itse saistaas ostaa noita ovistestejä ja sunnuntaina vois alkaa tikuttelemaan:) Tämän kierron aika olen ollut paljon rennompi kuin aikasemmin. Yleensä otan mun clomit jo heti aamulla, lasken tunteja koska otan seuraavaksi, nyt en muistanut aina aamulla ottaa vaan vasta myöhään illalla töiden jälkeen. Jos nyt kun olen vihdoin rentoutunut asian suhteen niin vaikka onnistaisikin! Eihän tähänkään rentoutumiseen mennyt kuin 1,5vuotta... Voi mua :D

Hiphei kaikille! Täällä menossa kp 14, tero-kuuri alkaa taas huomenna. Nyt on sitten juotu greippimehua kaksi viikkoa ja käyty juoksulenkillä stressin lievittämiseksi. Tämän kahden viikon aikana ollaan peittoja heiluteltu sitten joka ikinen päivä, että jospa se nyt jotain merkkais... Plussatuulia kaikille ja onnea plussanneille!

Heippa kaikille!

Onnea plussista, niille jotka sellaisia on saaneet!

Minä oon foorumilla kirjoitellut muualla, kuten Äidiksi ensi kertaa ja Yritystä keskenmenon jälkeen. En koskaan rantautunut sinne Raskaaksi 2012-ketjuun, mutta nyt ajattelin tänne kirjoitella. Viime vuonna ehdin olla kahteenkin otteeseen raskaana, huhtikuussa oli spontaani keskenmeno viikkojen 11-12 taitteessa ja elokuun lopussa todettiin tuulimunaraskaus, jonka takia lääkkeellinen tyhjennys syyskuun alussa. Nyt toivotaan, että tämä vuosi osoittautuisi positiivisemmaksi. Kun laskee keskenmenojen jälkeiset kierrot ja plussatut kierrot pois, niin yrityskiertoja on kertynyt yhteensä kai 7.

Täällä elellään nyt kovin kärsimättömiä aikoja, kun alkuviikosta olisi kuukautisten aika tulla, jos ovat tullakseen. Ovisaika yritettiin kyllä hyödyntää tehokkaasti, mutta silti yllättävän rennolla mielellä. Olisi niin kiva jos pääsisi plussan testailemaan ensi viikon puolella!

Kiitos Elenna :) Mä noudatin neuvoa ja kävin ostaan sen Clearbluen, meinasin ensin tehä vasta huomenna mut enhän mä malttanu ottaa ja tuli että raskaana 1-2 :) Ehkä mä tässä lähipäivinä sit konkoilen sinne syyskuisiin, oon käynykki siellä jo vähän tutustuun ihmisiin :)

NUNNURUU
tule vain ihmeessä syyskuisiin, sinne mäkin putkahdin eilen. Yhtä lailla pelkoa täällä ilmassa, että voiko olla totta, että on raskaana ja että tää kestää sisällä.. Eilen just clearblu raskaana 1-2 ja eilen oli 3+4. Tänään mahassa jännää kipua.. niin vielä enemmän kauhuttaa, että kuinka täs käy. ONNEA TEILLE!

Ihanaa Nunnuruu ja Babytar!!!

Mulla menossa kp 28/27( kun nyt sitten opettelin omaa kehoani ja laskemaan noi kierrot oikein :D). Testailin maanantai- ja torstai-aamuna, negaahan ne näytti. Hain tänään kaks noita apteekin testejä, ja kovasti kutkuttais tehdä, mutta pakko hillitä ja jättää huomisaamuun.. Mun menkat on aina olleet säntilliset (pois lukien keskenmenon jälkeiset menkat), joten niiden olis pitänyt alkaa tänään, jos olisivat alkaneet.

Oireista (Saanhan olla raskaana, saanhan?)

* viluisuutta
* oikean munasarjan kohdalla sellasta "vetelyä"
* ruoka maistuu :P
*aamusin voisin nukkua ja nukkua
* päivällä tuntuu energiaa olevan enemmän kun ennen, tulee puuhattua kaikkee
* pesänrakennus vietti herännyt
 (tarvii häätää mies ja esikoinen jaloista yhdeks päiväks, niin saan popitella ja siivoilla/järjestellä huushollia rauhassa)

Jos ja kun on tärpännyt heti ekasta kierrosta, niin aikas ihanaa <3 Mutta pelottaa suunnattomasti, käykö samalla tavalla kuin edellisessä raskaudessa, että päättyy keskenmenoon ja inhaan lääkkeelliseen tyhjennykseen. Sen verran naivi oon, että olisin kyllä pettynyt, jos nyt ei tärppäis ekasta. Kun edellinenkin raskaus sai ekasta kierrosta alkunsa, ja samoilla kuvioilla ollaan kotona elelty.

Mutta toivotaan että saan siirtyä syyskuisiin, niin kuin muutkin plussanneet :)

Nannannaa toviottavasti pääsisit mukaamme syyskuisiin.

Toivon tällä hetkellä tämän oman kokemukseni kautta, että jokainen saisi sen plussan, on se vaan yrittämisen jälkeen niin ihanaa jo saada se plussa vaikka tiedostaakin, että kaikki on toosi alullaan ja epävarmaa.

moikka..

täällä ilmoittautuu kuumeilijoihin uusi äiti. Meillä entuudestaan jo 4-vuotias poika. Nyt kovasti äiti haaveilee prinsessastaan mutta tulee kumpi tahansa niin avosylin vastaan otamme.. <3 Nyt ootellaan päivien kulumista. Raskaustestin voi tehdä aikaisintaan 17.1.2013... käääk.. oireita joitakin on ja ovulaation kyllä tunsin oli niin mahottomat munasarja kivut ja selkäsäryt :) nyt silloin tällöin huono olo yllättää, kamala jano (jota en esikoisesta muista kyllä "kärsineeni" ) ja palelu...mutta toivotaan parasta :) tuntuu että päivittäin ajatus muuttuu, vahva tunne että olen raskaana ja taas hetken päästä että joudun pettymään :D

Onkohan täällä muita jotka jännäilee samoihin aikoihin kun minä :) ?

Huomentapäivää ja plussatuulia kaikille! :)

Täältä jälleen mukaan huutelemaan. Yritetty on jo reipas vuosi ja nyt on Terot käytössä.

Ihan varma olin jo et nyt olis tärpänny, ei oo koskaan viel ollu noin paljoo oireita mitä ny oli...mut kattia kans....sielt täti tulla porhalsi viime yönä kylään, eli kp 1 olis taas. :(

hehel: sul on kans Terot? Uteliaisuuttani kyselen et millai sä niitä syöt??  Mul on laitettu alotus kp 10 ja 10 päivän ajan.

Uusi kuumeilija ilmoittautuu :)

Meillä on entuudestaan 2/11 syntynyt lapsi ja toista yritetään. Ollaan jo syyskuusta asti yritetty, mutta... Vähän vaikeaa raskautua, kun mies on lähes kaikki ovikset työreissulla!! Mies on siis sellaisessa ammatissa, että on 3 viikkoa töissä ja 3 viikkoa kotona. Syksyn aikana peräti kaksi ovista on osunut kohilleen, loput valuneet "hukkaan".. Ja hukkaanhan nuo kaksikin ovat menneet, koska tulosta ei ole tullut. Nyt taas ovis ja mies tietty reissussa :( Josko sitten helmikuussa tärppäisi :)

Takaisin