Raskaaksi 2013

Heipsan!

Täälläkin yksi 2012-ketjun kuumeilijoista siirtyy nöyränä tähän 2013-ketjuun :( Tulipas vallan inhottava vuoden 2012 lopetus kun täti tulla tupsahti päivän myöhässä vuoden viimeisenä päivänä :( Noh, nyt sitten parempaa onnea toivomaan tälle 2013 vuodelle :) elikäs kp3 on menoillaan nyt...toinen vaavi on ollut tervetullut perheeseemme huhti/toukokuu2012 lähtien jolloin siis toisen yritys aloitettu. Nyt siis yk8 menossa.

Korppi: Pahoittelut km:sta!
Nannannaa: Pahoittelut km:stasi!
memmu80: toivotaan että teillä on nyt tärppi käynyt!!+++
kukka: jospa se plussa nyt teille suotaisiin!!+++
Josma: tärppionnea vuodelle 2013!!+++
butterfly85: kiva kun saitte oviksen hyödynnettyä, nyt vain peukut pystyyn että plussaat!!+++
PePa: meillä onkin näköjään aika lailla samoissa noi kp:t :) minäkin oon päättänyt että ainakin yritän olla stressaamatta raskauden yrittämistä..joulukuun jo pystyinkin olemaan (en tehnyt edes ovistestejä) koska oli kiirettä ja hulinaa koko kuukausi mut nyt sit kun paluu arkeen koitti niin heti alkoi miettiminen :( mut hyvä tavoite ainakin yrittää olla stressaamatta :) +++
Nyytti ja salome23: Plussaonnea teille molemmille kovasti!!+++
babytar: Plussaonnea teillekin!!+++
hehel: Pahoittelut tätin saapumisesta!! nyt seuraavaan kiertoon onnea!!+++
Jomael: onnea vuodelle 2013!!+++
Jippiina: Plussatuulosia sinne puhaltelen!!+++

Jospa tää 2013 vuosi toisi meille jokaiselle ihanan pienen onnen mukanaan :) +++++
 
Täälläkin yritetään.. :) marraskuussa lopetin pillerit ja 5.12 alko ensimmäiset luomu menkat.. Ovulaatio aika käytettiin hyvin hyödyksi joten saa nyt nähä tärppäskö vai ei ;) Mitään tuntemuksia ei ole, rinnat on arat mutta lähinnä pelkään että enteilee vaan alkavia menkkoja :( Lapsia on ennestään yksi tyttö, ennen tyttöä yks kohdun ulkopuolinen raskaus..
 
Täällä myös yksi perheenlisäyksestä haaveileva. Esikoistyttö syntyi syyskuussa 2011 ja toista ollaan yritetty heinäkuusta asti. Syyskuussa koettiin kemiallinen raskaus ja sen jälkeen toive uudesta tulokkaasta on ollut entistä suurempi. Tsemppiä kaikille mukana oleville, toivottavasti poistutaan yhdessä tonne odottavien puolelle jo vaikka heti tammikuussa :) Kp 15/28
 
Josma Kurjaa ettei teillä vielä ole tärpännyt :/ Toivon teille onnekkaampaa uutta vuotta :)

butterfly85 Onnea oviksen hyödyntämisestä, plussatuulia puhaltelen! :)

kukka^^ Teillekkin toivon parempaa vuotta, jospa se plussa sieltä tulis heti näin uuden vuoden kunniaksi :)

memmu80 Sinnekkin plussatuulia!!

nonne Täällä myös joulukuu meni niin ettei ees ehtiny pahemmin miettimään koko raskautumista :D Joulun valmistelu vei niin hyvin ajatukset muualle, mutta nyt ne tulee sitten korkojen kanssa.. Kiva että joku menee kierrossa samaa tahtia, saa jännäillä yhdessä :)

Minel Toivotaan että olisi tärpännyt! Täällä onkin nyt monta joita saa jännätä :)

T77 Tärppionnea sinnekkin :) Multa löytyy myös pieni Iida-tyttö ;)

Täällä nyt ei mitään uutta, kp 2 menossa ja vatsakivut alkaa hiljalleen hellittää. Laitoin ovistestejä tilaukseen, jospa niistä jotain apua tähän kiertoon.
 
Taas antaa menkat odottaa... Terot loppunu viime viikon maanantaina eikä oo vieläkään näkynyt :( raskaana en oo testattu on !

Täytynee soittaa polille huomenna ja miettiä mitä tehdään... 
 
Täällä kans jännäillään, 11.-14.1 pitäis alkaa menkat mut toivottavasti ei ala :) Oviksen tienoo ainakin tuli hyödynnettyä joten yrityksen puutteeseen ainakaan ei voi kaatua :D Saapa nähä kuka meistä ensimmäisenä täältä siirtyy odottajien puolelle. Tsemppiä meille kaikille :)
 
Viime vuosi oli henkisesti raskain elämässäni. Toiveet omasta lapsesta hiipuvat kovaa vauhtia. Yritystä on elokuusta 2008 asti. Viime vuosi on ollut henkisesti raskain tällänsaralla kun ympärillä olevat ystävät odottavat ja synnyttävät yksi toistensa jälkeen. Monien itkujen jälkeen väsyin pahoittamaan mieleni toisten onnesta ja onnistumisista ja aloin vihdoin hyväksymään elämämme lapsettomana parina. Elämämme lakkasi pyörimästä tämän yhden asian ympärillä ja olin helpottunut. Alkuvuosi 2012 oli mennyt ihan hysteriassa enkä aikaisemmin voinut kuvitellakaan, että tämän asian kanssa voisi kokea näin paljon surua ja murhetta, mutta myös iloa niiden ystävien puolesta jotka omat pikku nyyttinsä saivat. Ja kaikki ne vauvat ovat ihania ja minulle tärkeitä. Syyskuussa 2012 koin suuren ihmeen kun raskaustesti näytti plussaa, ensimmäisen kerran koko yritysaikana. Eli neljään vuoteen. Eka haalea viiva. Tarvittiin vielä viisi testiä, ennenkuin uskoin. Odotus oli normaalia pahoinvointeineen. Kuitenkin ensimmäisessä nt-ultrassa sikiö oli kuollut, koko vastasi 8+ viikoista. Pillerit käteen ja kotiin. Pari päivää itkin ja sitä seurasi parin viikon silkka raivo. Vuoto ei meinannut millään lakata, mutta lakkasi kuitenkin ja olo alkoi normalisoitua. Päivystyksessä sanottiin et kaikki oli normaalia ja kuului asiaan. Tein kkm jälkeen raskaustestin viiden viikon päästä ja se näytti edelleen plussaa, tosin haaleesti. Kipuja ei ollut, mutta ei menkkojakaan ollut näkynyt. Odotin viikon ja tein uuden testin ja se näytti edelleen plussaa. Raskaana en tosin ollut. Taas lekuriin ja mitä löytyikään, raskausmateriaalia, joka ei tyhjennyksessä ollut tullutkaan ulos. Uudet pillerit jotka eivät tehonneet ja sen seurauksena kaavintaan. Mä nyt vain satuin olemaan se kummajainen jolla ei ollut kipuja kertomaan et kaikki ei tullut ulos. Vuotoa nyt oli se neljä viikkoa, mutta niin niukkaa, et päivystyksessä se luokiteltiin täysin normaaliksi. Puhelimessa siis. Nyt kaavinnasta on kohta neljä viikkoa ja odottelen et josko ne ekat menkat sitten elokuun alkaisivat, niin pääsisi edes tässä asiassa normaaliin arkeen. En voi sille mitään, että tunnen epäonnistuneeni jopa keskenmenossa. Ihan kuin km itsessään ei ole kammoittavaa. Kaiken lapsettomuus murheen keskellä menetin vielä molemmat isovanhempani eli lyhyesti vuotta 2012 ei tule ikävä, vaikka kolme pientä nyyttiä tulee aina muistuttamaan menneestä vuodesta. Toivon kaikille paljon plussatuulia ja mahdollisimman vähän murhetta kuluvalle vuodelle!
 
Koetetaan kaikki jaksaa uskoa ja toivoa että vielä saadaan kokea tuo vauvanodotusaika kaikkine iloineen ja huolineen, ja lopulta saadaan myös se ihana nyytti syliimme  <3
 
Hellouta! Ja loistokasta tätä vuotta kaikille! =)

Ihan päätin tuossa oma-aloitteisesti varmistaa, että uusi kierto alkaa ainaki toivottavasti sillon ku pitäiski! Alotin siis eilen kp16 terot joita jäljellä 10kpl, eli jospa tästä kierrosta saadaan aikaiseksi 28-30 päiväinen ja sitten se vihdoin alkaa, piikitykset ja inseminaatio! :D Tätsyä siis oottelen alkavaksi 14.-16.1.! Ja toivottavasti nyt toimiiiii....ainaki tähä mennessä mitä oon teroilla käynnistäny kierron, on vuoto alkanu 2-3 päivää viimesestä terosta, toivottavasti nyttenkin! :D Ja hyvässä lykyssä inssi vois olla tän kuun viimeisinä päivinä! Mutta, sehän riippuu siitä miten follit suostuu kasvamaan! :) Aloitin (taas) myös metforminin...vaikkakaan tuo 24/7 huono olo sivuvaikutuksena ei oo mitenkään kivaa, mut kai sen kestää jos vaan auttaa ees vähän! =)

Mut silti, silti jossain tuolla sisällä joku huutaa et älä luota siihen inssin onnistumiseen! Joten, toiveet ei kuitenkaan oo hirveen korkeella! Ehkä vaan ootan oikeestaan eniten sitä, että pääsee huokaamaan helpotuksesta et vihdoin on päästy hoidoissa eteenpäin! 

Tsemppiä hirmuisesti kaikille!! emoticon


 
KasKummaa, kuulostaa tosiaan rankalta vuodelta.. :/ Toivottavastu uusi vuosi toisi onnea ja iloa elämään! Kauhiasti tsemppiä sinne!

Iissa, tsemppiä myös sinne että terot tasoittavat kierron ja inssi onnistuisi :)

Tänne ei ihmeitä, maha kolmatta päivää kuralla ja flunssa päällä. Miestä alkaa olla ihan kamala ikävä, mutta eiköhän se huomenna kotiudu.
kp22 meneillään ja vielä viikko-puolitoista viikkoa pitäisi jännäillä..blaah. Ei millään jaksaisi.
Jos oma olo ja jaksu olisi parempi, niin voisi alkaa muuttohommia valmistelemaan, tavaroita läpikäymään yms. Mut ei meinaa jaksaa oikein muuta kun selvitä tän yhen terminaattorin kanssa.
 
Tämä tyttö kans hyppää mukaan tähän porukkaan!
Ennestään on jo poika 11/2010 ja nyt ryhdytään toisen yritykseen.

Käväsin tossa syksyllä munasolujen luovutuksessa ja sieltä soiteltiin nyt uudelleen ja olen tällä hetkellä hoidoissa. Punktio ensi viikon ke, ja samalla poistetaan kierukka :) Vajaa 2v se siellä kerkesi olemaankin. Tänään kävin lapsettomuusklinikalla ultrassa ja samalla kyselin mahdollisuuksiani tulla raskaaksi hoidon jälkeen. Hyvät mahikset pitäisi olla ja käyttämäni hormoonit tukevat omaa hormonitasapainoani ja ovat vain hyväksi. Eli heti vaan hommiin kun se kierukka saadaan ulos! Esikoinen sai alkunsa toisesta kierrosta. Mutta ikääkin nyt jo pari vuotta enempi, saas nähä. Aika jännää on kyllä! Mammavitamiinit ja ovulaatiotestit odottaa jo kaapissa, greippimehua hakemaan sitten ensi viikolla :D
 
Susuna: Aloita ne mammavitamiinit jo nyt. Foolihappoa olisi hyvä saada tarpeeksi jo 3 kk ennen raskautumista.
 
Susuna, tervetuloa kuumeilemaan ! Minäkin kehoittaisin aloittamaan vitskut jo :)
Täällä kova flunssa päällä ja oon nähny jo viikon verran joka yö ihan tosi levottomia ja eläviä unia. Ilmaset leffat siis joka yö ;)
Muutoin ei oireita suuntaan tai toiseen. Ootan vaan et aika kuluis ja tietäis miten tässä kierrossa kävi :)
 
Heippa,

mahtuukohan vielä mukaan???

Muistaakohan mua kukaan täällä. Kirjoittelin vielä kesällä tuolla Raskaaksi 2012 ketjussa. Kerron nopeasti mikä meidän tilanne on.

Yritystä on takana kesastä 2010, eli 2,5 vuotta, eikä ainuttakaan plussaa, ei ovistestiin, eikä raskaustestiin.

Elokuussa 2012 selvisi syy lapsettomuuteen: Miehellä vain 2% normaalista siitiömäärästä ja mulla ongelmia ovulaation kanssa ( ei tapahdu joka kierrossa). Ollaan nyt Helsingin Naistenklinikalla hoidossa ja siellä päädyttiin suoraan IVF.hoitoon ja ICSI:in.

Hoito toteutuetaan pitkällä kaavalla, eli mun hormonitoiminta ajetaan ensin alas Synarela-nenäsumutteella. Sen jälkeen pistoksilla kypsytetään 5-15 munasolua, jotka kerätään musta punktiolla ja hedelmöitetään labrassa. Jos hedelmöitys onnistuu ja alkiot ovat hyvälaatuisia yksi niistä siirretään kohtuuni ja sitten vaan odotellaan.

Olen 1.1.2013 aloittanut Synarela lääkkeen ja punktion ja alkionsiirron pitäisi tapahtua viikolla 5/2013.

Elämme siis jännittäviä aikoja.

Niin mä oon syntynyt -83 ja mies 80.
 
Kuullostaa tutulta nuo hoidot. Mulla on ma viimeinen piikitys ja punktio keskiviikkona :) tosin minun munasolut lähtevät jollekkin muulle.
 
Heippa!
Tervetuloa uudet kuumeilijat 

KasKummaa - Pahoittelut viimevuoden kokemuksista! En suvaitsisi kenelekkään käyvän noin :(.

Peikko83 -  Minä ainakin muistan sinut :) Hienoa että hoidot edistyvät ja kumpa tekin jo vihdoin pienen saisitte!

Huomenna pitäs töihi mennä, kahden viikon loman jälkeen :S
 
Täällä olis hieman nännit kipeet, mutta ei mitään muuta ja todennäkösesti tuokin joku huijari oire! Nännit ollut kipeenä parin viime kierron lopulla..


Kp 32
 
* ja niinhän siinä kävi, että plussa ilmestyi testiin tänään. Siirryin siis Raskaaksi 2012 ketjuun kuitenkin...*

Heippa kaikille kanssayrittäjille :)!

Raskaaksi 2012 ketjuun en tainnut koskaan kirjoitella, mutta aloitetaanpa nyt tänne...
Tänään kp 32/30 ja ajatukset ihan sekasin! Oviksen piti olla ennen joulua, mutta tikuttamalla ei löytynyt. Oireet kyllä oli ja luottaisin enemmän niihin. Koitettiin joka tapauksessa hyödyntää :). Tässä kierrossa Clomifenit ekaa kertaa käytössä. Taistelen itseni kanssa, että joko tänään kaivaisin testin esiin. Kunpa mies olis kotona! En kyllä jaksa odottaa keskiviikkoon, että kotiutuu. On testattava ennen sitä. Oireita on, mutta ne voi johtua clomeistakin... 
Mä oon syönyt mammavitamiineja ekasta raskaudesta alkaen.

Meillä yritystä takana n.1v3kk ja kaksi raskautta siis päättynyt viime vuonna keskenmenoon :(. Ensimmäistä yhteistä yritettään. Miehellä 10 vuotias poika. 

Viimevuoden tapahtumien vuoksi ajatukset on sekaisin. Raskautuminen olis tietenkin aivan mahtavaa, mutta pelottaa niin pirusti :/.

Tärppionnea ja plussatuulia kaikille :)!
 
Voi kun tänne on tullut paljon uusia kuumeilijoita, hienoa! :) Toivottavasti kaikki pääsemme piakkoin odottajien puolelle. En nyt edes yritä kommentoida kaikille erikseen, joten lyhyestä virsi kaunis; tsemppiä kaikille jännääjille ja hirrrveesti plussatuulia! ;)  Täällä on näköjään myös monia keskenmenon kokeneita. Pahoitteluni kaikille, toivottavasti uusi raskaus alkaa pian ja saatte oman pienen nyytin kainaloon, ihan jokainen.

Nyytti: Siellä onkin melkoiset piinapäivät menossa. Milloin ajattelit testailla? :)

hehel: Toivottavasti teroluteista on teille apua. Ja stressitöntä loppukiertoa. :)

Pepa: Pahoittelut menkoista, tsemppiä uuteen kiertoon. Sinulle toivon kyllä koko sydämestäni plussaa ja sitä, että uudenvuoden toiveesi toteutuu! :)

kukka^^: Onko siellä tuntemukset lisääntyneet? Oletko vielä testannut?

nonne: Voi kurjuuksien kurjuus. Typerä täti kun tuli vielä päivän myöhässä, olisi joutanut pysymään pois. Nythän se olisikin sitten uusi vuosi mukava aloittaa sillä plussalla :)

KasKummaa: Kylläpä olet joutunut kokemaan suuria menetyksiä lyhyen ajan sisällä. :( Voimia sinulle. Toivottavasti vuosi 2013 tuo mukanaan paljon onnellisia asioita. :)

Peikko83: Tervetuloa mukaan jutustelemaan. Hienoa, että olette päässeet hoitoihin, toivottavasti ne tuottavat pikaisesti tulosta! :)

Siis voi taivas miten nopeasti tämä kierto onkaan mennyt. Kiitos joulun ja uudenvuoden, vauva-asioita ei ole hirveästi ehtinyt miettiä, mitä nyt välillä käynyt täällä muiden kuulumisia kurkkimassa. Nyt on menossa kp 20, piti aivan kalenterista tarkistaa. :D Epäilisin oviksen olleen tällä viikolla, mutta varmaksi en mene sanomaan kun en ovistikkuja ole hommannut  nyt lainkaan. Joten nyt vain odotellaan. Katsotaan kauanko jaksan malttaa mieleni ja pitää näppini irti raskaustesteistä. :)
 
Jippiina, varmaan viikon päästä testailen ellei täti tule :) kp25 meneillään ja oviksesta ylihuomenna 2vkoa, mut kerta kierto veny viime kierrostakin loppupäästä, niin odottelen rauhassa sinne kp33 asti jos vaan pystyn. Pientä menkkoja enteilevää alamahakipua on kyllä ollu jo, joten voihan se olla että täti saapuu muutaman päivän sisällä. Kassotaan :)
Kiva että siellä menny kierto vauhilla, mäkin ollu pihalla kiertopäivistä kun ollu niin pal muuta mielessä.

Tsemppiä kaikille :)
 
Takaisin
Top