Raskaaksi 2013

Hyppään ketjuun mukaan kuumeilemaan :)

Monenmonta vuotta olen ehtinyt kuumeilla omasta nyytistä ja naimisiin mentyämme tossa viime keväällä, päätimme että nyt voisi olla aika perheenlisäykselle...mutta tiesimme toki ettei kaikki niin helppoa ole aina välttämättä.
Miltei ensimmäiseltä yrittämältä se raskaus sitten suotiin... <3 ...mutta tämä pienipieni rakkaus hiipui äkkiä ja km katkaisi onnemme. Sen jälkeen on ollut toivoton olo sen ajatuksen kanssa, että tuleeko sitä uutta mahdollisuutta sieltä meille ollenkaan... tunteiden myllerrystä ollut koko syksy ja talvi. Mutta toivon, että uusi vuosi toisi uudet metkut ja meilläkin tärppäisi. <3

Jokaiselle haaveilijalle oikein paljon onnea yrityksiin ja toivoa uuteen vuoteen!! <3
 
Saa nähdä tosiaan, mitä tuleva vuosi tuo tullessaan...kovasti toivon sekä itselle että muille yrittäjille, että pian tärppäisi, ja päästäisi odottamaan sitä pientä elämän ihmettä :)Mulla on yksi lapsi ennestään, hän täyttää tammikuussa jo 17, joten nyt kovasti toivon pientä iltatähteä, ja kun tuo mieskin on rauhoittunut tuosta omien vaihtelevien fiilisten jälkeen :)
 
Testistä nega ja samantien oikea täti pärähti paikalle oikein voimalla ja määrällä, autsh!! No, nyt saa nauttia Ylpeys ja Ennakkoluulo-marathonista ja illalla mahtavasta ruuasta, juomasta, höyrysaunasta ja porekylvystä (sikäli mikäli tädin kanssa se onnistuu) sekä maailman parhaasta seurasta :) Kyllä se elo tästä taas iloksi muuttuu ja ensi kiertoa mielenkiinnolla odotellen tässä mennään. Paljon plussatuulia kaikille ja mitä parhainta uutta vuotta myös!
 
Hyvää loppuvuotta kaikille!

Ilmoittaudun rivistöön uutena lasta yrittävänä vielä lapsettomana (:

Olen monet kerrat käynyt lukee täällä ja aina tek mieli liittyä mukaan. Löysi niin kaltaisia tunteitani keskiusteluista täällä.

Ajattelin aina, että lapsi tulee vain sormia napsauttamalla melkeinpä. Nyt kolmas kierto yrityksessä... saatanhan tuota olla aika malttamaton, mutta odottavan aika on pitkä.

Mutta jospas se tällä erää tärppäisi tai edes kevään aikana.

Toivotaan, että kaikki täällä keskusteluun osallistuvat plussaisi tänä vuonna
 

Heippa!

Täällä näpyttelee kakkosesta haaveileva 28-vuotias äiti-ihminen. Kotoa löytyy esikoisemme 1v5kk, aviomies sekä koiruus. Nyt on lähettetty tilaus kakkosesta ja ensimmäinen vastaus saatiinkiin heti ensimmäisestä kierrosta syyskuussa, mutta pakettimme ei ehtinyt perille, kun marraskuun alussa todettiin keskenmeno. Nyt on kulunut yhdet kuukautiset keskenmenon jälkeen, ja uusi tilaus on lähetetty.
Ovulaatio oli pari päivää sitten, ja nyt kuumeisesti odottelen koska saisimme alottaa testailun.

Mitään ihmeempiä poppaskonsteja ei ole käytössä, Multivitan raskaus/imetysajan vitamiinia oon popsinut kohta kaksi vuotta, esikoisen raskaus ja imetysajan, sekä nyt tämän haaveiluajan. Ens kierrosta voisin aloitella greippimehut ja helokit, jos ei tästä kierrosta tärppää.

Hullun toiveikas olen, koska tämä toinen raskaus alkoi ensimmäisestä kierrosta. Esikoinen sai alkunsa neljännestä kierrosta, taktiikalla tärppää jahka tärppää. Nyt olenkin ollut tarkempi ovulaatioiden suhteen ja oman kropan tuntemuskin on kasvanut synnytyksen jälkeen.

Plussatuulia toivottelen kaikille, ja toivon että jokainen meistä saisi sen ihanan kutkuttavan plussan tikkuunsa :)
 
Minäkin taas ilmoittaudun tähän pinoon, tuolla raskaaksi2012 oleilinkin syksyllä ja kyllähän sieltä siirryinkin heinäkuun odottajiin, edellispäivänä km 10+3 ja tänne siis taas haaveilijoiden joukkoon. Vielä sydäntä raastavaa mutta, pakolla odottelen josko uuteen yritykseen tulevaisuudessa päästäis. Jo edellisien sekavien "menkkajaksojen" lisäksi tämä nyt ei ainakaan helpoita mahdollisten ovulaatioiden paikantamista.

Paljon plussatuulia uudelle vuodelle, ja niitä tarrasukkia ihan jokaiselle!
 
tässä olis viel noin 10 päivää siihen että täti ilmestyy tai sitten ei.. Pääsee taas testejä tekemään.. toivottavasti uusivuosi toisi uuden elämän :) niin minulle kuin teille kaikille muillekin kuumeilijoille. siirtykäämme (yritetään kuitenkin siirtyä)  kuumeilijoista raskautuneisiin :) tsemppiä ja onnea kaikille :)
 
Uskon, että tuntuu varmasti niin pahalle sinusta "korppi". Ihan minuunkin sattui lukea km:stasi.
Voimia sinulle/teille ja ennenkaikkea yrityksen intoa, kyllä se vielä tärppää!

En ole koskaan kokenut keskenmenoa, mutta jotenkin ajattelen, että se olisi vielä raastavampaa sydämelle kuin se, ettei lähde alulle raskaus. Kun itse ainakin kerkeisin jo iloita ja sitten yhtäkkiä ilo muuttuu suruksi.

Mutta kyll tää yrittäminenkin on välillä jotenkin raskasta... siis kun yrittää ja aina vain sieltä ne perinteiset 28 päivänä tulee ja kierto alkaa alusta ja aina vaan alusta.. Vaikka lukemani mukaan kolmas yritys kierto ei ole edes vielä pitkä aika yrittää. Mutta kuitenkin siinä on kerennyt jo sydämessään toivoa lasta n. 3 kuukautta....

Nyt tässä taas odotellaan kuin käy, viel ois 14 päivää ootettavana oisko pieni yksilö vuokrannut asunnon itselleen 9 kuukauden ajaksi. En vaan jaksa kyll uskoo sen tapahtuneen.
 

Voimia Korppi! Meillä havaittiin keskenmeno noilla samoilla viikoilla, joten tiedän tunteen kun sydänääniä ei sitten kuulunutkaan :(

Inhottava isku tuo keskenmeno aina on, mutta itse olen huomannut, että osaan nauttia jollain tavalla enemmän esikoisesta. Kun huomaa ettei se nyt olekkaan itsestään selvää, että raskaus sujuu kuin oppikirjassa ja että niitä lapsia vaan tehdään tuosta noin.

 
Korpille pahoittelut keskenmenosta :((
Uusille tulokkaille tervetuloa kuumeilemaan :)

Täällä on kp 18 menossa. Alakertaa särkee/juilii ja alamaha on himppa kipeä. Pari viikkoa pitäis vielä odotella ennen testausta ellei täti rymistele paikalle, tai vähän ylikin, kun viimeks kierto oli 32pvää.
Ei millään jaksais odottaa ajan kulumista ja toive vauvasta on ihan hirmuinen♥ Esikoinen sai alkunsa kolmannesta kierrosta, nyt en tiedä yhtään mitä odottaa. Mieskin odottaa ja jännää, hänellähän ei lapsia ennestään ole. Jos tästä kierrosta tärppi tulee niin laskettu aika olis syyskuussa, samassa kuussa kun miehen synttärit. Oispa ihana synttärilahja :)
 
Ihanaa lukea kuinka lähes samassa tilanteessa Nyytti olet. Täällä melkein samoilla päivillä mennään ja jännitetään, kp 15. Oon yrittänyt unohtaa asiaa, mutta illalla viimeistään nukkumaan mennessä sitä alkaa miettiä, että voisiko tosiaan olla, että nytten tärppäisi. (:
Jännäillään yhdessä täällä kuin meidän kummankin käy.
 
babytar, kiva juttu, näin teemme :)
Mökiltä juuri kotiin palattu ja nyt muutama päivä arkea kaksin pojan kanssa, kun mies jäi mökille vielä.
Lähipäivinä kai pitäisi jotain oireita tulla jos tulee. Vielä ei ainakaan tunnu miltään.
 
Ensiviikolla loppuviikosta jännitetään alkaako menkat vai ei. Haluaisko joku selittää mulle nää teiän slangi lyhenteet ku nen tajua teiän teksteistä mitään? Kaikki puhuu jostai kt se/tämä ja jpotain + jotain + jotai ihme merkeistä enkä ymmärrä.
 
hehel Pahoittelut tädistä ja paljon tsemppiä uuteen kiertoon :)

babytar Tervetuloa mukaan kuumeilemaan, toivotaan että tärppäis nopeaan! :)

Nannannaa Pahoittelut keskenmenosta :/ Toivottavasti uusi raskaus alkaa pian ja matkalainen pysyy kyydissä :)

Korppi Sinullekkin pahoittelut keskenmenosta. Tosi kurjia tälläiset :( Ehkäpä tämä uusivuosi olisi onnekkaampi meille kaikille :D

Nyytti Jännittäviä aikoja elellään siellä, paljon plussatuulia siihen suuntaan!! :)

Vuosi vaihtui täällä rauhallisesti. Itse olin töissä ja aikainen aamu joten ei pahemmin tarvinnut raketteja valvoa :D Toissapäivänä testasin puhtaan negan ja tänään sainkin ihanaisen tädin kylään.. Uuteen kiertoon sitten vaan ja se olisi yk 5 kp 1 / 32 (?).

Uudelle vuodelle mulla ei ole muita toiveita kuin ettei tarvitsisi uutta vauvaa haudata. Vähän on ristiriitaset tunteet tätä yritystä kohtaan. Toisaalta sitä niin kovasti toivois, että se raskaus alkaisi mutta sitten samalla takaraivossa hirveä pelko siitä että kaikki päättyisi taas samalla lailla.. Joka kerta kun negatiivisen testin teen tulee kova pettymys ja helpotus samaan aikaan. Voisin tehdä uudenvuoden lupauksen että opettelen ottamaan rennosti ja lopetan raskauden stressaamisen :)
 
salome23 No ainakin toi kp = kiertopäivä ja yk = yrityskerta :) Sitten on myös dpo = days past ovulation = päivät ovulaation jälkeen.. Onkos vielä muita?
 
Heippa!

Kaipa se on tänne siirryttävä, kun ei viime vuonna tärpänny. 

Eli yritystä ois nyt tasan vuosi takana, ainokaistakaan plussaa(edes haamua) ei ole tullut.
Mutta jospa tänä vuonna :)

Kp 28

Yk9
 
Hyvää alkanutta vuotta , vanhat ja uudet kuumeilijat , Ovis hyödynnetty ja nyt jännätään 4vuotta sitten viimeksi ollut kuumetta ja nyt on oliskoha se hyvä merkki
 
Heippa!

täytyy minunkin tuolta Raskaaksi 2012 -ketjusta siirtyä tänne.. ei sitä plussaa tuon vuodenkaan aikana meille suotu, joten täällä taas..

Tervetuloa uusille mukaan!

Korppi; pahoittelut! Paljon voimia!

babytar; On se kyllä raastavaa odottaa että koska tärppi käy.. teillä on onneks vasta muutama kuukaus yritystä takana kun miettii että täällä tärppiä ollaan odotettu jo toista vuotta.. mutta paljon tsemppiä yritykseen! :)

Josma; onnea tälle vuodelle! Harmi kun teilläkään ole vielä tärpänny..

Mitäs muut "vanhat" kuumeilijat, missä mennään? Elenna?

Omaa: tämä kierto on mennyt aika nopsaan, kauheesti ei ole kerinny miettii joulu ja uuden vuoden kiireiden vuoksi  koko hommaa muuta kun NYT! Kaikenlaisia tuntemuksia meneillään mutta aika pessimisti olen.. niin monta kertaa pettynyt näiden "oireiden" kanssa ja sitten tiputtu korkeelta ja kovaa.. nyt siis meneillään kp 28. Mutta katsellaan nyt vaan..

Plussatuulia kaikille!! Ja hyvää alkanutta vuotta! :)
 
Pahoittelut keskenmenoista sen saanneille :(

Omaa:
Taas odotellaan koska pääsis testaamaan nyt on menossa kp 23 mutta kun kierto on heitellyt 28/31 päiviin joten ei ole varmaa koska kannattais testata ekan kerran. aloin sitten itsekin tilata jo netistä raskaustestit kun ei sitä plussaa näytä tulevan. en viitsi juosta apteeksissa kuukauden välein ja halvemmaksikin nuo netin testit tulee :)  Joka kerta odottelen plussaa ja samalla ajattelen että nega sieltä kuitenkin tulee ja pettymys yhtä suuri joka kerta. samalla pieni jännitys siitä että jos se plussa tulee meneekö raskaus paremmin kuin viime kerralla? entä synnytys?


 
Takaisin
Top