Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No niin... Sieltähän ne menkat taas tuli... 

Luulin jo kovasti et ois tärpänny, ku oli kaikenmoisia oireita, mut ei. Tajusin tuossa, et olen ilmeisesti laskenu kiertoni päin pyllyä. Luulen et mulla oli ovis vasta viime viikolla, et ilmeisesti aika myöhään. Ainakin silloin vihlaisi alavatsasta oikein kunnolla ja muutaman päivän sen jälkeen tuli kirkkaampaa valkovuotoa. Tai no jos kierto on laskujeni mukaan 26 päivää ni onhan se oviskin sitten muutaman päivän myöhemmin kuin 28 päivän kierrossa. Ei ku aikaisemmin...? Eiku? Voi elämä!

No, mies lähtee kuukaudeksi reissuun ni jää nyt seuraava kierto hyödyntämättä. Aattelinkin sillon tutkailla kroppaa oikein urakalla ja selvittää "luonnollisesti" oviksen aikataulun ni sit ku mies tulee kotia niin olen valmiina! 

Kolmas päivä menossa kärsien kuukautisista :/

Tässä eilen muutin koko oman sekä pojan elämän tänne miehen luokse ja nyt sitten pari viikkoa lomaillen ja rennosti ottaen ennen töiden aloitusta...Nyt sitten kauhealla kyydillä koitetaan saada tavaroita paikoilleen ettei tarttis ressata!

Hieman ehkä haaveilua ilmassa miehenkin puolelta :) aikanaan kerroin miehelle mitkä olisivat seuraavan lapsen nimi jos vain semmoinen joskus vielä ilmaantuisi :D ja pari päivää sitten kaupassa mies yllätti minut muistamalla lapsen nimen, sanomalla sen kun mentiin vauvan tarvikkeiden ohitse :) <3

Kovasti ootan jo kyllä näiden kuukautisten loppumista! en oo itteeni vielä kyllä saanut siihen tilaan että ois kärsivällisyyttä ilmaantunut tämän asian kanssa....

Plussaisia tuulia kovasti kaikille! :)

Kiitos Jekiira. Niinpä, tai miksi pitää aina vaan mennä pieleen... Eikö kerta olis riittänyt? Eihän se salamakaan kuulemma iske kahta kertaa samaan paikkaan :/.

Mä alotin clomit viime kuussa. Tikuttelin ovista maanantaista maanantaihin, enkä saanut positiivista millään. Ovistuntemukset kyllä oli just sillon kun pitikin. Välipäivinä kävin verikokeissa ja keltarauhashormoni kertoi, että ovis oli tapahtunut. Sen tietty kertoi myös alkanut raskaus, harmi vaan, että clomit ei nyt ainakaan sen jatkumiseen auttaneet yhtään :(.

Uusi vuosi ja uutta yritystä :) Muutamia kertoja 2012 puolelle kirjoittelin, mutta ajattelin odottelevani ehkä liikoja ja liian äkkiä synnytyksen jälkeen. 2012 ei siis natsannut meillä, joten täällä jatketaan. Yritystä on ollut kokoajan, vaikka oon koittanut pitää toiveet mahdollisimman matalalla. 
Toista lasta siis yritetty viime kesästä saakka. Esikoinen on kohta 11kk. Ajattelin, että 1v. synttärit vois kertoa, että kroppakin on jo palautunut ja ehkä mahdollisuudet raskautuakin sen myötä. Kierrot on ainakin normalisoituneet 50 päivästä. Olleet viime kuukaudet 36, 35 ja 33 jee! :)
Oviksia oon koittanut bongailla aina välillä pitkin syksyä, mutta kunnon varmaan plussatulosta en oo saanut kertaakaan. Sellasia hämäriä haamuja ja ehkä viivoja. Oon ajatellut, etten ehkä ovuloinut. Osaako joku sanoa voisko sellanen olla mahdollista synnytyksen ja ylipainon vuoksi? 
Koitin tässäkin kierrossa muutamana päivänä bongata ovista, mutta en saanut plussaa, joten päätin unohtaa. En siis tiedä onko ollu millon ovis, jos on ollut.

Nyt on menossa kp 22/33-35. Osaako joku kertoa miksi mulla tuli tosi niukkaa vuotoa kp 19-20? Voiko olla kiinnitymisvuotoa? Mitä muuta voisi olla?

Toivotan kaikille tsemppiä tähän vuoteen!

Frida_  ovulaation yhteydessa voi myös hiukan tulla verta. jospa se olisikin ollu merkki siitä? mullakin on pitkä kiero ja ovuloin aina kp 22-25

Jee jee jee!! Nyt lääkitys ihan oikeasti kohdallaan ja lääkäri kehoitti meitä pysymään kotona läheisissä tunnelmissa viikonlopun! :) Helpottunut olo, nyt voi ihan oikeesti alkaa tapahtumaan!

Etk: mikä tilanteesi nyt? Minulla nyt lämmöt vaihdelleet ja nousseet iltaisin jo 36,7 mutta aamuisin ei edelleenkään kuin 36,1... Kovasti toivon että jospa kuukautiset kuitenkin tässä lähiaikoina alkaisi. Tänään kp36 ja aamulla tehty r.testi negatiivinen...eipä yhtään yllättänyt :)

OMMK kp 28 menossa ja jotenki jännät fiilikset, pientä nippailua navanalla. :) pieni toive elää vaikkakin lämmöt ei noussu. välillä on saattanu olla 37,8 mut pääasiassa 36,5 pe ajattelin testata jos testit tulee postilaatikkoon :)

Auttakaas hieman epävarmailijaa. Tänään on kp5 eikä ole tullut mitään tuhrua enempää. Yleensä vuodan kuitenkin 5-6 päivää ihan kunnolla. Olen toista päivää kuumeessa ja nyt en tiedä miten päin ajatella. Onko tämä vain luonnollista vaihtelua tai voiko jopa kuume aiheuttaa tämän lyhyyden? Vai voisiko olla niin onnellisesti että kuume onkin raskausoire ja kuukautiset onkin valekuukautiset ja siksi lyhyet? On ollut myös huimausta, päänsärkyä, viluisuutta... Kuumeesta johtuen vai kuumeen lisäksi, kun tietäisi... Vatsa myös ollut epämääräisellä tuulella, lähinnä kipuillut, mutta toisaalta niin se on normaaleilla kuukautisillakin. Jotenkin nämä ei vain tunnu ihan normaaleilta, mutta toisaalta saatanhan kuvitella omiani ja nähdä oireita, koska toivon niitä löytyväni. En halua tehdä kärpäsestä härkästä ja pettyä. Mutta toisaalta hälytyskellot yrittää ruveta soimaan. Pitäisikö unohtaa koko juttu vai laittaa mies hakemaan/hakea itse testi?

Tylsiä nää alkukierron päivät, kun odottaa vaan ovista :) No kp 5 menossa ja mull on ovis yleensä olu kp10 kohdilla, tietää siis loppuviikkoon paljon pupuilua..

Vargynja: mä varmaa kokeilisin varmuuden vuoksi, koska voishan se tuhru olla lähtösin kiinnittymisestä :)

Täällä menossa kp 23/22-? ja tädin pitäisi saapua tänään. Oon testaillut negaa ja mieli on ollut maassa meillä molemmilla miehen kanssa. Eli jos minusta ei kuulu mitään, niin täti on varmaankin tullut käymään.

Kiitos silkki. <3 Taidan tehdä niin (vaikka mieheni onkin pessimistisemmällä kannalla). Onhan se mukavampi tietää missä mennään, kuin elää epävarmuudessa. Vaikka tulos olisikin negatiivinen. Muuten mieleni jää hautomaan, että ei varmaan ole, mutta jos kuitenkin. Yritän olla asenteella, että ei kuitenkaan ole, mutta tarkistetaan varmuuden vuoksi, niin ehkä en pety niin pahasti, jos tulee nega...

Eea, toivottavasti täti jättää tulematta. Voihan olla että hormonia ei ole vielä tarpeeksi veressä ja plussa tulee muutaman päivän päästä. :) Voimia jos se täti kuitenkin tulee.

etk, kiitti! Mä mietinkin, että jonkun laskurin mukaan ovis olis niillä paikkeilla vasta ollut, mutta en oo saanut o-testiin plussaa, niin ei oo ollut mitään varmuutta. Mä tietty ajattelin sen olevan kiinnittymisvuotoa, kun se olis toiveissa ekana :) Tsemppiä! Sulla on jännät paikat.
Plussatuulia ja tsemppiä sinnekin, OMMK!

JeKiira, Hyviä uutisia. Ei muuta kuin tekemisen riemua sinne ;)
Silkille kans :)

Vargynja, Mä olisin varmaan jo useammankin testin tehnyt :) Oireet voivat hyvin liittyä raskauteen. Tai olla liittymättä. Sillä testillähän se selviää, niin saat rauhan. Parempi niin, vaikka pettyisit. Mitä myöhemmin se tieto tulee ja ehdit haaveilla, niin sen suurempi se pettymys on. 

Eea, toivotaan parasta! Koita vaan odotella rauhassa, vaikka onkin vaikeeta. Mulla näkyi aikoinaan pojastani plussa vasta  melkein viikko sen jälkeen, kun menkkojen olis pitänyt alkaa (tais olla kp 39). Ovis on saattanut olla myöhemmin, kun kuvittelit ja raskaushormonin määrä vielä vähäistä. Noi on just ne raskaimmat päivät, kun toivoo ja odottaa parasta, mutta pelkää myös pahinta. Toivotaan, että se täti pysyy poissa.

Omalle navalle kuuluu vaan odotusta ja toivetta. Kuluispa puoltoista viikkoa nopeesti, niin sais tiedon mitä tässä kierrossa on tapahtunut, tuleeko täti vai viivoja tikkuun.
Saan taas kaikenlaisia oireita, jotka varmaan oma pää kehittelee. Närästystä, vessassa ramppaamista, väsymystä, vatsassa nippailua, huimausta jne. Ei olis eka kerta tän yrittämisen aikana, kun oma pää temppuilee. Yhdessä kierrossa kehitin jo pahoinvointiakin ja olin ihan varma, että nyt tärppäs. No sieltä se täti tupsahti ihan normaalisti :D

Tsemppiä kaikille!

En muutamaan päivään ole ehtinyt täältä käydä kuulumisia lukemassa joten pikkusen pudonnut kärryiltä mutta kaikille tadin saaneille tasapuolisesti pahoittelut ja plussanneille onnittelut :) Muille tsemppiä ja plussatuulia!!

Täällä ei mitään kummempaa, kp 15 / 32 menossa, ovista oon tikutellut mutta vielä ei mitään ole näkynyt. Odotellaan siis vain ja pupuillaan tasaiseen tahtiin :)

Rouvauduin tänään kun mentiin näin reilu 6v yhdessä olon kunniaksi miehen kanssa naimisiin :) Mentiin ihan vain maistraatissa ja tilaisuus kesti huimat 5min mutta silti jännitti niin että miehelläkin vaan kädet tärisi koko toimituksen ajan :D Kesällä sitten juhlitaan paremmalla ajalla.

PePa: Onnittelut tuoreelle rouvalle! Mietin, että sun nimimerkki on jostain tuttu ja sitten huomasin tuon enkelitytär-kohdan sun allekirjotuksessa. Otan osaa! Olitko mukana viime vuoden marraskuisissa? Jos sieltä sut muistan? Mullahan tuli siitä marraskuun LA:lla olevalla km 4/12 ja lisäksi koin vielä tuulimunaraskauden kesällä.

Omaa: Minä tein aamulla testin kp 37/34-35 ja plussaa näytti, vaikkei ihan tosi tummaa vielä. Jotain jo kirjoittelin tuonne Syyskuisten palstalle, vaikka hyvin alussa ollaankin, mutta toivottavasti saisin sinne nyt jäädä jutustelemaan.

Heippa pitkästä aikaa!

Onnea Eleanora! Tarrasukkia matkaan! :)
Muutama muukin oli plussannut, babytar ja Nunnuruu, Onnittelut!

Terevtuloa uusille mukaan! Toivottavasti tärppi käy pian :)

PePa; Tsemppiä oviksen bongailuun :) Ja onnea rouvistumisesta! :)

JMH; pahoittelut keskenmenosta. Toivottavasti pian kuitenkin plussan saatte!

Iissa; mitäs sinne kuuluu? :)

Josma; joko täti suvaitsi tulla paikalle?

elenna; Onnea vielä hurjasti, toivottavasti vielä lueskelet tämänkin :) Mitkä on fiilikset, onko paljonkin oireita? Itse testailin n. viikko sitten 2 ns. roskishaamua ja niiden jälkeen puhtaan negan.. tais olla vain viallisia.. ärsyttää vaan kun piti testiajan jälkeen mennä niitä vilkuilee.. nyt menossa kp 42 ja plussaan en enää uskokaan.. :/

Omaa; kp 42 menossa.. ei mekkoja ei plussaa.. :/ n. viikko sitten tein kyllä kaksi ns. roskishaamua.. (kuka käski mennä katsomaan niitä testiajan jälkeen.. ARGH!) ja sitten niiden jälkeen tein negatiivisen.. taisivat olla vain ihan susia ne testit.  tällä hetkellä en usko plussaan ollenkaan.. ei ole mitn tuntemuksiakaan.. tulis vaikka menkat niin pääsis taas uuteen nousuun.. Alkaa vaan epätoivo iskemään kun ei sitä oikeeta plussaa tule sitten millään.. yrityksen aika alkaa vaan tuntumaan ikuisuudelta..

toivotaan että muilla olisi sitten parempi onni kuin meillä! :)

PePalle onnittelut rouvviintumisesta :) (vai millai se  kuuluu kirjottaa...)

omaa napaa....Äärettömän ihmeellinen päivä. Menkat olevinaa loppu eilen jo päivällä. Illalla, yöllä eikä aamulla tullut mitään ja kuitenkin puolilta päivin oikein holahti sillai et tiesi menkkojen olevan TAAS. Eipä oo koskaan tällästäkään sattunu... Aamupäiväst oli kyl tosi erikoisii olotiloja muuten. Viime viikol oli kyl tissit extrakipeet jqa joka asia porututti...

kukka, kiitoksia, just satuinkin lueskelemaan, vaikka en oo enää ihan kaikkia viestejä lukenu täältä :) Sanotaan, että mulla on monia oireita, mutta kaikki on tosi lieviä ja ne vaihtelee. Tänään oli ainakin väsytystä ihan tarpeeks, ja rinnat on kyllä jatkuvasti arat ja joskus ne hieman jomotteleekin. Pieni etova olo vaanii välillä, mutta ei se oo viime aikoina kimppuun käynyt. Sain varattua varhaisultran ja se on jo viikon päästä torstaina. :) Toivottavasti ei tarvi tänne enää tulla takaisin... mulla onkin kyllä nyt aika luottavainen olo, että tällä kertaa vois vaikka mennä kaikki ihan hyvin :) Mutta kyllä tässä aika odottava fiilis on ennen sitä ultraa, että miehen kanssa on oikeestaan vaan jatkettu normaalielämää eikä niin paljoa jutella vauvasta tms.
Sinä se vaan joudut vieläkin täällä taistelemaan noiden kiertojen kanssa :( Toivottavasti pääsisitte nyt sitten uudelle kierrokselle pian. Ja toivotaan, että näkisitten sen plussankin jo pian!

PePa, onnittelut rouvautumisesta :)

Tsemppiä kaikille!

Kiitos Frida_ ja Vargynja tsemppauksesta. Piristitte päivääni :)

Onnea Eleanora plussasta! Ja onnea PePa:lle avioitumisesta!

Ei tullut täti kylään. Aamulla taas testiä kehiin jos ei ennen sitäkään ole saapunut.. Jotenkin en usko, että olisin raskaana, mutta silti jännittää :)

kukka^^: Voisin sanoa et ei kovin hyvää kuulu! Kuten allekirjotuksesta saattaa huomata, ei inssiä eikä pistoksia! Jostain syystä se lekuri muuttiki nyt mielensä ja päätti näin! Tokihan viime vuonna vaste oli tooodella hyvä tuolle määrälle Clomeja....1 vaivanen 9mm folli ilmesty! Nyt se lekuri väitti et tuon Metforminin pitäis kuulema tehostaa Clomeja...saapa nähä! En oikee usko! Tosi kiva heittää näitä kuukausia hukkaan! Oltas siis myös voitu mennä sinne polille jo joulukuussa! Nyt meni 1..periaatteessa 2 kiertoo ihan hukkaan! Näitä mahollisuuksia kun kuukaudessa on niin tosi monta! Lievästi kiehuttaa! Mut eipä auta ku jatkaa näillä!
Kun taas PCO oli tehny yllättävät...se oli hävinny melkeen kokonaa! En tiiä mitä oon tehny sen hyväks, mut siel ei ollu enää ku ihan pari hassua pienenpientä rakkulaa havaittavissa! O.o Jospa sekin nyt auttas sit jotain! Kovin on vielä vähäisempi luotto tähän hoitoon, ku siihen inssiin oli, eikä sekää ollu suuren suuri! 

Takaisin