Moikka kaikille! Kopsaan oman juttuni toiselta palstalta :) Mahtuuko mukaan kuumeilemaan? :) Olen pian 23 vuotias nainen, joka on jo pidemmän aikaa sivusta seurannut muiden kirjoituksia ja nyt rohkenin liittyä mukaan :) En jaksa yksin omassa päässäni pohtia näitä kaikkia asioita, ja suurinosa ystävistäni ei ole lähelläkään tätä tilannetta, mitä minä käyn läpi. Yritystä minulla ja miehelläni on vasta vähän, pillerit lopetin 10/12 joita olin syönyt noin 6 vuotta. Kierrot tuntuvat tietenkin pitkiltä pilleriaikaan verrattuna, mutta en edes muista millaiset ne olivat ennen pillereitä. Nyt siis kierto on ollut 35-36 väliä ja vielä tähä mennessä en osaa sanoa onko vuoto normaalia. Ovulaatiosta ei ainakaan ole tietoa, sillä ei mitään limoja tai kipuja odotetun ovulaation aikoihin ole, ainoa "oire" on että nännit on IHAN SIKA KIPEET loppukierrosta, ei siis pysty edes koskemaan ja auta armias kun ottaa rintsikat illalla pois! auts! Mutta kipeys loppuu muutaman päivän jälkeen ja menkkojen aikana ne on ihan normaalit.O___o?Meille vauva olisi toivottu ja odotettu, vaikka itse jahkasin päätöstä pillereiden lopettamisesta juuri saamani ylennyksen takia. Mutta tässä sitä nyt ollaan kp 9 taas meneillään ja yk nro 3 ja kovasti tulevaa odotan :) . Hassua vaan huomata itsestä kuinka pilleriaikoina oli joskus ihan paniikissa, jos unohti yhden ottaa, mutta nyt ilman pillereitä huomaa, ettei kaikki ole niin yksinkertaista.. Olisi kiva saada juttuseuraa muistakin ihan aktiivisesti ja jännätä yhdessä :)
Ovistikkuja olen hankkinut, mutta mikä päivä ne kannattaisi aloittaa jos kierto ei ole säännöllinen?