Rakenneultra ja sukupuolilupaus

Ihania uutisia Haaveilija! Paljon onnea, mä ihan herkistyn täällä kun luen näitä kuulumisia, snif!
 
Alkoihan niitä poikalupauksiakin viimein tulemaan. Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :love017
 
Tänään oli rakenneultra ja tyttölupaus!! En voi uskoo todeksi sillä ukon puolella älytön ukko ylivoima ja esikoinen poika. Mut ihanaa jos näin! Kattoo sit kasvattaako se pippelin,vaikka kyllä se tosi selkeä oli et ei siel mitää härpäkkeitä näkyny
 
Poikahan se siellä ultrassa potki. :) Se kuitenkin tuntu toissijaselta, kun ensin oltiin katsottu, että asiat muuten oli kunnossa. Mulla on kyllä ollut poikaolo, ja mietityttää kovasti, että miten ihmeessä nää "olot" voi olla oikeassa? Vai onko se vaan sattumaa, siinähän on kuitenkin 50% mahdollisuus osua oikeaan?
 
No mulla ainakin oli ihan poikaolo ja tyttöä luvattiin, että eiköhän noi hyvien arvailujen piikkiin mene. :D
 
Mekin oltiin tänään rakenneultrassa ja vahvasti kätilö epäili että tyttö on. Me kun miehen kanssa ollaan tähän saakka oltu varmoja pojasta :D mutta kyllä tyttökin käy oikein hyvin :)
Mutta niin kaikki muut ultrassa normaalisti ja vauva virkeä ja liikkuvainen, mutta toisen aivolohkon nestealtaan? (En muista mikä se oli) mitta oli 10.1 ja se saisi olla maksimissaan 10. Kätilö sanoi ettei syytä huoleen ja ettei yöunia tarvitse menettää tämän vuoksi, mutta silti laitettiin uusi kontrolliaika sairaalaan vielä ensi viikon tiistaille.. no joo.. Arvatkaa pystyykö olla murehtimatta...??? :O ja kun kätilö ei osannut sanoa mitä tuo sitten tarkemmin tarkottaa/aiheuttaa tuo poikkeama jos se ei ole tiistainakaan normaali... stressikäyrä kyllä nousi... :sad001
 
Onko kontrolli-uä lääkärille sitten Sazu? Tietenkin tollaset asiat jää mietityttämään, varsinkin jos ei saa kattavia vastauksia kysymyksiinsä. Toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin viikon päästä. Ja onnittelut tytöstä.
 
Kiitos :) Mä olettaisin, että se on lääkärille. Ainakin kun sitten soittelin nlaterkan kans niin se sano et yleensä se kontrolli on sitten aina lääkärille.. kyllä tämä vaan murehduttaa...
 
Tiedän tunteen Sazu..meillä on huomenna kontrolliaika pään pienuuden takia ja kauhukuvia iskee väkisin mieleen, vaikka lääkäri kovasti rauhoittelikin.
 
M&S, se on kamala se tunne joka hiipii aina välillä mieleen ja sitten tulee kaikkia ajatuksia ja ei tuu muuta kun paha mieli... :sad001
Mutta paljon tsemppiä teille huomiselle! Toivottavasti kaikki on kunnossa!
 
  • Tykkään
Reaktiot: M&S
Ru:ssa käyty ja kaikki oli niinkuin pitääkin :) mulla ollut vahva tunne heti plussauksesta saakka, että poikaa odotan. Ja poikahan siellä kasvaakin ♡ kovasti nyrkkiä heilutti ja haukotteli, taidettiin taas herättää hänet kesken unosten :D
 
Meillä alkuviikosta RU tehty ja kaikki oli pienellä kunnossa. Kätilöksi sattui sama tyyppi, joka oli niskapoimua mittailemassa. Oikein mukava nuori nainen, joka kertoili koko ajan, mitä katselee. Jäi tosi hyvä mieli koko touhusta. :happy:

Pienokainen suostui esittelemään jalkoväliään kovinkin innokkaasti raajojen viuhuessa koko ajan joka suuntaan. :grin Pojan värkit siellä selvästi näkyi, joten lienee aika varma poikalupaus.

Edit: Niin ja alusta asti on kovasti tuntunut pojalta, vaikka eihän näillä oloilla mitään oikeata taustaa ole. :woot:
 
Muokattu viimeksi:
Näitä uutisia on kyllä kiva lukea, vaikka en kovin usein saa aikaan omaa kommenttia. Onnea kaikille lupauksista ja ihanaa että asiat tuntuu olevan hyvin!
 
Takaisin
Top