Rakenneultra ja sukupuolilupaus

Keskustelun 'Laskettu aika lokakuussa 2015' aloitti Tuul1a, 12 touko 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Tuul1a Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Ajattelin, että tästä voisi aloittaa ihan oman ketjun. Voitaisiin kerätä ylös, että mitä "merkkiä" kenellekin luvataan. Minulla on rakenneultra huomenna ja meinataan kysyä sukupuoli, jos sen vaan suostuu näyttämään.

Tyttöjä 27 Poikia 28

M&S
    Tyttö
    Vickan08 Tyttö
    Agape Tyttö -> Poika
    Tuul1a Poika
    Helkku Tyttö
    TNHT Tyttö
    intsu Poika
    Girassol Tyttö
    Lulu Poika
    Aino J Tyttö
    Marsku Tyttö
    Nomen nescio Tyttö
    Megara Poika
    neitistressaaja Tyttö
    pimmi85 Poika
    lumileopardi Tyttö
    lapitar Tyttö
    iinuska Poika
    jnk Poika
    Anmariih Poika
    Lapa Tyttö
    Lingon Tyttö
    alysha Poika
    Vauva2015 Poika
    omppu15 Tyttö
    safiye Poika
    Pixieg Poika
    Pauveli Poika
    haaveilija87 Poika
    Kalinka Tyttö
    siira Tyttö
    jemppu Tyttö
    unipupu Poika
    amke Poika
    Sazu87 Tyttö
    Jaloppi Tyttö
    neito141015 Poika
    Hilumo Poika
    Kia Tyttö
    BePop Poika
    Mitla Tyttö
    Larppa Poika
    Leina Tyttö
    Vesta Tyttö
    kirpsu Poika
    Hani89 Tyttö
    Kattika Poika
    Zorro86 Poika
    Minkki Tyttö
    Tintuska Tyttö
    Ameeba ???
    treva Poika
    Jelina Poika
    kk84 Tyttö
    perho Poika
    SikaKissa Poika
    • Tykkää Tykkää x 8
    Last edited: 3 elo 2015
  2. M&S Rakastunut foorumiin Lokakuunmammat 2015

Meillä oli varhaisrakenneultra 18+ viikolla ja 100% tyttöä luvattiin.
  3. Agape Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Meille lupailtiin jo 80% varmuudella tyttöä ekassa ultrassa on sitä moni ihmetellyt että eikö ollut vähän aikanen lupaus. Varmistus sitten 16.6 kun on seuraava ultra.
  4. Jaloppi Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Huoh. Mä niin malttamattomana odottelen kun tuohon rakenneultraan on vielä jokunen viikko. Ehdottomasti halutaan tietää kun nyt ei oo mitään tuntemusta kumpi tulee. Ru on vasta 4.6.
  5. Vickan08 Aloittelija Lokakuunmammat 2015

100% tyttölupaus kuulemma meillä :) kaikki näytti olevan hyvin myös.
    • Tykkää Tykkää x 5
  6. Helkku Aloittelija

100% tyttölupaus meille. Ultraaja/Kätilö sanoi että jos tulee poika, saa tuoda sen hänelle. :laughing002
    • Tykkää Tykkää x 6
    • Hauska Hauska x 4
  7. Vesta Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Onpas lokakuisille povailtu paljon tyttöjä! :) :Heartred Oma rakenneultra on vasta 10.6., mies onneksi alkaa taipumaan siihen, että kysytään vauvan sukupuoli sittenkin :wink
    • Tykkää Tykkää x 5
  8. jnk Tuttu foorumilla

Neuvolalääkäri sano maanantaina että tyttö olis tulossa, mutta myös korosti että aika huonosti tosin näkyy.. Rakenneultra VASTA 27.5 :D
  9. omppu15 Rakastunut foorumiin Toukomammat 2018

Täällä kans Ru 27.5 kovasti jo otetaan sitä:happy:
  10. Vauva2015 Aloittelija

Juu 27.5 sama edessä, olis jo:)
  11. TNHT Aloittelija

Täällä kanssa annettiin Tyttö-lupaus!! Toki varmistuu varmaa siinä 4D-ultrassa :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 5
  12. alysha Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

27.5. On myös täällä jännityksen päivä, meille ei annettu mitään lupauksia. :D
  13. intsu Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

No tähtyyhän jonkun poiketa massasta. Eka lokakuinen poikalupaus meille!
    • Tykkää Tykkää x 9
  14. neitistressaaja Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Onpas paljo tyttöjä lupailtu!:D meillä ru viikon päästä. Ei jaksais odottaa että näkee pikkusen taas..:)
  15. Ameeba Addikti Lokakuunmammat 2015 Toukokuunmammat 2014 Huhtikuunmammat 2014

Ja mä kun oon ajatellut, etten kysyisi sukupuolta vaikka mies tahtookin. Nyt tuli tää palsta ja ehkä mä sorrun ryhmäpaineen alla :grin:hilarious:
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  16. neitistressaaja Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Meillä myös mies tahtoo ehdottomasti tietää ja mä en tiiä yhtään.:) "toisaalta" ja "toisaalta"...
    Oon alkanu kyllä myös kallistumaan siihe että haluisin ehkä sittenkin ite myös tietää.:p
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. UnePetiteCetacee Aloittelija

Me kyllä kysytään sukupuoli jos se vaan näkyy eli palaan asiaan kesäkuun alussa! Ekassa raskaudessa ru:ssa ei sitä nähnyt koska muikkelimme piti jalkoja niin sumpussa sit tosin käytiin siin 3Dssä ja sielä sen näki kuulemma heti.
  18. Pixieg Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Me halutaan ehdottomasti tietää jos vaan suinkin näkyy. Ru 28.5, ei malttais odottaa!
  19. iinuska Aloittelija

Miulle viimeksi neuvolassa ultratessa sanottiin, että hieman suuremmalla todennäköisyydellä olisi tyttö tulossa. Joten ehdottomasti haluan saada varmuuden, jos se vaan vauvalle sopii :) Ru 26.5.
  20. Mamita82 Uusi käyttäjä

Mulla Ru vasta 10.6, vielä pitää odottaa, itselläni on jo 3 tyttöä kotona, pakko kysyä kun ne haluavat tietää onko pikkusisko vai -veli tulossa, mietin ja mietin että mitä luvataan tällä kertaa, tosin kaikki lupaukset ovat aina olleet oikeat, paitsi esikoisemme kohdalla kun emme kysyneet vaan halusimme yllätyksen, sisimmässäni kyllä tiesin tasan tarkkaan ketä minä odottelin, ja tiesin jo toisella kuukaudella hänen nimensäkin, ihan kun hän olisi sen itse minulle kertonut :D Oliko teillä aavistus sukupuolesta ennen kuin sen saitte tietää???

Jaa tämä sivu