Rakenneultra ja sukupuolilupaus

Lisään vielä, että häpyhuulet voikin osoittautua kiveksiksi ja penis ultrassa ollut piilossa. Siksi sanotaankin, että poikalupaus varmempi kuin tyttölupaus.
 
Tännekin tupsahti varovainen tyttölupaus. :Heartred Kaikki oli oikein hyvin ja aktiivisesti jumppasi tutkimuksen ajan. :) Vielä en ihan 100% uskalla luottaa sukupuolilupaukseen, mutta jospa se tarkentuu kun noita ultria tulee muutama lisää.
 
Näin unta, että meille tulisi poika, jota oon np-ultrasta saakka miettinytkin. Ei nyt kuulu tähän tosielämän ketjuun, mut vieläkin mietin jos vaan jätetään selvittämättä. Kuinka paljon omaan intuitioon uskaltaa luottaa? :) :D
 
Mie sanoisin, että omaan vaistoon kannattaa kyllä luottaa!
Miulla ainakin on osunut oikeaan, monessa muussakin asiassa kuin raskaudessa. :D
 
Esikoista odottaessa olin varma että tyttö tulee, mutta rakenneultrassa näkyikin vilkas poika! Nyt olen taas varma tytöstä, keskiviikkona nähdään tuleeko toinen poika :D
 
Mulla on ollut ihan alkumetreistä lähtien tosi voimakas tunne pojasta! :) Nyt viime viikkoina en oo sukupuolifiiliksiä miettinytkään, mutta kyllä mä poikaa odotan siellä rakenneultrassa näkyväksi. Toisaalta oon pikkutytöstä asti kuvitellut että saan tyttären esikoisena, eli iloisena odotuksen/toiveen täyttymisenä otetaan kumpi tahansa vastaan. :D
 
Mulla taas oli pienenä kaikki nuket poikia ja varmaan siihen liittyy sekin että nyt on niin voimakas poikaolo ollut alusta asti. Miehen pelko tyttölapsesta saattaa myös vahvistaa sitä :D pientä tyttöä silti toivoisin joskus meidän perheeseen. Saa nähdä miten käy.
 
Meillä olis taas päätettynä nimi tytölle. Sama nimi kuin viimeksikin rakenneultraan mennessä. Ei tullut sillä kertaa käyttöön ja pojan nimen päättäminen oli tosi hankalaa. Keskiviikkona iltapäivällä toivottavasti selviää, saadaanko nimi tällä kertaa käyttöön!
 
Mä en ole voinut luottaa mun intuitioihin. Kahdessa raskaudessa olen ollut ihan varma että poika tulossa. No ei tullut ei. Kerran en ajatellut mitään ja silloinkin tuli tyttö. Nyt olin jo varma tytöstä niin poikahan se oli :D. Ystäväni teki mulle ekan tytön raskausaikana sormustestin, joka näytti että tyttö, tyttö, tyttö ja poika. No näinhän se on mennyt.
 
Onnea Pauveli poikalupauksesta! En nyt millään muista, että olikos teidän esikoinen poika vai tyttö? :)
 
Takaisin
Top