Rakenneultra ja sukupuolilupaus

Kovin on tyttövaltaista tosiaan!

Itse en ollut lainkaan varma tytöstä. Nt-ultraan asti oli todella vahva poikaolo, mutta nt-ultrassa alkoivat pienet tyttöfiilikset hiipiä kehiin. Viimeinen aika ennen 4D:tä menikin hyvin vaihtelevin fiiliksin. Sekin varmaan vaikutti, että mies oli niin kovin vakuuttunut pojasta, kuten myös enemmistö sukulaisista ja kavereista.
 
Rakenneultrassa kaikki hyvin, 300g painoarvio ja istukka takana :) Sukupuoli oli sitä mitä arveltiin, muttei ainakaan vielä kenellekään paljasteta. Mietin jo skenaariota että vanhemmat kurkistaa sairaalassa vällyjen alle, kun eivät muuten osaa sanoa :D
 
Meillä rakenneultra vasta 3.6. Sinne asti pitäisi vielä odottaa, mutta kyllä mekin halutaan sukupuoli saada selville :)
 
Ihania uutisia❤️ täällä rakenneultra vasta 16.6. Siihen saakka jännätään. Kävin tosin viimeviikolla ultrassa jossa sanoi rakenteiden näyttävän oikeilta. Vähän siis jännitys laski. Nyt vaan jännäämään sukupuolta! :)
Mies on kyllä aivan ihana, en saa enää kauppakassejakaan kantaa tai kyykistellä lattialla,. Kummallista
 
Hihi, mikäs sen kyykistelyn estää? Aattelin viikolle 40 (41-42 jos vanhat merkit pitää paikkansa) asti kyykistellä esikoisen leikeissä mukana. :D
 
Mä kyykistelin mustikkametsässä 40+vkolla ja koko raskausajan...en varonut kyllä "mitään"

Mutta miehet on :) hyvä että huolehtivat!
 
Meillä rakenneultra muutaman päivän päästä keskiviikkona, jei :) Mitään tietoa ei ole siitä kumpi olisi. Itse ajattelin ensin että tyttöä pukkaa (jostain syystä, mutta nyt viime viikot ollut poika olo). Saas nähdä! Kysyä meinataan, katsotaan kuinka laajasti kertoillaan sitten muille :happy090
 
Joo tuntuu välillä että ihan turhistakin asioista mies sanoo etten saa tehdä. Lääkäri kielsi imuroinnin tän istukan takia niin kai mies siitä otti mielikuvan että ns mitään saa tehdä :)
 
Kielsi imuroinnin! Oo mikä ihana asia, hei, mä taidankin ottaa tän käyttöön...muina naisina kerron miehelle, että lääkäri muuten kielsi multa imuroinnin :angel1 Uskoiskohan...

Meillä ultra ylihuomenna, iiks ääks apuva! Aluksi mulla oli ihan poikaolot, mut nyt oon alkanu vähän toivoa tyttöä. Keskiviikkona se (luultavasti) selviää.
 
Onnea Girassol hyvistä kuulumisista!

Onkos Aino J jo kotiutunut ultrasta? Kumpaahan sieltä lupailtiin? :happy:
 
Moi mammat! Tääl me tytöt kirjoitellaan... :smiley-bounce016

Eli 80% varmuudella saan alkaa katselemaan tytölle jo sopivaa ponia, ostelemaan iiihania hellemekkoja sekä suunnittelemaan kaikkea mukavaa äiti-tytär -ohjelmaa :)

Voi että, jännitti, mut kaikki oli oikein hyvin ja bebe oli vilkas ku mikä. Tää päivä on ollut härdelliä (totta kai koira sairastui samana päivänä ja sen kanssa ravattu lääkärissä yms) enkä ole ehtinyt kunnolla vielä istahtaa ja ajattelemaan sitä, että meille tulee prinsessa. Teen sen illalla ja katselen lukuisia ultrakuvia, mitä saatiin.
 
Takaisin
Top