Rakenneultra ja sukupuolilupaus

Tää on kyllä hyvä, että puhutaan sukupuolilupauksesta. Tuttu lääkäri muistutti, että lääkäreilläkin käy virheitä näissä tulkinnoissa... Helpompaa on toki luulla tyttöä pojaksi, mutta myös kuvitellut pojat voivatkin paljastua tytöiksi! :) Olis se kyllä aika jännä, meidän ultrassa pallit kyllä näytti jopa ummikolle aika selviltä :D
 
Juuri kotiuduttu rakenneultrasta. Rakenteet kaikki on kunnossa, mutta sydän löi epäsäännöllisesti. Ens viikolla lääkärille kontrolliaika. Jäi kauhean epäselvä kuva koko hommasta, mulle ei juurikaan kerrottu mitään :eek: sanoivat, että saattaa mennä ihan itsestään ohi, mutta eivät puhuneet mitään siitä jos ei menekkään? Tyttöä veikkas, mutta sano että tosiaankin vaan veikkaus koska ultrauksen aikana ei vehkeet vilahtanu missään vaiheessa, mutta siinä vaiheessa kun yritti moneen eri kertaan sukupuolta katsoa oli reidet niin tiukasti kiinni toisissaan kun mahdollista :D
 
Voi vitsi Snipu, tiedän tunteen, kun jää epävarma olo ultrasta ja jää odottamaan kontrollikäyntiä. Meillä tää pienipäisyys on edelleen tarkkailussa. Ei auta kuin odotella ja kaikki on varmasti hyvin. Oliko se täällä vai fb-ryhmässä, kun joku just kertoi vauvan sydämen lyöneen epäsäännöllisesti jossain raskaudessa ja seurantojen jälkeen kaikki oli täysin ok. Se on aina hyvä merkki, kun rakenteet näkyy olevan kunnossa. Silloin vaikka pientä epäilystä jääkin, niin useimmiten kysymys on vain poikkeamasta keskiarvoon, vaikkei mitään haittaa aiheutakaan. Tsemppiä odotteluun!
 
  • Tykkään
Reaktiot: Kia
RU takana. Kaikki oli hyvin, masussa köllii hyvin kasvanut ja kaunis pienokainen :) Mies jänisti viime hetkellä, eikä halunnutkaan kuulla sukupuolta, joten kätilö kirjoitti sen mulle lapulle. Nyt mulla on tieto vauvan sukupuolesta ruskeassa kirjekuoressa, mutta en tiedä milloin uskallan avata sen! :grin
 
Olisi kyllä hassua, että itse tietäisi, mutta puoliso ei. Siinä sitä sitten kuuntelisi toisen nimiehdotuksia väärälle sukupuolelle ja yrittäisi kaupassa olla kattelematta paljastavia pikkuvauvojen vaatteita. :D Mutta silti voi olla, että itse haluaisin tietää joka tapauksessa ja myös pyytäisin lapulle sukupuolen. Lukeekohan siellä pelkkä sukupuoli vai myös arvio varmuudesta. Vai sanoiko kätilö Vesta ultratessa, että kuinka varmasti näki sukupuolen?
 
M&S, no sepä! Isäntä ei tosiaan halunnut tietää, mutta jos ja kun mä kurkistan tuonne kirjekuoreen, saan kyllä kertoa perheelle ja ystäville. Mies meinaa sitten olla ainoa, joka ei tiedä oman lapsensa sukupuolta ennakkoon, en ymmärrä sen uskomatonta malttia! :laughing002 En kyllä usko, että yllätys pitää lokakuuhun saakka: jos en minä lipsauta vahingossa, niin joku muu sitten. Mutta se ei kuulemma haittaa. (?!)

Yritin tiirailla tuon kuoren läpi valoa vasten mitä se sisältää, ja näyttäisi vähän ultrakuvalta! Kätilö ei sanonut siitä, millä varmuudella värkeistä sai selvän, mutta myhäili ja virnuili salaperäisesti kun antoi ton kuoren mulle. Jäi sellainen kuva, että kyllä sieltä selvän sai. :)
 
Niin hauskalta kuulostaa tuo salaperäinen kirjekuori!! :joyful:
 
Meilläkin tänään RU ja viikot on 20+0, tyttö sieltä olisi kuulemma tulossa isoveljen seuraksi :) pienikokoinen tällä hetkellä (vastasi viikkoja 19+1) mutta en ole siitä huolissani kun molemmat vanhemmatkin on pienikokoisia ja esikoinen syntyessään painoi 2830g.
 
maanantaina ultrassa käyty, ja omalle tuntemukselle varmistus tuli eli poitsu olisi tulossa. Jännä kyllä miten siitä oli itse niin varma, olisin varmaan sekaisin mennyt jos olisikin tyttöä lupailtu :D meillä kans pidettiin kovasti käsiä kasvojen edessä, ei meinannut millään näyttäytyä.
 
Jee, kiva juttu Leina! Ainakin itse ajattelen niin, että oisi mukavaa kun oisi molempia laatuja kotona :)
 
Siis veikkaus vain 60%? Eihän tuo paljon vielä fifty-fiftystä varmistunut? Just yhden työkaverin 90% tyttö ru:ssa muuttui toisessa ultrassa pojaksi.. Mietin, laitoitko numeron väärin, kun olet pinkkiä jo ostamassa.. :)
 
Niin no ei siellä jalkovälissä mitään näkynyt ja saattoi mun omat poikaveikkauksetkin siinä vaikuttaa. Sanoi kyllä, että jos vielä ultraillaan, niin kannattaa sitten kysäistä uudestaan. Kyllä mä nyt yhden prinsessamekon haluaisin ostaa, voihan sen aina sitten myydä eteenpäin :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: M&S
Meillä oli tänään RU ja lääkäri sanoi että näyttäis tytöltä mut ei antanut lupaa ostaa viel mitää vaaleanpunaista :wink tänään poksahti 20+ mittariin mut vauva vastas 19+3 eli vähä pienikokoinen. (Jes!!) Parin viikon päästä tarvii mennä uusiksi kun lääkäri ei löytänyt jotain ristikkäissuonta jonka kuuluis löytyä. Vauva vaan oli niin epäkuvauksellinen ettei sitä sen takia kuulemma näkynyt :D Ehkä sit parin viikon päästä hän myös näyttäis varmaksi mitä sieltä jalkovälistä löytyy, vaikka sillä ei sinänsä merkitystä ole :)
 
Takaisin
Top