Rakenneultra ja sukupuolilupaus

Meillä oli eilen rakenneultra. Vauvalla oli rakenteet kunnossa.
Meille kerrottiin, että tyttö siellä kasvaa. :Heartred :))
Hän oli hyvin rauhallinen, taisi unille juuri käydä, kun oltais kuvia otettu. Haukotteli paristi ja käänsi meille sitten selän ja asetti kädenkin vielä kasvojen peitoksi.:D kätilö koitti 15 min herätellä ja käännellä, mutta kirppu oli sitä mieltä että nyt ei filmata. :p saatiin kuitenki 1 hyvin onnistunu kuva.
Pieni vastasi hyvin viikkoja.

Siinä makoillessa ja ultraruutua katsellessa alkoi mulla vaan kyyneleet vierimään pitkin poskia. Ei itkettäny, mutta en kyllä voinu lopettaakaan. Onnen kyyneleet. :Heartred:)

+ varmistui myös että istukka on edessä niinkuin itse olin jo pohtinutkin.:)
 
On odottavan aika kyllä pitkä kun 16.6 on rakenneultra vasta... Ja vieläkään en oo päättänyt haluanko tietää sukupuolen. Toisaalta en.
 
Meillä on ultra jo maanantaina ja vieläkään en tiedä, haluaisinko tietää sukupuolen vaiko en. Mies ei tahtois, mutta pitäis oma kanta vielä ratkaista.
 
Ameeba, meillä on sama LA ja rakenneultra 15.6. Odottaminen tuntuu tuskaisen pitkältä kun pitää vielä viikoissa laskee. Meillä kyllä helpottaa tähän väliin sijoittuva matka jenkkeihin, mut en oo vieläkään pääsyt yli siitä pettymyksestä et ilman matkaa ultra olis ollu jo 8.6. (joka olis vielä hääpäivä). Harmittelin sitä pitkään ultraajallekin. Olisin melkeen valmis lähtemään toiselta puolelta maailmaa kesken matkan nähdäkseni vauvan viikkoo aikasemmin :D mut eiköhän aika mee nopeesti kun on kivaa reissussa. Sitäkin vaan pitäis vielä viikko odottaa..

Sukupuoli kyllä kysytään. Oon onnistunu käännyttämään miehen samalle kannalle :D
 
Kyllä se aika sieltä koittaa, varsinkin kun on toi matka tiedossa niin on suunniteltavaa, pakattavaa ym. Kivaa reissua!!
 
Aika matelee, todellakin! Vielä 2,5 viikkoa odotettavaa.
 
Allekirjoitan myös tän matelevan ajan! Vajaa kolme viikkoa täälläkin rakenneultraan :nailbiting:
 
Meillä keskiviikkona, on sitä niin kauan odotettu että vielä hetken jaksaa. Ristiriitainen olo siitä haluaako tietää vai ei, mutta eiköhän me kysytä. Saa selvyyttä tähän tyttöoloon.
 
Hihiiih, keskiviikon rakenneultrassa kaikki hyvin! :smiley-bounce015 Ja masuasukki oli erittäin vilkkaalla päällä. Piti napanuoraa jalkovälissä kiusallaan :D Mutta lopulta ei sieltä mitään esille saatu, joten tyttöä lupailtu tännekin :angel13
 
Hauskaa lukea, kuinka täpinöissään odottavat äidit on näistä ultrista. Itse jouduin esikoisen kohdalla erinäisten ongelmien vuoksi ultrattavaksi pitkälle toistakymmentä kertaa. Niistä ultista jäikin enempikin pelonsekaiset tunteet, enkä sen vuoksi tämän tulevankaan kohdalla odota ultrauksia (n. 1x/kk) ollenkaan innoissani. Parasta on tuntea pikkuisen potkuttelut ja asennon vaihdot, niistä tiedän, että ainakin toistaiseksi siellä voidaan hyvin.
[emoji7]
 
Rakenneultrassa käyty. Kaikki rakenteet normaalit ja viikkoja vastaavat. Melkein puoli kiloa puhdasta kultaa :) tyttöä lupailivat meillekin. Eli eipä tarvi suuremmin mitään hankkia, kun tulokas saa kaiken isosiskoltaan (ovat vielä saman vuodenajan lapsia, niin pitäis kyllä tosi hyvin kaiken sopia). No jotain omaa pitänee äidin kuitenkin käydä ostamassa, pitäähän sitä vähän saada hössöttää.

Sukupuoli aiotaan kyllä pitää salaisuutena kaikille muille (pitää toivoa, ettei mua täältä kukaan tunnista :wink ). Mua sen verran paljon ärsyttää muutaman ihmisen asenne ja utelut (tyyliin eihän siihen lapseen voi edes kiintyä jos ei tiedä kumpi sieltä tulee... minen ymmärrä), etten ainakaan vielä halua tätä pientä salaisuutta heille raottaa.
 
Me kanssa pidettiin esikoisesta visusti salassa sukupuoli, haluttiin pitää omana tietonamme edes jotain. Ja siinä onnistuttiin, mutta ihmisten utelu oli mahdotonta.
 
Mun rakenneultraa lykättiin viikolla eteenpäin ja se on vasta 15.6. Mä en alaaaaa!! :arghh:
 
Rakenneultrassa käyty, ja kaikki oli oikein mainiosti. :) Poikahan sieltä on tulossa! :Heartbigred
Sattui olemaan vielä lääkärin kone, jossa 4D, joten oikein ihania kasvokuviakin sain.. Pieni mutrusuu siellä hymyilikin hieman äidille. :)
 
Kuinkahan paljon noi ennustukset muuten nykyään muuttuu...? Välillä kuulee tarinoita, että melkein loppuun asti on sanottu 100% varmasti sukupuoli, mutta sitten synnytyksessä erilainen totuus paljastuu :)
 
Rakenneultrassa kaikki oli niinkuin piti kasvojaan hän ei taaskaan näyttänyt.. On kyllä niin valokuvauksellinen lapsi että huh huh :D edessä istukka niin kasvot siihenpäin ja kädet vielä suojana että eipä siitä mitään selvää saanu.. Tänne olis kans poika tulossa niinkuin vähän jo arvailtiinkin kun miehen suvussa on paljon poikia :)
 
Aino J, olen ymmärtänyt niin, että jos selkeesti näkyy penis (eikä varmasti ole napanuora), poikalupaus on lähes varma (huom! Ultraajan tulkinnat). Mutta kiveshavaintoihin liittyvät lupaukset voi osoittautuakin turvonneiksi häpyhuuliksi. Sanoisin, että pääsääntöiseti pitää paikkansa, enemmän vaan ne joilla ei ole pitänyt paikkaansa tuo tarinaansa esille ja jää kuulijoidenkin mieleen.
 
Takaisin
Top