Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten Helena teillä? Miten mies voi?
Entä sun koulu? :) tykkäätkö?
Onnea ja tarrasukkia!! Beating HeartKyllä se plussa oli. Nyt vain toivoa että pysyy mukana loppuun asti. Uä ajan saan onneksi jo rv 6-7
Ihanaa!
Nyt on 5+2. Huomenna Maanantaina on eka ultra kun katsotaan onko raskaus alkanut oikeassa paikassa ja testataan hcg ja progesteroni arvot. Meillä viedään ihan viimesiä alkioita eli jos tässä ei onnistuta niin yksi testattu alkio on pakkasessa. Ja siis ensimäisestä vielä haaveillaan 
Voi surku Katma. Olen pahoillani. :-(Onni loppu meillä lyhyeen. Tänään ultrassa ei valitettavasti sykettä. Koko vastasi 8+3 ja nyt olis 10+2. Pisin mihin olemme päässeet keskenmenoissa (eka oli 7+3, ja sitten 2 tuulimunaa). Että taas turhauttaa, suututtaa ja surettaa. Kyllä tää taas tästä........
Olen pahoillani. Niin toivoin, että teillä olisi nyt mennyt kaikki hyvin. Mulle kätilö sanoi viime keskenmenossa, että tuossa 8+ usein loppuu kehitys, koska sillä viikolla alkiossa tapahtuu niin paljon ja ei-terve alkio ”karsiutuu”. Mulla kaksi keskeytynyttä keskenmenoa juuri 8+ viikolla.Onni loppu meillä lyhyeen. Tänään ultrassa ei valitettavasti sykettä. Koko vastasi 8+3 ja nyt olis 10+2. Pisin mihin olemme päässeet keskenmenoissa (eka oli 7+3, ja sitten 2 tuulimunaa). Että taas turhauttaa, suututtaa ja surettaa. Kyllä tää taas tästä........
Onni loppu meillä lyhyeen. Tänään ultrassa ei valitettavasti sykettä. Koko vastasi 8+3 ja nyt olis 10+2. Pisin mihin olemme päässeet keskenmenoissa (eka oli 7+3, ja sitten 2 tuulimunaa). Että taas turhauttaa, suututtaa ja surettaa. Kyllä tää taas tästä........
Valitettavasti näin Anxious Face With SweatOi ei, eikä! Anxious Face With Sweat-Broken Heart