Voi ihanuutta! Onnea koko perheelle!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ihanuutta! Onnea koko perheelle!
Oih, Isot onnittelut teilleMeidän perheen viimeinen jäsen Emili syntyi kiireellisellä sektiolla 7.8. 19:05 poikkitilan takia. Hommaa yritettiin käynnistää ja vauvaa kääntää ensin 2,5 vrk Naikkarilla ja sitten luovutettiin. Vauva oli koko raskauden ajan ylhäällä poikittain ja leikkauksessa todettinkin, että ei olisi koskaan syntynyt alakautta. Ollaan todella hyvässä kunnossa ja kotiudutaan tänään verensokerimittauksen jälkeen. Tämä siksi, että syntymäpaino oli alle 3kg. Pituus kuitenkin 49cm ja hattu 35 cmmama is in love
Onnea koko perheelle! Ihana EmiliMeidän perheen viimeinen jäsen Emili syntyi kiireellisellä sektiolla 7.8. 19:05 poikkitilan takia. Hommaa yritettiin käynnistää ja vauvaa kääntää ensin 2,5 vrk Naikkarilla ja sitten luovutettiin. Vauva oli koko raskauden ajan ylhäällä poikittain ja leikkauksessa todettinkin, että ei olisi koskaan syntynyt alakautta. Ollaan todella hyvässä kunnossa ja kotiudutaan tänään verensokerimittauksen jälkeen. Tämä siksi, että syntymäpaino oli alle 3kg. Pituus kuitenkin 49cm ja hattu 35 cmmama is in love
Hämmentävää miten supernopeasti aika on kulunut! Vastahan sinä olit siirtoon menossa! Oikein paljon onnea vauvan syntymän johdostaMeidän perheen viimeinen jäsen Emili syntyi kiireellisellä sektiolla 7.8. 19:05 poikkitilan takia. Hommaa yritettiin käynnistää ja vauvaa kääntää ensin 2,5 vrk Naikkarilla ja sitten luovutettiin. Vauva oli koko raskauden ajan ylhäällä poikittain ja leikkauksessa todettinkin, että ei olisi koskaan syntynyt alakautta. Ollaan todella hyvässä kunnossa ja kotiudutaan tänään verensokerimittauksen jälkeen. Tämä siksi, että syntymäpaino oli alle 3kg. Pituus kuitenkin 49cm ja hattu 35 cmmama is in love
Voi miten ihana pieni Hurjasti onnea!
Hae apteekista Salutem, ei maistu miltään, korkeintaan ihan aavistuksen makealta.
Asutkohan missäpäin? Jos lähelläkään PKS niin varaa aika parturikampaamokoulu Unikaan. Soittamalla ja pyydä ope puhelimeen. Ehkä väripesu? Jolla sen tummanruskean ym muut vauhtiraidat sais pois. On vaan aika rankka kösittely. Tai läpi pään raitoja jolla taittaa sitä harmaata näkymättömiin...Mä olen järkyttynyt. Kaikki hiukset mitä nyt värjäyksen jälkeen omalla värillä pukkaa päänahasta ovat harmaita. Aivan kaikki. Mulla on valkoinen raita keskellä päätä. Pahinta että värjäys, mikä syksyllä tehtiin on ruskea. Silloin oli vielä täysin oma väri ja ne muutamat, vähäiset harmaat eivät "paistaneet" sieltä. Olen haisunäätä.
En ole itse värjännyt ikuisuuksiin, vaan aina käynyt kampaajalla ( siis ehkä kahden vuoden välein). Mutta en kyllä halua näitä harmaitakaan esitellä. Sitten tuossa värjäyksessä mikä syksyllä tehtiin, niin -vastoin toiveitani- juureen tuli kuitenkin tummaa ruskeaa, mikä lienee se nykypäivän muoti. Olisin halunnut vaaleaa ruskeaa ja raitoja. Anyway, nyt en sitten tiedä, mitä tuolle tekisi. Jos haen jonkun kevytvärin ja laitan sen tyvikasvuun vain, niin sävy ei kuitenkaan mätsää. Hmm... vinkkejä?
Mä sinua pyytäisin sen reseptin ( ehkä jopa grammamäärineen) , jolla hän sen värin sekoittaa. Lisäksi tarvitset myös tuotenumerot/ tuotenimet. Usein kampaamossa kun on useampia eri merkkisiä värejä käytössä. Asiakkaana sinulla on oikeus ko tiedot saada. Voihan se kampaaja sairastua tms jolloin tieto on hyvä sinulla itselläsi olla... Voit myös kysyä kirjaavatko tiedot asiakastietoihin...Minulla vaihtui väri kun harmaiden määrä lisääntyi. Ensimmäiset harmaani löysin noin 23-vuotiaana.
Nykyään värinä on lämmin blondi raidoilla, raidat näyttävät auringon vaalentamilta ja ovat sen verran vaaleat, että harmaa juurikasvu sulautuu niihin täysin. Valitettavasti vakkarikampaamossani on vain yksi kampaaja, joka osaa valita värit juuri oikein, ja hänellä on yleensä muutaman viikon jono kalenterissa.