Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei vielä kun tää oli vasta ensimmäinen ivf (tämän puolison kanssa). Mut jos alkiot kehittyisi ja kiinnittyis samalla tavalla luomunakin kuin nyt maljalla ja kohtuun siirrettynä, vaikka olisivat sitten kromosomeiltaan viallisia, niin joku plussa olis varmaan 17 yrityskierron aikana tullut, eikö vaan?Chard, oletteko harkinneet alkiodiagnostiikkaa?
Vialliset kromosomit eivät näy alkioista päälle ollenkaan, vaan hyvän näköinen blasto saattaa olla kromosomeiltaan täysin elinkelvoton.
Julkiselta ei saa mitään tässä iässä. Jos vielä raskaudun, niin aion löydä yksityisellä kysymässä olisiko jokin apu. Mutta todennäköistä on tosiaan vaan munasolujen huono laatu.Saisiko tuohon jotain tukilääkitystä? Eli kiinnittymistä tukevaa...
En tiedä liittykö tämä ollenkaan tilanteeseenne, mutta Helminauha ryhmässä facessa mainitaan silloin tällöin HLA-testi, millä vissiin selvitetään useamman keskenmenon tapauksissa hylkiikö kroppa alkioita. Voimia kkm:n läpikäyntiin!Ei vielä kun tää oli vasta ensimmäinen ivf (tämän puolison kanssa). Mut jos alkiot kehittyisi ja kiinnittyis samalla tavalla luomunakin kuin nyt maljalla ja kohtuun siirrettynä, vaikka olisivat sitten kromosomeiltaan viallisia, niin joku plussa olis varmaan 17 yrityskierron aikana tullut, eikö vaan?
Sitä mä tässä haen et miks luomuna ei ole tapahtunut kertaakaan sitäkään vähää kun mitä nyt keinotekoisesti saatiin aikaan.
@Twisted, tuo kummilapsesi isän tarina kyllä riipaisee syvältä, osanotot.
@Peppipupu, miten vauvaelämä on lähtenyt alkuun?
Mulla on kans ennestään 2 keskenmenoa, mitkä tapahtui ennen onnistuneita raskauksia. Ekassa ei koskaan näkynyt sykettä ja lääkkeellinen tyhjennys, toinen vuoti ulos spontaanisti jo rv 5+ mutta joku palanen jäi sinne kiusaamaan moneksi kuukaudeksi, joten eri toimenpiteitä piti tehdä.Chard : voimia rankkaan tilanteeseen. Mulla 2x kkm vionna 2020, mutta ei näkynyt sykkeitä, niin ehkä helpompaa käsitellä. Iso halaus!
Meillä toi nuorempi kirjoitti jo pukille ja tonttu veikin sen kirjeen jo Meillä siis saa kirjoittaa vaikka useampaan kertaan, jos on jotain unohtanut laittaa.
Jee ens viikolla saa varata jo ajan ultraan Täytyy vaan toivoa että mies pääsee mukaan, kun se ei töiden takia oo niin yksinkertaista.