Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten Helena teillä? Miten mies voi?
Entä sun koulu? :) tykkäätkö?
Onnea ja tarrasukkia!! Beating HeartKyllä se plussa oli. Nyt vain toivoa että pysyy mukana loppuun asti. Uä ajan saan onneksi jo rv 6-7
Voi surku Katma. Olen pahoillani. :-(Onni loppu meillä lyhyeen. Tänään ultrassa ei valitettavasti sykettä. Koko vastasi 8+3 ja nyt olis 10+2. Pisin mihin olemme päässeet keskenmenoissa (eka oli 7+3, ja sitten 2 tuulimunaa). Että taas turhauttaa, suututtaa ja surettaa. Kyllä tää taas tästä........
Olen pahoillani. Niin toivoin, että teillä olisi nyt mennyt kaikki hyvin. Mulle kätilö sanoi viime keskenmenossa, että tuossa 8+ usein loppuu kehitys, koska sillä viikolla alkiossa tapahtuu niin paljon ja ei-terve alkio ”karsiutuu”. Mulla kaksi keskeytynyttä keskenmenoa juuri 8+ viikolla.Onni loppu meillä lyhyeen. Tänään ultrassa ei valitettavasti sykettä. Koko vastasi 8+3 ja nyt olis 10+2. Pisin mihin olemme päässeet keskenmenoissa (eka oli 7+3, ja sitten 2 tuulimunaa). Että taas turhauttaa, suututtaa ja surettaa. Kyllä tää taas tästä........
Onni loppu meillä lyhyeen. Tänään ultrassa ei valitettavasti sykettä. Koko vastasi 8+3 ja nyt olis 10+2. Pisin mihin olemme päässeet keskenmenoissa (eka oli 7+3, ja sitten 2 tuulimunaa). Että taas turhauttaa, suututtaa ja surettaa. Kyllä tää taas tästä........
Valitettavasti näin Anxious Face With SweatOi ei, eikä! Anxious Face With Sweat-Broken Heart