Pulinaketju

KatMa, ihan hirveästi onnitteluja!! :Heartred Ihanaa!

Helena80: Tosi kiva kuulla että tällä hetkellä miehellä asiat hallinassa ja sulla on onnistunut työpaikan vaihdos!

Lapin Tytölle varovaiset onnittelut ja tarrasukkia!

Omaa napaa: Kesä meni tauolla hoidoista ja teki oikein hyvää elää normaalia elämää edes 2,5 kuukautta. Meille tehtiin PAS viime kuussa kromosomitestatulla alkiolla ja siitä tulikin plussa :Heartred Nyt on 5+2. Huomenna Maanantaina on eka ultra kun katsotaan onko raskaus alkanut oikeassa paikassa ja testataan hcg ja progesteroni arvot. Meillä viedään ihan viimesiä alkioita eli jos tässä ei onnistuta niin yksi testattu alkio on pakkasessa. Ja siis ensimäisestä vielä haaveillaan :Heartred

Muutama päivä on tullut vaaleanruskeaa pikkuhousunsuojaan jonkun verran. Tiedän että se on vanhaa verta, ja ei ole tullut onneksi tuoreveri vuotoa. Jostain syystä en ihan hirveästi nyt stressaa tätä. Sen ensimmäisen raskauden aikana stressasin koska se oli vuotoja koko ajan vähän väliä. Ja sehän menikin kesken. Mutta ei ollut testattu alkio! Meidän testatuista blastoista 4/6:sta oli viallisia, eli vain 2 tervettä löytyi. Huomaa iän tuoman rasitteen tuossa munien laadussa. Nyt pitäisi olla montakymmentä prosenttia korkeammat mahdollisuuden onnistua koska on testattu alkio.
Vaikka en stressaa niin kauheasti, niin en jotenkin silti näe eteenpäin tätä tilannetta. En osaa kuvitella vielä itseäni vauvan kanssa, että se oikeasti tapahtuisi. Ehkä se on jotan itsesuojelua ettei anna itselleen lupaa unelmoida liian pitkälle, jos ei taaskaan onnistu. Ei muuta voi kun askel kerrallaan.
 
Muokattu viimeksi:
Cherry red, tsemppiä ja tarrasukkia ja kaikkea mahdollista hyvää, jotta tämä yksilö olisi se onnistunut !
 
Tiedättekö sen tunteen ku ääni pois..kuumetta..kaamea yskä ja töihin pitäis jaksaa...voin sanoa että heti ku jyränalle jääny..nooh ei se auta päivä kerrallaan
 
Onni loppu meillä lyhyeen. Tänään ultrassa ei valitettavasti sykettä. Koko vastasi 8+3 ja nyt olis 10+2. Pisin mihin olemme päässeet keskenmenoissa (eka oli 7+3, ja sitten 2 tuulimunaa). Että taas turhauttaa, suututtaa ja surettaa. Kyllä tää taas tästä........
 
Onni loppu meillä lyhyeen. Tänään ultrassa ei valitettavasti sykettä. Koko vastasi 8+3 ja nyt olis 10+2. Pisin mihin olemme päässeet keskenmenoissa (eka oli 7+3, ja sitten 2 tuulimunaa). Että taas turhauttaa, suututtaa ja surettaa. Kyllä tää taas tästä........
Voi surku Katma. Olen pahoillani. :-(
 
Onni loppu meillä lyhyeen. Tänään ultrassa ei valitettavasti sykettä. Koko vastasi 8+3 ja nyt olis 10+2. Pisin mihin olemme päässeet keskenmenoissa (eka oli 7+3, ja sitten 2 tuulimunaa). Että taas turhauttaa, suututtaa ja surettaa. Kyllä tää taas tästä........
Olen pahoillani. Niin toivoin, että teillä olisi nyt mennyt kaikki hyvin. Mulle kätilö sanoi viime keskenmenossa, että tuossa 8+ usein loppuu kehitys, koska sillä viikolla alkiossa tapahtuu niin paljon ja ei-terve alkio ”karsiutuu”. Mulla kaksi keskeytynyttä keskenmenoa juuri 8+ viikolla.
 
Onni loppu meillä lyhyeen. Tänään ultrassa ei valitettavasti sykettä. Koko vastasi 8+3 ja nyt olis 10+2. Pisin mihin olemme päässeet keskenmenoissa (eka oli 7+3, ja sitten 2 tuulimunaa). Että taas turhauttaa, suututtaa ja surettaa. Kyllä tää taas tästä........

Oi ei, eikä! Anxious Face With Sweat-Broken Heart
 
Voi miten surullista KatMa! :sad001 Voimia selviytymiseen, se ottaa aikansa.

Tuossa 7-8 viikon kohdilla tosiaan on aikalailla menossa siinä kehityksessä. Minulla oli molemmissa keskenmenoissa kehitys päättynyt juuri tuonne 7. viikon kohdille suurin piirtein. Ehkä juuri siihen kohtaan, jossa sykkeen olisi pitänyt alkaa, ja koskaan ei sitten alkanut.
 
Kävin eilen katsomassa kaverin vauvaa, joka syntyi heinäkuussa. Neljäs lapsi ja ekaa kertaa näin. Otti kyllä koville ja yritin itkua pidätellä. Olin jo mielestäni päässyt vähän asian yli, mutta tunteet tulvahti taas pintaan. Asiaa ei helpottanut se, että siskoni ilmoitti torstaina raskaudestaan. Ilta meni kotona huonoissa fiiliksissä, vaikka pitäisi nauttia loman alkamisesta. En kyllä pyytele anteeksi näitä tunteita, mutta olisi kiva pystyä näkyvästi iloitsemaan muiden hyvistä uutisista. Onneksi kiireinen arki ja uusi työ on auttanut tosi paljon tässä syksyllä.
 
Takaisin
Top