Voimia Katma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täälä ollaan keuhkokuumeessa ja sydänlihas tulehduksessa...olo on kyllä aika surkea mut ehkä vähän parempaan päin
On tää kyllä kaameeta ja sit vielä selvis että on koronapiikistä johtuva että ei yhtään piikkiä enään kiitos
Yhtään vähättelemättä tilanteen vakavuutta ja toki voi olla rokotteen syytä, mutta siskoni sairasti sydänlihastulehduksen kun hänen nuorin lapsensa oli reilun vuoden. Ei ollut saanut mitään rokotuksia, mutta vauvavuosi oli rankka, oli muutakin stressiä eikä ehtinyt levätä ennen kuin sitten sai tuon taudin ja siinähän ei ole muita vaihtoehtoja kuin levätä. Hän joutui ihan osastolle. Samainen sisko sai keuhkokuumeen, myös ilman mitään yhteyttä mihinkään rokotteeseen ja taas oli sairaalassa.Täälä ollaan keuhkokuumeessa ja sydänlihas tulehduksessa...olo on kyllä aika surkea mut ehkä vähän parempaan päin
Mä olen samaa mieltä. Myös mulla on ystävä joka sairastui sydänlihastulehdukseen ja syynä oli pieni räkätauti ja hirveä stressi. Ei rokotuksia eikä mitään muutakaan ihmeellistä.Yhtään vähättelemättä tilanteen vakavuutta ja toki voi olla rokotteen syytä, mutta siskoni sairasti sydänlihastulehduksen kun hänen nuorin lapsensa oli reilun vuoden. Ei ollut saanut mitään rokotuksia, mutta vauvavuosi oli rankka, oli muutakin stressiä eikä ehtinyt levätä ennen kuin sitten sai tuon taudin ja siinähän ei ole muita vaihtoehtoja kuin levätä. Hän joutui ihan osastolle. Samainen sisko sai keuhkokuumeen, myös ilman mitään yhteyttä mihinkään rokotteeseen ja taas oli sairaalassa.
Siskoni oli silloin alle 30-vuotias, eli näitä kyllä on tapahtunut aina. Nyt vaan kaikki on rokotteen syytä ihmisten mielestä.
Pikaista paranemista! Ja lepoa ennenkaikkea!
Nämä on aivan mahdollisia juttuja että rokotteesta tulee näitä. Tosi huono tuuri että sattui kohdallesi.Oon tietoinen tästä ja moni muukin mutta siks se tiedetään että on siitä kun siinä näky joku tietty juttu joka viittaa siihen...ja tiedän mitä nämä taudit on ilman piikkejä tai ikää ym...mut nyt vain on näin uskotte tai ette mulle ihan sama
Huhhuh, ei ole niitä elämän tähtihetkiä sulla siellä työnalla Confused FaceLambi, ihme kyllä, olo aika rauhallinen, mutta tunnin sisälläkin mieliala vaihtelee itkusta nauruun monta kertaa. Täytyy vaan antaa itkun tulla ja puhua asiat ulos. Olen tällä hetkellä sairaalassa lääkkeellisessä tyhjennyksessä, toivon vaan että tyhjenis eikä taas joutus kaavintaan.
Meille tuli wilma-varoitus joku kk sitten syyhypunkista, että koululla liikkeellä sellaista. Astonished Face
Pääsin jo eilen pois. Näytti tulleen istukka ja sikiö ehjänä ja kokonaisena ulos, joten peukut pystyyn että 4 vkon päästä raskaustesti näyttää negatiivista. Mutta jännä, mulla on aina kun sairaalassa käyn, niin kova polte päästä opiskelemaan, että " tuota mä haluan tehdä". Jos tää vauva projekti ei onnistu, niin mä laitan haun heti kätilön opintoihin, jahka mies valmistuu ensin.Huhhuh, ei ole niitä elämän tähtihetkiä sulla siellä työnalla Confused Face
, mieleenpainuvia senkin edestä. Toivottavasti selviät vaurioitta. Oletko vielä sairaalassa, kuinka mennyt?
Anteeksi pakko huudella sivusta, ensinnäkin voimia ja pikaista paranemista! On siis sata varmaa että koronapiikistä? Minkä merkkinen oli? Jännittää itseäkin ottaa se toinen annos Anguished Face- ekasta ei tullut mitään, oli Pfizer, oliko se moderna joka nyt kielletty alle 30v miehiltä kun aiheutti sydänlihastulehdusta..?
Anteeksi pakko huudella sivusta, ensinnäkin voimia ja pikaista paranemista! On siis sata varmaa että koronapiikistä? Minkä merkkinen oli? Jännittää itseäkin ottaa se toinen annos Anguished Face- ekasta ei tullut mitään, oli Pfizer, oliko se moderna joka nyt kielletty alle 30v miehiltä kun aiheutti sydänlihastulehdusta..?
Paljon voimia ja halejaPääsin jo eilen pois. Näytti tulleen istukka ja sikiö ehjänä ja kokonaisena ulos, joten peukut pystyyn että 4 vkon päästä raskaustesti näyttää negatiivista. Mutta jännä, mulla on aina kun sairaalassa käyn, niin kova polte päästä opiskelemaan, että " tuota mä haluan tehdä". Jos tää vauva projekti ei onnistu, niin mä laitan haun heti kätilön opintoihin, jahka mies valmistuu ensin.
Ja kyl se todellisuus iski päin naamaa tänä aamuna, oon itkenyt lähes koko aamun.
Cherryred testit mennyt ja tulos oli piikistä johtuva