Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikäs Peppipupun tilanne onkaan, koitin selata viestejä taakse päin mutta en nyt äkkimältään löytänyt![]()
en oikein itsekään tiedä. Ar ultra on nyt ke ja jotenkin kokoajan pelkään, että tuomiona jälkeen keskeytynyt keskenmeno kun ei oikein oireen oiretta... Ja siis sillon 7+0Mennään aika samoissa, mulla maanantaina 7+0. Varhaisultra 24.11 ja jännittää se todella paljon.en oikein itsekään tiedä. Ar ultra on nyt ke ja jotenkin kokoajan pelkään, että tuomiona jälkeen keskeytynyt keskenmeno kun ei oikein oireen oiretta... Ja siis sillon 7+0
en oikein itsekään tiedä. Ar ultra on nyt ke ja jotenkin kokoajan pelkään, että tuomiona jälkeen keskeytynyt keskenmeno kun ei oikein oireen oiretta... Ja siis sillon 7+0

mua himottaa kaikki suolainen, voisin syödä hapankorppuja ihan ylenmäärin. Teen ne niin että laitan rasvaa ja juustoa päälle ja hetkeksi mikroon, ne on kerrassaan ihania
Meidän kohta 1,5v nukkuu aivan hirveen huonosti, olisiko poskihampaita tulossa, heräilee monta kertaa yössä
yöunet on jäänyt kyllä meillä molemmilla todella vähäiseksi. 
Nuo huonot yöt oli joskus kyllä hiton rankkoja kun en itse sitten saanut unen päästä kiinni kunnolla, ja sitten kun itse pääsin uneen, poika heräsi uudelleen, ja monta kertaa yössä
Jotenkin sitä silti vaan jaksoi huonoillakin unilla mennä eteen päin. Nyt on taas syksyn tullen tullut jälleen tuota, että poika herää vähintään kerran yössä. KaarinHa, käykö lapsi omatoimisesti potalla? Jos laittaisit potan sängyn viereen ja herätessään voisi käydä siinä ja kömpiä takaisin nukkumaan. Tai sitten palautat sänkyyn vessan kautta, siinä vaihtoehdossa joudut toki silti itse heräämään.
. Joillakin tää yö homma vaan vaatii vuosia.. Meillä päiväkuiva ollut vähän reilu 2 vuotiaasta. Täytyisi saada siirrettyä ilta juominen aiempaan, yleensä vaan en hoksaa..Se Ikean suoja on paras! Ja lakanan alla meillä on aina niin ei turhaa mee patja :)Minä olen laittanut paksun muovitetun froteen vasta ohuen petauspatjan alle, kun tuntuisi vähän turhan hiostavalta jos se olisi suoraan lakanan alla. Olen ostanut eri paikoista noita froteesuojia, mutta ne on olleet jotain ihmeellistä ohutta höttöä, joiden muovitus hajoaa paikoin jo ensimmäisessä pesussa, ja lisäksi ne kahisee vähän liikaa minun makuuni, ja ovat liian liukkaita. Nuo paksummat froteet taisin ostaa Tampereen vaahtomuovista, täytyy varmaan tilata lisää. Heidän muovitettu froteensa on jämäkkää ja muovipinta on aika luistamatonta.
Nuo Yölennon mainitsemat suojat voisivat olla myös yksi hyvä vaihtoehto!