Pulinaketju

No niin, paskoja uutisia jälleen ultrassa. Vain sikiöpussi näkyi. Olo oli mulla kokoajan epäilevä, siksi ei tullut jotenkin yllätyksenä. Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan koko projekti. Mitenhän paljon joutuu tällä kertaa ravaamaan ja tappelemaan Naikkarilla... Jee jee..

Ei helv*ta Peppip:sad001!
Onko se nyt varma tuomio jo? (ei muista näitä viikkoja..)
Sitkeyttä ja jotain sisäistä rauhaa projektin suhteen sulle toivottaen :Heartred.

Onnea äitykkä ihanista uutisista.

Voimia Peppipupu, ehkäpä raskaus niin alussa ettei vielä muuta näkynyt.

Täällä kuunneltiin miehen kanssa pienen sykettä ihka uudella dopplerilla, oli ihanaa jumputusta:Heartred
Ensi maanantaina ultraan, jännittää paljon mutta ihanaa nähdä pikkuinen.

iloista loppuviikkoa kaikille:Heartpink

Ei helv*ta Peppip:sad001!
Onko se nyt varma tuomio jo? (ei muista näitä viikkoja..)
Sitkeyttä ja jotain sisäistä rauhaa projektin suhteen sulle toivottaen :Heartred.
Kiitos kaikille, elömä voittaa. Haen röökiä kaupasta ja pari lasia punkkua. Olis tietty kivempaa jos tulisi itse ulos, mutta mun kroppa näemmä pitää kaikesta kiinni... Tana.

4 blastoa pakkasessa, nauroin, että seuraavan siirron jälkeen haen suoraan jälkiehkäisy tabletin, niin saadaan ulos edes ilman tätä pirun taistelua mikä tästä taas tulee. :banghead::sorry:

Viikkoja 7+0 ei toivoa

Kiitos kaikille, elömä voittaa. Haen röökiä kaupasta ja pari lasia punkkua. Olis tietty kivempaa jos tulisi itse ulos, mutta mun kroppa näemmä pitää kaikesta kiinni... Tana.

4 blastoa pakkasessa, nauroin, että seuraavan siirron jälkeen haen suoraan jälkiehkäisy tabletin, niin saadaan ulos edes ilman tätä pirun taistelua mikä tästä taas tulee. :banghead::sorry:

Viikkoja 7+0 ei toivoa
Toi on niin paskmaista kun kroppa pitää kiinni siitä raskaudesta eikä spontaanisti poistu. Niin ärsyttävää ja turhauttavaa. Voimia teille :Heartred

Jo mut silleen kivuliasta, etten kovin montaa keskeytystä peräkkäin haluaisi ottaa. Ennemmin olisin tulematta raskaaksi.

Tuli mieleen, että montahan näitä keskeytyksiä voi edes tehdä vuoden sisään. Kun klinikka usuttaa uuteen siirtoon niin seuraava keskeytys olisi sitten jo helmi-/maaliskuussa. Ei ihan tervettä enää mun kropalle varmaan..

Muokattu viimeksi:
Peppipupu, kyllä sinusta varmasti pidetään huolta <3 ja mistä sen tietää, vaikka seuraava olisi se onnistunut kierros!

Nyt tsemppiä Peppipupulle paljon!

Meillä oli vain kaksi alkiota, joista eka meni kesken, ei tullut itsestään ulos, mutta ei kuitenkaan tarvinnut mitään kaavintaa tms. tehdä. Seuraava laitettiin sisään seuraavasta täydestä kierrosta, ja se onnistui! Se olikin se viimeinen, jos se ei olisi tuonut lasta, niin olisin jäänyt lapsettomaksi. Jotenkin tuntuu, että kun olin kertaalleen ollut ihan äskettäin raskaana niin, että hormonit olivat lähteneet liikkeelle, niin sillä toisella pikkuisella olikin paremmat olot jo lähtökohtaisesti siellä kohdussa, ja siksi se jaksoi kasvaa. Totta kai siinä ekassa saattoi olla jotakin vikaa, ja siksi ei onnistunut, mutta olin silti raskaana hetken.

Toivottavasti sinullakin Peppipupu käy juuri samalla tavalla, että se seuraava onnistuu!

KaarinHa mullahan on pohjalla 2 keskeytystä viime kesältä ja heti ekasta siirrosta tulin raskaaksi kyllä, mutta nyt kolmanteen keskeytykseen. Neljäs voisi olla kyllä jo liikaa. Jotenkin klinikka ja mies ei sitä käsitä. Vinkuvat vaan kuinka heti tammikuussa siirretään taas. Tuntuu kun olisin joku siitoslehmä... Mulla olisi oma elämä tässä elettävänä.

KaarinHa mullahan on pohjalla 2 keskeytystä viime kesältä ja heti ekasta siirrosta tulin raskaaksi kyllä, mutta nyt kolmanteen keskeytykseen. Neljäs voisi olla kyllä jo liikaa. Jotenkin klinikka ja mies ei sitä käsitä. Vinkuvat vaan kuinka heti tammikuussa siirretään taas. Tuntuu kun olisin joku siitoslehmä... Mulla olisi oma elämä tässä elettävänä.
Kyllähän kroppa on tuollaisesta kovilla. Jo pelkästään synnytyksen jälkeen kun hormonit romahtaa niin nyt kolme keskeytystä lyhyen ajan sisään niin hormonitoiminta on tosi sekaisin. En pysty edes kuvittelee mitä käyt läpi. Mulla on vain yksi keskeytys tehty ja se oli henkisesti niin rankka, että en tiedä onko mikään ollut yhtä rankkaa :(

Voimia tulevaan. Päätät sitten itse mitä kehollasi haluat tehdä <3 Voimia päätökseen <3

No niin, paskoja uutisia jälleen ultrassa. Vain sikiöpussi näkyi. Olo oli mulla kokoajan epäilevä, siksi ei tullut jotenkin yllätyksenä. Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan koko projekti. Mitenhän paljon joutuu tällä kertaa ravaamaan ja tappelemaan Naikkarilla... Jee jee..

Voi ei!  :smiley-angry017 Ei löydy sanoja... Ihan kamalaa! Voimia :Heartbigred

Hei te ketkä olette joutuneet lääkkeelliseen keskeytykseen : miten teidän miehet ovat reagoineet tähän? Jotenkin alkaa ottaa päähän kun meillä ei tule mitään tukea ja on sellainen "ooppas nyt reipas" kommenttinen. Minusta ei ihan normaalia..

Takaisin