Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
en oikein itsekään tiedä. Ar ultra on nyt ke ja jotenkin kokoajan pelkään, että tuomiona jälkeen keskeytynyt keskenmeno kun ei oikein oireen oiretta... Ja siis sillon 7+0Mikäs Peppipupun tilanne onkaan, koitin selata viestejä taakse päin mutta en nyt äkkimältään löytänyt
Mennään aika samoissa, mulla maanantaina 7+0. Varhaisultra 24.11 ja jännittää se todella paljon.en oikein itsekään tiedä. Ar ultra on nyt ke ja jotenkin kokoajan pelkään, että tuomiona jälkeen keskeytynyt keskenmeno kun ei oikein oireen oiretta... Ja siis sillon 7+0
en oikein itsekään tiedä. Ar ultra on nyt ke ja jotenkin kokoajan pelkään, että tuomiona jälkeen keskeytynyt keskenmeno kun ei oikein oireen oiretta... Ja siis sillon 7+0
KaarinHa, käykö lapsi omatoimisesti potalla? Jos laittaisit potan sängyn viereen ja herätessään voisi käydä siinä ja kömpiä takaisin nukkumaan. Tai sitten palautat sänkyyn vessan kautta, siinä vaihtoehdossa joudut toki silti itse heräämään.
Se Ikean suoja on paras! Ja lakanan alla meillä on aina niin ei turhaa mee patja :)Minä olen laittanut paksun muovitetun froteen vasta ohuen petauspatjan alle, kun tuntuisi vähän turhan hiostavalta jos se olisi suoraan lakanan alla. Olen ostanut eri paikoista noita froteesuojia, mutta ne on olleet jotain ihmeellistä ohutta höttöä, joiden muovitus hajoaa paikoin jo ensimmäisessä pesussa, ja lisäksi ne kahisee vähän liikaa minun makuuni, ja ovat liian liukkaita. Nuo paksummat froteet taisin ostaa Tampereen vaahtomuovista, täytyy varmaan tilata lisää. Heidän muovitettu froteensa on jämäkkää ja muovipinta on aika luistamatonta.
Nuo Yölennon mainitsemat suojat voisivat olla myös yksi hyvä vaihtoehto!