Onpas kyllä tosi omituista huomautella normaalipainoiselle noin pienestä noususta! Monessa paikassa lukee et painonnousu on usein suurinta 17.-24. raskausviikkoina, joten miksi ihmeessä ei saisi nousta kuin pari kiloa?! Eikä se normaalipainoiselle kovin hyväksi ole, jos paljon kompensoi raskauden aiheuttamaa painonnousua laihtumalla muuten, varsinkin kun tässä vaiheessa laihtuminen ilman lihaskatoa lienee aikamoinen mahdottomuus.. Hui hai tuollaisille terkoille, luota enemmän maalaisjärkeen!

Maanantaina neuvola ja edellisestä neuvolasta näyttäis tän aamun mukaan paino nousseen jo 1,8kg!!!! Ö_Ö Mitä täällä tapahtuu??? Oon todella todella turhautunut nyt. Tällä elopainolla kun ei tartteis todellakaan tulla yhtään kiloa lisää. Vedän kohta pelkkää parsakaalia, salaattia ja kanaa kun alkaa ahdistamaan (no en!) Oon vaan turhautunut. Vissiin jäänyt jotain traumoja edellisestä neuvolan terkkarista joka naputti mulle painosta joka_ikinen_kerta_ kun olin neuvolassa. Noh, nythän on tosiaan eri neuvola ja eri terkkari, mut joku tuol takaraivossa nipottaa.