Mää meen miinuksella kuutisen kiloa. Mutta nyt painon putoaminen on jo minimaalista ollut pidempään. Eli on alkanut tasaantumaan. Kovasti kehuvat hyvästä painonhallinnasta polilla, kun ruokavaliolla on tämä vaikutus ollut. Painoa on tosiaan PALJON. Viikkoja nyt 27+2.
Mä oon kyl niin kateellinen..... :)
Mullakin lähtöpainoa jo ihan riittävästi ja eikä sitä olis tarvinnut juurikaan tulla.... Kuitenkin jo nyt +9kg!!!Mulla on joka raskaudesta tullu reilusti, ekasta pomppas 25kg, toisesta ja kolmannesta n 17kg. Raskauskilot on kyl lähteny tosi helposti... Kakkosesta olin lähtöpainossa 2vk synnytyksestä.
Nyt olin jo ennen tätä neljättä onneksi tiputtanut kahden vuoden aikana 18kg.
Nooh katotaan mikä vaikutus tiukennetulla radiruokavaliolla on tähän painoon.. Jos jäis tähän ni olis kyl tosi hienoa, mut epäilen.....
Tänään meen hakemaan ohjeet ja mittarin kotiin!
Täällä kans toinen kateellinen! Mulla on tullut nyt n.8,5kg ja ei olis tarvinnu tulla yhtään. Saako udella teidän painoa/pituutta? Tai bmi:tä? Mulla tosiaan pituutta 170cm ja painoa oli lähtövaiheessa 101,6kg. Ihmettelen suuresti, kun vielä ei mitään oireita ole tuon ison painomäärän kans tullut, ei mitään selkäsärkyjä jne. ja jaksan seistä töissä ihan hyvin. (Mun työ on suurin piirtein koko ajan seisomatyötä. En oo tarvinnu vielä edes tukivyötä.)