Painonnousu ja painonhallinta raskauden aikana

Täällä pärähti sit 20 kg rikki ja viikkoja nyt 38
Kyl on aika tuskanen olo :sad001
 
Mulla tuli edellisessä tasan 20 kg ja tosiaan syntyi sillon 38+ .. Nyt rv 40+2 painoa tullut 15kg mutta edellisestä jäi painoa joten nyt ollaan kuitenki paljon korkeemmis lukemissa :/
 
Mulla on tullut jotain 15-16 kg tähän mennessä (39+4). Esikoisesta tuli 10 vuotta sitten 18 kg. Nyt oli lähtöpaino n.5 kg enemmän, joskin täysin normaalipainoinen, bmi 21. Viimeksi raskauskilot karisi kolmen kuukauden kuluessa pois. Jännityksellä odotan kuinka nyt käy!
 
Mulle on tullut nyt viikossa +2kg ja yhteismäärä nyt siis +13kg. Kivasti alkanut turvottaa tällä viikolla, siitä tuo nopea pomppaus. :eek: Yhtään enempää ei kyllä tarttis tulla! Tänään 40+1.
 
Tänää uskalsin puntarille viime viikon herkuttelujen jälkeen ja plus 11kg tähän mennessä RV 38ja4.. Iha tyytyväinen ku sen max 12.5kg oon ajatellut tästä raskaudesta :D
 
Muakin taas alkanut turvottaa kamalasti kun vähänkään säät lämpenee. Jalkoja oikein pistelee ja kunnolla turpeet jalkapöydät melkeinpä höllyy kävellessä
 
Täällä tullut painoa 7.5 kg rv 37+6 mennessä. Välissä tippui muutaman kymmenen grammaa ja painon nousu on ollut muuten todella tasaista ja vähäistä.
 
Takaisin
Top