Voi v...
Mulla on nyt vajaa viikon ollu sellasia lehahduskohtauksia, et alkaa naama, kaula ja rintakehä punottaa, kutiaa ja kuumottaa. Välillä punasuus on tasaista, välillä se näyttää ihan urtikarialta. Sen jälkeen kun on syöny tai ahertanu jotain fyysistä mikä nostaa hien. Jälkimmäisen perusteella mietin, et se ei voi olla mikään ruoka-aine allergia.
Lisäksi mun päätä on särkeny pari päivää, välillä on vähän sumee olo. Päänsärky tulee ihan helvetillisenä kun se iskee. Ei sitä normaalia ajoittaista pikku jumputusta. Luulin tänään töissä että pyörryn kohta ja oksettikin vaikka mitään pahoinvointia ei tähän asti ole ollut. Mittasin verenpaineet ja ne olikin mulle luontaisesti matalapaineiselle hirmu korkeet 144/88 (yleensä mulla on joku 115/55).
Sitten aloin laskeen 1 + 1, et näähän on raskausmyrkytyksen oireita. Tutkin asiaa lisää ja kun stiksasin äsken virtsani, oli siinä proteiinit yhdellä plussalla. Lisäks tajusin miten mun sisko sano pari päivää et onpas sun naama turvoksissa ja en saanu sinä aamuna kihlasormustakaan sormeen.
Eli kaikki löytyy: kohonnu RR, päänsärky huimaus, näköhäiriöt (välillä sumenee), turvotus, pahoinvointi ja proteiinia virtsassa.
Pitää varmaa soittaa huomenna heti aamusta neuvolaan........