Ottaa päähän

Ei auta muuta kun mennä kauppaan ja ostaa holitonta olutta, ne on nykysin ihan hyvän makusia. Alkon valikoimista taitaa löytyä enemmän ulkomaisia ja ne on yleensä parempia maultaan kun kotimaiset.
 
Huoh.. Mua ottaa nyt päähän se, että en oo kahteen yöhön pystyny nukkumaan. Toissa yönä heräsin tunnin välein kamaliin suonenvetoihin jolloin jouduin pomppii ympäri kämppää itkua tuhrustaen.. Ja mulla on nyt ollu noin viikon olkavarressa ilkeä kiputila, enkä oo pystyny kunnolla kättä nostaa sivulle ja aamuyöstä leposärkyä. Tää sama vaiva oli kaks vuotta sit molemmissa käsissä yhtäaikaa -> lääkäri määräs voltarenia, jee.
No siis, viime yönä kun vihdoin alkoi kolmen pintaan väsyttää ja menin nukkumaan ni eikös alkanut aivan järjetön särky kädessä. Se oli ihan kokoaikasta, ei auttanu mikään asento. No, nukahin kuitenkin, sit heräsin ja aikaa oli menny about puol tuntia. Otin panadolia, sain unen ja taas heräsin ja aikaa oli menny n. 40 minuuttia. Loppuyö/aamupäivä menikin siihen että heräsin 40-60 minuutin välein ja joka toisella kerralla otin panadolin ja joka toisella laitoin kylmägeeliä.. Voi video, sanon mä! Ja nyt sattuu ihan pirusti. En tiiä pitäskö mennä tänää päivystykseen istumaan, kuuntelee mitä virolaislääkäri asiasta sanoo vai oottaisko aamuun ja varais ajan lekuriin. Mut perkele, nyt saa kyllä tutkia mikä tässä on! Kun kerta uusiutuvaa sorttia.. Ja mulla on ollu vuosia jo ihmeellisiä nivelkipuja käsissä ja jaloissa ja jalkaterätkin on kipeät silloin tällöin.. Särkee ja polttaa kun on levossa. Olkoon vaikka reuma tai joku mut menee hermo näiden kipujen kanssa emoticon
 
joo siis ostinkii tossa jokunen aika sitten pari holitonta siideriä, no eihän ne maistunut oikeesti miltään.. jäi juomatta..
kyllä tää taas tästä helpottaa, tulee vaan noita heikkoja hetkiä kun tekis niiiiin pirusti mieli, mut ku ei voi ottaa. ja mikä oikeesti on outoo, niin se etten tosiaan edes tavallisesti pidä oluesta.. mieskin eilen ihmetteli että miten ihmeessä voi tehdä mieli jotain mistä ei edes tykkää. o__O
 
Takaisin
Top