Varoitus! Sisältää avautumista pahasta olosta..!
Ottaa päähän tämä mun selkä ja yliliikkuvat nivelet, jotka ei tunnut pysyvän paikoillaan!!!!
Nyt särky on laajentunut tuolta lonkasta ensin oikean puoleiseen si-niveleen ja nyt sitten jo vasemman puoleiseenkin.. Eli koko alaselkä särkee lähes koko ajan. Ei se mikään pyörryttävä särky ole, mutta kun sitä on jatkunut jo pari kuukautta. Ja koko ajan lisääntyy.
Työterveyslääkäri määräsi mut lepolomalle, kun en pysty istumaan koko työpäivää huonossa työtuolissa. Nukkuminenkin on hankalaa, kun pystyy makaamaan vain oikealla kyljellä. Mahallaan ei enää voi olla, ja selällään särkee alaselkä.. Eli en siis myöskään nuku. Kaiken lisäksi meidän yliaktiivinen puolivuotias kissa on alkanut kiipeillä huonekaluilla yöaikaan ja pitää aika meteliä läpi yön. Nyt se onkin ollut suljettuna kylppäriin yöt, kun ei meillä nuku kukaan.
Lisäksi syksyn tentit ja muut koulutyöt kaatuu niskaan ja kandityön kirjoittaminenkin pitäisi aloittaa. Saa nähdä, jätänkö mä kaikki opiskelut jo nyt jouluna ja koitan vaan käydä töissä kevätpuolella.
Yks plus yks: koko ajan väsyttää ja itkettää. Mä en halua mistään enää lukea, että raskaus oli elämäni ihaninta aikaa.. Toivottavasti tää nyt jossain vaiheessa helpottaa, mielellään ennen jo huhtikuuta.